Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

incet-incet ma transform intr-o enciclopedie de Suzuki Bandit :bounce:

 

o intrebare atunci :laugh: :

"

oare pe unde este senzorul care da informatia de neutru? sau cum primeste bordul semnalul ca esti pe liber?

 

banditul meu k7 are o buba... de fapt face la fel in fiecare primavara da nu-l tinea atat: dupa ce bag in viteza 1, 2... si revin la neutru nu se mai aprinde de fiecare data verde sau se aprinde cu o intarziere de 2-3-5 secunde... primaverile trecute si-a revenit dupa cateva ture prin oras da acum l-am plimbat o saptamana si face la fel.

 

am cautat prin manual dar n-am gasit. eu banuiesc ca e un contact pe undeva si care de la stat o iarna intreaga face pe nebunu' ma gandesc ca o avea ceva depuneri, trebuie curatat... o vrea si el o bere?

 

pardon, asta cu berea era pentru "enciclopedie" :wink: deci ... dam legatura la....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

o intrebare atunci :laugh: :

"

oare pe unde este senzorul care da informatia de neutru? sau cum primeste bordul semnalul ca esti pe liber?

 

banditul meu k7 are o buba... de fapt face la fel in fiecare primavara da nu-l tinea atat: dupa ce bag in viteza 1, 2... si revin la neutru nu se mai aprinde de fiecare data verde sau se aprinde cu o intarziere de 2-3-5 secunde... primaverile trecute si-a revenit dupa cateva ture prin oras da acum l-am plimbat o saptamana si face la fel.

 

am cautat prin manual dar n-am gasit. eu banuiesc ca e un contact pe undeva si care de la stat o iarna intreaga face pe nebunu' ma gandesc ca o avea ceva depuneri, trebuie curatat... o vrea si el o bere?

 

pardon, asta cu berea era pentru "enciclopedie" :wink: deci ... dam legatura la....

 

Salut!

Ai aici manualul Suzuki GSF 1250 K7.

Du-te la schema electrica, undeva pe la sfarsit, apoi cu ajutorul acestui manual sper sa gasesti unde trebuie sa umbli pentru ca sa-ti rezolvi problema.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a mai avut cineva o problema cu senzorul de neutru anu' trecut. era bulit da' nu complet.

la rabla mea (btw, constientizati ca Kultul a iesit pe piata acum 17 ani?) e un simplu intrerupator. la modelele mai noi e posibil sa fie un potentiometru care da o informatie despre viteza in care te afli, pt. a putea fi folosita apoi de CDI. stiu sigur ca la GSXR-uri e asa.

posibil sa trebuiasca schimbat sau bibilit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Du-te la schema electrica, undeva pe la sfarsit, apoi cu ajutorul acestui manual sper sa gasesti unde trebuie sa umbli pentru ca sa-ti rezolvi problema.

Bafta!

 

 

posibil sa trebuiasca schimbat sau bibilit.

 

multumesc. manualul il am. am chiar si unu de 650 k7 dar din pacate n-am avut timp sa studiez in profunzime si sa compar schema cu realitatea. speram sa aveti voi vreo idee unde este contactul/ senzorul ala.

 

de bibileala nu ma speri eu... cu schimbatul insa... :unsure:

Editat de medevac106
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in cutia de viteze exista asa numitul selector, o tija care se roteste functie de viteza in care esti.

la mine e sub capacul pinionului, in stinga. e o treaba rotunda, din plastic, prinsa in doua suruburi si etansata de un o-ring. sa fii pregatit daca-l scoti, curge ulei pe acolo. nu cascada, da' daca-l lasi se scurge destul. nu stiu daca la tine e la fel, intre Kult si al tau e diferenta ca intre Bandit si Hornet :D

 

ai aici microfisele pt 1250: http://www.cmsnl.com/suzuki-gsf1250-sa-usa_model16064/partslist/

eu n-am avut randare sa-l caut, mai ales ca da multe ori nu e in sectiunea unde te astepti sa fie.

 

acuma nu e exclus sa fie alt sistem. daca nu te descuri incearca pe forum la englezi, aia sigur stiu. daca vreiintreb eu, ca am deja cont.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce face Alin saptamana asta? Isi pune filtru de benzina :crack: .

Serios, revin cu discutia de mai deunazi, am dat jos toate celea si NU am filtru de benzina pe furtun.

Am dat jos rezervorul (si toate celea) deoarece l-am vopsit in intregime, dar nu va arat poze pt ca a iesit naspa rezervorul, dar la inceputul lunii viitoare il fac din nou. Ca idee, e exact ca din fabrica vopsit, deci nu visati la air brush and stuff. Pe rezervor a iesit in degrade (sau cum se scrie) vopseaua si acum tre sa o las sa se usuce calumea inainte sa refac treaba.

SI revenind la filtru :rolleyes: , am dat sambata o tura de 300 de km. Spre casa simt ca se balbaie cand sa pornesc de pe loc ca si cum ar cere rezerva. Ajuns la garaj constat ca pute ca naiba a benzina. Desfac bujiile, la nr 3 e inundatie. Le curat, le schimb intre ele, la nr 3 aceeasi chestie. Cumpar altele noi (era cazul), dau azi jos cu un amic carburatoarele jos, le desfac pana la ultimul surubel, le spal, le curat, le suflu cu aer, le pun la loc si am motor ca nou. Nu era cine stie ce jeg inauntru asa cum ma asteptam sa fie, insa poate o fi intrat in cuiul pontou sau undeva unde nu am vazut la ochiul liber. Ce m-a derutat e ca desi un piston nu functiona, motorul suna aproape calumea, tragea ca un animal, abia ieri cand am umblat din nou la el am facut diferenta si mi-am dat seama ca e blat.

Deci ce face Alin saptamana asta? Isi pune filtru de benzina. Daca aveam, poate trebuia sa fac operatiunea asta abia peste un an sau doi.

Drumuri bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu stiu ca e Monolock si Monokey. eu am Monokey si din cite stiu nu sint compatibile.

tin minte ca a fost discutie pe aici pe vremea cind mi-am pus topcase.

sistemul meu se ataseaza de suport cu suruburi, deci nu e 100% musai sa mergi cu placa sa-ti faca suportul, atita vreme cit stii cum sint prinderile. cel mai bine cauta pe cineva care sa te lase sa te uiti la unul ca sa stii cu ce ai de-a face, Monolock nu stiu cum e.

daca vrei masor distantele dintre prinderile suport-placa si dimensiunile exterioare ale placii.

la laterale habar n-am cum e.

Multumesc frumos Caline , pentru toate informatiile, trebuie sa ne vedem la niste beri :cheers: sa-ti multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce mai faceti ba?

eu inainte de 1 mai mi-am modificat toba sa nu se mai auda ca un troleibuz.

Cum am facut?

Cu flexu' am taiat imprejur ( :grinbandit: ) ultima parte a tobei, aia care se ingusteaza spre tzeava interioara, prin exteriorul sudurii. Chestia asta era doar de decor, dar numai bucatica asta e grea in draci...cred ca are aproape 10 kg toba cu totu'. Am expus astfel fundul ultimului compartiment. Am taiat si din tzeava 2 cm ca ramasese cam lunga. In ultimul compartiment am dat 6 gauri cu spiral de 8 mm.

Urmeaza sa vopsesc partea unde am dat gaurile cu spray negru termorezistent. In gaurile alea pot infileta suruburi ca sa se auda cum era stock. De asemenea, pot oricand sa sudez palaria aia la loc, sa arate ca noua.

Acum, cum se aude:

la relanti: frumos, gros, dar nu tare.

turatie in creste: frumos, gros, dar nu tare....pana pe la vreo 4500-5000 rpm, dupa care scade sunetul in intensitate.

mers constant (drum lung)5000-7000 ture, abia daca se simte o diferenta...intr-adevar, eu aud un voooom-uit mai gros decat de obicei, deloc deranjant, dar pe 2 filme cu camere diferite (fusei filmat) e doar o f mica diferenta intre stoc si cum am facut-o eu.

Ma gandesc sa largesc gaurile pana la 10-12 mm si sa-mi fac la strungar 6 dopuri cu filet conic intr-o parte, si con (ghmipe) in capatul celalalt, o mai coc daca sa largesc sau nu.

O sa pun si poze, poate si-un filmulet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, exact! numai ca la el arata mai bine fundul ala sub palnia de la sfarsit, e drept sau chiar putin bombat in interior...la Bandit e unpic bombat in exterior, d-aia vreau sa-l fac negru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar nu mai bine iti iei o toba sport cu db-killer ?

Eu sunt foarte multumit de toba mea leo vince, mi se pare ca se aude exact cum trebuie..in primavara am montat toba originala, am facut itp fara spaga(pentru ca totul merge perfect si nu avea ce sa comenteze) si dupa doua zile am montat Vincele inapoi :)

Simplu ca bunaziua..fara gauri, fara sa stric toba originala..

Daca aveam si silencer, nu mai era nevoie sa schimb tobele intre ele..dar asta e :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar nu mai bine iti iei o toba sport cu db-killer ?

Eu sunt foarte multumit de toba mea leo vince, mi se pare ca se aude exact cum trebuie..in primavara am montat toba originala, am facut itp fara spaga(pentru ca totul merge perfect si nu avea ce sa comenteze) si dupa doua zile am montat Vincele inapoi :)

Simplu ca bunaziua..fara gauri, fara sa stric toba originala..

Daca aveam si silencer, nu mai era nevoie sa schimb tobele intre ele..dar asta e :)

Mda...simplu ca buna ziua, sau cum ai zice peste,aaaaa, asta, 300 de euro. Sau minim 100 second.

Nu e mai "simplu" sa dai bani decat 3 gauri, asta decat daca te dau afara din casa sau iti stabilesti din asta o prioritate.

Am incercat la fostul motor metoda flex si am ajuns la toba after market din cauza ca suna "ciobaneste", adica o ureche "muzicala" face diferenta intre un sunet de toba cioobanita si una after market. Acum nu imi mai trebuie toba sport, dar asta e gustul meu.

P.S. Imi cer scuze pentru eroarea gramaticala din postul meu anterior (am dat JOS cu un amic carburatoarele JOS), insa nu am reusit sa ma conectez la site pentru a corecta.

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar nu mai bine iti iei o toba sport cu db-killer ?

la toba mea Beowulf nu e mare diferenta cu dB killer, chiar parca suna mai enervant cu el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-In fine, eu sunt anti gauri..si orice as face la bandit, vreau sa pot intotdeauna sa-l aduc la cum era original..

-Eu mi-am dorit toba sport, in momentul in care era sa dea o duba peste mine..dupa ce am montat-o, am avut si placuta surpriza, ca urechile mele sa fie placut impresionate..intradevar, am strans o luna din poponeata, dar a meritat..

 

Cred ca intr-o zi o sa conduc o campanie de genul "Spunetu NU, improvizatiilor" :blbl:

 

Later edit: Iar au cenzurat astia cuvantul CWR cu poponeata :))

Editat de Banditrider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mele sa fie placut impresionate..intradevar, am strans o luna din poponeata, dar a meritat..

 

 

Later edit: Iar au cenzurat astia cuvantul CWR cu poponeata :))

:crack: :crack:

 

deci ai strans o luna din poponeatza zici... :D :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

here it goes:

eu mi-am pus toba "sport" exclusiv pt. ca sint un cocalar si suna misto :D :D :D

 

LE: tot vad doi useri, "Google" si "Facebook" ca se uita pe topic, si-au luat si astia Bandit?

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa stii ca am copt-o mult pana sa tai in toba originala (am banditu' de peste 2 ani). M-am uitat la tobe after-market, la tobe aftermarket SH, si la toba aftermarket facute de la 0 de insi. In trecut am avut choppere, Viroaga cu tobe goale....la Vulcan doar gaurite. Stii cat am regretat ca n-am golit tobele Vulcanului cand l-am auzit la noul proprietar intr-o zi???

Si scuza-ma, dar eu n-am golit toba, ....mult mai tare se aude un Ducati stock.

Eu sunt de parere ca motocicletele trebuie sa se auda, nu tiganeste-enervant, dar nici cum le fac astia, de zici ca sunt electrice...se duce tot farmecul mobrei cand se aude mai tare zornaitul lantului decat motorul+toba. A trecut vreodata vreun Harley pe langa tine cu toba stock? Ai vazut/auzit cum e? zici ca trece un razboinic medieval calare pe un magar.

Cat despre imporovizatii (la care eu includ si self-service): Daca nu improvizam/servisam singur mobrele, nu-mi mai permiteam niciodata sa motociclesc. Merg la mecanic doar cand am dubii ca o sa fac treaba singur, sau mi-e frica sa nu fac mai mult rau decat bine, sau cand n-am scuele potrivite.

Cu 300 euro pe care-i dadeam pe toba, la toamna imi schimb distributia si reglez tachetii (la mecanic de data asta)

 

Arpopos de coburi si suporti. Asta vara am vrut sa-mi fac eu, dar munca (suduri, taieri, etc) + materialele necesare... nu meritau efortul, ieseam foarte putin sun pretul unora gasite la oferta, asa ca am luat unul dintre cele mai ieftine sisteme (Five Stars) si a fost ok. Coburile de plastic sunt Givi (model facut pt cruisere, dar vin bine pe Banidt) moca de la frate-miu :grinbandit: , topcase-ul e SHAD (160 RON la oferta atunci) si a tinut foarte bine mult peste greutatea indicata. Nu conteaza ce topcase iti iei, gasesti o metoda (unii pot citi improvizatie) sa-i prinzi placa de suportul tau..la mine am prins cu niste cleme venite cu topcase-ul + suruburi ramase din alta parte, nu e ca la carte, dar cred ca tine mai bine decat "ca la carte" daca am facut 5.300 km cu el cu 8 kg peste limita scrisa pe topcase si pe tot felul de drumuri si la tot felul de viteze.

Editat de MotoRocker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! am cumparat si eu un BanditS de vreo 2 saptamani si nuprea reusesc sa ii dau de capat cu o problemutza! in relantiu imi variaza turatia si totodata si luminile! a mai patit cineva treaba asta? ce parere aveti? o fi de la bujii?

ieri am sincronizat carburatoarele, am crezut ca e de la ele si nimic...aceleasi figuri!

stima!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! am cumparat si eu un BanditS de vreo 2 saptamani si nuprea reusesc sa ii dau de capat cu o problemutza! in relantiu imi variaza turatia si totodata si luminile! a mai patit cineva treaba asta? ce parere aveti? o fi de la bujii?

ieri am sincronizat carburatoarele, am crezut ca e de la ele si nimic...aceleasi figuri!

stima!

fix asa face si al meu (din '98), niciodata n-am avut ralantiul "teapan". cu luminile la fel, variaza odata cu sunetul motorului la ralanti.

poti sa-l rezolvi oleaca de la suruburile pilot si ridicind o idee ralantiul dar ceas pe-al meu nu l-am facut. de 4 ani merg cu el asa si n-a crapat.

e model '95-'99 sau '00-'03?

 

@MotoRocker

eu n-am zis decit de mine, altii poate au avut alte motive. mie pur si simplu imi place sunetul de aftermarket si cu asta basta :D

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e model 2002!

deci nu-i bai daca merg asa cu el!

o sa fac un pustiu de bine sa ii pun bujii noi sa vad si asa cum o fi!

multumesc pt raspuns!

90% nu se rezolva cu bujii, poate doar daca-s muci in ultimul hal. teoretic pot sa fie multe cauze dar sincer iti zic ca am vazut motoare mai noi, pe injectie, care nu suna perfect rotund la ralanti. daca nu-s nesimtit de mari variatiile lasa-l asa ca n-are nimic. la mine variaza max 100-150 de ture la ralanti. asta cind e incalzit motorul, ca daca e rece e absolut irelevant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-ai ce-i face banditului inainte de injectie sa stea fix la relanti. Si al meu la fel era. L-am scos o data de la un mecanic era tzutz , dupa o luna facea la fel. Asa sunt ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@MotoRocker

eu n-am zis decit de mine, altii poate au avut alte motive. mie pur si simplu imi place sunetul de aftermarket si cu asta basta :D

 

cui nu-i place? :grinbandit:

 

la mine scade putin relantiul cand aprind faru' si/sau cand pun frana/semnalizez...dar f putin, aproape insesizabil, pana in 50 rpm. Asa e de cand l-am luat. Imi fluctueaza si mie relantiul dar la fel, insesizabil...adica pe turometru nu prea se vede. 2001 600cc

Editat de MotoRocker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine scade putin relantiul cand aprind faru'

exact, asa si la mine.

parerea mea e ca-i posibil ca aceste probleme sa se poata remedia, dar sint atit de benigne incit nu merita timpul si nervii.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...