k100rs Postat Iulie 14, 2007 Share Postat Iulie 14, 2007 salut! sunt nou posesor de xx. fabricatie '98, 15500 km, negru, stock. primul feeling cu acest motor: superb! incepand cu formele si culoarea ( strict subiectiv ), sunetul, senzatia de putere pe care o lasa, felul in care este transmisa puterea si oarecum manevrabilitatea ( aici mai e loc, caci abia am facut cativa km, fiind in asteptarea numerelor). ce vreau sa aflu de la posesori actuali sau fosti: comportamentul motorului in conditii de trafic - bucuresti, la drum intins etc. are predispozitie sa se incalzeasca motorul peste limita, consum, puncte slabe si forte dpdv tehnic, unde faceti service etc. haideti caci am vazut ca nu au xx-urile bucatica lor de forum, desi o merita in totalitate !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TiBi<Urban Rangers> Postat Iulie 19, 2007 Share Postat Iulie 19, 2007 blackbirdul e o super-motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ralucone Postat Iulie 19, 2007 Share Postat Iulie 19, 2007 Wizzie si Ipman iti pot spune mai multe despre aceasta bijuterie Aveti legatura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
releone Postat Iulie 21, 2007 Share Postat Iulie 21, 2007 Hai sa ma pronunt si eu aici dupa vreo 5000 de km pe xx. Am un xx din 98 cu 25000 km Probleme tehnice nici una pana acum. Din ce am mai citit eu pe net de la proprietari o sa moara releul de incarcare la un moment dat (boala Honda). Eu nu merg cu ea in oras deoarece nu cred ca e facuta pentru asa ceva; se incalzeste si cand da drumul la ventilator nu stii pe unde sa te ascunzi de caldura. In afara in schimb se schimba jucaria; poti sa o incarci la maxim cu bagaje; incape si un pasager si culmea stai si bine . Eu am montat pe a mea un parbrizel mai touring si este mult mai bine cu el decat ala stock. Altceva nu stiu ce sa iti mai zic decat mult timp liber la dispozitie;asfalt uscat si sa fim sanatosi. Si viitoarea mobra o sa fie tot un XX dar noi Cred ca asta spune tot Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
k100rs Postat Iulie 22, 2007 Autor Share Postat Iulie 22, 2007 a-propos, are cineva idee cum as putea curata urmele astea de coroziune de la aerul marin, sarat? merci frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
k100rs Postat Iulie 24, 2007 Autor Share Postat Iulie 24, 2007 merci petrica! o sa incerc. dar peste vreo luna caci maine plec si-mi las "pasarica" singura acasa . raman dator cu o bere! bafta multa! si subscriu la ce a spus releone: intr-adevar, dupa ce se incalzeste da afara aerul fierbinte chiar in picioare. am facut un drum de vreo 40 de km inafara orasului in pantaloni scurti si vreau sa spun ca mi-a pus rezistenta la incercare...... ardea tibia si alta nu...... vis-a-vis de parbriz....cred ca ar fi mai bun intr-adevar unul touring, desi la viteze de 120-140 KM/H nu m-a batut aerul foarte rau. poate ca e o senzatie denaturata avand in vedere ca e prima motocicleta carenata pe care o am si pana acum am luat aerul in piept destul de mult... mai asteptam impresii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoKart Postat Iulie 25, 2007 Share Postat Iulie 25, 2007 Da petele jos cu o solutie de polish...nu de alta dar decarbusol-ul pateaza si el, plus ca tinde sa rupa stratul de protectie al vopselei. In alta ordine de idei, XX-ul nu e un sport-touring (la fel ca Busa de altfel) si daca e asa...de ce topic la viteze...? Moderatori...nimeni nimic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost-rider Postat Iulie 25, 2007 Share Postat Iulie 25, 2007 merci petrica! o sa incerc. dar peste vreo luna caci maine plec si-mi las "pasarica" singura acasa . raman dator cu o bere! bafta multa! si subscriu la ce a spus releone: intr-adevar, dupa ce se incalzeste da afara aerul fierbinte chiar in picioare. am facut un drum de vreo 40 de km inafara orasului in pantaloni scurti si vreau sa spun ca mi-a pus rezistenta la incercare...... ardea tibia si alta nu...... vis-a-vis de parbriz....cred ca ar fi mai bun intr-adevar unul touring, desi la viteze de 120-140 KM/H nu m-a batut aerul foarte rau. poate ca e o senzatie denaturata avand in vedere ca e prima motocicleta carenata pe care o am si pana acum am luat aerul in piept destul de mult... mai asteptam impresii... parerea mea ca nu ai ce cauta cu pantaloni scurti pe motocicleta - intradevar, te-ai suit de pe naked pe carenata, dar te-ai suit pe una cu cea mai buna protectie de vant, nu cred ca e nevoie de parbriz tourung, ii schimba aspectul ....in rau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbr-ica Postat Iulie 25, 2007 Share Postat Iulie 25, 2007 e marfa mobra. am avut-o 5 ani si am facut vreo 27kkm. nici o problema. protectie la vant suficienta (1:83) pasager sta bine. topcase-ul strica un pic bicicleta (face tank slapping daca iei mainile d epe ghidon) dar daca nu iei mainile de pe ghidon e brici. ce poti sa ii mai pui: esapament 4 in 1 sport (sa te auda berbecii), arcuri progresive fatza (nu are nici un reglaj), inaltator la amortizor spate (o saiba de 6-7mm) ca sa o faci mai sportiva pe curbe) ... in rest ... benzina cu plumb ca merge mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Iulie 26, 2007 Share Postat Iulie 26, 2007 ma frate da grabeste-te sa dai sarea jos cat mai repede....cu timpul nu doar stratul de vopsea se strica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Iulie 26, 2007 Share Postat Iulie 26, 2007 Salutare! Am un tovaras cu XX, azi a avut niste belele cu el si vreau sa il ajut. Umblat cu el, oprit cateva ore, motorul nu mai porneste. Electromotorul invarte, se simt vaporii de benzina, dar nu cred ca primeste scanteie la bujii. Aveti idee ce o fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Iulie 27, 2007 Share Postat Iulie 27, 2007 problema ta e faptul ca prietenul tau are motocicleta foarte fiabila adica e honda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Iulie 28, 2007 Share Postat Iulie 28, 2007 problema ta e faptul ca prietenul tau are motocicleta foarte fiabila adica e honda OK. Am sa-i transmit. Acu' pe bune, vreo idee, ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wabi Postat Iulie 30, 2007 Share Postat Iulie 30, 2007 OK. Am sa-i transmit. Acu' pe bune, vreo idee, ceva? verifica furtunul de vaccum. daca e sarit nu porneste, asa am patit eu. verifica apoi daca da scanteie in bujie.. daca da, schimba bujiile. de obicei motocicletele sunt sensibile la bujii. am un xx din 97 pe carburatie.. merg zilnic in oras cu el, nu imi pare ca se incazeste asa tare, ( opinie personala) in rest.. foarte multumit de ea. merge si incet, si tare, comoda... desigur, o laud ce sa fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
k100rs Postat August 21, 2007 Autor Share Postat August 21, 2007 (editat) in week-end-ul acesta am facut cateva sute de km cu motorul. am fost foarte incantat per ansamblu. inca o data m-a impresionat puterea si felul in care e transmisa, franele ( mie unul imi place sistemul cbs ) si senzatia pe care o lasa motorul in ansamblu. am mers cu ea la diferite regimuri. mi s-a parut ca motorul se simte cel mai bine in plaja 4-6000rpm. ca viteza, se face simtita nevoia unui parbriz mai inalt ( eu am 1.85) de la viteze mai mari de 160. un lucru ma nelamureste: la schimbarea treptelor de viteza cutia da un zgomot foarte puternic la cuplare, indiferent de treapta sau turatie, fiind totusi precisa. lucrul ma nelinisteste nitel, avand in vedere ca bmw-ul pe care l-am avut era cu mult mai silentios. e ceva ce poate fi nelalocul lui? motorul nu s-a incalzit nici la regim de oras nici pe afara. evident mai rece la drum intins. indicatorul de benzina imi face probleme; nu indica nimic...tre sa-l verific sa vedem care-i buba. in rest consumul destul de mare...dar treci cu vederea caci fun-ul e pe masura... bafta si astept in continuare impresii si de la voi. Editat August 21, 2007 de k100rs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat August 21, 2007 Share Postat August 21, 2007 consumul nu i mare...depinde cum mergi eu am scos de la 6.7 in sus ( afaa, cu pasager ) - dar am injectie nu carb. cu cutia.ce sa spun..unii spuneau ca I a e mai zgomotoasa, restul ok si parca si la mine ( 2004, ) e la fel.cand bag in I a "cloncane" in ce priveste incalzirea..daca mergi mai mult de 5 km in oras si ...mergi ca si cu masina se incinge ( are motorul direct pe cadru si devine parte din "radiator") dar nu cred ca i mai deranjant decat sa "te dai " cu "vaporul " prin trafic eu am mers o vreme si apoi am renuntat sa l chinui ..si I a e mult la cum se circula in bucuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wabi Postat August 22, 2007 Share Postat August 22, 2007 si a mea cloncane la 1-a.. nu tare dar se aude. consumul.. huh depinde cum mergi. se duce.. dar si benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
k100rs Postat Octombrie 23, 2007 Autor Share Postat Octombrie 23, 2007 (editat) hai sa mai pun niste poze cu "bebitza" ; cam asa arata dupa ce am spalat-o si eu nitel in schimb tot ma obsedeaza zgomotul pe care-l face la cuplarea in treapta 1 si 2 ( mai nou )... din pacate eu nu am fost in stare sa indepartez semnele lasate de sare pe amortizoare... ceva idei??? bafta multa tuturor!!! Editat Octombrie 23, 2007 de k100rs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu46 Postat Februarie 18, 2008 Share Postat Februarie 18, 2008 sal. se pare ca mai e cineva ca mine . mi-a spus cineva ca e un topic similar si am vrut sa il vad. uite si xx meu pe care l-am cumparat acum cateva zile. nu am apucat sa merg cu el ca nu are numere dar pe stradutele din spatele blocului am desccoperit ca are o flexibilitate a motorului iesita din comun. poti merge cu a2a si cu 1500rpm fara sa balbaie si cand accelerezi zici ca esti in a1a. mie nu imi cloncane in nici o viteza si intra foarte usor. a mea e din 2000 are 36000km si e pe injectie. eu am parbriz "emax" si te protejeaza mai bine ca puig duble buble. ce am descoperit eu la a mea e ca tre sa o ajuti foarte putin milimetric chiar cu acceleratia atunci cand e rece pt ca nu creste imediat in ture socul electronic si se produc niste batai in motor. in rest e super si abea astept sa merg cu ea vreo 400-500 de km intr-o zi ca sa simt diferenta de comfort fata de cbr f3 pe care l-am avut. si inca ceva toti prieteni mei s-au speriat de mare ce e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
garibaldi Postat Martie 2, 2008 Share Postat Martie 2, 2008 (editat) nice bike, man !!! Editat Martie 2, 2008 de garibaldi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
k100rs Postat Martie 2, 2008 Autor Share Postat Martie 2, 2008 salut radu! cred ca m-am intalnit cu tatal tau la petrom-ul de pe centura buzaului martea trecuta frumoasa tare si pasarea ta. sunt curios de impresia pe care ti-o lasa motoru la drum lung. eu unul, la 1.85 simt cam multa presiune pe incheieturi si la spate. poate o fi pana ma obisnuiesc nitel. a incercat cineva bar raisers ? sau schimbarea ghidoanelor cu unele de vfr, asa cum spun astia pe afara pe alte forumuri? si cat de eficiente sunt si parbrizele touring? ca intotdeauna faci un compromis; la viteze mai mari ma gandesc ca apare un buffet si zgomot mai pronuntat....? ?? radu, cred ca ar trebui sa verifici si bujiile...daca ai batai in motor la pornire cred ca nu prea merg cum trebuie...opinia mea poate ne vedem si noi mai multi prin bucuresti si o punem de o tura..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu46 Postat Martie 3, 2008 Share Postat Martie 3, 2008 L-am inmatriculat vineri si deja i-am facut 300km. sunt incantat de ea . cred ca e una din cele mai tari motorete de liniute. te apleci pe rezervor turezi la 7-8 mii rpm si dai drumu la ambreiaj si pleci glont . 100kmh cu a1a nu e problema si cu a2a esti deja avion. nu vobleaza la demaraje puternice nu se ridica pe o roata necontrolat la demaraje puternice si vreau sa spun ca m-am dat pe curbe mai bine decat cu cbr f3 de 600. nu am reusit in schimb sa ii scad consumul mai jos de 7.8l 100km dar asta e e si ea mare nu? i-am schimbat uleiul inainte sa ma dau cu ea si i-am pus motul 10w40 7100 cu filtru ulei k&n. mi-a intrat 3.5 l dupa ce am dat-o pe toate partile in stanga in dreapta etc. tu ai carte service sa vezi cati litri intra in ea ? la joja de ulei dupa o zi de stat am uleiul la al 2lea semn deci e ok. i-am luat buji pe iridium dar nu am avut timp sa le schimb pt ca trebuie ceva mai multa munca din cauza ca trebuie ridicat rezervorul dat jos filtru aer si deabea dupa... si in ziua cand schimb bujiile verific si filtru de aer am si cateva critici la adresa ei care trebuie luate in consideratie: -furca fata prea rigida si nu are sistem de reglaj -franarea cam modesta dar de are 250kg deci trebuie sa fi un pic mai prevazator cu ce e in fata ta la viteze mari. -o mica zornaiala intre 3800rpm si 4100rpm cred ca de la lantu de distributie care trebuie intins un pic. (tu ce crezi?) -si o mica dilema cu cbs cand o am pe cricul central cand franez fata nu mi se franeaza si spatele dar cand franez spatele mi se franeaza fata . la tine e la fel? ia incearca si zi-mi si mie. poate franarea la roata din spate nu e evidenta la mana dar cel mai bine ar fi sa imi spui tu cum e la a ta. Zi-mi si un nr de tel sa te am in memorie cand ma duc in buc si fiu alaturi de premianti al meu e 0723348243. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbr-ica Postat Martie 3, 2008 Share Postat Martie 3, 2008 e piesa mobra! am avut si eu si mi-as mai lua (cand o sa incep sa fac ture lungi) consum minim obtinut cu pasager si bagaje full (ruxac la pasagera si geanta pe rezervor) 5.5% mers 110-150 dar fara acceleratii grave. consum maxim 11% mers maxim pe autostrada (280-300). nici o problema n-am avut in 27kkm (am avut-o de noua). --- Mesaj completat în 03 Mar 2008 11:29 -------------- ca sa iti franeze si spatele cand franezi fatza trebuie sa se duca amortizoarele in jos. pe loc nu ai cum sa simulezi chestia asta. - zornaiala se poate elimina daca scoti intinzatorul de la lantul de distributie si ii "incordezi" arcul o tura in plus. e boala la Honde... - furca fata mie mi s-a parut moale... poate ai tu arcuri proigresive si ulei mai vascos... or something - frana depinde de ce placute ai. daca ai ferodo sau cine stie ce cacao-uri asa o simti. eu i-am pus EBC HH si frana de rupea!!! Facea stopie and all... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu46 Postat Martie 3, 2008 Share Postat Martie 3, 2008 e piesa mobra! am avut si eu si mi-as mai lua (cand o sa incep sa fac ture lungi) consum minim obtinut cu pasager si bagaje full (ruxac la pasagera si geanta pe rezervor) 5.5% mers 110-150 dar fara acceleratii grave. consum maxim 11% mers maxim pe autostrada (280-300). nici o problema n-am avut in 27kkm (am avut-o de noua). <small>--- Mesaj completat în 03 Mar 2008 11:29 -------------</small><br/>- ca sa iti franeze si spatele cand franezi fatza trebuie sa se duca amortizoarele in jos. pe loc nu ai cum sa simulezi chestia asta. - zornaiala se poate elimina daca scoti intinzatorul de la lantul de distributie si ii "incordezi" arcul o tura in plus. e boala la Honde... - furca fata mie mi s-a parut moale... poate ai tu arcuri proigresive si ulei mai vascos... or something - frana depinde de ce placute ai. daca ai ferodo sau cine stie ce cacao-uri asa o simti. eu i-am pus EBC HH si frana de rupea!!! Facea stopie and all... mersi mult tare de info acum sunt lamurit cu cbs. imi poti da mai multe detalii cu privire la ce tre sa desfac in ce parte a motorului daca tre sa ii dau uleiul jos etc pt intins lantu distrib si lasi si nr de tel sa te caut si sa te cinstesc la o intrunire moto. astept rasp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Decembrie 1, 2008 Share Postat Decembrie 1, 2008 mi se pare mie sau chiar sunt putini posesori de 1100xx? sau cei care au nu posteaza? ma intereseaza sa iau un pasaroi de asta si chiar as fi vrut sa vad mult mai multe pareri de la posesori. cam putine in comparatie cu cei cu busa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.