Toată activitatea
- Ora trecută
-
7. Tissot Grand Prix of the United Kingdom
topic a răspuns lui Method în ioio_violaul Competitii Internationale
Aoleo s-ar putea sa ai dreptate -
7. Tissot Grand Prix of the United Kingdom
topic a răspuns lui tourist1 în ioio_violaul Competitii Internationale
Pai in cazul asta inseamna ca e randul lui Bagnaia sa cada. -
7. Tissot Grand Prix of the United Kingdom
topic a răspuns lui Lup69 în ioio_violaul Competitii Internationale
Ceata rosie se va disipa, daca dureaza prea mult restartul... -
7. Tissot Grand Prix of the United Kingdom
topic a răspuns lui Method în ioio_violaul Competitii Internationale
Exact. Termina termina și încă în față,nu te imbata cu apa rece.Care e șansa să greșească amândoi din nou? -
7. Tissot Grand Prix of the United Kingdom
topic a răspuns lui Speedy.K în ioio_violaul Competitii Internationale
Cat bulan pe familia Marquez!!! -
7. Tissot Grand Prix of the United Kingdom
topic a răspuns lui tourist1 în ioio_violaul Competitii Internationale
Incredibil norocul si pe AM73. Era sa avem o cursa interesanta. Pariul meu e ca nu termina amandoi cursa. Acum sunt curios ce s-a intamplat in FM21 si AE41. Nu stiu cine e de vina, dar cred ca sansele majoritare sunt ca AE sa fie piaza rea. -
7. Tissot Grand Prix of the United Kingdom
topic a răspuns lui Lup69 în ioio_violaul Competitii Internationale
uleiul nu e de la Ducati-ul lui MM, dar nu cred ca mai pleaca cu el, doar cu spare-bike-ul... Si AM ????? -
7. Tissot Grand Prix of the United Kingdom
topic a răspuns lui exilatu' în ioio_violaul Competitii Internationale
Sa ma fuck in steagul lor rosu, acum cand aveam ocazia sa vedem o cursa fara fratii cap de guma.... -
7. Tissot Grand Prix of the United Kingdom
topic a răspuns lui Method în ioio_violaul Competitii Internationale
...si AM Incredibil Fără ei am fi avut ceva spectacol. -
7. Tissot Grand Prix of the United Kingdom
topic a răspuns lui Lup69 în ioio_violaul Competitii Internationale
daca uleiul e de la el...nu e ok... -
7. Tissot Grand Prix of the United Kingdom
topic a răspuns lui Method în ioio_violaul Competitii Internationale
Morbidelli lovește din nou? Ce noroc a avut Marquez,fantastic asa ceva -
7. Tissot Grand Prix of the United Kingdom
topic a răspuns lui tourist1 în ioio_violaul Competitii Internationale
Cred ca MM a avut un noroc epocal. -
Lup69 îl urmărește pe 7. Tissot Grand Prix of the United Kingdom
-
7. Tissot Grand Prix of the United Kingdom
topic a răspuns lui Lup69 în ioio_violaul Competitii Internationale
Bai dar amandoi fratii....si steag rosu!!!!! -
7. Tissot Grand Prix of the United Kingdom
topic a răspuns lui tourist1 în ioio_violaul Competitii Internationale
Hmmm. Ciudata situatie. -
Error îl urmărește pe Cumpar diverse piese Kawasaki KLX 650 1997
-
In principal ma intereseaza scaritele pasager dar si altele. Daca dezmembreaza vreun coleg sau are piese disponibile, sunt interesat. Multumesc, asfalt uscat!
- Azi
-
7. Tissot Grand Prix of the United Kingdom
topic a răspuns lui Method în ioio_violaul Competitii Internationale
Ce vroiam sa subliniez e faptul ca nu neapărat puterea motorului e problema lor,și de aia zic ca V4 și cuplul superior inerent ii va salva. Da normal ca V4 implica un rebuild de la zero al motoretei și avantajele dar și dezavantajele care vin cu asta. Eu cred ca Yamaha nu își va reveni în viitorul apropiat. Vorba lu ala de stătea cu picioarele pe masa - change my mind Nevermind ca au început cursele și finally pe low temp low grip a ieșit și Alonso la joc. Super cursa făcută de Alonso și Agius,foarte proasta mișcarea cu acel block-pass a mazgalitului de Canet.Ma bucur ca nu a prins podiumul ca urmare a prostiei făcute în ultimul tur. -
7. Tissot Grand Prix of the United Kingdom
topic a răspuns lui exilatu' în ioio_violaul Competitii Internationale
Asa o cursa de faina la moto2 nu cred ca am mai vazut... Superb -
7. Tissot Grand Prix of the United Kingdom
topic a răspuns lui xt600 în ioio_violaul Competitii Internationale
Plus ca se pot juca mai usor cu distributia maselor, livrarea puterii, etc.... Amu, sa vedem cum vor influenta noile gume Pirelli, optiunea pentru V4 sau L4. In era Bridgestone, fara elemente aero, L4 a fost win, win... -
Vă mulțumesc
-
Salut, Are 50 cm. A fost pe o Aprilia RX 50. Asta in vremurile lui bune.
-
Dan Grigoraș îl urmărește pe APRILIA
-
-
Dan Grigoraș s-a înregistrat pe forum
-
7. Tissot Grand Prix of the United Kingdom
topic a răspuns lui damager în ioio_violaul Competitii Internationale
dupa cum au declarat cei de la yamaha, avantajul V4 este dimensiunea motorului in special in latime. lucru care permite sa se joace mai mult cu geometria motoretei si faptul ca nu o sa mai fie asa lata in fata. Pentru aero, ei zic ca asta e cea mai mare pb a lor. Motoreta este f lata de unde si posibilitatiile reduse de configuratii aero. -
7. Tissot Grand Prix of the United Kingdom
topic a răspuns lui Method în ioio_violaul Competitii Internationale
Nu mi se pare ca privești obiectiv,probabil pt ca dacă ai privi obiectiv și ai vedea ca Q ridica motoreta si nu invers,atunci ti-ai contrazice singur teoria despre marii ingineri japonezi și "revirimentul Yamaha". Q încercând sa tina piept mareei Ducati a rupt gumele nu mai avea mare lucru când a venit Zarco. Honda e mai puternica ca și putere motor și ieșire. Sunt 2 lucruri pe care i le imput lui Q la cursa asta - ca nu a ținut interiorul la Zarco (hai sa zicem ca probabil nu se aștepta să între ala chiar asa de dur pe vibrator pe sub el,dar Zarco e renumit pt asa ceva) și faptul ca nu poate merge tare în primele tururi când e în față- acolo însă...nu știu,poate e problema de Yamaha grea și cu gume reci (deși am văzut ca tot timpul e smecher pe frane în primele viraje). După spusele lui Marquez Lorenzo era singurul care putea merge în ritm de cursa cu moto grea și gume reci,și asa aplica tactica aceea enervanta cu 2.5-3s în față din primele 2 tururi și după aia just managing.E ceva f greu oricum.Si periculos. Vezi ca nu Quartararo ci Yamaha merge dupa reteta asta.Si stai sa vezi mult trâmbițatul (de tine,ești singurul care susține asta btw,ai observat nu?) "Reviriment Yamaha" la 45 de grade la asfalt.Acolo sa vezi,când pierd puținul grip pe care îl au la temperatura scăzută.Desigur atunci o sa dai vina tot pe Quartararo ca "nu stie sa exploateze atuurile motoretei".In calificari stie in cursa uita.Facepalm. Și vezi ca atat Lorenzo cât și Stoner au trecut pe la mai multe mărci moto PE CARE AU CASTIGAT CURSE ba chiar campionate,și si-au modulat stilul în funcție de motoreta,spre deosebire de alte legende,nu dam nume ca se știu,care au căzut în genunchi când a venit vremea sa își modifice stilul de mers.Mda. True true Asta am zis și eu mai sus - degeaba vin cu V4 - cuplul nu va schimba mare lucru,pe lângă puterea scăzută (care in sine e o problema într-adevăr) problema cea mai mare a Yamaha e lipsa de grip pe spate.Aia se întâmplă și pt ca stau slab pe aero și pt ca toată motoreta e gândită old-school style aruncata pe față,în timp ce Ducati e total diferita - se vede mult la poziția rezervorului. De aia merge yamaha bine pe viraj dar prost pe iesire...Ducati merge aproape fel de bine pe viraj dar mult mai bine pe iesire. Deci nu cred ca V4 e rezolvarea,rezolvarea e sa schimbe modul de gândire al motoretei,sa înceapă cu planșa goala...ceea ce la japonezi nu ai sa vezi. O singura șansă au - poate scoate pirelli o guma super mega bună pe față și una praf pe spate,atunci o sa își revină ca prin minune.Dar dupa cum e acum cu guma spate grippier decât cea de față sau cu ambele gume la același nivel,eu nu vad Yamaha sa fie capabila de ceva,chiar și cu 2 V4. Repet - just wait and see - stai sa vina vara 4real sa vedem 35 grade in aer și 50 la asfalt - Ducati ktm și aprilia merg bine și atunci cu grip ul,Yamaha va fi distrusă. -
7. Tissot Grand Prix of the United Kingdom
topic a răspuns lui damager în ioio_violaul Competitii Internationale
nu stiu daca mai multa putere e suficient. Trebuie sa poata sa o puna si jos. Yamaha face mult overspinning pe iesire. De aia au venit cu o bascula noua. De aia toti vb de ca au lucrat la electronica. MM l-a depasit pe o linie dreapta relativ scurta cu multi metri inainte de punctul de franare. si asta se intampla in general cand ai o iesire mult mai buna din ultimul viraj. Daca e o linie dreapta ca la Mugello, atunci si cu o iesire mult mai proasta il faci la viteza de top. au spus-o toti, incepand cu AE, ca e f usor sa blochezi yamaha, trebuie doar sa ramai pe trasa ca nu isi mai poate fructifica avantajul de viteza pe viraj. Ca sa depasesti fara sa risti peste limita trebuie sa fi mai rapid ca motoreta din fata, macar sa o pui paralel cu cea din fata. asta pb ca s-a intamplat si din cauza ca yamaha distruge mult mai repede guma spate din cauza overspinningului. dupa ultimile 3 curse, sunt convins ca, Q pe ducati le-ar fi dat mult de furca fratiilor Marquez. -
7. Tissot Grand Prix of the United Kingdom
topic a răspuns lui Method în ioio_violaul Competitii Internationale
Omiți un detaliu foarte important în dinamica depasirilor : ca să "incerci" o depășire trebuie sa fii mai rapid decât cel din față.Ori,dacă te-ai uitat atent la cursa ai văzut ca nea lgbt asta se ținea de ei ba chiar se apropia pe frane si pe întrare dar pe accelerare și orice fel de linie dreaptă spunea orice Ducati Aprilia ba chiar și Honda "bye-bye".O frana el bine dar dacă pe accel și linie dreaptă e sitting duck efectiv e șah mat. Zicea Marquez de multe ori - să scoți timpul sau sa forțezi numa din frane e ceva ce poti face cateodata dar nu e o strategie bună pt ca nu poți sa o faci la nesfârșit plus ca e foarte riscant. Yamaha are nevoie de mai multa putere - asta nu e chiar asa greu,greu e faptul ca mai are nevoie și de grip pe accelerare,ala e cel mai greu de produs. Nu se va schimba mare lucru cu un V4 din păcate. Probabil cu un V4 va merge la nivelul apriliei care am văzut ca se ținea pe linia dreaptă de Ducatis,nu ii dădeau 4-5 lungimi ca lui Q.Dar nu are nici grip pe iesire Yamaha,se vedea clar când accelerau ca Yamaha lui Q ii încurcă teribil,s-a vazut la Diggia care când a reușit sa treacă finally de Q pe iesire i-a dat 2-3 lungimi de motoreta.