Sari la conținut

Kawasaki Z750


Flipper
 Share

Postări Recomandate

  • 1 month later...
  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

LA MULTI ANI DRAGI ZETISTI!! Sa dea Dumnezeu sa fie bine si anul asta si sa ne inmultim :rolleyes: !!

 

Va pup! Z powaaaaaaaaaaaa!!!

 

 

 

MERRY CHRISTMASS!!! :-)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hey ! sunt si eu curios cat de incomod e pt pasager sa mearga pe z750 ? ca am citit in reviews ca e dt de naspa. si am mai citit si ca nu sunt f bine sincronizate amortizoarele si ca deranjeaza in curbe :crack: ma intereseaza pt cei cu modelul 2007 multumesc !

poate de data asta raspunde cineva :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok :crack: am inteles ca locul pt pasager a ramas cam la fel si la modelul 2007..si inca o chestie..e diferenta mare de consum intre z1000 si z750 ? eu majoritatea timpului merg in oras dar imi place sa mai si plec din cand in cand pe distante mai lungi..si vreau un motor fun-to-ride. credetzi ca e ok motorul pentru asa ceva ?

Editat de legnakrad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cateva intrebari Z-etistilor. 99% voi avea unul pana in vara......deci:

 

-exista vreo posibilitate de a monta ABS pe modelul 2003-2006?

-de ce au foarte putini bugspoilere pe ele?

-este un motor de turatii mari, ca si un Zx6r sa zic?

-ce protectii(aer) ofera la peste 130 la ora?

-lipsa furcii up-side down se simte la 750?(pentru cei care ai avut inainte)

-ce probleme minore are 750ul ?(majore ,cu exceptia vibratiilor stiu ca nu exista )

 

 

cam atat. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cateva intrebari Z-etistilor. 99% voi avea unul pana in vara......deci:

 

-exista vreo posibilitate de a monta ABS pe modelul 2003-2006?

-de ce au foarte putini bugspoilere pe ele?

-este un motor de turatii mari, ca si un Zx6r sa zic?

-ce protectii(aer) ofera la peste 130 la ora?

-lipsa furcii up-side down se simte la 750?(pentru cei care ai avut inainte)

-ce probleme minore are 750ul ?(majore ,cu exceptia vibratiilor stiu ca nu exista )

cam atat. :bigstar:

 

- ABS: nu cred. Mai bine iti iei model 2007.

- bugspolier: pt ca nu arata bine?

- turatii: nu e chiar motor de turatii, are cuplu inca de jos. Peste 7000 trage foarte foarte bine.

- protectii: eu am S, ofera protectie corecta. N nu stiu, dar ii poti pune parbriz.

- suspensii: nu-s de sportiva, asta e clar...

- probleme: nu are! Vibratii, eventual, desi eu nu le remarc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare fratilor...

vreau sa imi spun si eu parerea cu toate ca sunt fan SS suta la suta

dar vreau sa spun ca acum doi ani am vazut la mine in oradea un z 1000 cred ca era modelul acela cu 2 tobe pe fiecare parte si am crezut ca pic pe jos langa ea atata era fe rumoasa...

si ma gandeam cum mi-ar sta mie oare cu un Z 1000 dinasta dar cu un ghidon SS

cred ca ar arata bestial ..nu ca asa nu arata da noa :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

arata ok si cu bugspoiler-ul dar atunci nu mai poti sa mai urci bordurile si sa sperii pietonii si sa ocolesti coloanele de masini :bigstar:

 

probleme nu stiu. Eu nu am avut absolut niciuna si despre vibratiile care le provoaca sunt mai mult decat suportabile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si cu bugspoiler urci bordurile.

mie imi place mai mult cu el pe motor,arata mai implinit.

 

le urci dar trebuie cu grija. Am avut un prieten cu un hornet si cu bugspoiler si a urcat o bordura dupa mine si i-a ramas bugspoiler-ul in urma :wink:

 

Arata mai bine cu bugspoiler. Aici sunt de acord. Si eu vreau unul

 

Am si eu o intrebare: De ce este asa de ieftin modelul asta in tara?

Editat de tilik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am suspensia reglata destul de tare.Plus am ridicat spatele aprox 3cm si am mai comprimat arcul spate.Chiar nu am avut probleme la borduri.nici la alea mai inalte.

Preturile in Romania oricum sunt ciudate,mai mici sau egale cu cele d-afara.

Devina o fi si trend-ul ca kawasaki sunt slabe.Io nu-s d-acord cu asta.Am avut cateva kawa si n-am avut probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am suspensia reglata destul de tare.Plus am ridicat spatele aprox 3cm si am mai comprimat arcul spate.Chiar nu am avut probleme la borduri.nici la alea mai inalte.

Preturile in Romania oricum sunt ciudate,mai mici sau egale cu cele d-afara.

Devina o fi si trend-ul ca kawasaki sunt slabe.Io nu-s d-acord cu asta.Am avut cateva kawa si n-am avut probleme.

 

 

Problema este ca la noi motorul nu-i privit ca o necesitate ci ca un moft, o moda, un instrument pentru teribilisti idioti pentr a agata gagicile. Si cum sa agati o gagica daca n-ai o plasticata cat mai colorata si cu scrisuri multe? Iar un Zed, desi arata bestial (dupa parerea mea de fost posesor de Z1000) nu arata a papagal frumos colorat. Eu l-am dat pe al meu la pret de Italia. Unul foarte bun.

In Franta, cel de 750 este cel mai vandut motor.

Zet-ul 1000, in 2003 cand a aparut a rupt tot pe piata. Uitati-va la Hornetul 2008 sa vedeti cum arata. E Zet toata ziua.

Iar cel cu cate 2 tobe in fiecare parte, cu saxofoane, arata beton rau de tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema este ca la noi motorul nu-i privit ca o necesitate ci ca un moft, o moda, un instrument pentru teribilisti idioti pentr a agata gagicile. Si cum sa agati o gagica daca n-ai o plasticata cat mai colorata si cu scrisuri multe? Iar un Zed, desi arata bestial (dupa parerea mea de fost posesor de Z1000) nu arata a papagal frumos colorat. Eu l-am dat pe al meu la pret de Italia. Unul foarte bun.

In Franta, cel de 750 este cel mai vandut motor.

Zet-ul 1000, in 2003 cand a aparut a rupt tot pe piata. Uitati-va la Hornetul 2008 sa vedeti cum arata. E Zet toata ziua.

Iar cel cu cate 2 tobe in fiecare parte, cu saxofoane, arata beton rau de tot.

 

Asta e frate. Vitezanele astea sunt cele mai cautate de toti. Intreaba unul care deabia si-a luat A-ul ce motor ar vrea sa-si ia: SUper Sport R6, CBR600, R1, mai auzi pe la unu Hayabusa :wink:

 

ZET-ul e cel mai tare motor, cel putin pentru oras. Putere si cuplu la discretie, fff manevrabil si inafara poti sa te duci lejer desi pe la 130 km/h incepi sa simti vantul destul de urat. Nu stiu cati din voi a-ti fost cu motoarele la munte, dar eu faceam in vara, aproape in fiecare weeeknd Cheia, Brasov-ul, Sinaia si se comporta absolut superb pe curbe. Eu am aprox 20.000 km pe el si 12.000 km facuti in 5 luni si ma batea gandul sa-l vand si sa-mi iau Ninja 636, dar sincer sa fiu am renuntat la gandul asta dupa ce am mers cu un R6 in trafic si faceam spume ca nu puteam sa ma strecor klumea. Raman la ZET-ul meu, il mai tunez un pic, un bugspoiler, o evacuare completa AKRAPOVIC, un Power Comander si gata. Si dupa asta nu o sa mai scap de motorul meu :P

Editat de tilik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cui ii place genul nu se mai uita la "carenate ".

 

imi plac si mie zeturile , n-am mers pe niciunul insa cred ca m-ar deranja sa nu-l pot alerga 200 din cauza protectiei la vant .

 

asa cum poti pune bugspoiler (care mie imi place cum le sta) cred ca poti pune si ceva parbriz mai mic .

 

ati vazut asa ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cui ii place genul nu se mai uita la "carenate ".

 

imi plac si mie zeturile , n-am mers pe niciunul insa cred ca m-ar deranja sa nu-l pot alerga 200 din cauza protectiei la vant .

 

asa cum poti pune bugspoiler (care mie imi place cum le sta) cred ca poti pune si ceva parbriz mai mic .

 

ati vazut asa ceva?

 

 

daca te uiti la profilul meu o sa vezi o poza cu motorul si ai sa observi ca am un parbriz dar crede-ma ca nu ofere nu stiu ce protectie,. Nu tre sa te deranjeze ca nu ai putea sa-l alergi cu 200 km/h pentru ca eu l-am alergat pe al meu cu 245 km/h desi viteza constructiva din carte este de 230km/h. Corectati-ma daca gresesc aici baieti in leg cu viteza constructiva. Tin totusi sa precizez ca la 245 km/h mainele mele deja erau niste clesti prinsi de ghidon, stateam cu fundul lipit de saua pasagerului ca sa nu mai alunec si cu casca lipita de rezervor (desi modelul asta nu are acel loc special pe care il au vitezanele atunci cand bagi capul sub parbriz sa iti poti fixa casca). Totusi daca nu aveam acel parbriz crede-ma ca nu puteam sa-i dau atat si acceleratia nici macar nu era la maxim, dar deja era prea periculos si nu vroiam sa :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca te uiti la profilul meu o sa vezi o poza cu motorul si ai sa observi ca am un parbriz dar crede-ma ca nu ofere nu stiu ce protectie,. Nu tre sa te deranjeze ca nu ai putea sa-l alergi cu 200 km/h pentru ca eu l-am alergat pe al meu cu 245 km/h desi viteza constructiva din carte este de 230km/h. Corectati-ma daca gresesc aici baieti in leg cu viteza constructiva. Tin totusi sa precizez ca la 245 km/h mainele mele deja erau niste clesti prinsi de ghidon, stateam cu fundul lipit de saua pasagerului ca sa nu mai alunec si cu casca lipita de rezervor (desi modelul asta nu are acel loc special pe care il au vitezanele atunci cand bagi capul sub parbriz sa iti poti fixa casca). Totusi daca nu aveam acel parbriz crede-ma ca nu puteam sa-i dau atat si acceleratia nici macar nu era la maxim, dar deja era prea periculos si nu vroiam sa :wink:

 

Poti da cat duce motoru. Crede-ma ca sunt destui care dau top (260 pe bord) la Bandit 1200 N, fara nici cea mai mica protectie la vant. :makeout: Sunt convis ca nu i o placere (io am dat max 220 pe Bandit N) dar se poate, daca te tii bine. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Devina o fi si trend-ul ca kawasaki sunt slabe.Io nu-s d-acord cu asta.Am avut cateva kawa si n-am avut probleme.

 

Nu cred ca exista trendul asta, oricum sunt ieftine pentru ca si in Italia sunt ieftine. Pe moto.it incep de la 3200 euroi....mancale-ar tata... :wink:

 

Nu ai cum sa aduci un motor in tara si sa il dau cu 1500 euro mai scump. Bate la ochi..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca exista trendul asta, oricum sunt ieftine pentru ca si in Italia sunt ieftine. Pe moto.it incep de la 3200 euroi....mancale-ar tata... :wink:

 

Nu ai cum sa aduci un motor in tara si sa il dau cu 1500 euro mai scump. Bate la ochi..

 

da frate, dar ajungi sa il dai si mai ieftin ceea ce este super naspa

 

--- Mesaj completat în 22 Jan 2008 09:34 -------------

da frate, dar ajungi sa il dai si mai ieftin ceea ce este super naspa

 

bah...a-ti murit ce a-ti facut? Mai dati si voi semne de viata pe aici

 

--- Mesaj completat în 22 Jan 2008 09:34 -------------
up

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

inca nu.doar ca sectiunea asta parca-i moarta. :bigstar:

 

sa vina vremea buna odata fratilor si sa facem si noi o intalnire a noastra sa mai schimbam si noi pareri. Poate o sa ii facem o vizita si lui tacanel la arad sau poate ne face el noua :bigstar: Avem unde sa te cazam :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:bigstar: ce ma distreaza ca pe alte sectiuni isi dau oameni sfaturi,se lauda cu ce-or mai facut la armasari.aici?...

pauza. :bigstar: poate sunt cele mai reusite modele si nu se strica. :bigstar: si-s prea frumoase ca sa mai fie customizate :bigstar:

legat de intalnit om trai s-om vedea ce ne rezerva anul asta.sunt deschis activitatilor de genul asta no problem. :bigstar:

Editat de tacanel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...