Baiazid Postat August 17, 2004 Share Postat August 17, 2004 Dimineata pornesc cu shocu tras ... las 5 minute sa se incalzeasca si scot schocu. Daca o ambalez scoate destul fum. Dar doar cand o pornesc pt prima oara dimineata. Dupa aia nu mai scoate fum (decat f putin). De la ce mama draq e? Segmentii? Simeringurile de supape? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat August 17, 2004 Share Postat August 17, 2004 segmentiii....ei nu mai fac fata la raclarea uleiului de pe ciclindru si astfel ramane ulei pe cilindru care la pornire fumul este mai accentuat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hadess Postat August 17, 2004 Share Postat August 17, 2004 Eu am observat chestia asta la dacie. Cand o pornesti prima data scoate furm rau de tot. Dupa ce se incalzeste, gata. Dacie cu set motor nou... O fi de la segmenti. Dupa ce se incalzeste, se mai dilata si curata uleiul mai bine... Sau poate nu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morarugeorge Postat August 17, 2004 Share Postat August 17, 2004 Uleiul sa se mai decanteze peste noapte... scutura si tu moto inainte de a o porni si apoi vezi daca face la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat August 18, 2004 Share Postat August 18, 2004 ))))))))))) cb-ul e in 4 timpi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Auxois Postat August 18, 2004 Share Postat August 18, 2004 Fii atet. Intradevar raclorii sunt obositi, nu mai curata cilindru de ulei. Dar automat si segmenti de foc sunt uzati, deoarece raclorul se buleste numai daca segmentul de foc pierde compresie. Asta inseamna ca iti caonsuma si ulei. P.S. Luati fratilor 2T, ca nu ai probleme de genu asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Auxois Postat August 18, 2004 Share Postat August 18, 2004 Sa mai stii un lucru, la orice motor, inclusiv automobil pe carburator, dimineata la rece, cand tragi socul fumega, pt. ca merge innecat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandi Postat August 18, 2004 Share Postat August 18, 2004 daca e un fum alb-albastrui care nici nu miroase in vreun fel (sau nu foarte puternic)... SEGMENTZII tata baiazide... seen before... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat August 19, 2004 Autor Share Postat August 19, 2004 Eeee asta e ... Fumul e GRI nu albastru. Sau poate vad io alb - negru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Septembrie 1, 2004 Share Postat Septembrie 1, 2004 Fum gri ?? N-am mai vazut... am vazut negru, albastru, dar GRI ? Ia vezi... poate s-a apucat de fumat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ikarus Postat Octombrie 1, 2004 Share Postat Octombrie 1, 2004 Bai mestere, iar ai pus gazolina? Si mie imi face la fel Nipra, da asta de curand, de cand s-o mai racit vremea. Parerea mea e ca-s vapori de apa (din gazolina aia ). Hai, bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
$ilver Postat Octombrie 2, 2004 Share Postat Octombrie 2, 2004 (editat) Este normal sa scoata ceva fum cu motorul rece dar cred ca 5 min cu socul tras e cam mult pentru temperaturile de toamna. Daca fumul e gri cum spui tu, adica spre negru, inseamna ca benzina nu se arde in totalitate, iar asta se intampla pentru ca motorul primeste prea multa benzina si nu a ajuns la temperatura de regim. Editat Octombrie 2, 2004 de $ilver Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Octombrie 5, 2004 Share Postat Octombrie 5, 2004 Este normal sa scoata ceva fum cu motorul rece dar cred ca 5 min cu socul tras e cam mult pentru temperaturile de toamna. Daca fumul e gri cum spui tu, adica spre negru, inseamna ca benzina nu se arde in totalitate, iar asta se intampla pentru ca motorul primeste prea multa benzina si nu a ajuns la temperatura de regim. corect in plus ... daca la cald cand accelerezi brusc (fara soc) scoate iar fum ... segmentii daca fumul e albastrui sau carbelitoarele daca fumul e negru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.