Sari la conținut

Scule pentru reglarea carbului


Postări Recomandate

Are cineva idee unde gasesc o unealta din asta ce apare in pozele de mai jos (pe afara i se zice "Carburetor adjustment screwdriver")? Varianta cu arc sau cu angrenaj conic. La motoreta nu am loc sa folosesc o surubelnita normala mica din cauza lipsei de spatiu si a motorului incins. Daca era DR650... era altceva... dar e Honda Dominator si totul e inghesuit rau.

 

In principiu e o surubelnita cu capatul indoit la 90-60 de grade, al carei cap poate fi actionat prin rotirea manerului.

 

Louis, POLO, Draper? Sau poate o pot "manufactura" cumva... Astept sfaturi si pareri.

 

post-5125-1245525971_thumb.jpgpost-5125-1245526038_thumb.jpg

post-5125-1245526078_thumb.jpgpost-5125-1245526110_thumb.jpg

post-5125-1245526121_thumb.pngpost-5125-1245526178_thumb.jpg

Editat de harciogu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

reglezi mobre la 9-10 noaptea? e de bun simt sa mai vin la ora aia? nu vroiai sa ma intorc eventual din Iuliu Maniu la 15 min dupa plecare ca mi-am dat seama prin super simturile mele?

 

mobra merge prost de cand am plecat, chiar dupa incalzirea normala nu tragea deloc in ture. da-o in pm de treaba daca asta nu e din cauza super-reglajelor tale.

 

nu am vorbit numai cu switch, am mai intrebat si alti oameni: "uite bre cum merge mobra dupa ce mi-am facut carburatia, e normal, poate ca asa trebuie sa mearga".

 

ce altceva putea sa mai fie? ce putea sa se strice in 14 km de la iesirea din "service"-ul tau? nu imi spune gunoaie pe conducte sau in rezervor. asa imi poti spune ca merg cu gazolina nu cu benzina de 98. nu mai comenta daca nu stii sa reglezi carburatia.

Editat de harciogu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma da la reglaju la tine consta numa in amestec aer-benzina nu? Motorul care-l ai nu are un singur carburator? Daca da, inseamna ca reglajul care s-a facut, nu s-a facut cum trebuie. Daca doresti te pot ajuta cu acea surubelnita...asta daca stii sa faci asa ceva. Vii la mine si iti reglezi motoreta singur, imprumut nu o dau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma da la reglaju la tine consta numa in amestec aer-benzina nu? Motorul care-l ai nu are un singur carburator? Daca da, inseamna ca reglajul care s-a facut, nu s-a facut cum trebuie. Daca doresti te pot ajuta cu acea surubelnita...asta daca stii sa faci asa ceva. Vii la mine si iti reglezi motoreta singur, imprumut nu o dau.

 

Dau bere/bani (sper sa ma lasi sa te "jignesc" astfel) daca ma asisti si la reglare. Un singur carb, un singur cilindru, nivel fix, bujie noua, filtru curat, pilot screw sub nivelul galeriei de admisie. Nici eu nu as imprumuta unealta aia de la louis, scumpa si fragila - imprumutarea era "folosirea sub ochii propietarului". Aduc foaia din manualul tehnic care descrie reglarea amestecului si o rezolvam cand ai timp, daca vrei. Daca nu o rezolv singur, stiu pe de rost instructiunile. Vorbim dupa miercurea asta. Multumesc de oferta :rolleyes:

Editat de harciogu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

off topic: todeauna m-am intrebat cum sunt capabili mecanicii care repara de toate pt toti , sa stie setarile exacte si alte chestii specifice fiecarui moto in parte. Fara legatura cu cazul de fata , chiar nu il cunosc pe om. Cred ca un service adevarat nu repara decat brandurile pe care le vinde si importa firma, si pt care au documentatie serioasa. Plus ca la o adica mai dau si un mail la producator (nu e rusine sa intrebi).

Sunt de acord ca si service-urile care repara de toate sunt utile, pt schimbat consumabile (cine nu isi schimba singur) si chiar si pt reparatii, care sunt mult mai ieftine decat la reprezentanta! Si chiar cred ca in cele mai multe lucreaza oameni competenti si cu experienta dar e imposibil sa nu o dea in bara din cand in cand tocmai din motivele de mai sus.

Asta e o dilema tipic romaneasca: sa ma duc la reprezentanta si sa dau juma de salariu sau la X unde e mult mai ieftin si cel mai probabil iese la fel de bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dau bere/bani (sper sa ma lasi sa te "jignesc" astfel) daca ma asisti si la reglare. Un singur carb, un singur cilindru, nivel fix, bujie noua, filtru curat, pilot screw sub nivelul galeriei de admisie. Nici eu nu as imprumuta unealta aia de la louis, scumpa si fragila - imprumutarea era "folosirea sub ochii propietarului". Aduc foaia din manualul tehnic care descrie reglarea amestecului si o rezolvam cand ai timp, daca vrei. Daca nu o rezolv singur, stiu pe de rost instructiunile. Vorbim dupa miercurea asta. Multumesc de oferta :rolleyes:

 

Daca ai bujie pe 16 e si mai bine, ca iti poti face cu bujia care o folosesc eu pentru a face amestecul. Acea bujie denumita colortune. Ma suni si rezolvam...ti-o faci singur ca sa stii dreq ce faci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

off topic: todeauna m-am intrebat cum sunt capabili mecanicii care repara de toate pt toti , sa stie setarile exacte si alte chestii specifice fiecarui moto in parte.

 

Pai e simplu: cauti frumos manual de service si faci ce zice acolo...cu ajutarile necesare pe parcurs. O motocicleta condusa pe drumurile Romaniei de catre romani nu o sa fie in veci ca una condusa in Japonia de japonezi. Nu stie nimeni pe derost setari cel mult poate tine minte ca a mai facut si la acelasi tip de moto si alta data. Dar chiar si asa..exista motociclete pentru care nu se gasesc manuale de service gen anumite tipuri de ZZR400. Si atunci ce faci? Nu le mai repari? Aici intra in joc cunostintele si experienta capatata in timp..plus sculele aferente.

 

PS: @survolaj..vezi ca o sa vina omul la tine si o sa umble cu surubelnita la 90 de grade si cand tot nu o sa-i mearga cum vrea el, o sa zica ..ca tu cu surubelnita ta i-ati stricat mobra :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva idee unde gasesc o unealta din asta ce apare in pozele de mai jos (pe afara i se zice "Carburetor adjustment screwdriver")? Varianta cu arc sau cu angrenaj conic. La motoreta nu am loc sa folosesc o surubelnita normala mica din cauza lipsei de spatiu si a motorului incins. Daca era DR650... era altceva... dar e Honda Dominator si totul e inghesuit rau.

 

In principiu e o surubelnita cu capatul indoit la 90-60 de grade, al carei cap poate fi actionat prin rotirea manerului.

 

Louis, POLO, Draper? Sau poate o pot "manufactura" cumva... Astept sfaturi si pareri.

 

post-5125-1245525971_thumb.jpgpost-5125-1245526038_thumb.jpg

post-5125-1245526078_thumb.jpgpost-5125-1245526110_thumb.jpg

post-5125-1245526121_thumb.pngpost-5125-1245526178_thumb.jpg

Daca ai nevoie numai pentru invartirea surubului de relanti (unii ii spun "de aer") poti infige (fortat) un capat de surubelnita intr-un furtun si sa faci un semn in lungul "instalatiei" ca sa poti numara numarul de curse 2 - 2 si 1/2 ... :rolleyes:

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai nevoie numai pentru invartirea surubului de relanti (unii ii spun "de aer") poti infige (fortat) un capat de surubelnita intr-un furtun si sa faci un semn in lungul "instalatiei" ca sa poti numara numarul de curse 2 - 2 si 1/2 ... :rolleyes:

stii ca nu zici rau. Eu stiam ca am un prelingitor ariculat (niste piesulici insirate ca "bilele" de la 'lantul cu bile', sau un arbore cotit de vreo 20 de ori) dar nu stiam cum il conving sa stea capatul ala pe loc cit invirt eu la surubelnita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba, vii la mine deseara, dai telefon, si fara colortune si 4 ceasuri comparator, manualul de service in fata si compresmetru, dam acolo de surub si o rotita si o facem sa duduie calumea si la rece si la fiert si in ture si in relanti. Daca nu iese, o culcam pe o parte si trec cu Niprul peste ea, dauna totala si iti iei banii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba, vii la mine deseara, dai telefon, si fara colortune si 4 ceasuri comparator, manualul de service in fata si compresmetru, dam acolo de surub si o rotita si o facem sa duduie calumea si la rece si la fiert si in ture si in relanti. Daca nu iese, o culcam pe o parte si trec cu Niprul peste ea, dauna totala si iti iei banii.

alea 4 ceasuri comparatoare sunt ca sa comparati compresia la rece si la cald?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da lasa ca vin eu deseara la tine, deseara insemnand pe la 17.30. Suna-ma , pupici!!

Da, alea 4 sunt pentru reglat la rece, la cald, in ture si in relanti. Mao m-a invatat :rolleyes:

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pana miercuri dupa-amiaza sunt ocupat mort. pun totul in stand by pana atunci. :drink:

 

@sailordana8: ce e cu glumitele astea de autobaza? nu intelegi ca mao nu a scos nici macar bujia sa vada ca e alba? tu zici ca o sa dau vina pe unelte asa cum mao a dat vina pe "ceva" care "poate" obtureaza benzina, si de aici amestecul sarac? :makeout: sau poate vrei sa scrii si aici de placutele de frana, care par obsesia zilei. :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS: @survolaj..vezi ca o sa vina omul la tine si o sa umble cu surubelnita la 90 de grade si cand tot nu o sa-i mearga cum vrea el, o sa zica ..ca tu cu surubelnita ta i-ati stricat mobra :rolleyes:

 

Surubelnita aia da cum vrea omu care o foloseste, eu nici nu o sa ma ating. Si-o face singur...daca omu vrea sa si-o faca singur, atunci treaba lui...ii ofer suport, dar nu ma ating de motocicleta neam. :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stii ca nu zici rau. Eu stiam ca am un prelingitor ariculat (niste piesulici insirate ca "bilele" de la 'lantul cu bile', sau un arbore cotit de vreo 20 de ori) dar nu stiam cum il conving sa stea capatul ala pe loc cit invirt eu la surubelnita.

eu am vazut un "sarpe" metalic cu magnet pentru extragerea suruburilor din locuri nasoale... asa mi-a venit ideea :)

functioneaza numai in cazul surubului acela care e tensionat numai de un arculet si tot timpul se va invarti usor.

"Surubelnita" merita purtata sub sa - astfel ai si un furtunel in cazul unei pene de benzina sau daca iti crapa un furtun :)

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...