Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

salut,

 

foarte bune gentile!!! folosesc de vreo 4 ani un set asemanator. fooooooooooooooooarte multumit!

 

cateva obsevatii:

-geanta din dr cand o incarci are tendinta sa atinga toba si sa se frece enervant de ea. se rezolva cu o fixare mai ferma ajutandu-te de cataramele de pe laterale si de chingi

 

-ai grija pe ploaie: setul vine cu niste protectii transparente din pvc dar alea protejeaza doar exteriorul. apa aruncata de roata din spate, plina de noroi sare pe interiorul gentilor si ramane intre geanta si protectie imbiband totul. nu prea ai ce face daca trebuie sa mergi pe ploaie. trebuie insa sa bagi in pungi de plastic tot ce pui in genti.

 

-daca mergi si e putin praf gentile ating carena pe codita si au tendinta sa matizeze un pic punctele de contact. eu a rezolvat-o protejand carena in locurile unde fac contact gentile cu banda galbena de hartie (d-aia de vopsit)

 

oricum sa ai parte de drumuri frumoase si distractie!

 

enjoy!!!

 

si uitase de semnale: eu le-am mutat pe suportul de numar, tocmai din aceasta cauza, a gentilor. daca va intereseaza o sa pun niste poze.

 

to eu.

-

 

Multam mult de info. Si eu m-am gandit sa securizez gentile laterale in asa fel incat sa nu cada pe toba de esapament. deja stiu si cum o s-o fac. Mi-ar fi de folos poze cu adaptarea semnalelor. acum stau si ma gandesc cum sa le fac sistemul de prindere ca sa ajunga semnalele in spatele gentilor in asa fel incat sa fie vizibile.

 

-Cata rautate domnule :disappointed: , ce aveti cu ea ? ma gandisem si eu s-o tai, dar mi-e sa nu-mi arunce pe spate noroi(ca sa o parchez, trebuie sa trec peste un petic de 1.5M de pamant si la cum a plouat in ultima vreme, cred ca m-as face dalmatian pe spate)

-Totusi as vrea sa vad niste poze de la voi, cu sistemul de prindere al numarului..

 

Dupa ce mi-am taiat "lopata", mi-am facut eu o placa metalica cu suport de numar si suport de semnale. in poza se poate observa. am vopsit-o negru mat ca sa nu fie foarte diferita fata de undertailul din plastic. mie imi place muuuuuuult mai mult cum arata acum.

 

post-35709-0-38431600-1338739090_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

nu arunca noroi, am mers o gramada pe ploaie. n-o tai de tot, numai partea aia urita din lateral si pastrezi suportul.

 

asa am taiat-o eu.

 

si daca vrei sa schimbi semnalele, astea sint ieftine si se observa FOARTE bine comparativ cu panaramele de bazar.

http://www.louis.de/_20674244d985353a06e9b52207046c7710/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=490&wgr=409&list_total=57&anzeige=0&page=1&artnr_gr=10033853

 

inca o poza din profil la cerere.

-Nu mi se pare asa mare diferenta, ca sa iasa ceva calumea, e mult de lucru si investit, dupa cum spunem ceva mai sus :P

-Trebuie cumparate undertail(parca asa se numea) si schimbat stopul de spate(exista alte stopuri, care au incorporat si semnalele, pe acelasi plastic)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ai ma raule cu Onda'? :D

eu n-am nimic, ce sa le fac daca-s cum is? Honda n-o sa faca vreodata niste motoare ca Banditul, ca GSX1400, XJR, Z1000 etc.

nu e vorba ca nu vor, e vorba ca nu pot :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu n-am nimic, ce sa le fac daca-s cum is? Honda n-o sa faca vreodata niste motoare ca Banditul, ca GSX1400, XJR, Z1000 etc.

nu e vorba ca nu vor, e vorba ca nu pot :(

 

 

Ei poate! Dar sunt preocupati sa faca motoare pentru cei care zic "Honda e honda". :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu n-am nimic, ce sa le fac daca-s cum is? Honda n-o sa faca vreodata niste motoare ca Banditul, ca GSX1400, XJR, Z1000 etc.

nu e vorba ca nu vor, e vorba ca nu pot :(

 

Dar CB 1000 BigOne si CB1300??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar CB 1000 BigOne si CB1300??

CB1000R ar fi unul din nakedurile mai futuriste care-mi plac dar n-ar fi prima pe lista.

CB1300? motor clasic cu racire pe apa? vorbesti serios?

 

@Cosmin: ce nu ti-a placut la CB1000?

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CB1000R ar fi unul din nakedurile mai futuriste care-mi plac dar n-ar fi prima pe lista.

CB1300? motor clasic cu racire pe apa? vorbesti serios?

 

@Cosmin: ce nu ti-a placut la CB1000?

 

Pozitia. daca "din afara" arata impecabil, cand am incalecat, inaltimea mea si-a sous cuvantul si m-a incomodat foarte mult. Este mica, adunata...nu m-am simtit deloc bine pe drum. La cum se conduce, nu prea am ce sa-i reprosez, insa, distanta foarte scurta intre șa si ghidon, pentru mine, este un mare minus. Problema asta am mai intalnit-o si la Z1000. Banditu e mai lung, mai bine proportionat pentru rideri de 1.90m +. parerea mea.

 

Un pic off topic. Vine vreun bandit in seara asta la concertu Slayer?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

The sport is war, total war

When the end is a slaughter

 

muahahaha :bounce: have fun.

 

eu cred ca pozitia se poate rezolva cu un ghidon aftermarket. aceeasi senzatie am avut-o cind m-am urcat pe-un Hornet. dar si ghidonul stock de Bandit mi se pare ingramadit in comparatie cu cel pe care-l am acum.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

The sport is war, total war

When the end is a slaughter

 

muahahaha :bounce: have fun.

 

eu cred ca pozitia se poate rezolva cu un ghidon aftermarket. aceeasi senzatie am avut-o cind m-am urcat pe-un Hornet. dar si ghidonul stock de Bandit mi se pare ingramadit in comparatie cu cel pe care-l am acum.

 

Si eu am ghidon enduro montat pe bandit. tocmai pentru a fi mai confortabil pentru mine. insa, si cu un astfel de ghidon, CB1000 este destul de ingramadit. oricum, asta e parerea mea. eu m-am obisnuit sa stau intr-un fel pe motocicleta, si cu greu imi mai pot schimba pozitia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de fapt, daca ma gindesc putine motoare mi se par comode cu ghidonul stock, pina la urma urmei trebuie sa te gindesti ca e imposibil sa faci motor pe care sa se simmti comod indiferent ca ai 1,60 sau 1,90.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de fapt, daca ma gindesc putine motoare mi se par comode cu ghidonul stock, pina la urma urmei trebuie sa te gindesti ca e imposibil sa faci motor pe care sa se simmti comod indiferent ca ai 1,60 sau 1,90.

-Eu as prefera un ghidon mai lat, in afara orasului ma simt de parca as pilota o jucarie..

-Chiar saptamana trecuta am mers cu o honda hornet din 2007 si parca e mai inghesuita..este singurul naked cu care am mers, inafara de bandit..la restul categoriilor de motoare nu simt senzatia de inghesuit.

ps. si nu, nu sunt prea inalt, am 1.76 :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ghidonul schimba senzatia pe motor complet. unul din avantaje la al meu e ca stai cu miinile mai intinse si in curbe e parca mai natural. poate pt. inaltimea mea ar trebui sa fie o idee mai inalt si cu gripurile mai apropiate de sa dar ma descurc cu el asa. cind m-am intilnit cu baietii la intrunirea de la Prejmer din 2008 ma intreba cineva (sorry, nu mai stiu cine era) cum de pot sa merg cu ghidonul stock si eu nu pricepeam ce zice :crack: acum nu m-as mai intoarce la ala.

 

toate nakedurile pe care le-am testat (Hornet, SV650, FZ6) mi s-au parut facute pt. oameni f scunzi. pe CBR F3 mi s-a parut foarte incomod, stateam mult prea in miini si din cauza asta mi-era foarte greu sa controlez acceleratia, frina fata si ambreiajul. de asta ma buseste risul cind vad diversi poseri de 1,65 in pozitia aia penibila pe motoare sport, mai ales stiind ce naspa e. da' ce sa faci, arta cere sacrificii, macar e colorata si plina de abtibilduri si trag cotofenele la ele :)

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ghidonul schimba senzatia pe motor complet. unul din avantaje la al meu e ca stai cu miinile mai intinse si in curbe e parca mai natural. poate pt. inaltimea mea ar trebui sa fie o idee mai inalt si cu gripurile mai apropiate de sa dar ma descurc cu el asa. cind m-am intilnit cu baietii la intrunirea de la Prejmer din 2008 ma intreba cineva (sorry, nu mai stiu cine era) cum de pot sa merg cu ghidonul stock si eu nu pricepeam ce zice :crack: acum nu m-as mai intoarce la ala.

 

toate nakedurile pe care le-am testat (Hornet, SV650, FZ6) mi s-au parut facute pt. oameni f scunzi. pe CBR F3 mi s-a parut foarte incomod, stateam mult prea in miini si din cauza asta mi-era foarte greu sa controlez acceleratia, frina fata si ambreiajul. de asta ma buseste risul cind vad diversi poseri de 1,65 in pozitia aia penibila pe motoare sport, mai ales stiind ce naspa e. da' ce sa faci, arta cere sacrificii, macar e colorata si plina de abtibilduri si trag cotofenele la ele :)

-Eu nu m-am simtit asa naspa pe SS, doar ca imi simt spatele ciudat si stiu ca nu as putea sa fac atatia km cat as vrea eu, intr-o zi, fara sa ma doara spatele..

-Nakedul pe care mi-l doresc si probabil ca nu-l voi avea niciodata, este B-king..iar ca motor de duminica, un diavel :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam mult de info. Si eu m-am gandit sa securizez gentile laterale in asa fel incat sa nu cada pe toba de esapament. deja stiu si cum o s-o fac. Mi-ar fi de folos poze cu adaptarea semnalelor. acum stau si ma gandesc cum sa le fac sistemul de prindere ca sa ajunga semnalele in spatele gentilor in asa fel incat sa fie vizibile.

 

poze cu semnalele inainte si dupa:

post-11611-0-17647900-1338840192_thumb.jpg

post-11611-0-69031700-1338840171_thumb.jpg

post-11611-0-47152600-1338840144_thumb.jpg

post-11611-0-01902900-1338840123_thumb.jpg

post-11611-0-98508400-1338840099_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poze cu semnalele inainte si dupa:

post-11611-0-17647900-1338840192_thumb.jpg

post-11611-0-69031700-1338840171_thumb.jpg

post-11611-0-47152600-1338840144_thumb.jpg

post-11611-0-01902900-1338840123_thumb.jpg

post-11611-0-98508400-1338840099_thumb.jpg

+Mersi de poze. diferenta e ca tu inca mai ai aparatoare de noroi/suport de numar si de semnale. Eu am renuntat la aia pentru una custom facuta de mine cu cele doua manute stangi pe care le posed salbatic de fiecare data cand am o cheie in mana :))))) am postat acum cateva zile o poza cu suportul de numar. In momentul de fata eu nu pot face adaptarea asa cum ai facut-o tu. trebuie cumva sa gasesc o solutie, sa fac un suport/prelungitor in forma aprozimativa de "Z" cu unghiuri la 90 de grade ca sa-mi iasa pana in spatele gentilor. O sa-i dau de cap pana plec. Oricum, mersi mult. Cheers!

 

cifra rotunda

 

felicitari, dude!!! la cat mai multi km. sa vedem poze si la 50, 60, 70, 80, 90 si poate chiar 100.000 km. eu mai am foarte putin si ating 60.000. drumuri bune, asfalt uscat si distractie placuta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

heh, discutia despre ghidoane... sa vedeti la choppere ce tevatura e, stock, apehanger, dragbar, z-bar-, t bar, m bar etc...

Pe Bandit m-am simtit bine pana acum cu ghidonul stock, si pe bandit in sine...imi place ca e o mobra pe care care stai relativ intins, nu una adunat, la 1.80 ai mei.

 

A pus careva pana acum m-bar (ala gen cafe-racer) pe Bandit? sau semighidoane? ma batea un gand la un momentdat.

 

Tocmai ce-am trecut si eu de 53.000 km

 

Cosmine, iti spun in we cum sa faci cu semnalele.

Chiar, mai vine careva la intrunirea de la mare?

 

eu vin si cu noul meu pasager :grinbandit:

 

 

582401_372043996189075_100001504347355_1027199_1114822844_n.jpg

318150_372043892855752_100001504347355_1027198_1429905756_n.jpg

11794_372043812855760_100001504347355_1027195_1144142809_n.jpg

547151_372039989522809_100001504347355_1027182_1602254735_n.jpg

547151_372039996189475_57243233_n.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dati-mi va rog si mie o solutie, nu mai pot sa aduc relantiul sus, adica sta sub 1k si moare, am dat de reglajul de jos la maxim dar degeaba, am verificat daca trage aer fals pe la filtru dar se pare ca nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am avut o problema asemanatoare la Katana, surubul de reglare relanti nu ajungea la parghia de reglaj si deci invartirea ei nu producea nici un efect. nu inteleg daca prin acel reglaj se intampla ceva sau pur si simplu invarti si nimic? daca o tii din acceleratie, sta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am avut o problema asemanatoare la Katana, surubul de reglare relanti nu ajungea la parghia de reglaj si deci invartirea ei nu producea nici un efect. nu inteleg daca prin acel reglaj se intampla ceva sau pur si simplu invarti si nimic? daca o tii din acceleratie, sta?

 

Da, daca o tin accelerata sta.

 

Surubul are efect normal...Am observat ca are efect visibil doar cand filtru este nou, cand deja se murdareste efectul scade drastic.

Cred ca nu mai culiseaza pe parghia aia metalica ori s-a rupt arcul.Revin :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

surubul ala nu face altceva decit sa impinga clapetele de acceleratie, adica e fix ca si cum ai tine gazul tras.

daca spui ca pe masura ce se murdareste filtrul nu mai are efect, poate's infundate carburile sau e umblat la suruburile pilot deampulea, de exemplu la modul ca-s strinse toate prea tare si nu mai ajunge amestec destul.

 

ca idee, eu am putut sa aduc ralantiul la ~2500 rot/min din surub, e nevoie sa cresti turatia pina acolo cind sincronizezi carburile. daca la tine nu merge peste 1000 si nu e o cauza mecanica legata de surubul ala (adica surubul chiar impinge la maxim) e posibil sa fie dereglate rau carburile.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorocker, chiar ai de gind sa mergi cu el pe motor? nu de alta, da' am mai vazut, statea dracu' foarte mindru pe rezervor.

 

da man, dar deocamdata nu pe rezervor, ca e prea mic si nebunatic si nu prea sta cuminte... deocamdata pe undeva prin spate, cand s-o maturiza, trece pe rezervor :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...