bogd_and Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 am un KTM EXC 250 4T...la ultima revizie (acu 2000km facuti mai mult pe sosea) totul era ok mai putin oala de ambreiaj cu ceva batai; la ultima iesire am mers cam mult e adevarat pe sosea la viteze de 90-100km/h... la un moment dat s-a oprit motorul, s-a blocat roata spate... si asta a fost...am avut noroc sa-l tin pe roti ptr ca aveam 90-100 si se stie ca jucaria asta nu e tocmai stabila la asa viteza; dau sa-l repornesc dupa ce admir frina lasata de roata spate pe sosea si nimic... se aude click-ul de la CDI banuiesc si atit... dau la pedala ...BLOCATA!!.. scot la neutral si ajung acasa remorcat de un amic cu cordelina.. CARE-I PROBLEMA SI CE-I DE FACUT? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vishco Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 motor calat. acum fiind motorul rece ar trebui sa incerci iar sa il pornesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogd_and Postat Iunie 30, 2008 Autor Share Postat Iunie 30, 2008 am un KTM EXC 250 4T...la ultima revizie (acu 2000km facuti mai mult pe sosea) totul era ok mai putin oala de ambreiaj cu ceva batai; la ultima iesire am mers cam mult e adevarat pe sosea la viteze de 90-100km/h... la un moment dat s-a oprit motorul, s-a blocat roata spate... si asta a fost...am avut noroc sa-l tin pe roti ptr ca aveam 90-100 si se stie ca jucaria asta nu e tocmai stabila la asa viteza; dau sa-l repornesc dupa ce admir frina lasata de roata spate pe sosea si nimic... se aude click-ul de la CDI banuiesc si atit... dau la pedala ...BLOCATA!!.. scot la neutral si ajung acasa remorcat de un amic cu cordelina..CARE-I PROBLEMA SI CE-I DE FACUT? aaa... si ulei nu mai era aproape deloc... cu toate ca verificasem la plecare si era ok... stiam ca picura pe la o garnitura dar nu a pierdut decit citiva ml in ultimii 1800km... sa fi pierdut restul in urmatorii 200km si aia a fost? daca imi recomandati si un service e si mai bine... am incercat si la rece nimic... doar click-ul de la buton si pedala a ramas blocata in continuare:( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator lznicu Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 (editat) am un KTM EXC 250 4T...la ultima revizie (acu 2000km facuti mai mult pe sosea) totul era ok mai putin oala de ambreiaj cu ceva batai; la ultima iesire am mers cam mult e adevarat pe sosea la viteze de 90-100km/h... la un moment dat s-a oprit motorul, s-a blocat roata spate... si asta a fost...am avut noroc sa-l tin pe roti ptr ca aveam 90-100 si se stie ca jucaria asta nu e tocmai stabila la asa viteza; dau sa-l repornesc dupa ce admir frina lasata de roata spate pe sosea si nimic... se aude click-ul de la CDI banuiesc si atit... dau la pedala ...BLOCATA!!.. scot la neutral si ajung acasa remorcat de un amic cu cordelina..CARE-I PROBLEMA SI CE-I DE FACUT? Ia-o treptat, daca stii cum desfa capacul la ambreiaj si vezi poate e ceva acolo desi ma-ndoiesc, daca nu ... mergi mai departe. Click-ul este de la electromotor ca nu poate invarti motorul si se aude sunetul de cuplare. Motive pot fi destule, s-a blocat motorul sau cutia...pana nu desfaci n-ai de unde sa stii. Editat Iunie 30, 2008 de lznicu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 Ia-o treptat, daca stii cum desfa capacul la ambreiaj si vezi poate e ceva acolo desi ma-ndoiesc, daca nu ... mergi mai departe. Click-ul este de la electromotor ca nu poate invarti motorul si se aude sunetul de cuplare.Motive pot fi destule, s-a blocat motorul sau cutia...pana nu desfaci n-ai de unde sa stii. Vezi ca la fel am patit si eu de se auzea un click numai, si era contactul la baterie corodat; imi pornea numai daca tineam butonul apasat si o scutoram; io zic sa verifici si asta inainte sa te apuci sa desfaci tot motorul, ce te costa . Cele bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator lznicu Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 aaa... si ulei nu mai era aproape deloc... cu toate ca verificasem la plecare si era ok... stiam ca picura pe la o garnitura dar nu a pierdut decit citiva ml in ultimii 1800km... sa fi pierdut restul in urmatorii 200km si aia a fost?daca imi recomandati si un service e si mai bine... am incercat si la rece nimic... doar click-ul de la buton si pedala a ramas blocata in continuare:( Asta cu uleiul n-o vazusem...nasol. Vezi ca la fel am patit si eu de se auzea un click numai, si era contactul la baterie corodat; imi pornea numai daca tineam butonul apasat si o scutoram; io zic sa verifici si asta inainte sa te apuci sa desfaci tot motorul, ce te costa . Cele bune. Se poate dar domnu' zice ca are si kick startul blocat, oricum trebuie verificat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogd_and Postat Iunie 30, 2008 Autor Share Postat Iunie 30, 2008 probleme electrice nu sint... probabil am distrus pistonul si mai grav cilindrul...voi ce ziceti? la cit ma duce reparatia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 Daca chiar ai mers fara ulei deloc atata vreme, pana s-a calat, cred iti trebuie alt motor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mish Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 Click-ul este de la electromotor ca nu poate invarti motorul si se aude sunetul de cuplare. Am avut un scenariu similar, probleme la electromotor (si dupa ce luam contactul incerca sa porneasca motorul). Pe el l-am rezolvat (i-am scos borna), dar cand sa-l imping sa-l pornesc, a ramas roata franata. M-au sfatuit de la service sa-l imping invers, sa "scuipe" electromotorul. Ma rog, sa scoata ce a ramas acolo. Eram cam disperat, asa ca l-am pus pe taica-miu si pe inca un nene sa ma impinga invers. Contact pus, cuplat prima treapta. Din prima am dat drumul cam incet la ambreiaj si se infrana tare. Am mai incercat o data la fel si a 3-a i-am dat drumul brusc (manetei de ambreiaj). Si s-au auzit niste sunete ciudate, dupa care s-a deblocat roata si a mes impinsa normal. Nush ce s-a intamplat, mi s-a spus sa fac asa si a mers. Poate ta ajuta si pe tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 (editat) Ia-o treptat, daca stii cum desfa capacul la ambreiaj si vezi poate e ceva acolo desi ma-ndoiesc, daca nu ... mergi mai departe. Click-ul este de la electromotor ca nu poate invarti motorul si se aude sunetul de cuplare.Motive pot fi destule, s-a blocat motorul sau cutia...pana nu desfaci n-ai de unde sa stii. iar dai sfaturi fara nici un fundament?????? ce cupleaza electromotorul? nu are solenoid, bendix si furca, e un motor de curent continuu, cu un pinion pe ax, un reductor si un cuplaj de sens. ontopic, fara ulei nici nu vreau sa-mi inchipui ce ar putea fi in motorul ala. pistonul se caleaza, dar, la rece, de cele mai multe ori, isi revine, poate culisa, calarea se petrece din cauza incalzirii excesive, datorata lipsei de ungere sau a racirii proaste. ambielajul, rulmentul lui, mai bine spus, ca si toti rulmentii, se gripeaza. la el este motor gripat, in nici un caz calat. cu alte cuvinte, desfacut motorul complet si schimbat cam tot prin el. daca rulmentii s-au gripat, e posibil sa fie nevoie sa schimbe si carterele. cu alte si alte cuvinte, belbody are dreptate p.s., pt lznicu, pompa de ulei este antrenata de cablul de kilometraj, din roata din fata, nu? Vezi ca la fel am patit si eu de se auzea un click numai, si era contactul la baterie corodat; imi pornea numai daca tineam butonul apasat si o scutoram; io zic sa verifici si asta inainte sa te apuci sa desfaci tot motorul, ce te costa . Cele bune. a zis ca are pedala teapana..... Editat Iunie 30, 2008 de bogdanawo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kirk Postat Iulie 1, 2008 Share Postat Iulie 1, 2008 probleme electrice nu sint... probabil am distrus pistonul si mai grav cilindrul...voi ce ziceti? la cit ma duce reparatia? Poi eu saptamana asta imi cumpar cilindru, piston, segmenti + ceva garnituri ....900 Euro. Manopera 500 lei. E drept ca e un LC4 Adventure. Mie nu m-i s-a calat motorul ... la mine nu a mai vrut sa porneasca si cand s-a desfacut motorul cilindrul era varza., pistonul la fel. Fara ulei nu am mers....deci nu stiu de unde a aparut asa problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator lznicu Postat Iulie 1, 2008 Share Postat Iulie 1, 2008 iar dai sfaturi fara nici un fundament??????ce cupleaza electromotorul? nu are solenoid, bendix si furca, e un motor de curent continuu, cu un pinion pe ax, un reductor si un cuplaj de sens. ontopic, fara ulei nici nu vreau sa-mi inchipui ce ar putea fi in motorul ala. pistonul se caleaza, dar, la rece, de cele mai multe ori, isi revine, poate culisa, calarea se petrece din cauza incalzirii excesive, datorata lipsei de ungere sau a racirii proaste. ambielajul, rulmentul lui, mai bine spus, ca si toti rulmentii, se gripeaza. la el este motor gripat, in nici un caz calat. cu alte cuvinte, desfacut motorul complet si schimbat cam tot prin el. daca rulmentii s-au gripat, e posibil sa fie nevoie sa schimbe si carterele. cu alte si alte cuvinte, belbody are dreptate p.s., pt lznicu, pompa de ulei este antrenata de cablul de kilometraj, din roata din fata, nu? a zis ca are pedala teapana..... Bai electron iar te bagi in seama aiurea? omul a zis ca i s-a blocat motorul in mers, ce treaba are cu electromotrul? Dupa cum vezi a ramas fara ulei asa ca sunt 99% sanse sa fie motorul gripat si din cauza asta are si kick-ul blocat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Iulie 1, 2008 Share Postat Iulie 1, 2008 acuma e tardiv dar parca 2000km intre revizii la un exc e cam mult.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Iulie 1, 2008 Share Postat Iulie 1, 2008 Bai electron iar te bagi in seama aiurea? omul a zis ca i s-a blocat motorul in mers, ce treaba are cu electromotrul? Dupa cum vezi a ramas fara ulei asa ca sunt 99% sanse sa fie motorul gripat si din cauza asta are si kick-ul blocat. si io nu am vazut primul sau tu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator lznicu Postat Iulie 1, 2008 Share Postat Iulie 1, 2008 iar dai sfaturi fara nici un fundament??????ce cupleaza electromotorul? nu are solenoid, bendix si furca, e un motor de curent continuu, cu un pinion pe ax, un reductor si un cuplaj de sens. Ai si tu o data dreptate, m-am exprimat gresit, ma refeream ca face click-ul acela cand nu poate invarti. p.s., pt lznicu, pompa de ulei este antrenata de cablul de kilometraj, din roata din fata, nu? Incearca sa fi on topic. a zis ca are pedala teapana..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Iulie 1, 2008 Share Postat Iulie 1, 2008 (editat) Ia-o treptat, daca stii cum desfa capacul la ambreiaj si vezi poate e ceva acolo desi ma-ndoiesc, daca nu ... mergi mai departe. Click-ul este de la electromotor ca nu poate invarti motorul si se aude sunetul de cuplare.Motive pot fi destule, s-a blocat motorul sau cutia...pana nu desfaci n-ai de unde sa stii. ia uite acilea..... incearca sa nu fii penibil si sa scrii corect in limba ta materna ia uite si acilea, cum recunosti tu singur ce spirit de observatie de vultur plesuv ai.... Asta cu uleiul n-o vazusem...nasol. Editat Iulie 1, 2008 de bogdanawo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator lznicu Postat Iulie 1, 2008 Share Postat Iulie 1, 2008 (editat) ia uite acilea..... incearca sa nu fii penibil si sa scrii corect in limba ta materna De specimene ca tine care nu inteleg ca din cauza grabei (unii mai au si treaba) omul mai poate gresi cand scrie sunt satul pana-n gat, e plin parlamentul de oameni cu facultate ca tine...niste domni!!!! ia uite si acilea, cum recunosti tu singur ce spirit de observatie de vultur plesuv ai.... Explicatia o ai deja cu un rand mai sus, ai putea sa inveti ceva din comportamentul lui Belbody, e un domn in comparatie cu tine. Uite aici exemplu de discutie constructiva unde nu intra rahati ca tine. Editat Iulie 1, 2008 de lznicu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Iulie 1, 2008 Share Postat Iulie 1, 2008 "Mai bine taci, cu riscul de-a parea prost, decat sa vorbesti si sa risipesti orice dubiu." q.e.d. scuze de offtopic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator lznicu Postat Iulie 1, 2008 Share Postat Iulie 1, 2008 (editat) "Mai bine taci, cu riscul de-a parea prost, decat sa vorbesti si sa risipesti orice dubiu."q.e.d. scuze de offtopic Nu inteleg ce cauti tu aici si nu stai pe suburbanriders.ro sau pe sentimente.ro ca am vazut ca ai cont si acolo (google te-a ginit). Se pare ca pana la urma motto-ul tau este adevarat caci prin "vorba" multa ai reusit sa divulgi faptul ca esti un onanist ce are cont pe sentimente.ro, nu m-as mira sa fii si pe "haifaiv" Pe acest link vedeti contul http://www.sentimente.ro/?unde=viewprofil&idprof=8100004 Editat Iulie 1, 2008 de lznicu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Iulie 1, 2008 Share Postat Iulie 1, 2008 Nu inteleg ce cauti tu aici si nu stai pe suburbanriders.ro sau pe sentimente.ro ca am vazut ca ai cont si acolo (google te-a ginit). Se pare ca pana la urma motto-ul tau este adevarat caci prin "vorba" multa ai reusit sa divulgi faptul ca esti un onanist ce are cont pe sentimente.ro, nu m-as mira sa fii si pe "haifaiv" Pe acest link vedeti contul http://www.sentimente.ro/?unde=viewprofil&idprof=8100004 am si pe noi2, ma, pe bune....... imi fac si io rost de victime, dar, ce relevanta are asta? cred ca aveam si pe ceva mature Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator lznicu Postat Iulie 1, 2008 Share Postat Iulie 1, 2008 (editat) am si pe noi2, ma, pe bune.......imi fac si io rost de victime, dar, ce relevanta are asta? cred ca aveam si pe ceva mature Daca aveai pe perversiuni.net parca erai mai macho, dar sentimente.ro... du-te mai nene... Asa ai mai futut un topic. Editat Iulie 1, 2008 de lznicu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Iulie 1, 2008 Share Postat Iulie 1, 2008 Daca aveai pe perversiuni.net parca erai mai macho, dar sentimente.ro... du-te mai nene... Asa ai mai futut un topic. io sau tu, piticule? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Iulie 1, 2008 Share Postat Iulie 1, 2008 Sa fie vorba de sindromul KTM? am un KTM EXC 250 4TCARE-I PROBLEMA SI CE-I DE FACUT? Mie nu m-i s-a calat motorul ... la mine nu a mai vrut sa porneasca si cand s-a desfacut motorul cilindrul era varza., pistonul la fel. Fara ulei nu am mers....deci nu stiu de unde a aparut asa problema. Acum se numeste ca am ajutat topicul sa revina on-topic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 1, 2008 Share Postat Iulie 1, 2008 (editat) Mie-mi place ca se deschide cate un topic cu o problema, ne dam toti cu parerea, apoi autorul ne lasa in plop sa ne certam si isi vede de ale lui... Sa mai povesteasca si el ce s-a intamplat: l-a impins inainte, l-a impins inapoi, s-a blocat, s-a deblocat, e f_tut nu e f_tut... ceva acolo. Astia doi mai au putin si se bat.... Ne tine in suspans ca la Esmeralda sau Inima Salbatica. Editat Iulie 1, 2008 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator lznicu Postat Iulie 2, 2008 Share Postat Iulie 2, 2008 Astia doi mai au putin si se bat.... Trebuie sa recunosti ca e nesimtit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.