Fester Postat Februarie 11, 2012 Share Postat Februarie 11, 2012 Pe cea din Italia nu pot sa o vad, pot doar sa ma incred in ceea ce spune intermediarul. Tind sa ma incred in el, are recomandari bune Incep sa inclin balanta spre Z1000, o diferenta de 0,5l/100 merita in cazul de fata. Z750 e varianta budget si se vede lucrul asta. Daca nici in cele din Italia nu poti sa te increzi ca nr de Km atunci clar Z1000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arminel Postat Februarie 13, 2012 Share Postat Februarie 13, 2012 Salut. Voi de la ce producator luati filtrul de ulei pentru Z750 vostru ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticoo Postat Februarie 13, 2012 Share Postat Februarie 13, 2012 Salut. Voi de la ce producator luati filtrul de ulei pentru Z750 vostru ? Hiflo.Sunt f ok si ieftine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borsulica Postat Februarie 27, 2012 Share Postat Februarie 27, 2012 Vreau si eu sa-mi iau. Poate ma includeti in intalniri la primavara... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Februarie 27, 2012 Share Postat Februarie 27, 2012 (editat) salutare baieti! va cer parerea in legatura cu mobra unui prieten. Este vorba despre un Z 750 din 2007. Mentionez urmatoarele modificari: bujii iridium,filtru aer K&N,toba sport carbon. Bateria este noua bosch. Problema : dc scade intensitatea farului cand tureaza motorul? care este cauza? multumesc anticipat! Editat Februarie 27, 2012 de LCA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Devilish Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 salutare baieti! va cer parerea in legatura cu mobra unui prieten. Este vorba despre un Z 750 din 2007. Mentionez urmatoarele modificari: bujii iridium,filtru aer K&N,toba sport carbon. Bateria este noua bosch. Problema : dc scade intensitatea farului cand tureaza motorul? care este cauza? multumesc anticipat! Poate nu face contact bine la baterie...am patit si eu la z-ul meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 salutare baieti! va cer parerea in legatura cu mobra unui prieten. Este vorba despre un Z 750 din 2007. Mentionez urmatoarele modificari: bujii iridium,filtru aer K&N,toba sport carbon. Bateria este noua bosch. Problema : dc scade intensitatea farului cand tureaza motorul? care este cauza? multumesc anticipat! Incarcarea - releul de incarcare nu-si face treaba corect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bal00 Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 Vreau sa fac schimbul de ulei + filtru la Z 750-ul meu model 2008 si nu stiu ce ulei sa bag 10W40 ( semi-sintetic ori Full-sintetic )?? Stie careva ce este indicat sa bag?? Multumesc Anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tinlenvan Postat Martie 9, 2012 Share Postat Martie 9, 2012 (editat) Vreau sa fac schimbul de ulei + filtru la Z 750-ul meu model 2008 si nu stiu ce ulei sa bag 10W40 ( semi-sintetic ori Full-sintetic )?? Stie careva ce este indicat sa bag?? Multumesc Anticipat Depinde de buget/cum mergi/cum vrei sa-ti intretii motorul etc.. full sintetic e clar mai bun decat semi-sintetic. Uleiuri ai o gama foarte larga din care poti alege. Eu nu am incercat decat MOtul 300v, 7100 si Castrol racing insa nu pe Z . Cel mai multumit am fost de 300v (nici de Castrol nu m-am putut plange) . filtu : mann, champion, hiflofiltro Ps: atasaj un test cu mai multe uleiuri Editat Martie 9, 2012 de tinlenvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bal00 Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 Mersi frumos pt sfaturi , imi vor fi de folos. Ms si o seara faina iti doresc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catamadan Postat Martie 13, 2012 Share Postat Martie 13, 2012 Am revenit ... Ne organizam? Sau trece si anul asta ) De ce nu urca topic-ul asta? Am revenit ... Ne organizam? Sau trece si anul asta ) Deci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GaGauTa Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 Salut, sunt posesor de Z750 2007 model cu ABS. peste iarna, desi a fost tinuta la caldurica, bateria s-a descarcat. am incarcat-o la redresor, moto porneste fara nici o problema. insa a aparut o problema la ABS. In sesnsul ca pornesc cu moto de pe loc, led-ul ABS se stinge (cum e normal) dar se aprinde imediat dupa. S-a mai confruntat cineva cu aceasta problema? Ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeusEx1 Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 Vezi ce cod ai pe autodiagnoza, apoi poti remedia problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StefanLeonte Postat Martie 17, 2012 Share Postat Martie 17, 2012 si cum se face autodiagnoza asta, cum intra motocicleta in dealer mode?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeusEx1 Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 si cum se face autodiagnoza asta, cum intra motocicleta in dealer mode?! Ai atasat cum. Sanatate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GaGauTa Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 pe diagnoza a iesit codul 1-3 am verificat(curatat) sigurantele de 20 si 30 amp reset la cod facut test pe drum, dupa cateva minute s-a aprins din nou acum apare codul 1-9 am abandonat pt moment verificarea din lipsa de timp, dar tind sa cred ca este o problema de contacte imperfecte si nu un defect de piesa (in toamna cand a intrat la iernat totul era perfect functional) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeusEx1 Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 Cel mai posibil, desi codul 19 este de la electrovalva de la abs. Tine-ne la curent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmasaiu Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 salut am si eu o problema cu motoru este vorba de un z1000 2004 porneste la cheie dar cand il turez moare motoru deci nu pot pleca cu ea de pe loc , aveti idee ce poate sa fie as vrea sa o pun pe un tester dar nu este in brasov nic unu din ce stiu eu ,la kampur sunt varza unde este reprezentanta KAWASAKI . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StefanLeonte Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 Cel mai posibil, desi codul 19 este de la electrovalva de la abs. Tine-ne la curent. Ms mult de info pt dealer-mode. Din pacate nu se pupa attach-ul cu ceea ce am gasit eu sub sa. Are cineva manualul de service pentru Z750S '05 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeusEx1 Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 Pai ala este pentru Z 750 din 07 e normal sa nu se pupe. Iti trebuie pentru manualul tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StefanLeonte Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 Da, n-am fost atent la ce se discuta, eram prea focusat pe dealer mode ). o sa caut manualul meu sa vad ce si cum. Tind sa cred ca-i o pb minora, dar vreau sa il bag si in dealer mode, macar de curiozitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeusEx1 Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 (editat) Asta este dealer mode pentru 03-06, dar nu te ajuta cu nimic la problema ta. In dealer mode motoreta iti spune despre sistemul de injectie, sau dupa caz despre abs. Editat Martie 26, 2012 de DeusEx1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_wolf Postat Martie 29, 2012 Share Postat Martie 29, 2012 Salut, puteti sa-mi spuneti ce model de crash pad-uri sunt cele din poza? Multumesc. Am gasit, sunt Top Block, frantuzesti. De unde pot cumpara niste crash pad-uri la un pret bun? Are cineva un manual de reparatie pentru un Kawasaki z750 2007? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeusEx1 Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 Arata bine alea care le-ai gasit tu, mi se par foarte reusite pentru modelul asta, insesizabile chiar, ce pret au? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_wolf Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 Modelul de anul asta costa 208 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.