ElSpa Postat Aprilie 9, 2007 Share Postat Aprilie 9, 2007 salut, vreau sa imi dau monster-ul (cel portocaliu, unii poate il stiu, o bomboana de motor) si sa imi iau Buell X1 Lightning. Motor din 2001 de 1200cm 85 cai si cuplu calumea, in jur de 10-15000 km la bord, oarecum modificat, de la nemti. Cam ce stiti de modelul asta...cel vizat de mine cam asa arata si daca dau monsterul in timp util ma duc sa il iau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Aprilie 9, 2007 Share Postat Aprilie 9, 2007 Eu as alege ceva care sa fie servisat in Romania. De asemenea, as lua un motor nou. Daca (probabil) iti permiti, nu o sa regreti. P.S. cat de "cam asa" arata? Motorul din imagine este serios modificat, versiunea de fabrica arata mult mai pasnic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Aprilie 9, 2007 Share Postat Aprilie 9, 2007 daca as avea bani, mi-as lua si eu un buell, numai asa ca moft, sa le dau fum la japoneze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Aprilie 9, 2007 Share Postat Aprilie 9, 2007 salut, vreau sa imi dau monster-ul (cel portocaliu, unii poate il stiu, o bomboana de motor) si sa imi iau Buell X1 Lightning. Motor din 2001 de 1200cm 85 cai si cuplu calumea, in jur de 10-15000 km la bord, oarecum modificat, de la nemti. Cam ce stiti de modelul asta...cel vizat de mine cam asa arata si daca dau monsterul in timp util ma duc sa il iau. Super frumos Monsterul tau ,dar eu nu as sta pre mult pe ganduri sa fac schimbul. Buell rules!Parerea mea. daca as avea bani, mi-as lua si eu un buell, numai asa ca moft, sa le dau fum la japoneze. Chiar vazusem un Buell acum cativa ani cu logoul "Nippon Killer" pe rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ElSpa Postat Aprilie 9, 2007 Autor Share Postat Aprilie 9, 2007 este vb chiar de motorul din poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Aprilie 9, 2007 Share Postat Aprilie 9, 2007 are ampatament cam scurt si se da f usor pe o roata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Aprilie 9, 2007 Share Postat Aprilie 9, 2007 este vb chiar de motorul din poza LOL Nu am confundat Buell-ul din poza cu un Ducati. Fac diferenta chiar foarte bine.Cred ca nu ai inteles tu. Stiu motorul tau. Este un Monster portocaliu,nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AKY Postat Aprilie 9, 2007 Share Postat Aprilie 9, 2007 Ducatiul tau e superb. Si spun asta cu toata convingerea. La cat de tare e motorul, simplul fapt ca te-ai gandit sa te desparti de el spune multe. Desi e mult sub monster, daca tu vrei cu adevarat, ia-l. Asta e...Desi nu stiu de ce spun ca e sub monster, sunt subiectiv si ii urasc pe americani... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Aprilie 9, 2007 Share Postat Aprilie 9, 2007 cand dai monsteru fa o clauza in kontract sa l poti lua inapoi.. tare cred ca o s o faci....nici yo nu iubesc delok buellurile orikum ,mult succes... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Aprilie 9, 2007 Share Postat Aprilie 9, 2007 pai de ce nu va plac buell-urile? ca au cuplu cat 2 monsteruri? oricum sunt asemanatoare, caci in v sunt ambele. ma rog, una-i in L, si alta in V. deci cauza nu este tradata in totalitate. este ideala pentru giumbuslucuri, demaraj pe distante mici, are o manevrabilitate comparabila cu a unui gs. V rules Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ElSpa Postat Aprilie 10, 2007 Autor Share Postat Aprilie 10, 2007 pai de ce ar fi sub monster...nu m-am suit pe nici un buell niciodata...ce ar fi rau la ele (lasand la o parte service-ul, piesele care s-ar gasi mai greu, etc)... adica chiar asta m-ar interesa: cu ce e mai bun un buell ca un monster sau invers... daca diferentele nu sunt observabile de un utilizator normal ca mine (nu sunt profesionist, ma dau pe o roata ocazional, merg cu motorul cam 3 zile pe saptamana, etc) as schimba motorul pentru ca imi place cum arata, am inteles ca suna destul de grav, este unic si imi place ca nu e uniforma . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
insider Postat Aprilie 10, 2007 Share Postat Aprilie 10, 2007 Nu ma prea pricep la motoare , in sensul ca nu am permis, deci toate comentariile care le fac sper....sa nu-mi aduca 'injurii'...DAR: Eu in locul tau as ramane pe Monster... Buell e o motocicleta aparte, ca si Ducati, exclusiviste.. Personal, daca as avea finante...mi-ar placea un Buell XB 12R, are un look ucigator si performante pe masura, foarte manevrabila (probabil datorita ampatamentului mic, dar si celorlalte elemente tipice motocicletelor Buell). Oricum Buell si Ducati sunt foarte apropiate ca si categorie & sound etc.. Ma refer la categoria streetfighter (nu putem combara XB 12R cu Ducati 998) Dar mai este un DAR, care atarna foarte greu. Service, piese de schimb,etc... Daca esti o persoana pt care finantele NU sunt o problema, atunci iti iei direct si un XB 12R si nu-ti mai faci grija cu privire la service.. Dar daca nu esti in masura sa arunci cu banii aiurea, mai bine te gandesti de 2 ori...inainte sa dai Ducati pe acel Buell Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ElSpa Postat Aprilie 10, 2007 Autor Share Postat Aprilie 10, 2007 (editat) nu imi place xb 12R...vreau streetfighter X1...asta e mai race asa...oricum sunt cam aceeasi motocicleta in mare, acelasi motor, doar estetic si electronica motorului probabil ca difera iar preturile sunt cam la fel...tot in jur de 8000... pentru ducati gasesc piese la fel de greu, tot 1-2 luni stau pe asteptat daca nu sunt pe stoc...si de obicei nu sunt pe stoc . la Harley (buell in speta) as sta la fel totusi nu s-a suit nimeni pe un buell ? ca de dat cu presupusul ne dam pana maine ...oricum ar fi sunt chitit pe motocicleta asta, daca vand monsterul in timp util ma duc in germania dupa una... uite inca una care am gasit-o pe mobile, ceva mai noua decat cea din prima pagina, dar si putin mai cuminte Editat Aprilie 10, 2007 de ElSpa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Aprilie 10, 2007 Share Postat Aprilie 10, 2007 ar mai fi si reversul medaliei cu ampatamentul scurt... la o faza naspa in care tre sa franezi violent ai sanse mult mai cu Buell sa dai cu stopu de asfalt. Recordul mondial de stoppie e realizat cu Buell Nu sunt fan V2. Chiar si sunteul ma lasa rece insa am vazut si auzit de aproape (in parcare la Louis, in Nurnberg) un Buell si tre sa recunosc ca are un sunet specific si placut. Oricum, mai special decat Duc-ul. Designul e f discutabil: love it or hate it... insa deosebit este. Ce i al lui este al lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ElSpa Postat Aprilie 10, 2007 Autor Share Postat Aprilie 10, 2007 ce nu prea inteleg: de ce are un singur disc pe fata....e optiune sau toate sunt asa...pana acum nu am gasit unul cu doua discuri...ma gandesc ca totusi e eficient daca s-au gandit ei sa puna daor unu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Aprilie 10, 2007 Share Postat Aprilie 10, 2007 dar nu vezi ce disc are? e ditamai discul de camion. nu este prins pe butuc, ci pe janta(parca), deci ca suprafata totala depaseste un disc clasic. te-ai gandit si la moto morini corsaro? e in v, de 1200, service la ducati, 10.000 e noua. scula. seamana cu buell. http://images.google.ro/imgres?imgurl=http...l%3Dro%26sa%3DG nu are "decat" 140 cp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bunicul Postat Aprilie 10, 2007 Share Postat Aprilie 10, 2007 (editat) Discul e de tip perimetral (prins intr-adevar de janta), unic dar extrem de eficient (etrier fix cu 6 pistonase). Buell e marca (statistic stabilit) cu cea mai mare valoare de revinzare SH in Europa de Vest - implicit, face motoare (de multi ani demonstrat) fiabile . Puncte discutabile (la ultima generatie): rezervorul de benzina e de fapt... interiorul CADRULUI-pod din aluminiu , iar cel de ulei (are ungere cu carter uscat) IN BASCULA !!! Orice cadere mai serioasa devine deci automat "Totalschaden" In schimb, Lightning XB12R sau S (sau Ss - dupa mine mai recomandabil, cu ampatamentul majorat, ceva mai "omenesc") sint si mai fiabile decit prima generatie, din 2006 avind alte multiple optimizari (alta cutie de viteze, ambreiaj mai comod, curea dintzata cu ranforsari din fibra de carbon etc). Buell e intr-adevar un motor cu personalitate, pentru individualisti - ba chiar cu prea multa personalitate! Spun asta fiindca am mers (doar citeva sute de km, ce-i drept) cu XB9R Firebolt (primul model din "noua" generatie) in Germania: nu-i deloc greu (175 kg la gol), e foarte agil (unghiul furcii e absurd de "vertical": 69 de grade , de mirare cum tine linia dreapta ), dar e f.rigid pe suspensii si inertia mare a V2-ului te obliga sa il conduci cumva stil "old school", cu franarea terminata clar inaintea inclinarii in viraj, traiectorii "rotunde" si iesiri gradate din curbe, fara acceleratii brutale (roata spate derapeaza atunci rapid). Trage tare de la 2.000 la 3.500 rpm, are pe urma o pauza sesizabila pe la 4.000, dar dupa... iti lungeste mainile pina pe la 7.000 rpm. Cifele sunt cu cite 500 rpm mai mici pentru XB12 (cu motorul de 1.203 cmc si peste 100 CP). Buell mi se pare interesant tocmai fiindca te obliga sa-l "inveti" si te solicita la maxim - e si asta o chestie pina la urma, nu? Rezervoru-i mic (14 l), mai mult de 200 km nu te tine daca tragi un pic de gaz, iar locul pasagerului e doar simbolic. Dar cine-si ia un Buell pentru turism relaxat, cu nevasta-valize-catzel-purcel ?! In rest, daca ai banii, GO FOR IT! Editat Aprilie 10, 2007 de Bunicul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
insider Postat Aprilie 11, 2007 Share Postat Aprilie 11, 2007 (editat) Ca sa aduc niste completari la ce-a zis Bunicu' despre frana de pe Buell: Front Brake: Forget what you’ve heard. This is how a front brake is supposed to be built. The Zero Torsional Load (ZTL™) Braking System consists of a single 375 mm perimeter-mounted rotor with 6-piston caliper that transfers braking forces (a.k.a. torsional load) directly to the rim, not through the spokes. Without heavy load-bearing spokes or a second disc, the bike’s front end weighs in about 7 lbs. lighter than what you’ll find on most sportbikes. Makes you wonder what everyone else is thinking. Precum si restul chestiilor 'unice' si inovatoare........fac din Buell o motocicleta cu personalitate... Cum spunea Emppu, ori LOVE it or HATE it... Alt motor de genu' asta (in sensul personalitatii ori da ori ba) e visu' meu de-o viata, BMW K1200 R, la fel....design unic,nonconformist, tehnica inovatoare (ESA(suspensia ajustata electronic), ABS part-integral, per total e o bijuterie tehnologica)). Oricum, gusturile nu se discuta, chiar daca Buell-urile seamana intre ele, cel mai letal arata XB 12R ul, si nu neaparat ca-i 'varfu de lance', ci pur si simplu are un design care nu are cum sa treaca neobservat... Nu prea stiu cum e cu transmisia pe curea, cat e de fiabila sau nu....parca si BMF F800 S e tot pe curea, nu? Editat Aprilie 11, 2007 de insider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ElSpa Postat Aprilie 11, 2007 Autor Share Postat Aprilie 11, 2007 salut, merci pentru raspunsurile oarecum documentate...totusi nu imi place XB12R-ul din cauza fetei, orientarea mea de design e mai spre streetfighter, deci spre Cyclone sau X1 Lightning 1200...totusi uitandu-ma la pozele modelelor par a fi acelasi motor dar cu alta fata, alta sha, si probabil alta electronica...cadrul si motorul par la el...pana si bordurile sunt identice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Aprilie 11, 2007 Share Postat Aprilie 11, 2007 dar n-ai zis nimic de corsaro.daca iti lace sau nu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ElSpa Postat Aprilie 11, 2007 Autor Share Postat Aprilie 11, 2007 m-am uitat la poza, pare agresiva, dar daca schimb monster-ul macar sa il schimb pe ceva super deosebit...momentan pe buell mi s-a pus pata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Aprilie 11, 2007 Share Postat Aprilie 11, 2007 Cred ca ti s-au facut vraji... Buell e super misto de acrobatii dar cere, asa cum zicea Bunicul, sa-l inveti. Daca te plictisesti insa asa de repede de un motor asa cum ai facut cu Monsterul, n-are rost sa-l iei. Just my 2 cents... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bunicul Postat Aprilie 11, 2007 Share Postat Aprilie 11, 2007 (editat) salut, merci pentru raspunsurile oarecum documentate...totusi nu imi place XB12R-ul din cauza fetei, orientarea mea de design e mai spre streetfighter, deci spre Cyclone sau X1 Lightning 1200...totusi uitandu-ma la pozele modelelor par a fi acelasi motor dar cu alta fata, alta sha, si probabil alta electronica...cadrul si motorul par la el...pana si bordurile sunt identice. E OK daca postarile noastre te-au ajutat sa-ti faci o parere. Vorbesti insa un pic de mere si pere... Cyclone e PRIMA generatie Buell si are unele hibe (pe linga faptul ca motorul e mai slab cu 18 CP si vibreaza ca un tractor). Sincer, nu ti-l recomand... iar dintre cele de "a doua generatie", repet, modelele din 2006 incoace sint preferabile (pe linga optimizarile mentionate - cureaua dintata Goodyear Hibrex tine mai mult -, si reviziile-schimburile de ulei sint la 15.000 km, in loc de 7.500). Lightning are si un alt ghidon (mai inalt si mai comod decit al sportivului Firebolt, cu semicarena aia sexy ), in rest tehnica e identica. Repet, Lightning XB12Ss (mai stabil, cu ampatament majorat cu 40 mm si unghiul furcii de 68 si nu 69 de grade) ar fi si preferatul meu... dac-as avea finantele , dar cum sint doar (inca) redactor la Univers Moto (asta apropo de raspunsul "oarecum documentat" ) , mai am de asteptat... PS. Si un City Cross XB9SX (vezi poza - cu motorul mai mic de 984 cmc si 84 CP) ar merge, mai ales ca si nou e mai ieftin (9.995 euro "oficial", dar cu rabdare gasesti si oferte mai bune). Toate bune altfel, succes maxim, gusturile nu se discuta oricum! Editat Aprilie 11, 2007 de Bunicul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ElSpa Postat Aprilie 11, 2007 Autor Share Postat Aprilie 11, 2007 salut, caut un motor in jur de 6000-8000 euro afara si dupa cate am vazut anul de fabricatie ar fi in jur de 2001-2002. modelul care il prefer ar fi X1 Lightning 1200, ziceam de Cyclone ca arata oarecum la fel... bani de buell nou nu am Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bunicul Postat Aprilie 12, 2007 Share Postat Aprilie 12, 2007 salut, caut un motor in jur de 6000-8000 euro afara si dupa cate am vazut anul de fabricatie ar fi in jur de 2001-2002. modelul care il prefer ar fi X1 Lightning 1200, ziceam de Cyclone ca arata oarecum la fel... bani de buell nou nu am Uite, de exemplu, unul din 2006 la 8.000 euro (cureaua dintata, incepind cu anul asta, e teoretic garantata pe viata motocicletei ) http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=1136898 Gasesti City Cross si nou, cu 8.500-8.900 Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.