Trotinel Postat Aprilie 6, 2008 Share Postat Aprilie 6, 2008 da....dar nu as vrea..era mai mult ca o curiozitate..pt ca el trage...super super tare !!!! da se oprese la intrare in zona rosie. Am pe cineva care poate sa-ti modifice CDI-ul, sa traga pana-n capat si sa se tureze mai repede. Omul garanteaza ca o sa fuga mult mai tare, si mai garanteaza ca ce te tine cel putin pana ajungi acasa setul. Chiar vorbesc serios, poate sa-ti faca chestia asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexis491 Postat Aprilie 7, 2008 Share Postat Aprilie 7, 2008 Am pe cineva care poate sa-ti modifice CDI-ul, sa traga pana-n capat si sa se tureze mai repede. Omul garanteaza ca o sa fuga mult mai tare, si mai garanteaza ca ce te tine cel putin pana ajungi acasa setul. Chiar vorbesc serios, poate sa-ti faca chestia asta. Faina garantia la set! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bagabondboy Postat Aprilie 7, 2008 Share Postat Aprilie 7, 2008 Are cumva cineva cartea tehnica ?? Ar fi ok daca s-ar putea posta aici sau macar un id de mess ceva .... eu unul as avea nevoie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HnX Postat Aprilie 7, 2008 Share Postat Aprilie 7, 2008 10500 e ok... oricum omori setul la turatiile astea... cu cat mai mult cu atat mai mica viata setului.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
46WRX Postat Aprilie 7, 2008 Share Postat Aprilie 7, 2008 e foarte bine 10.500 mai bine lasa-l asa ca nu te deranjeaza oricum de la 10500 in colo nu prea mai ai de ce sa ii dai... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iNs0mN1a Postat Aprilie 8, 2008 Share Postat Aprilie 8, 2008 la 10 500 are cuplu maxim....deci nu ai de ce sa ii mai dai... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Luk >>> Postat Aprilie 11, 2008 Share Postat Aprilie 11, 2008 ms pt informatii....si mai lejer cu shto`u.......era doar o curiozitate..ca nici eu nu sunt loco dupa viteza...doar eram curios..:-? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bagabondboy Postat Aprilie 25, 2008 Share Postat Aprilie 25, 2008 Am o problema cu releul de semnalizare e a doua oara saptamana asta cand il inlocuiesc..... nu stiu care ar fi cauza .... daca a mai avut cineva problema sau macar niste sfaturi.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tomek Postat Aprilie 26, 2008 Share Postat Aprilie 26, 2008 salut!azi am intrat si eu in posesia un rs 125 din 2003 si as vrea sa stiu ce tip de baterie folositi?de cati amperi?de 12?sau mai mare?:-??ar merge una de la scuter ca e noua...!multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudiu_m_2005 Postat Aprilie 26, 2008 Share Postat Aprilie 26, 2008 12 volti cu 9 amperi.de alta nici nu se potriveste in locul bateriei , am incercat eu si cu 8 si cu 10...una prea mica , alta prea mare.deci exact 12v9amperi;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tomek Postat Aprilie 27, 2008 Share Postat Aprilie 27, 2008 azi am incarcato la redresor pe cea de pe ea.si e de 12v cu 7A...si vad ca merge bine....oricum cum mai strang niste banuti ma duc si ii iau una de 12 cu 9.... app are cineva un manul pt rs 125 din 2003:Dv-as fii foarete recunoscator.. multumesc anticipat am si eu o intrebare:de ce atunci cand semnalizez becurile se aprind dar nu palpaie cum ar fi normal raman aprinse pe pozicite ca sa zic asa?e vreo siguranta?si cum sa fac sa schimb si senzorul de la frana de spate ca nu mi se aprinde la stop pe frana neam!unde e anume localizat(pt cei care au mai facut chestia asta).Ca miercuri ma duc cu ea la R.A.R si nu vreau sa am probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
46WRX Postat Aprilie 28, 2008 Share Postat Aprilie 28, 2008 am eu niste manuale nu mai stiu daca am si de 2003...oricum sunt la fel, da-mi pm cu id tau sa ti-l dau pe mess ca nu stiu de ce nu imi merge uploaderu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tomek Postat Aprilie 29, 2008 Share Postat Aprilie 29, 2008 va mai deranjez cu o nelamurire.ce ulei trebuie sai pun la cutia de viteze si ce ulei trebuie folosit la ungere(motul?mobile1?).unii spuneau ca motul ..de care motul 10w... sau altul?:-??multumesc anticipat. care stie unde se gaseste si releul de semnalizare la un rs 125 2003?in codita unde?:-?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexutzzz Postat Aprilie 29, 2008 Share Postat Aprilie 29, 2008 MOTUL 75w90 sau 80w90 gear oil Intra 600mll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudiu_m_2005 Postat Aprilie 29, 2008 Share Postat Aprilie 29, 2008 (editat) vezi ca ai niste sigurante pe sub rezervor , verifica si pe acolo , ca s`ar putea sa fie arsa vreuna am si eu o rugaminte la voi , unde gasesc un set de jigloare pentru o aprilia rs 125 , 2002? Editat Aprilie 29, 2008 de claudiu_m_2005 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tomek Postat Aprilie 29, 2008 Share Postat Aprilie 29, 2008 am verificat sigurantele.nu sunt arse in mama lor de sigurante.pana la urma imi spune si mie unde se gaseste releul de semnalizare la rs-ul meu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexis491 Postat Aprilie 29, 2008 Share Postat Aprilie 29, 2008 Stickere pentru a mea de unde gasesc? Replica '97! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis TM Postat Aprilie 29, 2008 Share Postat Aprilie 29, 2008 Pot sa te ajut eu,cu stickere? Astept pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tomek Postat Mai 3, 2008 Share Postat Mai 3, 2008 stie careva unde gasesc si eu un releu semnalizare pt un rs 125 replica din 2003?sau daca are cineva de vanzare?dar sa fie bun!multumesc anticipat. sa rezolvat trb cu releul:D:D:D:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bagabondboy Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 Salut... am o problema de ieri a inceput sa scoata foarte mult fum si sa dea rateuri, azi sub 2000 de turatii deja se opreste motorul singur. am curatzat bujie, carburator aceeasi problema.Mentionez ca ma plecat cu ea din Ploiesti ieri dimineata si a mers ok am fost i-am facut plinul la un petrom dupa care au inceput problemele... sa fie cumva apa in benzina ?? astept pareri.... mai rau e ca iau salariul abia luni si nu o pot duce la nici un service pana atunci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tomek Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 e posibil s fie apa din benzina...sau sa ai vrei mizerie ramasa in carburator......incearca sa dai toata benzina jos din rezervor si sa spui alta de la alt petrom si vezi daca are aceasi problema... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexis491 Postat Mai 25, 2008 Share Postat Mai 25, 2008 Astazi am schimbat bujia! Cineva de la un service moto din brasov (ICCO) mi-a spus sa incerc un alt tip de bujie daca vreau sa scad consumul, noxele si sa creasca viteza si turatiile! Am comandat bujia, astazi am montat-o si motorul merge extraordinar de bine! Consumul inca nu l-am testat dar restul avantajelor sunt foarte adevarate! Bujia de dinainte a fost BR10EG si bujia noua este un PR7ES, ambele NGK-R! Va recomand cu caldura sa schimbati bujia! Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexutzzz Postat Mai 25, 2008 Share Postat Mai 25, 2008 Astazi am schimbat bujia! Cineva de la un service moto din brasov (ICCO) mi-a spus sa incerc un alt tip de bujie daca vreau sa scad consumul, noxele si sa creasca viteza si turatiile! Am comandat bujia, astazi am montat-o si motorul merge extraordinar de bine! Consumul inca nu l-am testat dar restul avantajelor sunt foarte adevarate! Bujia de dinainte a fost BR10EG si bujia noua este un PR7ES, ambele NGK-R! Va recomand cu caldura sa schimbati bujia! Succes! Ce oameni....ala de ti-a zis cu siguranta e mai inteligent si are mai multe cunostinte despre motorul rotax 122 decat inginerii de la rotax BUJIA CARE TREBUIE FOLOSITA ESTE BR10EG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KeeNnT Postat Mai 25, 2008 Share Postat Mai 25, 2008 Vi se pare o chestie buna asta?:Puse ventilatoare pe radiator sa stea la 60-70 grade nu la 90 ca sa-l poti chinui mai mult....? aaa da si sa-i faci un sunet mai bun la un rs50 ce trebuie facut cu filtru de aer ... trebuie pus unu sport sa mai ingroasee..? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Mai 25, 2008 Share Postat Mai 25, 2008 Astazi am schimbat bujia! Cineva de la un service moto din brasov (ICCO) mi-a spus sa incerc un alt tip de bujie daca vreau sa scad consumul, noxele si sa creasca viteza si turatiile! Am comandat bujia, astazi am montat-o si motorul merge extraordinar de bine! Consumul inca nu l-am testat dar restul avantajelor sunt foarte adevarate! Bujia de dinainte a fost BR10EG si bujia noua este un PR7ES, ambele NGK-R! Va recomand cu caldura sa schimbati bujia! Succes! Wow, cu siguranta acest "mecanic" stie mai multe decat inginerii de la Aprilia. Maine imi comand si eu. Asfalt uscat si multumesc pt informatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.