Sari la conținut

Accident Grav - Buzau - 02.05.2007


Radu46
 Share

Postări Recomandate

nu stiu foarte multe detalii stiu doar ca e destul de grav. un baiat care a venit printre noi de vreo 2 saptamani cu un gsxr1100 a avut accident cu o skoda din cate am inteles. mergea foarte tare fara casca si ia iesit masina din lateral si sau ciocnit. care stie mai multe sa posteze. se pare ca motoarele de 1100 nu sunt pt incepatori. cei care se cred zmei sa ia aminte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 86
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

:ok:

As zice mai degraba ca inconstienta nu e pentru incepatori. Sper sa fi avut bulan exagerat tipu, ca alfel.. :duel:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:ok:

As zice mai degraba ca inconstienta nu e pentru incepatori. Sper sa fi avut bulan exagerat tipu, ca alfel.. :duel:

Sper sa nu fi avut. Drum bun pe ultim drum!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu inteleg cum pot sa mearga unele persoane fara casca, mai ales cu viteza. Nu neaparat din prisma sigurantei...ci fizic vorbind. Am luat un scuter acum cateva luni de la un amic si m-am intors in 10minute cu el pentru ca nu mai puteam sa ma plimb de lacrimi (Si eu am mers cu maxim 50km/h)

 

In alta ordine de idei, sper ca a scapat relativ intreg si ca si-a invatat lectia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu inteleg cum pot sa mearga unele persoane fara casca, mai ales cu viteza. Nu neaparat din prisma sigurantei...ci fizic vorbind. Am luat un scuter acum cateva luni de la un amic si m-am intors in 10minute cu el pentru ca nu mai puteam sa ma plimb de lacrimi (Si eu am mers cu maxim 50km/h)

 

In alta ordine de idei, sper ca a scapat relativ intreg si ca si-a invatat lectia

Cu casca nu-l vedeau fetitele asa de bine, iar cu asemenea motor trebuia sa se vada si incostientul de pe el. Sa speram ca nu a patit nimic grav si ca si-a invatat lectia. :duel:

Link spre comentariu