Sari la conținut

Spalare/ungere Filtru Aer Ktm Lc4


Postări Recomandate

Filtrul e Twin Air iar cf. manualului ar tb. "rezolvat" cu Dirt Bio Remover + Liquid Bio Power,

ambele produse de Motorex (sau de fapt, de Twin Air, sunt aceleasi produse).

 

Stiti vreunu' unde pot gasi asa ceva?

Sau si mai bine, ceva alternativ... ca doar nu-i musai Bio nu-stiu-ce, pana la urma :D

 

Multzam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi, mersi... O sa sun sa vad daca au si-n cat timp (si cum) ar ajunge in TM.

 

Cat despre alternative, mai astept raspunsuri. De ex, Putoline e bun?

Ca am gasit asa ceva la un magazin loco...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faza cu unsul cu ulei de motor am inteles ca nu este totusi asa de indicat...

E chiar CONTRAINDICAT folosirea oricarui produs petrolier!(benzina pt spalare si ulei motor pt ungere)

am:-solutie pt curatat Putoline Action Cleaner 1 lt: 24 ron

-ulei special pt filtru aer Putoline Action Fluid 1 lt: 46 ron

sunt din Arad,ori vii pana pe str.Voinicilor nr.21{KTM Arad}(pe aici trec si baietii cand merg la pista Las Vegas) sau iti trimit prin curier

tel.meu :0721268448

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu sint de aceeasi parere..eu il curat de 2 sau 3 ori pe an..poate chiar mai des..la un service autorizat..adica motoland..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

spalatul cu benzina sau diluant nu face decat sa il distruga incet incet..efectiv roade in filtru ..de impregnat trebuie totusi o solutie speciala,pana la urma nu conteaza cine o fabrica ,toate fac acelasi lucru..nu permit particulelor de praf sau insecte sa intre in carburator..asa ca foloseste ce spun baietii astia mai sus,sau ajung sa schimbi filtrul o data pe an..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

spalatul cu benzina sau diluant nu face decat sa il distruga incet incet..efectiv roade in filtru ..de impregnat trebuie totusi o solutie speciala,pana la urma nu conteaza cine o fabrica ,toate fac acelasi lucru..nu permit particulelor de praf sau insecte sa intre in carburator..asa ca foloseste ce spun baietii astia mai sus,sau ajung sa schimbi filtrul o data pe an..

 

Benzina ca benzina, dar detergentul are ceva? Eu am spalat pana acuma de doua ori cu detergent si m-a mirat cat de curat era si cat de bine mirosea. De uns, am uns cu ulei special motorex. Dar la curatat nu cred ca renteaza un tub pe care sa il consumi la 1-2 spalari, in conditiile in care eu fac una la 1000-1500km...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu folosesc putoline action fluid, bag intr`o punga cam 200 Ml de lichid dupa care pun filtru si il curat foarte bine, il storc il las putin la uscat si il pun sus, fac operatia asta la 3-4 iesiri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Benzina ca benzina, dar detergentul are ceva? Eu am spalat pana acuma de doua ori cu detergent si m-a mirat cat de curat era si cat de bine mirosea. De uns, am uns cu ulei special motorex. Dar la curatat nu cred ca renteaza un tub pe care sa il consumi la 1-2 spalari, in conditiile in care eu fac una la 1000-1500km...

 

presupun ca macar teoretic detergentul ataca mai putin ca benzina dar habar nu am daca e bine sa il speli..de mirosit si curat sunt convins ca iese asa..am sa incerc si eu tura urmatoare..

 

PS il impregnez cu motorex pe al meu..

tip..nu dati spray din abundenta.. o pelicula fina si subtire este suficienta..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

presupun ca macar teoretic detergentul ataca mai putin ca benzina dar habar nu am daca e bine sa il speli..de mirosit si curat sunt convins ca iese asa..am sa incerc si eu tura urmatoare..

 

PS il impregnez cu motorex pe al meu..

tip..nu dati spray din abundenta.. o pelicula fina si subtire este suficienta..

 

Pelicula fina si subtire se da pe ambele parti? Sau doar pe cea pe unde intra aerul?

Eu il dau pana cand se albastreste tot, nu stiu daca e mult sau putin, dar atunci cand incerc sa il storc, nu curge nimic.

 

Multumesc din nou Atillas, nu e prima oara, si sper nici ultima, cand posturile tale imi/ne sunt de un real ajutor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un filtru de LC4 este 58 lei.

Nu cred ca-i o avere sa il schimbi la 1 an.

Eu il spal cu PUR de vase si este foarte ok. Il tot spal de vreun an si nu are nimic.

Baza ar fi acel spray de impregnat (motorex sau putoline, imi pare ca si yacco are).

Eu dau doar pe exterior, acolo ma intereseaza sa se opreasca praful. In interior nu vad rostul sa dai, in carburator tre sa ajunga DOAR aer, nu si ceva unsoare.

 

Ia uite ce scriau astia de la Suzuki prin '95-'96

post-4060-1212133491_thumb.jpg

 

 

 

 

Am dat si eu cu ulei de motor, cand n-am gasit spray. Poate nu-i asa bine, dar decat nimic..... Intr-adevar, nu-i ca spray-ul, parca se imbacseste ceva mai repede. Ca o solutie de urgenta, pt o iesire, merge.

 

 

Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pelicula fina si subtire se da pe ambele parti? Sau doar pe cea pe unde intra aerul?

Eu il dau pana cand se albastreste tot, nu stiu daca e mult sau putin, dar atunci cand incerc sa il storc, nu curge nimic.

 

Multumesc din nou Atillas, nu e prima oara, si sper nici ultima, cand posturile tale imi/ne sunt de un real ajutor.

se da numai pe partea exterioara un strat fin..nu trebuie sa il ingalezi cu ulei,fiindca nu va mai trage aer corect..si iti creste consumul..

 

practic rolul uleiului este sa adere la particulele de praf care au tendinta sa patrunda si prin porii fini ai buretelui..si astfel riscul de a te trezi cu impuritati in carburator si apoi in piston este foarte redus...practic trebuie albastrita/inverzita toata suprafata filtrului,dar repet foarte fin..

Editat de atillas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cea mai buna buna impregnare cu ulei este prin imersie. Asta inseamna ca este destul de scump, si nici eu nu faca asa.

Eu cumpar ulei in bidon de litru, pun o cantitate suficienta intr-un recipient cu pompita (cum sunt solutiile de spalat geamurile)storpesc buretele bine, apoi il storc prin presare (nu prin torsionare) pana nu mai curge ulei din el. Asa am certitudinea ca uleiul a ajuns in toata masa buretelui si nu doar la suprafata lui asa cum este cand dai cu spay-ul pe el. Si cu spray-ul poti ajunge la aceleasi performante dar cu un comsum ridicat (max 4-5ori si gata spray-ul.)

 

Dezavantalul este ca toata treaba asta nu este portabila. Aici un spray te salveaza.

Editat de ketemeu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

corect..de aceea exista produse diferite/metode diferite..consider totusi ca sprayul este clar mai economicos si mai practic..efectiv nu te murdaresti deloc pe maini..si oricum face aceeasi treaba..nu am gasit niciodata mizerie in carburatoare..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se da numai pe partea exterioara un strat fin..nu trebuie sa il ingalezi cu ulei,fiindca nu va mai trage aer corect..si iti creste consumul..

 

 

Cea mai buna buna impregnare cu ulei este prin imersie.

 

Deci pana la urma, se da cu spray si pe partea dinspre motor, sau doar pe exterior?

Si cam la cat timp trebuie schimbat un filtru din asta?; ca eu nu pot sa cred ca tine "toata viata", mai ales ca unii il spala cu detergent, benzina sau alte prostii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti sa il tii 2-3 ani lejer ca nu are nimic..impregneaza-l cu spray pe partea exterioara si este super in regula..eu folosesc metoda asta de ani de zile..recunosc nu am incercat niciodata metoda descrisa de ketemeu..dar de ce sa schimbi ceva cand da rezultatele dorite..??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

×
×
  • Creează nouă...