Sergiu 30 Postat Mai 11, 2007 Share Postat Mai 11, 2007 (editat) Deja celebra 312r care e mai mult 311r daca ne gandim a reushit sa scoata la iveala un nou record E adevarat ca nu era tocmai stock dar si asa o performanta demna de luat in seama de toata lumea incepand de la japonezi si pana la italieni. Acum marea curiozitate e asta.Oare ce s-ar intampla daca si japonezele noastre cele de toate zilele ar participa la un asemenea test cu micile ajutoare oferite ferrariului pe doua roti numit MV AGUSTA. Sa nu incepeti iar cu replyuri de genul "ba frate ce ai cu MV AGUSTA?". E o pura curiozitate si cred ca multi o impartiti cu mine.Astept... Editat Mai 11, 2007 de sergiukawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost-rider Postat Mai 12, 2007 Share Postat Mai 12, 2007 Pai japonezii nu o sa se descalifice niciodata incat sa practice astfel de teste. Eu tare as vrea sa vad un test conparativ cu japonezele + augusta + ducati facut pe 20000 km, in care sa mearga si pe sosea si sa se dea si pe circuite. Aici o sa iasa la iveala adevarul si sa de vada de ce japonezii vand vreo 30.000.000 motorete pe an iar italieni vreo 100.000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comos Postat Mai 12, 2007 Share Postat Mai 12, 2007 Pai japonezii nu o sa se descalifice niciodata incat sa practice astfel de teste. Eu tare as vrea sa vad un test conparativ cu japonezele + augusta + ducati facut pe 20000 km, in care sa mearga si pe sosea si sa se dea si pe circuite. Aici o sa iasa la iveala adevarul si sa de vada de ce japonezii vand vreo 30.000.000 motorete pe an iar italieni vreo 100.000. [/qu Cat costa o japoneza si cat costa o Agusta sau un Ducati>? D aceea vand mai mult japonezii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allias Postat Mai 13, 2007 Share Postat Mai 13, 2007 au fost mai multe teste.. anul acesta au castigat masterbike (http://www.visordown.com/motorcyclenews/view/mv_agusta_wins_master_bike_2007/764.html) dovada clara.in ceea ce priveste pretul..e treaba lor cu cat o dau..ei vand mai mult decat pot produce asadar nu mi as face probleme.au avut probleme acum 3 ani pana sa scoata varianta de 1000 centimetrii cubi dar acum cica o duc destul de bine..s au bagat si in racing.si ca sa vedeti de unde vine pretul..uite doar o chestie..rotile brembo(ce cant impreuna 5 kg doar) cu care vin echipate modele de serie ca standard costa 3000 de dolari fara taxe si transport (1500 si ceva de lire sterline..asta i ca m cel mai ieftin loc de unde poti sa iti i ei http://www.emotouk.com/mvagusta/brembo.htm) daca adaugi la asta numarul limitat de modele scoase in fiecare an,nivelul de munca depus,nivelul salariilor in italia etc etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Mai 13, 2007 Share Postat Mai 13, 2007 ..s au bagat si in racing.si ca sa vedeti de unde vine pretul..uite doar o chestie..rotile brembo(ce cant impreuna 5 kg doar) cu care vin echipate modele de serie ca standard costa 3000 de dolari fara taxe si transport (1500 si ceva de lire sterline..asta i ca m cel mai ieftin loc de unde poti sa iti i ei http://www.emotouk.com/mvagusta/brembo.htm) daca adaugi la asta numarul limitat de modele scoase in fiecare an,nivelul de munca depus,nivelul salariilor in italia etc etc Si daca te gandesti ca totusi ei nu iau piesele cu pretul cu care le-ar lua muritorii de rand + ca daca aduni pretul tuturor pieselor de pe o motocicleta depasesti cu mult pretul ei de noua din magazin PS : nu merge linku ala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kriminal Postat Mai 13, 2007 Share Postat Mai 13, 2007 Motoreta este departe de a fi perfecta. Oamenii s-au ambitionat si au facut intr-adevar o motocicleta foarte frumoasa, deosebita (meritul lui Tamburini) si foarte buna pentru circuit. Dupa cum se vede si in testul din primul numar Motociclismo, F4 1000 R se tine bine pe circuit, in ciuda varstei relativ inaintate a modelului, dar in viata cotidiana e un cosmar. Nu incape nici o discutie ca un R1 sau un GSX-R 2007 sunt unelte all-round mai bune, sunt clar mai rapide in acceleratia in linie dreapta si cel putin la fel de rapide pe circuit. Dar, chiar daca s-ar renunta la limitarea la 299, nu cred ca ar atinge 312 km/h. Pentru ca nu au aceeasi eficienta aerodinamica. Cine isi ia Agusta, si-o ia pentru exclusivitate (gixxere se gasesc pe toate drumurile, Aguste mai putin). In plus, chiar e de admirat ca o motocicleta veche de 10 ani, care nu a fost proiectata folosind tunelul aerodinamic si al carei motor nu este atat de puternic ca miarele japoneze de ultima ora, a atins viteza respectiva. Pe mine personal nu ma incalzeste cu nimic, 299 sau 310 e cam totuna din punctul meu de vedere. Dar e o realizare deosebita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allias Postat Mai 14, 2007 Share Postat Mai 14, 2007 scrii bine.asa este..ei nu vor sa intre pe piata cu r1 gixxer etc.sunt si ei pe acolo mici(si rai)si nu deranjeaza pe nimeni.asta cu exclusivitatea cred ca este adevarata,majoritatea vanzarilor sunt in japonia si america,piete invadate de sportive japoneze.pe circuit au scos intotdeauna cei mai buni timpiin linie dreapta la fel,iar motorul scoate peste 180 de cai..ar trebui sa o faca mai usara in schimb..eu unul nu inteleg cum motociclete mult mai usoare si cu puteri(pe hartie)la fel sau mai mari nu reusesc sa tina pasul pe circuit sau pe linie dreapta.insa designul este absolut fenomenal..si daca iti i ei un r1 sau un gixxer ca sa te plimbi mai mult prin oras cu el..in fine.eu sper sa reziste cat mai mult pe piata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kriminal Postat Mai 15, 2007 Share Postat Mai 15, 2007 scrii bine.asa este..ei nu vor sa intre pe piata cu r1 gixxer etc.sunt si ei pe acolo mici(si rai)si nu deranjeaza pe nimeni.asta cu exclusivitatea cred ca este adevarata,majoritatea vanzarilor sunt in japonia si america,piete invadate de sportive japoneze.pe circuit au scos intotdeauna cei mai buni timpiin linie dreapta la fel,iar motorul scoate peste 180 de cai..ar trebui sa o faca mai usara in schimb..eu unul nu inteleg cum motociclete mult mai usoare si cu puteri(pe hartie)la fel sau mai mari nu reusesc sa tina pasul pe circuit sau pe linie dreapta.insa designul este absolut fenomenal..si daca iti i ei un r1 sau un gixxer ca sa te plimbi mai mult prin oras cu el..in fine.eu sper sa reziste cat mai mult pe piata Deja au rezistat destul de mult. Se pare ca domnul Claudio Castiglioni a facut treaba buna, mizand si mai mult pe exclusivitate. Daca stai sa te gandesti, ei vand aceeasi motocicleta de 10 ani. Agusta F4 a aparut in 1997, intre timp i-au schimbat culorile, i-au marit motorul (de la 750 la 1000) si au facut si Brutale, care e mai mult sau mai putin aceeasi mancare de peste, doar ca e fara carene. Au avut probleme mari, cu datorii & stuff, dar au fost scosi mereu din groapa. Acuma vand seria limitata CC cu 100.000 euro, in conditiile in care pe ei nu cred ca-i costa mai mult de 40-50.000 fabricarea. In plus, parerea mea e ca provocarile astea cu viteza maxima sunt cam... suspecte. E ca si cum producatorii japonezi ar fi niste caini mari si rai, tinuti in lant, si Agusta sta la limita pana unde ajunge lantul si le da cu tifla: "Aaa, pai nu ajungeti la 312 pentru ca nu sunteti in stare..". Dar si cand s-o rupe lantul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Mai 15, 2007 Share Postat Mai 15, 2007 Motoreta este departe de a fi perfecta. Oamenii s-au ambitionat si au facut intr-adevar o motocicleta foarte frumoasa, deosebita (meritul lui Tamburini) si foarte buna pentru circuit. Dupa cum se vede si in testul din primul numar Motociclismo, F4 1000 R se tine bine pe circuit, in ciuda varstei relativ inaintate a modelului, dar in viata cotidiana e un cosmar. Nu incape nici o discutie ca un R1 sau un GSX-R 2007 sunt unelte all-round mai bune, sunt clar mai rapide in acceleratia in linie dreapta si cel putin la fel de rapide pe circuit. Dar, chiar daca s-ar renunta la limitarea la 299, nu cred ca ar atinge 312 km/h. Pentru ca nu au aceeasi eficienta aerodinamica. Cine isi ia Agusta, si-o ia pentru exclusivitate (gixxere se gasesc pe toate drumurile, Aguste mai putin). In plus, chiar e de admirat ca o motocicleta veche de 10 ani, care nu a fost proiectata folosind tunelul aerodinamic si al carei motor nu este atat de puternic ca miarele japoneze de ultima ora, a atins viteza respectiva. Pe mine personal nu ma incalzeste cu nimic, 299 sau 310 e cam totuna din punctul meu de vedere. Dar e o realizare deosebita. In primul rand ,nu cred ca pretul sa reflecte adevarul(uita-te la Benelli ,la Master-Bike-anul trecut sau acum 2 ani ,nu mai stiu exact -cate rechemari a avut....si asta doar la un SINGUR test!!!).Iar faza cu exclusivitatea ,hmmmm ,permite-mi sa te intreb:cati ofera 17000pt un R1-modelul 2006 ,cu taxele de atunci ,atata era- de e asa de "popular"??? (nu vorbesc de naspeturile rupte in doua de la mana a nspe ,ci pt o motocicleta NOUA) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allias Postat Mai 16, 2007 Share Postat Mai 16, 2007 nu cred ca vorbea e piata romaneasca.cum spuneam mai sus vanzarile in majoritatea lor sunt in japonia si america pentru brutale s au chinuit sa faca alt motor,de 900,ala e gandit mai mult pentru acceleratie si cuplu, cc e o caterinca,o gaselnita de publicitate,cu cateva mii de euro transformi lejer un model standard in cc ca off topic eu astept sa vad motoreta v4 de la aprilia,am impresia ca o sa demonteze competitia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kriminal Postat Mai 16, 2007 Share Postat Mai 16, 2007 In primul rand ,nu cred ca pretul sa reflecte adevarul(uita-te la Benelli ,la Master-Bike-anul trecut sau acum 2 ani ,nu mai stiu exact -cate rechemari a avut....si asta doar la un SINGUR test!!!).Iar faza cu exclusivitatea ,hmmmm ,permite-mi sa te intreb:cati ofera 17000pt un R1-modelul 2006 ,cu taxele de atunci ,atata era- de e asa de "popular"??? (nu vorbesc de naspeturile rupte in doua de la mana a nspe ,ci pt o motocicleta NOUA) Pai piata din Romania este complet nereprezentativa pentru producatorii respectivi. Daca in Romania nu s-ar mai cumpara de maine incepand nici o motocicleta, toti acei producatori ar ridica din umeri si ar merge mai departe fara sa fie prea afectati. Exclusivitatea nu cred ca sta neaparat numai in pretul de cumparare, ci in faptul ca daca iti iei R1 sau GSX-R esti inca unul dintre cei multi care au asa ceva (cei multi din Europa sau din lume), in timp ce, daca iti iei Agusta, esti unul dintre putinii care au (nu zic ca Agusta rulz, in nici un caz, ci doar cum se poate privi ideea de exclusivitate). Din cate stiu eu Agusta nu prea mai are probleme de fiabilitate (Benelli a avut belele mereu). Evident ca pretul nu reflecta adevarul, am spus si mai sus. Seria limitata se vinde la un pret nesimtit si mie nu mi se pare deloc justificat. Dar stiti cum se zice, "nu-i prost cine vinde, e prost cine cumpara". Daca m-ar da banii afara din casa, mi-as lua fara indoiala si o Agusta, probabil un F4 Tamburini sau Senna, ca este intr-adevar foarte frumoasa si are caracter (apreciez tare mult aceasta trasatura la o motocicleta sau masina). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Mai 17, 2007 Autor Share Postat Mai 17, 2007 Daca m-ar da banii afara din casa mi-as lua fara indoiala zx10 sau gsxr 1000 k7. E enorm de mult sa dai pe o motocicleta 55.000 de euro. De banii aia iti cumperi 4 japoneze noi noute. Diferenta de pret nu e deloc justificata. Cred ca mai mult platetsi marca sau exclusivismul doar de dragul de a fi trendy(vezi doamne io am agusta frate) Nu e cu ninic mai buna ca oricare japoneza. Parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comos Postat Mai 18, 2007 Share Postat Mai 18, 2007 Daca m-ar da banii afara din casa mi-as lua fara indoiala zx10 sau gsxr 1000 k7. E enorm de mult sa dai pe o motocicleta 55.000 de euro. De banii aia iti cumperi 4 japoneze noi noute. Diferenta de pret nu e deloc justificata. Cred ca mai mult platetsi marca sau exclusivismul doar de dragul de a fi trendy(vezi doamne io am agusta frate) Nu e cu ninic mai buna ca oricare japoneza. Parerea mea. Cand o sa iti permiti sa dai 55000 d euro pe un motor o sa ai alta gandire.Nu o sa te mai intereseze motocicletele gen Suzuki,Honda......sau masinile gen Honda,Renault,VW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kriminal Postat Mai 18, 2007 Share Postat Mai 18, 2007 Daca m-ar da banii afara din casa mi-as lua fara indoiala zx10 sau gsxr 1000 k7. E enorm de mult sa dai pe o motocicleta 55.000 de euro. De banii aia iti cumperi 4 japoneze noi noute. Diferenta de pret nu e deloc justificata. Cred ca mai mult platetsi marca sau exclusivismul doar de dragul de a fi trendy(vezi doamne io am agusta frate) Nu e cu ninic mai buna ca oricare japoneza. Parerea mea. Pai prin sintagma "ma dau banii afara din casa" eu inteleg sa am destui bani si de GSXR si de ZX10 si de Agusta si de muulte alte nebunii la care mai visez eu (BSA Rocket III, Gold Wing 1000 '78, Triumph T120, etc...). Si sa-mi ramana si de o bere dupa aceea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuningboy Postat Mai 18, 2007 Share Postat Mai 18, 2007 pana una alta exista www.mvagusta.ro si acolo parca era vreo 20.000€ o motocicleta bunicica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daan Postat August 11, 2007 Share Postat August 11, 2007 io am agusta frate Treaba e ca si Nissan a scos Skyline GT-R sau ca Ford a scos GT cu performante apropiate de Ferrari dar nu sunt Ferrari. Cam asa e si cu motocicletele. Cosmos are dreptate, cand iti permiti sa dai 55.000 eur pe o motocicleta nu te mai uiti la VW (poate doar la Phaeton). Nu e cazul meu, eu am dat un Kawasaki ER6n pentru Agusta pe care o am, restul a fost cadou . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat August 11, 2007 Share Postat August 11, 2007 312R este o motocicleta exceptionala, intrata in productia de serie la un pret de 20mii €. nu sunt putini, dar este o moto eclusiva, cu o productie nu prea mare. singurul handicap al celor de la Agusta este greutatea pe care ar trebui sa o mai reduca putin. in rest stau destul de bine la toate capitolele, acceleratie, frane, suspensii. componentele montate sunt topul din domeniu, precum pe RSV 1000 R Factory. nu am mers pe r1, k7, dar stiu ca atunci cand ieseam cu a 3'a din curba Roma in Vallelunga si trageam 3-4-5 pana la limitator, parca ma lovea cineva in cap..asa simteam acceleratia..1000 suturi in "didietro" grande moto!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat August 11, 2007 Share Postat August 11, 2007 Revin cu niste informatii , 312-le este actually singurul miar care ia viteza de 312 (stock) pe radar sau pe gps in timp ce pe bord bate spre 325 ...pretul in Romania e de 22000 euro cu toate taxele , la cheie cum s-ar zice ... am fost sceptic la inceput in legatura cu mv dar acuma dupa vazut,citit,testat am ajuns sa-mi schimb singur parerea... be the one,not anyone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 inca din 97 cand a iesit 750 -ul am zis "space shuttle frate" apoi dupa numai un an am vazut una infipta pe cric pe langa teatrul ion creanga si am ramas lemn. That's one exclusive hell of a damn shit... si cand vorbesti de astfel de motoare nu vorbesti neaparat de fiabilitate.. e clar ca.. nu prea.. e de unde, dar nu pentru asta sunt apreciate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat August 12, 2007 Autor Share Postat August 12, 2007 e o mare onoare pt mine sa vad ca inca mai activeaza cineva pe un topic inceput de mine dar uitat tot de mine... timpul spune cel mai bine adevarul...se pare ca topicul a fost bun totusi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 considerati ca sunt 10 ani de cand a fost desenata , si ca design ramane totusi o motocicleta actuala, printre cele mai frumoase din lume cel putin asta este parerea mea, si credeti'ma, cand m'am suit pe ea ..era sa am orgasm..iar lacrima aia nu a vazut'o nimeni deoarece am tinut'o bine ascunsa sub viziera ...imi tremurau mainile partea faina? am masacraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaato hihihi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 e o mare onoare pt mine sa vad ca inca mai activeaza cineva pe un topic inceput de mine dar uitat tot de mine... timpul spune cel mai bine adevarul...se pare ca topicul a fost bun totusi ba tie ti-au murit laudatorii, simti nevoie sa fi apreciat? @mac: u lucky bastard.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat August 12, 2007 Autor Share Postat August 12, 2007 ce si fac...ma laud singur ca vad ca daca astept dupa voi pot astepta mult si bine oricum apreciez faptul ca...ma apreciez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 OFFT sergiu: io te'as cenzura a disparut din peisaj amicul tau etern Silviu ..sau ma insel eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 ba tu asta care ai kilotat Agusta. ba tu sa taci din respect pt noi ca esti asa norocos si noi nu. clar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.