Sari la conținut

Zx10 Vs Cbr1000rr Vs R1 Vs Gsxr1000 Vs Ducati 1098


SILVIU.C
 Share

votati!  

109 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Am luat azi ultimul nr din Univers Moto si mi-a atras atentia testul motoarelor de 1000.Sa pun si clasamentul si timpii:

 

1)gsxr1000-1'31'52

 

2)cbr1000rr-1'31'81

 

3)R1-1'31'83

 

4)ducati 1098-1'32'86

 

5)zx10-1'32'94

 

Ca un comentariu personal ,mi se surprinzatoare clasarea lui zx10 pe ultimul loc ,cand MosCraciun spunea ca toate celelalte sunt niste naspeturi(mai ales de 1000rr care acum s-a clasat MULT mai bine) si cea mai cea e zx10-le...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 56
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Deci cand mi-am luat eu Honda au inceput astia sa aiba din nou performante :nono:

Pfoaa si cand te gandesti ca am fost 99% decis sa-mi iau 636 ...

Asta e topicul cu miare,nu confunda topicurile...treci pe celalalt topic ,la cele de 600 ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in nr de luna aceasta al revistei MOTOCICLISMO Ducati 1098 ocupa primul loc pe circuitul de la Philip Island din Australia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in nr de luna aceasta al revistei MOTOCICLISMO Ducati 1098 ocupa primul loc pe circuitul de la Philip Island din Australia

Acolo nu au fost toate japonezele ,iar aici nu au fost toate italiencele :nono: ... aici e vorba de circuitul de la Calafat(nu din tara noastra ;) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai da astia numai in spania fac teste. Oricum XZ10 e model neschimbat pentru anul 2007, oricum nu am preferinte de marca, japoneza sa fie. Anul asta oricum nu sunt modele frumoase, designul la yamaha e prea fortat, nu mai are o linie armonioasa iar de gsxr sa nu mai vorbim, regresie in toata regula. La performante ma intereseaza elasticitatea si am inteles ca gsxr-ul e cel mai tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa ce le-am vazut pe toate la salonul moto de la atena,ducati 1098 e de departe cea mai frumoasa(si asta nu o spun doar eu ,Motorcycle Design Assocciation, formata in majoritate din designeri activi in industria moto din intreaga lume, au decis: 1098 nu este doar cea mai buna din clasa sa in categoria Supersport ci si motocicleta cu aspectul general cel mai reusit, oferindu-i in acest an Motorcycle Design Trophy iar 1098 S Tricolore,a castigat titlul de "Cea Mai Frumoasa Motocicleta din Expozitie la Salonul Moto de la Milano (EICMA 2006) in Noiembrie , ;) ) si cu cele mai bune dotari!!!

 

:nono:

post-16216-1177656429_thumb.jpg

post-16216-1177656495_thumb.jpg

post-16216-1177656678_thumb.jpg

post-16216-1177656840_thumb.jpg

post-16216-1177656894_thumb.jpg

Editat de ultimo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa ce le-am vazut pe toate la salonul moto de la atena,ducati 1098 e de departe cea mai frumoasa(si asta nu o spun doar eu ,Motorcycle Design Assocciation, formata in majoritate din designeri activi in industria moto din intreaga lume, au decis: 1098 nu este doar cea mai buna din clasa sa in categoria Supersport ci si motocicleta cu aspectul general cel mai reusit, oferindu-i in acest an Motorcycle Design Trophy iar 1098 S Tricolore,a castigat titlul de "Cea Mai Frumoasa Motocicleta din Expozitie la Salonul Moto de la Milano (EICMA 2006) in Noiembrie , ;) ) si cu cele mai bune dotari!!!

 

:nono:

culmea este ca ducati 1098 a castigat acest premiu dupa ce designul sau a deveni mai "japonez" daca se poate spune asa ... mai ales partea din fata :smoke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum nu au fost ? Eu am vazut o reclama cu coperta revistei "Motociclismo" intr-o revista auto, iar pe coperta se aflau Ducati, Kawasaki, Yamaha si Suzuki...iar Ducati 1098 avea cel mai bun timp pe circuit.

 

In revista Motociclismo ,au fost testate R1 ,gsxr1000,Aprilia rsv1000r ,MvAgusta,Ducati 1098.Kawasaki si Honda NU au participat

Bai da astia numai in spania fac teste. Oricum XZ10 e model neschimbat pentru anul 2007, oricum nu am preferinte de marca, japoneza sa fie. Anul asta oricum nu sunt modele frumoase, designul la yamaha e prea fortat, nu mai are o linie armonioasa iar de gsxr sa nu mai vorbim, regresie in toata regula. La performante ma intereseaza elasticitatea si am inteles ca gsxr-ul e cel mai tare.

Iti dau o veste nu tocmai buna. Zx10 si cand a fost lansat(ma refer la modelul 2006) a luat bataie de la gsxr-ul de 1000 ,model lansat din 2005.Deci ,nu mai incerca sa scoti kawa ;) .Iar anul asta a luat-o si de la Honda ,pe care "reiserii" nostri o huleau si culmea caci a fost condusa de un PROFESIONIST ,nu niste no-name carora nu le ajungi cu prajina la nas :smoke:

 

Ps:referitor la design ,nici k5-ul nu e o minune de frumusete ,dar k7-le mi se pare odios ,asta cel putin in poze.Yamaha a cam zbarcito cu noul design ,modelul 2006 ,parandu-mi cel mai frumos motor!!! Doar parerea mea :nono:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum nu au fost ? Eu am vazut o reclama cu coperta revistei "Motociclismo" intr-o revista auto, iar pe coperta se aflau Ducati, Kawasaki, Yamaha si Suzuki...iar Ducati 1098 avea cel mai bun timp pe circuit.

 

Da, aici ai dreptate, cum se face asta? Ce diferente de test? A contat pilotul :smoke:

 

AM luat si eu acum revista, mi se pare putin dus spre extrem acest test in vederea influentarii clientilor pentru a achizitiona una din motocicletele respective.

 

Reverse: Bine ca nu ai facut 'greseala' aia ;) Lasand gluma la o parte, nu cred ca vb serios cand zici ca pentru o sutime diferenta consideri ca puteai sa faci o greseala in a achiztiona un Kawa :nono:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Reverse: Bine ca nu ai facut 'greseala' aia ;) Lasand gluma la o parte, nu cred ca vb serios cand zici ca pentru o sutime diferenta consideri ca puteai sa faci o greseala in a achiztiona un Kawa :nono:

Ah iti dai seama ca nu e vorba de diferentele acelea , dar am luat in calcul mai multi factori ca de exemplu timpul de livrare,testele de fiabilitate + parerile altora mai priceputi ca mine ,seriozitatea dealerului+service (la ce experiente am avut eu si prietenii mei pe la service la united...nu mai calc acolo in viata mea,sorry daca se supara cei de acolo dar asta e parerea mea si am dreptul sa mi-o exprim) , faptul ca am putut sa-mi iau un model (ma refer la coloristica) mai special si mai rar si sa zicem ca m-am uitat si la pret (mai putin asta,lucky me) ptr ca la Honda am profitat de oferta in care am primit si o finala Arrow "gratis" ... cam astea au fost criteriile ,nicidecum secundele din teste.

 

PS uitandu-ma pe site-ul LKM (cel mai tare tuner de motoare din Germania din cate stiu eu) am observat ca nu sta treaba cum zic cei de pe la noi.diferentele de cai putere REALI (motor/roata) nu sunt asa de mari intre al meu si celebrul 636 !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu durere in suflet si rapus de suferinta trebuie sa afirm ca akum noua conducere de la kawasaki motors au skimbat stratagema pe care era axata ideea de motocicleta radicala....se pare ca mai nou "the green mean" a devenit ""not so mean" sau "not soo green"...nu ma prea pricep la engleza...in fine.....vad ca cei de la kawasaki motors incearca o noua strategie adoptata si folosita de honda de foarte multi ani incoace...adika a creea motocilete fiabile calculate si fara veleitati deosebite.....dar se pare ca strategia asta nu pare sa dea roade....in fond KAWASAKI inseamna mai presus de orice o motocicleta radicala din punct de vedere al puterii agilitatii (de asta se numeste NINJA).....dar mai nou vad ca incep sa se moaie...sper sa nu kontinue mult asa....nu avem nevoie de inka o noua firma honda....si asa cea care exista e prea de tot.....spre ca prin vorbele mele sa nu credetzi ka m a leg in vreun fel sau altul de marca concurenta.....dimpotriva.....cine sunt eu sa pun la indoiala marea HONDA... dar vreau ca KAWASAKI sa ramana mereu ceea ce a fost........intradevar o bijuterie mecanica desavarsita.....peace

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

irelevante testele..... daca ne suim oricare din noi pe oricare din motoarele astea nu simtim ABSOLUT nici o diferenta.... asta e clar... cei care spun ca totusi exista , atunci probabil ca lucreaza piloti de incercare la fabrica sau ceva mecanici..... :nono: concluzia este ca nu ne putem alege motocicleta dupa TESTE.....

pS Kawa a folosit alt tip de gume in test

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la GSX-R K-7... da. E urat ca dracu. Cel mai frumos (si cu adevatat frumos) a fost K6le. Mai ales faru si tobele de pe K7 is de tot gunoiu.

Referitor la test... ata ete, n-ai ce-i face... la un pret de Dosia, K7le (cel mai lesne din categorie) da la caca la tot inclusiv la 'fotomodelul' 1098 cu pret de K7 + un Bandit de fatzaiala prin oras. :duel:

Vorbind de comparativul din Motociclismo... sa fim seriosi. Pilotii aceia si tehnicienii ar fi fost expulzati din tara pe aeroport la Roma si motoretele peninsulare incinerate daca se intorceau cu alte rezultate ale testului. Revista macaronara, temperament latin, motorete macaronare, piloti macaronari... ce alt rezultat? Dar faza faina e ca publicul incepe sa nu mai creada toate balariile ce apar in teste si sa aleaga dupa criterii proprii. Si astfel in It nu e bestseller Mosterul ci GSRul de exemplu. Si atunci revistele (oarecum 'atentionate' de producatori) se 'activeaza'. Da' poate e normal si nu e chiar asa de condamnat. La urma urmei chiar si Motorrad si puiu Univers Moto ling in C.U.R. BMW la greu. Insa parca la Motorrad se observa totusi o mai mare obiectivitate si detachment, sa zic asa, cel putin la teste in categoria supersport (poate si din cauza ca Bamveu nu are (inca) un SS). :ok: Dar cred ca mai degraba aceasta e cauzata de temperamentul germanic vs cel latin. Eu prefer testele Motorrad si le acord o mai mare incredere. So the Gixxer's the winner for me.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hm...interesant ce zici tu emppu....sa stii ka la faza asta nu mam gandit....mi se parea mie ca cei de la univers moto cam lingeau in dos honda.....in anii trecuti....vezi doamne asa vorbeau de ea de parca ar veni de pe marte.....afirmatii de genu..."concurenta trebuie sa ia liftul sau sa se uite cu binoklul dupa honda"....prostii....si cei de la motociclismo sunt oarecum partinitori....doar nu le-ar fi pikat bine daca ar fi venit acasa cu rezultate gen....gixxer 1st...yamaha 2nd...samd......vedeta 1098 trebuia sa fie pe primul lok..... :duel: .....de KAWASAKI nimeni nu zice de bine ...toata lumea zice ca e low.....mai bine nu ar mai vorbi delok de ei decat sa zika prostii....vorba aceea..."daca esti prost macar taci din gura"...nu acem nevoie de antireclama lor.....bag de seama ka revista univers moto e redactata in japonia si face parte dintr-o subfiliala honda....mai bine sar lua de mana si sar arunca in crish..... :ok: ......vaishmar.....cika revista obiectiva.....my ass

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acuma, ce sa zic... "HONDA e HONDA", vorba unora de pe forum de pe aici si nu numai. :duel:

Honda e usor favorizata la nivel mondial as zice de catre majoritatea presei. Legendele si basmele sunt de efect si trec greu. Cert e ca nu stau rau cu fiabilitatea, sa zic asa, insa restul e mitologie. Toate japo sunt la un nivel tehnic f avansat si au progresat de a lungul timpului impreuna. Nu se poate generaliza ca marca aia si ailalta e asa si aia e asa. Ce se poate spune e ca da domne, modelul acela de la Kawasaki sau Yamaha etc etc e unul f reusit sau ca alt model nu a fost de o inspiratie divina a inginerilor, aka au cam dat-o in bara cu el. Toate firmele au unele modele legendare, in sensul bun de data asta :ok:, si modele mai putin reusite si cu anumite probleme cronice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...