yakuza_proxi Postat Mai 10, 2007 Share Postat Mai 10, 2007 Salutare stie cineva cum se regleaza distributia la o honda cbr600f1 sau in general,am scos lantu la distributie si am invartit pinionu de la arbore,si akuma nu mai stiu cum trebuie pus exact,si nici in manuale numi arata,va rog mult zicetimi,MS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Mai 10, 2007 Share Postat Mai 10, 2007 pe dreapta unde ai senzorul aprinderii ai marcajul pt PMS (T) pistoanele 1-4 iar axele cu came sa aiba marcajele aliniate cu marginea superioara a chiulasei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yakuza_proxi Postat Mai 16, 2007 Autor Share Postat Mai 16, 2007 (editat) mersi mult dar daca vrei si poti explicami mai detaliat,oricum merci mult,deci ce reprezinta pms?deci punctul (t)in ce parte trebuie sa fie?deci pe iar axele stiu ca trebuie sa fie paralele intre ele,ai vreo skitza ceva? Editat Mai 16, 2007 de yakuza_proxi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yakuza_proxi Postat Mai 17, 2007 Autor Share Postat Mai 17, 2007 asta e skema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borosz1978 Postat Mai 17, 2007 Share Postat Mai 17, 2007 (editat) Buna Sunt foarte bucuros ca am gasit forumul asta. Am un CBR f2 si se pare ca am probleme cu distributia, asta spune cel putin un meserias dupa ureche. Idea este ca nu scoate intotdeauna zgomotul respectiv, dar cand se aude, de parca nu ar primi lantul destul ulei, sau de parca ar trebui reglat. Mi sa spus ca ba sa infundat cu ceva canalul care duce uleiul pe lant, ba trebuie schimbat lantul. Ce se poate face ???? Am auzit de o solutie care daca este turnata in loc de ulei, desfunda canalele, merita incercat ??? Cam ce inseamna schimbarea lantului de distributie, trebuie desfacut de tot motorul ??? Astept raspunsuri Eventual descrieri ca cel de sus. Multumesc Editat Mai 17, 2007 de borosz1978 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 17, 2007 Share Postat Mai 17, 2007 Buna Sunt foarte bucuros ca am gasit forumul asta. Am un CBR f2 si se pare ca am probleme cu distributia, asta spune cel putin un meserias dupa ureche. Idea este ca nu scoate intotdeauna zgomotul respectiv, dar cand se aude, de parca nu ar primi lantul destul ulei, sau de parca ar trebui reglat. Mi sa spus ca ba sa infundat cu ceva canalul care duce uleiul pe lant, ba trebuie schimbat lantul. Ce se poate face ???? Am auzit de o solutie care daca este turnata in loc de ulei, desfunda canalele, merita incercat ??? Cam ce inseamna schimbarea lantului de distributie, trebuie desfacut de tot motorul ??? Astept raspunsuri Eventual descrieri ca cel de sus. Multumesc daca lantul este pe mijloc, trebuie desfacut tot motorul, si in cazul tau cred ca trebuie schimbat lantul.. daca este intr-o parte trebuie desfacuta numai partea de sus si capacul lateral al motorului din partea cu pinionul de pe arborele cotit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dantu Postat Mai 17, 2007 Share Postat Mai 17, 2007 pt schimbarea lantului trebuie desfacuta chiuloasa si capacul exterior din dreapta motorului. daca ar fi ceva infundat si nu ar ajunge uleiul sus cred ca ar fi cedat de mult axul cu came, lantul&stuff. ce fel de sunet se aude? daca e un clantanit ascutit poate fi din reglajul culbutorilor. nu te grabi sa desfaci pana nu esti sigur ca e nevoie de asta. cat despre punerea la pct...cred ca ar trebui sa apelezi la cineva care a mai facut asta...nu e tocmai o chestie care se poate explica pe forum...daca intelegi ca PMS inseamna "punctul maxim superior" si ca trebui sa corespunde semnele e ok...daca nu...apeleaza la cineva care stie despre ce e vb. decat sa-l pui la alt pct decat cel ce trebuie si sa-ti loveasca pistonul in supape sau sa faci alte bucurii pe acolo mai bine lasa pe altcineva sa te ajute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borosz1978 Postat Mai 17, 2007 Share Postat Mai 17, 2007 Sunt foarte recunoscator pt ajutor, am facut rost si de un manual de cbr f2. Nici nu ma gandeam sa ma apuc de desfacut motorul singur, deja am gasit pe cineva in brasov care se ocupa cu chestii de genu lasta !!! Oricum multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borosz1978 Postat Mai 17, 2007 Share Postat Mai 17, 2007 Intre timp ne-am ujtat cu un profesionist, si sigur este lantul de vina !!!! Norocul meu este, ca asa cum ati zis voi, lantul este pe partea dreapta a motorului, asa ca nu trebuie desfacut totul !!!!!!! (asta este singura veste buna in ultima vreme) Tare curios sunt cat ma va costa toata operatia !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Mai 17, 2007 Share Postat Mai 17, 2007 (editat) trebuie sa schimbi si intinzatorul iar chiulasa nu trebuie desfacuta ci doar capacul distributiei Editat Mai 17, 2007 de AlexM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borosz1978 Postat Mai 18, 2007 Share Postat Mai 18, 2007 trebuie sa schimbi si intinzatorul iar chiulasa nu trebuie desfacuta ci doar capacul distributiei Intinzatorul nu trebuie schimbat ca este ca nou !!!!!! Te rog descriemi exact ce trebuie desfacut !!! Numai capacul din partea dreapta a motorului ???? Am vazut ca rezervorul si filtrul de aer trebuiesc date jos, dar ce se intampla cu radiatorul si carburatoarele ??? Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 18, 2007 Share Postat Mai 18, 2007 Intinzatorul nu trebuie schimbat ca este ca nou !!!!!! Te rog descriemi exact ce trebuie desfacut !!! Numai capacul din partea dreapta a motorului ???? Am vazut ca rezervorul si filtrul de aer trebuiesc date jos, dar ce se intampla cu radiatorul si carburatoarele ??? Mersi man, trebuie desfacut capacul chiulasei (nu chiulasa), asta se afla "in capul" motorului in partea de sus, si capacul lateral din dreapta, cel sub care este ambreiajul. Atat. Dupa aia lantul iese usor de pe axul cu came.. apoi, nu stiu daca la tine este asa, trebuie scos pinionul de jos de pe arborele cotit (de asta nu sunt sigur 100%, oricum se vede daca iese lantul sau nu, daca iese si-asa nu mai scoti pinionul. Lantul trebuie slabit de tot in prealabil prin demontarea completa a intinzatorului... Montajul lantului nou se face in ordine inversa si cu verificarea de 100 de ori a reglajului LA PUNCT al distributie. Daca nu ai experienta in asa ceva mai bine nu fa experiente, lasa pe altcineva priceput. Nu trebuie sa schimbi intinzatorul nu are nici o treaba, eventual poti sa studiezi patinele pe care se plimba lantul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Mai 18, 2007 Share Postat Mai 18, 2007 daca lantul este pe mijloc, trebuie desfacut tot motorul, si in cazul tau cred ca trebuie schimbat lantul.. daca este intr-o parte trebuie desfacuta numai partea de sus si capacul lateral al motorului din partea cu pinionul de pe arborele cotit. ..nu trebuie desfacut tot motorul .nu ai treaba cu cilindrii si q-lasa. se desface doar capacu q-lasei,pinioanele de pe axele cu came,axele cu came,capacul ambreiajului,se intoarce motorul cu susu in jos,se desface jumatatea de jos a motorului asa incit se va vedea cutia de viteze si vibrokenu,se desfac bielele de pe vibroken,se da vibrokenu la o parte k sa poti scoate lantu de distrib,si se monteaza in ordine inversa....e treba de citeva ore cu scule adecvate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 18, 2007 Share Postat Mai 18, 2007 ..nu trebuie desfacut tot motorul .nu ai treaba cu cilindrii si q-lasa. se desface doar capacu q-lasei,pinioanele de pe axele cu came,axele cu came,capacul ambreiajului,se intoarce motorul cu susu in jos,se desface jumatatea de jos a motorului asa incit se va vedea cutia de viteze si vibrokenu,se desfac bielele de pe vibroken,se da vibrokenu la o parte k sa poti scoate lantu de distrib,si se monteaza in ordine inversa....e treba de citeva ore cu scule adecvate. da si deja ai desfacut 3/2 din motor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yakuza_proxi Postat Mai 18, 2007 Autor Share Postat Mai 18, 2007 (editat) manual iti pot da si yo daca vrei de f2,deci stiu sigur ca la tine e pe partea dreapta lantul iar semnele le ai pe aprindere,la mine e mai nashpa ca e f1 si lantu se afla pe mijloc,asa se aude si la mine,decii e lantu sigur,nu te ajunge asa de mult cam 100e cu tot cu service dar pe mine cine ma ajuta??? Editat Mai 18, 2007 de yakuza_proxi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borosz1978 Postat Mai 21, 2007 Share Postat Mai 21, 2007 Dl yakuza, ai reusit sa rezolvi problema???? Daca da scrie cum si cat tea costat, cat ati lucrat ???? Era sa uit, daca nu ai schimbat inca lantul, sa nu circuli cu motorul, pt ca daca se rupe ai belit pola !!!!! Poate ca se incalzeste mai tare din cauza asta !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Mai 21, 2007 Share Postat Mai 21, 2007 Cbr-istii f1 si 2 aveti mari sanse ca dupa schimbarea lantului sa ramaneti cu zornaiala binecunoscuta fiindca si intinzatorul hidraulic (desi la prima vedere nu arata prezinta uzura -pierdere partiala a etanseitatii) isi are marea lui parte de vina. Pt o mai buna comparatie vezi intinderea( uzura) lantului vechi comparativ cu cel nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yakuza_proxi Postat Mai 28, 2007 Autor Share Postat Mai 28, 2007 salut!lam facut,na fost greu ,singur lam facut ,lam alineat dupa skita si mere misto,am reglat culbutori si vad ca nam treaba,nam skimbat lantu,tacaneala tot se aude dar nu ma deranjeaza asa de tare,yo oricum merg peste 3000rpm asa ca mai naspa e la semafor ca se aude dar in rest mere misto,am rezolvat si problema cu racirea,acum mai mult de 90 grade nu se ridica apa,oricum merci mult,bafta!!!ASFALT USCAT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Mai 28, 2007 Share Postat Mai 28, 2007 (editat) SALUT EU AM UN F4 CARE A STAAAAT INAINTE SA L IAU SI SE AUZEA O RONTAIALA LA RELANTI (DIN CE SI AU DAT CU PAREREA BAIETII AU ZIS CA E CEVA IN NEREGULA CU INTINZATOARELE), DUPA 3000 DE KM APROAPE A DISPARUT SI UN SCH DE ULEI....O PERIOADA AM RIDICAT RELANTIU PE LA 1500 RPM CA SA NU SE MAI AUDA ACU L AM ADUS LA 1200 RPM ..... SE MAI AUDE CEVA DAR F FIN....PE LA O INTALNIRE O SA MAI ASCULT SI ALTELE SA VAD DACA ASA FAC.... aa si nu am probleme cu pornirea si racirea...din ce stiu cand e distrib najpa tare porneste f greu nu la "sfert" Editat Mai 28, 2007 de cata_30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruud914 Postat Iulie 2, 2007 Share Postat Iulie 2, 2007 Iti recomand sa vi pe la noi cosntatarile sunt gratis!! 0726744999 Radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adic Postat August 18, 2007 Share Postat August 18, 2007 Salut baieti ! Am o honda cb500 din 96 , la pornire la rece se aude o bataie , mi s-a spus ca e lantu de distrib sau intinzatorul , am 37000km intrebarea mea este , de ce daca trag ambreiaju , chiar si scos din viteza , bataia dispare ? Ma poate lamuri cineva ? Multumesc anticipat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat August 19, 2007 Share Postat August 19, 2007 in acest caz bataia e din cosul ambreiajului nu distributia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adic Postat August 19, 2007 Share Postat August 19, 2007 Suna nasol , sa ma bucur sau sa ma sperii O sa ma duc la un mecanic cit mai urgent oricum ... Nu gasesc manual la CBu asta , are cineva vreo idee ? Merci anticipat pentru orice idee Asfalt uscat si toamna lungaaaaaaa ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.