Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Asa cum zice si titlul, vand Honda CRF 300L, cumparata de noua anul acesta de la reprezentanta Honda. Contact: aici pe topic sau in mesaj privat Locatie: Tunari / Bucuresti ITP: valabil pana in 2027 An fabricatie 2023 (conform seriei de sasiu) anul cumpararii si primei inmatriculari 2025, beneficiaza de promotia de garantie 2+2 ani sau 200,000 km. Are 1845 km (in foarte usoara crestere) se prezinta in stare aproape impecabila (are cateva urme de gherute de pisica in acoperitoarea seii). Vine cu urmatoarele accesorii: 1. Ghidon fatbar (28.6 mm) Twenty 2. Inaltatoare ghidon ProTaper 3. Scarite de aluminiu mai late / usoare decat cele standard 4. Manete scurte. 5. Protectii cadru 6. Mansoane UFO 7. Protectie radiator din aluminiu (nemontata) 8. Oglinzi pliabile (nemontate) 9. Scut motor din aluminiu (Adventure Spec) La pachet se dau accesoriile standard in stare impecabila: 1. Oglinzi 2. Manete 3. Ghidon 4. Prinderi ghidon 5. Deflectoare vant 6. Scarite Certificatul fiscal se elibereaza in urmatoarele zile dupa vanzare, in functie de cat de rapid il elibereaza cei de la DITL. Revizia de 1000 de km a fost efectuata la MotorTeam (dealer oficial Honda), se accepta orice verificare in service AUTORIZAT RAR sau in reteaua Honda Romania, pe cheltuiala cumparatorului. Nu ma intereseaza schimburi. Poate fi vazuta in Tunari, iar in functie de disponibilitate poate prin Bucuresti. Proba se face doar cu banii in mana. Pret: 5750 euro
  3. Azi
  4. La un motor OHV va aduc aminte că viteza gazelor care trece prin portul admisiei la turație maximă de 4k+ în portul supapei ( unde avem și restricționarea maxima a debitului ) este de 400km/h . Această viteză este atinsa in lungul portului desigur , și la sub 1/2 in unghiul strâns al portului supapei, unde gazele admisiei sunt nevoite sa 'intoarca" pentru a intra în cilindru, Supapele nu sunt gândite a fi corectate prin rectificare. Acest procedeu este o găselniță comunistă pentru vremurile când nu se importau piese și oamenii trăgeau de ele până plecau bucăți din ele pe evacuare. Grosimea buzei supapei este un detaliu la care nu se umbla, acolo supapa atinge temperatura critica iar subțierea ei duce la arderea și respectiv spargerea ei. Am întâlnit motoare la care a dispărut circumferința cu care calca pe scaun , era efectiv scufundata in scaun, împingea permanent în tachet, tachetul in axa (motor DOHV) și axa in palierul chiulasei, rezultătul a fost Dauna Totala.
  5. Am vrut sa destind putin, nu a fost cu intentie, filtru de care spui, dar sun forma cumva de palnie, fara cutie de rezonanta, aveam si la Jawa de 175 cu cilindru sport, cu doua evacuari, pus direct in poponeata Jikov-ului, il spalam eu la cateva saptamani pur si simplu, fara sa stiu ca fac bine sau nu.... Spapa se scufunda in scaun, fiindca se uzeaza scaunul? sau supapa? Intre cele doua eu as miza pe supapa. Dar doar din masuratorile/comparatiile cu dimensiunile originale poti afla solutia.
  6. Pe modelu' "...orice fraier poate sa isi ia liber in weekend...." Q baga batul(??) prin gard, sa ce? Pianul a fost galben, situatia e albastra, acum vrea sa il inroseasca? Sau se viseaza urmatorul care va face ca Satana?
  7. Incurcatura avanseaza Avem vreun coleg posesor de CNC de banc, cu freza? Cam asa ceva: Poate sa fie si alta culoare
  8. Ai inceput puțin nepotrivit cu acel "sefu'" dar hai sa zicem .... Cunoști cumva ce este in poza atașată? Răspunsul este că este un filtru de aer de Simi( a se citi Simson nu Simion), practic o țesătură de sarma, urmată de o cutie de rezonanță care în mod normal trebuie lubrifiata pentru a retine praful și pulberea . După cum bănuiești umectarea cred că a primit-o doar la dezvirginarea din uzina Suhl. Am mai auzit de câțiva care au umblat la scaune de japoneze si îți mărturisesc că deși am trei Kawa din anii 70 kz-uri ( 400,650,750) care au fost violate de toți care le-au prins nu au fost necesare intervenții la scaune. La kz650 am cumpărat supape noi, montate și păsuite 5 min cu pasta fina erau conform manualului, am întâlnit aceași situație la un Goldwing 78, Yamaha R1, Suzuki VZR 1800, Kawasaki KX250F, Kawasaki Z1000, și lista poate continua Nu scaunul se îngroapa in corpul chiulasei ci supapa prin corectii succesive ale scaunului se scufunda in scaun, având ca efect un debit de gaz insuficient in alimentarea cilindrului prin obstrucționarea admisiei. Restricția evacuării este un lucru uzitat in motoarele de competiție, mai ales ținând cont de situația că depresiunea creata in spatele turbionului gazelor de evacuare tind să tragă dupa ele gazele proaspăt intrate prin supapa de admisie in "al cincilea timp al motorului in patru timpi, și anume timpul "valve overlap' practic cel mai important din ciclul motorului, cel care face diferența dintre un tractor și o motocicleta...RPM-ul. Așteptăm cu deosebit interes întrebările, aprecierile, ideile si recomandările dumneavoastră, pe cât ne permit informațiile și pregătirea vom răspunde la ele dar hai sa concluzionăm că în acest cadru nimeni nu este "șef".
  9. acum se vede. cred ca mi-am uitat umorul acasa, nu prea m-a prins. traduceti-mi unu ca io nu stiu cum s-o iau.
  10. Gasestinla MotorTeam,mpe Timisoara. Mi-am luat acum cateva luni pentru GTAir generatia 1.
  11. la astia cu concesii nu atarna asa mult pozitia la general. pune poza din nou ca ma faci curios
  12. Sefu', da' di shi tre' sa scoti scaunu', supapa e ok? suprafata de etansare cum arata? supapa/supapele nu poate/pot fi rectificata/rectificate si apoi pasuite pe scaun? Eu am procedat asa la un cbx550f, am muncit manual (cu mana) vreo doua saptamani, la pasuit, cu pasta de lustruit rosie, verde si apoi alba, cu un tub de cauciuc/plastic pus pe tija supapei respective si invartit intre palme cu viteza, in timp ce trageam cu masura/controlat in jos, pana se contura pe suprafata de etansare un inel fin dar continuu.... Recunosc, imi facusem trei freze diferite pentru fiecare unghi al scaunului, gen frezele care se faceau sa cureti scaunul de la obertainerele de la chiuvete....in prealabil le curatasem respectivele scaune cu frezele, dar aici cumva pare altfel, nu stiu, zic si eu, poate s-aprinde vreo scanteie...La vremea respectiva nu exista internetul, nu aveam de unde sa gasesc sa cumpar scaune noi, plus ca imi era mai la indemana solutia de mai sus, plus rectificarea zonei de etansare la toate supapele, 16 adica, alte vremuri, alte posibilitati...Pana acum am urmarit progresul doar cititnd, acum am considerat ca trebuie sa si intreb/trag de maneca....scuze pentru disconfortul creat. De demontat scaunul pana la urma te descurci, dar cu cat e mai greu, cu atat tre/ sa te intrebi cum il montezi pe cel nou, nu? Admisii scufundate inseamna sau inelul s-a uzat si e mai "ingust" sau s-a "ingropat in corpul chiuloasei? In cazul al doilea, nu rezolvi nimic cu inlocuirea scaunului, cel nou se va aseza fix pe locasul deja aflat sub cota normala, nu? Si de ce crezi ca doar admisiile? Nu cumva pe evacuare ar fi temperaturile mai mari? In al doilea rand, ca sa il scoti, trebuie sa ai in momentul demontarii conditii termice peste cele de regim de functionare, mmm? daca gresesc, scuzele mele, promit ca nu mai fac...si nu, nu e sarcasm. Spor maxim si sanatate!
  13. Aa,se bate sa între în top 5,aia da. Sper însă să vină un constructor care sa se bata naibii și cu Ducati...ca altfel...pana așteptam să se bata ăștia sa între în top 5...Ducati si iar Ducati.I'm sick of it.
  14. Filmatul nu este o prioritate, ma bucur ca te misti in zona, poate facem cumva si ne gasim, anul asta nu stiu cand, dar la anul ne putem sincroniza cumva, prima oara e mai greu, apoi merge mai usor. Zona Vulcan Eiffel o strabat de vreo 4 ani si mereu gasesc rute noi, mai ales cand se fac lucrari si trebuie sa ocolesti, . Spor!
  15. Aici sau PM, Bucuresti. Am crezut ca e clar.
  16. Salut, caut pinlock pentru o casca Shoei XR1100, atasez poze.
  17. pai si eu ce am zis, ca tinde spre top 5, este o crestere de performanta, progresiva
  18. Hmm...nush ce sa zic cu Honda.Ma uit pe clasament : -Mir : un loc 7 la Aragon,un 6 la Spielberg si locul 3 acum.In rest...nenorocire.Locul 15 la general. - Marini : locul 8 la COTA,6 la Sachsen,5 Balaton,7 Missano.Locul 13 la general. - Zarco la inceput de sezon a mers bine 7 Tailanda,6 Argentina,4 Doha,1 (foarte circumstantial) LeMans,2 Silverstone...si cam gata,in a2a parte a sezonului numa pe jos.Locul 10 la general. Fata de Aprilia care a inregistrat niste performante solide,as zice ca Honda inca nu e acolo.Ok - poate fi mult mai rau,puteau fi unde e Yamaha acum...adica nowhere Meanwhile,Quartararo trolleaza Yamaha
  19. Superb ETZ-ul acesta, am incercat o scurtatura care ma bagat pe un drum de camp si a facut fata cu brio
  20. …+ geaca impermeabila vânt/ploaie Ducati Corse mărime M preț 300 ron (…ambele articole împreună preț 100€)
  21. honda are o crestere de performata, era sa scriu de forma, dar nu se aplica la motorete... a devenit o motoreta care se poate bate sa intre in top 5
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...