harciogu Postat Iunie 20, 2009 Share Postat Iunie 20, 2009 (editat) Are cineva idee unde gasesc o unealta din asta ce apare in pozele de mai jos (pe afara i se zice "Carburetor adjustment screwdriver")? Varianta cu arc sau cu angrenaj conic. La motoreta nu am loc sa folosesc o surubelnita normala mica din cauza lipsei de spatiu si a motorului incins. Daca era DR650... era altceva... dar e Honda Dominator si totul e inghesuit rau. In principiu e o surubelnita cu capatul indoit la 90-60 de grade, al carei cap poate fi actionat prin rotirea manerului. Louis, POLO, Draper? Sau poate o pot "manufactura" cumva... Astept sfaturi si pareri. Editat Iunie 20, 2009 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 20, 2009 Share Postat Iunie 20, 2009 Pana la urma cum ai rezolvat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Iunie 20, 2009 Share Postat Iunie 20, 2009 10003172 la louis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Iunie 21, 2009 Autor Share Postat Iunie 21, 2009 (editat) reglezi mobre la 9-10 noaptea? e de bun simt sa mai vin la ora aia? nu vroiai sa ma intorc eventual din Iuliu Maniu la 15 min dupa plecare ca mi-am dat seama prin super simturile mele? mobra merge prost de cand am plecat, chiar dupa incalzirea normala nu tragea deloc in ture. da-o in pm de treaba daca asta nu e din cauza super-reglajelor tale. nu am vorbit numai cu switch, am mai intrebat si alti oameni: "uite bre cum merge mobra dupa ce mi-am facut carburatia, e normal, poate ca asa trebuie sa mearga". ce altceva putea sa mai fie? ce putea sa se strice in 14 km de la iesirea din "service"-ul tau? nu imi spune gunoaie pe conducte sau in rezervor. asa imi poti spune ca merg cu gazolina nu cu benzina de 98. nu mai comenta daca nu stii sa reglezi carburatia. Editat Iunie 21, 2009 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 Ma da la reglaju la tine consta numa in amestec aer-benzina nu? Motorul care-l ai nu are un singur carburator? Daca da, inseamna ca reglajul care s-a facut, nu s-a facut cum trebuie. Daca doresti te pot ajuta cu acea surubelnita...asta daca stii sa faci asa ceva. Vii la mine si iti reglezi motoreta singur, imprumut nu o dau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Iunie 21, 2009 Autor Share Postat Iunie 21, 2009 (editat) Ma da la reglaju la tine consta numa in amestec aer-benzina nu? Motorul care-l ai nu are un singur carburator? Daca da, inseamna ca reglajul care s-a facut, nu s-a facut cum trebuie. Daca doresti te pot ajuta cu acea surubelnita...asta daca stii sa faci asa ceva. Vii la mine si iti reglezi motoreta singur, imprumut nu o dau. Dau bere/bani (sper sa ma lasi sa te "jignesc" astfel) daca ma asisti si la reglare. Un singur carb, un singur cilindru, nivel fix, bujie noua, filtru curat, pilot screw sub nivelul galeriei de admisie. Nici eu nu as imprumuta unealta aia de la louis, scumpa si fragila - imprumutarea era "folosirea sub ochii propietarului". Aduc foaia din manualul tehnic care descrie reglarea amestecului si o rezolvam cand ai timp, daca vrei. Daca nu o rezolv singur, stiu pe de rost instructiunile. Vorbim dupa miercurea asta. Multumesc de oferta Editat Iunie 21, 2009 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Infinity Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 (editat) asta e? http://www.louis.de/index.php?topic=artnr_...tnr_gr=10003092 sau astea http://www.louis.de/index.php?topic=artnr_...tnr_gr=10035500 http://www.louis.de/index.php?topic=artnr_...tnr_gr=10003930 http://www.louis.de/index.php?topic=artnr_...tnr_gr=10034115 (asta e pt sincronizare) cam astea is la louis pt carb-uri Editat Iunie 21, 2009 de Infinity Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Iunie 21, 2009 Autor Share Postat Iunie 21, 2009 (editat) nu, e cea indicata de Bulinu', 50 de iepuroi, livrata acasa in 7-10 zile. Editat Iunie 21, 2009 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ITS Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 off topic: todeauna m-am intrebat cum sunt capabili mecanicii care repara de toate pt toti , sa stie setarile exacte si alte chestii specifice fiecarui moto in parte. Fara legatura cu cazul de fata , chiar nu il cunosc pe om. Cred ca un service adevarat nu repara decat brandurile pe care le vinde si importa firma, si pt care au documentatie serioasa. Plus ca la o adica mai dau si un mail la producator (nu e rusine sa intrebi). Sunt de acord ca si service-urile care repara de toate sunt utile, pt schimbat consumabile (cine nu isi schimba singur) si chiar si pt reparatii, care sunt mult mai ieftine decat la reprezentanta! Si chiar cred ca in cele mai multe lucreaza oameni competenti si cu experienta dar e imposibil sa nu o dea in bara din cand in cand tocmai din motivele de mai sus. Asta e o dilema tipic romaneasca: sa ma duc la reprezentanta si sa dau juma de salariu sau la X unde e mult mai ieftin si cel mai probabil iese la fel de bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Dau bere/bani (sper sa ma lasi sa te "jignesc" astfel) daca ma asisti si la reglare. Un singur carb, un singur cilindru, nivel fix, bujie noua, filtru curat, pilot screw sub nivelul galeriei de admisie. Nici eu nu as imprumuta unealta aia de la louis, scumpa si fragila - imprumutarea era "folosirea sub ochii propietarului". Aduc foaia din manualul tehnic care descrie reglarea amestecului si o rezolvam cand ai timp, daca vrei. Daca nu o rezolv singur, stiu pe de rost instructiunile. Vorbim dupa miercurea asta. Multumesc de oferta Daca ai bujie pe 16 e si mai bine, ca iti poti face cu bujia care o folosesc eu pentru a face amestecul. Acea bujie denumita colortune. Ma suni si rezolvam...ti-o faci singur ca sa stii dreq ce faci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailordana8 Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 off topic: todeauna m-am intrebat cum sunt capabili mecanicii care repara de toate pt toti , sa stie setarile exacte si alte chestii specifice fiecarui moto in parte. Pai e simplu: cauti frumos manual de service si faci ce zice acolo...cu ajutarile necesare pe parcurs. O motocicleta condusa pe drumurile Romaniei de catre romani nu o sa fie in veci ca una condusa in Japonia de japonezi. Nu stie nimeni pe derost setari cel mult poate tine minte ca a mai facut si la acelasi tip de moto si alta data. Dar chiar si asa..exista motociclete pentru care nu se gasesc manuale de service gen anumite tipuri de ZZR400. Si atunci ce faci? Nu le mai repari? Aici intra in joc cunostintele si experienta capatata in timp..plus sculele aferente. PS: @survolaj..vezi ca o sa vina omul la tine si o sa umble cu surubelnita la 90 de grade si cand tot nu o sa-i mearga cum vrea el, o sa zica ..ca tu cu surubelnita ta i-ati stricat mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 (editat) Are cineva idee unde gasesc o unealta din asta ce apare in pozele de mai jos (pe afara i se zice "Carburetor adjustment screwdriver")? Varianta cu arc sau cu angrenaj conic. La motoreta nu am loc sa folosesc o surubelnita normala mica din cauza lipsei de spatiu si a motorului incins. Daca era DR650... era altceva... dar e Honda Dominator si totul e inghesuit rau. In principiu e o surubelnita cu capatul indoit la 90-60 de grade, al carei cap poate fi actionat prin rotirea manerului. Louis, POLO, Draper? Sau poate o pot "manufactura" cumva... Astept sfaturi si pareri. Daca ai nevoie numai pentru invartirea surubului de relanti (unii ii spun "de aer") poti infige (fortat) un capat de surubelnita intr-un furtun si sa faci un semn in lungul "instalatiei" ca sa poti numara numarul de curse 2 - 2 si 1/2 ... Editat Iunie 22, 2009 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Daca ai nevoie numai pentru invartirea surubului de relanti (unii ii spun "de aer") poti infige (fortat) un capat de surubelnita intr-un furtun si sa faci un semn in lungul "instalatiei" ca sa poti numara numarul de curse 2 - 2 si 1/2 ... stii ca nu zici rau. Eu stiam ca am un prelingitor ariculat (niste piesulici insirate ca "bilele" de la 'lantul cu bile', sau un arbore cotit de vreo 20 de ori) dar nu stiam cum il conving sa stea capatul ala pe loc cit invirt eu la surubelnita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 ba, vii la mine deseara, dai telefon, si fara colortune si 4 ceasuri comparator, manualul de service in fata si compresmetru, dam acolo de surub si o rotita si o facem sa duduie calumea si la rece si la fiert si in ture si in relanti. Daca nu iese, o culcam pe o parte si trec cu Niprul peste ea, dauna totala si iti iei banii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 ba, vii la mine deseara, dai telefon, si fara colortune si 4 ceasuri comparator, manualul de service in fata si compresmetru, dam acolo de surub si o rotita si o facem sa duduie calumea si la rece si la fiert si in ture si in relanti. Daca nu iese, o culcam pe o parte si trec cu Niprul peste ea, dauna totala si iti iei banii. alea 4 ceasuri comparatoare sunt ca sa comparati compresia la rece si la cald? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 (editat) da lasa ca vin eu deseara la tine, deseara insemnand pe la 17.30. Suna-ma , pupici!! Da, alea 4 sunt pentru reglat la rece, la cald, in ture si in relanti. Mao m-a invatat Editat Iunie 22, 2009 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Iunie 22, 2009 Autor Share Postat Iunie 22, 2009 pana miercuri dupa-amiaza sunt ocupat mort. pun totul in stand by pana atunci. @sailordana8: ce e cu glumitele astea de autobaza? nu intelegi ca mao nu a scos nici macar bujia sa vada ca e alba? tu zici ca o sa dau vina pe unelte asa cum mao a dat vina pe "ceva" care "poate" obtureaza benzina, si de aici amestecul sarac? sau poate vrei sa scrii si aici de placutele de frana, care par obsesia zilei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 PS: @survolaj..vezi ca o sa vina omul la tine si o sa umble cu surubelnita la 90 de grade si cand tot nu o sa-i mearga cum vrea el, o sa zica ..ca tu cu surubelnita ta i-ati stricat mobra Surubelnita aia da cum vrea omu care o foloseste, eu nici nu o sa ma ating. Si-o face singur...daca omu vrea sa si-o faca singur, atunci treaba lui...ii ofer suport, dar nu ma ating de motocicleta neam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 (editat) stii ca nu zici rau. Eu stiam ca am un prelingitor ariculat (niste piesulici insirate ca "bilele" de la 'lantul cu bile', sau un arbore cotit de vreo 20 de ori) dar nu stiam cum il conving sa stea capatul ala pe loc cit invirt eu la surubelnita. eu am vazut un "sarpe" metalic cu magnet pentru extragerea suruburilor din locuri nasoale... asa mi-a venit ideea functioneaza numai in cazul surubului acela care e tensionat numai de un arculet si tot timpul se va invarti usor. "Surubelnita" merita purtata sub sa - astfel ai si un furtunel in cazul unei pene de benzina sau daca iti crapa un furtun Editat Iunie 22, 2009 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.