schumydan Postat August 18, 2010 Share Postat August 18, 2010 am eu pin, da nu iti dau nici sa ma bati, stii tu de ce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat August 18, 2010 Share Postat August 18, 2010 si o poza cu pinul ''zglobiu '' fara care nu pot folosii ''javretta ' Ce motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat August 18, 2010 Share Postat August 18, 2010 (editat) Sincer sa fiu , nu cunosc diferentele ... dar iti pot da un link super linkul... thx m-am dat pe siteul ăla vreo oră... Editat August 18, 2010 de jerry_mcrie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALT_ZOLA Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 bachus .... este vorba de o jawa 355 , deci motor de 125cmc dar din cate stiu merge si cel de la 175cmc iar din poze se pare ca si cel de la 250 cmc di mentiunea lui de 25X7.xx mm . Am incercat sa il fac la un strung am si reusit dar nu ii pot da ''gaurica'' pentru pinul care il tine in pozitie , iar dupa cateva schimbari pinul roteste in locas si se blocheaza . Shummy sincer mie imi pare rau ca nu ne'am putut intelege , da' totusi de la motor bun , pana la piston/cilindru zgariat , de segmentii aia de skoda , pinioane de la cutie mancate de '' soareci'' , pinion primar ascutit ca pe polizor si cartere defacute de dalta si ciocanu' , rulmeti care haraie si au un joc incredibil , lagarele de la c-clipuri sdrbite de ciocan , gauri de suruburi largite cu bormasina .... la cadru ba ai spus ca este cu acte pe urma nu a mai avut acte , ,,, axul basculei nui perpendicular pe ''seat-tube '' etc etc ... stiu e o moto veche ,da nici chiar asa .... eu sunt constient ca trebuia sa iti dau ceva $$ pe ele dar si tu ai fost capos si eu capos si uite asa nu ne'am ales cu mai nimic . * te cred ca ai pinul , cred ca ai si arcul original . la mine era arcul de la pedala infipt acolo care evident era intepenit , iar in locul pinului original alt pin asemanator dar ceva mai subtire . pinul facea baie in ulei , dupa ce vandalizase pinioanele ... iar restul este istorie . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 hai k esti tare, dupa ce ca ai fost marlan mai faci si pe victima setul era cam singurul lucru bun pe motoru ala si in nici un caz nu erau segmenti de skoda, din cate imi aduc eu aminte de acte nu ai pomenit nimic atunci cand am vorbit, de cadru habar nu aveam ca este si ala bulit, oricum noi stabilisem ulterior sa imi dai cash numai pe cadru, deci motorul iti ramanea gratis dar ai fost cu obrazu nu gros, ci foarte gros, pinu ala il am de la un ts, in nici un caz de la motoru ala, din cate imi aduc aminte tot ce am scos din el le-am aruncat inapoi in cartere poate ma dai si pe mine o tura cand ti-oi termina hard tailu sau ce vroiai sa faci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALT_ZOLA Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 Eu stiu ca sunt porc . nu am zpus niciodata altceva . Setul este ok ca este cota sau zero nu stiu exact cert este ca atunci cand il masurasem mai mergea alezat .Pistonul are 3 locasuri pentru segmenti dintre care s'au folosit doar doua , unul din segmenti este rupt si nu statea cum trebuie asta bauiesc eu ca a sapat pe acolo ... garietura este dealungul boltului ... Legat de hardtail ... sincer nu stiu cund naiba am sa il termin , ma uit la fiarele alea si ma ingrozesc , acu stau si infect cu banii ca nu mai am scarbici si tot asa ... cert este ca se poate fcae retativ usor un mic chopper dintr-o jawa , chiar si fara aparat de indoit teava , si fara freze pentru facut '' guri de peste '' , dar nu se merita stricata una intreaga . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 /index.php?...t&p=2359176 Uite o Jawa asa cum cred ca vrei sa-ti faci...o am aproape gata si daca imi iese banu' pe ea, ca orice lucru, este dispusa spre vinzare...fiindca am facut "crescatorie de comuniste" si nu mai am loc in garaj! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALT_ZOLA Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 (editat) Ivan . merci de oferta da' nu am banuti tocmai am sus ca sunt ''pe liber '' in plus nu este chiar ce vreau eu . aici e o poza editata in cel mai grosolan mod posibil ... dar va puteti face o ideie cam ce as vrea eu .. Am impresia ca rotile din poza sunt de 16 , la a mea sper sa gasesc roti de 18 si poate un 19 pe fata Editat August 19, 2010 de ALT_ZOLA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 (editat) Rotile pe 18' de CZ Sport se potrivesc fara modificari, asa ca sfatul meu este sa pui de 18' pe fata si sa lasi roata de 16' pe spate. Te pot servi cu o roata completa pe 18' daca doresti, iar pretul il faci tu, fiindca stiu cum este sa fii somer! L.E. - Ai grija mare cu modificarile la cadru, fiindca nu mai treci RAR-ul sau ITP-ul in veci! Editat August 19, 2010 de ivan_pedala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALT_ZOLA Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 (editat) Pentru rar sper sa pot face un smen .... adica la anu' cand poate poate isi revine piata imobiliara si sunt iar in '' bizniz'' , sa cumpar o jawa de 250 cmc , pe care sa o resataurez 100% si fac itpul si rarul cu ea apoi schimb placutele pe asta sau o omologare individuala dar asta o sa ma coste un picior si o mana . Iar daca reusesc sa o termin pana atunci ma uit la ea si dau ture in juru' blocului , pentru plimari mai am un ''mopedut'' care este ... legal . Deocamdata sunt in tratative sa cumpar o furca plus roata fata .... furca a ''rezervat-o'' cineva inaintea mea , deci daca cumpar roata+ furca nu o sa mai am bani , daca cumpar decat roata probabil o sa am si bani pentru roata ta . Oricum nu prea ma grabesc , am stat apropae un an pana am gasit cartere bunicele ..... Adica asa ceva care o sa fie doar pentu intalniri si '' dat mare '' Editat August 19, 2010 de ALT_ZOLA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 ...tocmai am sus ca sunt ''pe liber ''... Sefu', daca aveam curtea ta, n-as fii fost liber niciodata... Mult succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALT_ZOLA Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 Nu'i curtea mea ... eu stau la bloc , si mesteresc in 3m2 in boxa Poza am copiat-o dupaacest forum . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat August 21, 2010 Share Postat August 21, 2010 (editat) Caut treaba asta de la semnalizarea de atas de ural... Sau pe unu' care poate sa faca asa ceva. Daca nu, poate fac tiganii care vand burlane. Sau o idee cu ce as putea sa inlocuiesc. Editat August 21, 2010 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat August 22, 2010 Share Postat August 22, 2010 (editat) Sefu', daca aveam curtea ta, n-as fii fost liber niciodata... Mult succes! Motocicleta din poză este a mea, iar în casa din curtea respectivă mă aflu acum . Zola, mi-e cam târÂşeală cu ideile de ciopârțeală din cadre de Jawa. AÂş prefera să le laÂşi cum au fost ele proiectate. Dar dacă tot vrei să-ți tai cadrul, mai bine caută unul de Perak (Jawa tip 11, cum ai uploadat Âşi poza aia), că alea aveau bara superioară la unghiul pe care-l vrei tu. Suspensiile din spate la Perak erau prinse vertical (nu puțin aplecat, cum este începând cu modelul 353) Âşi - după cum îi spune Âşi numele cehesc, care înseamnă "săltăreața" - erau chiar Âşi-aÂşa cam "hard-tail". Îmi pare rău că am aruncat anul trecut o gioarsă de cadru (Jawa 175 cmc) de pe care luasem port-axul basculei. Ăi-l dădeam să-ți faci meandrele. Editat August 22, 2010 de AdrianS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALT_ZOLA Postat August 22, 2010 Share Postat August 22, 2010 Adrian nu se merita sa fcai altceva cu al meu cardu , nu are acte , in plus de asta axul rotii nu este perpendicular pe seat-tube , deci roata p sa stea un pic aplecata ... in plus eu pentru jawa am decat un motor + cadru deci o reconditionare nu isi are rostul . Jawa 11 sper sa cumpar la anul , iar aia este prea aratoasa ca sa o tai . * Nu o sa fie asa forma finala a cadrului , caci nu pot pot bascula ( vreau sa o continui tot din rcetangular ca restul cadrului ) , daca indoi rctangular fetele perpendiculare pe indoire se deformeaza . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krokodilu Postat August 22, 2010 Share Postat August 22, 2010 Am nevoie de un "filet" pentru repararea filetului la bujie, cam asa ceva: http://ro.farnell.com/thread-restoring , are cineva unul disponibil? Mesaj completat sau mai clar: http://www.bollhoff.ro/web/germany/en/web..../hcr_start.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat August 22, 2010 Share Postat August 22, 2010 (editat) Am nevoie de un "filet" pentru repararea filetului la bujie, cam asa ceva: http://ro.farnell.com/thread-restoring , are cineva unul disponibil?Mesaj completat sau mai clar: http://www.bollhoff.ro/web/germany/en/web..../hcr_start.html Si pe mine ma intereseaza! Dar care e marimea corecta pentru bujiile de nipra/ural M14 cu 1.25? Mesaj completat Ceva de genu asta? Editat August 22, 2010 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat August 22, 2010 Share Postat August 22, 2010 Si pe mine ma intereseaza!Dar care e marimea corecta pentru bujiile de nipra/ural M14 cu 1.25? Mesaj completat Ceva de genu asta? .....tarod + helicoil...Helicoil 'eftin...tarod, scump! In cluj este trusa....vazut ...dar nu m-am uitat daca are si 14/1.25.... Simson are spira de otzel la filetul de bujie ....uralul si niprul nu!Nu au reusit sa treaca de anii 60' cu tehnologia....la Ural este si mai gingas dect la nipru (material mai moale si spire mai putine...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
donici Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 caut sora aceste cutii ! de pe partea dreapta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krokodilu Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 Si pe mine ma intereseaza!Dar care e marimea corecta pentru bujiile de nipra/ural M14 cu 1.25? Mesaj completat Ceva de genu asta? Asta ne trebuie noua: http://ro.farnell.com/v-coil/04030/thread-...1-25/dp/1390323 Ajunge 20 lei / 1 reparatie, apoi cumperi doar spirele....poate ne stringem mai multi si luam un set. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
templar Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 servus, m-ar interesa o comunista cu atas, chiar cu mici defectiuni da sa fie inmatriculata, merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scafbikes Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 Caut pinion de atac, de preferat impreuna cu coroana pereche, de EMW R35, 350cc. Eventual doar pinionul in speranta ca am noroc sa il imperechez cu una dintre coroanele care le am eu. Nu stiu cota care este la capatul pinionului de atac, intrucat fostul posesor a preferat sa polizeze la el pentru a baga un rulment cu bile in locul acelor, cum era original. Nici nu m-am chinuit sa caut cota pe net, dar sunt sigur ca se poate gasi cota pentru confirmare, in cazul in care cineva chiar are asa ceva. Nu mai vorbesc ca nu ma supar absolut deloc daca cineva, din greseala, sau prin cine`stie ce minune, ar avea un grup complet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 Caut pinion de atac, de preferat impreuna cu coroana pereche, de EMW R35, 350cc. Eventual doar pinionul in speranta ca am noroc sa il imperechez cu una dintre coroanele care le am eu.Nu stiu cota care este la capatul pinionului de atac, intrucat fostul posesor a preferat sa polizeze la el pentru a baga un rulment cu bile in locul acelor, cum era original. Nici nu m-am chinuit sa caut cota pe net, dar sunt sigur ca se poate gasi cota pentru confirmare, in cazul in care cineva chiar are asa ceva. Nu mai vorbesc ca nu ma supar absolut deloc daca cineva, din greseala, sau prin cine`stie ce minune, ar avea un grup complet. Daca nu gasesti si poti adapta de nipru am eu unul care zace de ceva ani buni printr-un sertar . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 (editat) Ionel .nu merge de nipru.se invarte invers fata de EMW-u.asa e si la BK-ul meu.am vrut sa modific unul de la un simson.am facut flansa,am modificat...dupa care am observat niste chesti cu sensurile si fortele care actioneaza,si m-am dat batut.originalul nu minte. ps scafbikes . bafta la gasit.si vezi sa gasesti pereche de pinioane.prietenii stiu de ce. haraie Editat August 25, 2010 de robert bk350 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VETERANU_AXE Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 (editat) salut ,caut capac pentru cutie laterala dreapta cea de pe partea franei de picior sau cutia completa care aveti, pm, telf la 0745929653 pentru ij planeta 5 Editat August 26, 2010 de VETERANU_AXE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.