Sari la conținut

Motor Ktm Blocat


Postări Recomandate

am un KTM EXC 250 4T...la ultima revizie (acu 2000km facuti mai mult pe sosea) totul era ok mai putin oala de ambreiaj cu ceva batai; la ultima iesire am mers cam mult e adevarat pe sosea la viteze de 90-100km/h... la un moment dat s-a oprit motorul, s-a blocat roata spate... si asta a fost...am avut noroc sa-l tin pe roti ptr ca aveam 90-100 si se stie ca jucaria asta nu e tocmai stabila la asa viteza; dau sa-l repornesc dupa ce admir frina lasata de roata spate pe sosea si nimic... se aude click-ul de la CDI banuiesc si atit... dau la pedala ...BLOCATA!!.. scot la neutral si ajung acasa remorcat de un amic cu cordelina..

CARE-I PROBLEMA SI CE-I DE FACUT?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 55
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

am un KTM EXC 250 4T...la ultima revizie (acu 2000km facuti mai mult pe sosea) totul era ok mai putin oala de ambreiaj cu ceva batai; la ultima iesire am mers cam mult e adevarat pe sosea la viteze de 90-100km/h... la un moment dat s-a oprit motorul, s-a blocat roata spate... si asta a fost...am avut noroc sa-l tin pe roti ptr ca aveam 90-100 si se stie ca jucaria asta nu e tocmai stabila la asa viteza; dau sa-l repornesc dupa ce admir frina lasata de roata spate pe sosea si nimic... se aude click-ul de la CDI banuiesc si atit... dau la pedala ...BLOCATA!!.. scot la neutral si ajung acasa remorcat de un amic cu cordelina..

CARE-I PROBLEMA SI CE-I DE FACUT?

 

aaa... si ulei nu mai era aproape deloc... cu toate ca verificasem la plecare si era ok... stiam ca picura pe la o garnitura dar nu a pierdut decit citiva ml in ultimii 1800km... sa fi pierdut restul in urmatorii 200km si aia a fost?

daca imi recomandati si un service e si mai bine...

 

 

am incercat si la rece nimic... doar click-ul de la buton si pedala a ramas blocata in continuare:(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator lznicu
am un KTM EXC 250 4T...la ultima revizie (acu 2000km facuti mai mult pe sosea) totul era ok mai putin oala de ambreiaj cu ceva batai; la ultima iesire am mers cam mult e adevarat pe sosea la viteze de 90-100km/h... la un moment dat s-a oprit motorul, s-a blocat roata spate... si asta a fost...am avut noroc sa-l tin pe roti ptr ca aveam 90-100 si se stie ca jucaria asta nu e tocmai stabila la asa viteza; dau sa-l repornesc dupa ce admir frina lasata de roata spate pe sosea si nimic... se aude click-ul de la CDI banuiesc si atit... dau la pedala ...BLOCATA!!.. scot la neutral si ajung acasa remorcat de un amic cu cordelina..

CARE-I PROBLEMA SI CE-I DE FACUT?

 

Ia-o treptat, daca stii cum desfa capacul la ambreiaj si vezi poate e ceva acolo desi ma-ndoiesc, daca nu ... mergi mai departe. Click-ul este de la electromotor ca nu poate invarti motorul si se aude sunetul de cuplare.

Motive pot fi destule, s-a blocat motorul sau cutia...pana nu desfaci n-ai de unde sa stii.

Editat de lznicu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia-o treptat, daca stii cum desfa capacul la ambreiaj si vezi poate e ceva acolo desi ma-ndoiesc, daca nu ... mergi mai departe. Click-ul este de la electromotor ca nu poate invarti motorul si se aude sunetul de cuplare.

Motive pot fi destule, s-a blocat motorul sau cutia...pana nu desfaci n-ai de unde sa stii.

 

Vezi ca la fel am patit si eu de se auzea un click numai, si era contactul la baterie corodat; imi pornea numai daca tineam butonul apasat si o scutoram; io zic sa verifici si asta inainte sa te apuci sa desfaci tot motorul, ce te costa :P .

 

Cele bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator lznicu
aaa... si ulei nu mai era aproape deloc... cu toate ca verificasem la plecare si era ok... stiam ca picura pe la o garnitura dar nu a pierdut decit citiva ml in ultimii 1800km... sa fi pierdut restul in urmatorii 200km si aia a fost?

daca imi recomandati si un service e si mai bine...

 

 

am incercat si la rece nimic... doar click-ul de la buton si pedala a ramas blocata in continuare:(

 

Asta cu uleiul n-o vazusem...nasol.

 

Vezi ca la fel am patit si eu de se auzea un click numai, si era contactul la baterie corodat; imi pornea numai daca tineam butonul apasat si o scutoram; io zic sa verifici si asta inainte sa te apuci sa desfaci tot motorul, ce te costa :P .

 

Cele bune.

 

Se poate dar domnu' zice ca are si kick startul blocat, oricum trebuie verificat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Click-ul este de la electromotor ca nu poate invarti motorul si se aude sunetul de cuplare.

 

Am avut un scenariu similar, probleme la electromotor (si dupa ce luam contactul incerca sa porneasca motorul). Pe el l-am rezolvat (i-am scos borna), dar cand sa-l imping sa-l pornesc, a ramas roata franata. M-au sfatuit de la service sa-l imping invers, sa "scuipe" electromotorul. Ma rog, sa scoata ce a ramas acolo.

 

Eram cam disperat, asa ca l-am pus pe taica-miu si pe inca un nene sa ma impinga invers. Contact pus, cuplat prima treapta. Din prima am dat drumul cam incet la ambreiaj si se infrana tare. Am mai incercat o data la fel si a 3-a i-am dat drumul brusc (manetei de ambreiaj). Si s-au auzit niste sunete ciudate, dupa care s-a deblocat roata si a mes impinsa normal.

 

Nush ce s-a intamplat, mi s-a spus sa fac asa si a mers. Poate ta ajuta si pe tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia-o treptat, daca stii cum desfa capacul la ambreiaj si vezi poate e ceva acolo desi ma-ndoiesc, daca nu ... mergi mai departe. Click-ul este de la electromotor ca nu poate invarti motorul si se aude sunetul de cuplare.

Motive pot fi destule, s-a blocat motorul sau cutia...pana nu desfaci n-ai de unde sa stii.

iar dai sfaturi fara nici un fundament??????

ce cupleaza electromotorul?

nu are solenoid, bendix si furca, e un motor de curent continuu, cu un pinion pe ax, un reductor si un cuplaj de sens.

 

ontopic, fara ulei nici nu vreau sa-mi inchipui ce ar putea fi in motorul ala.

pistonul se caleaza, dar, la rece, de cele mai multe ori, isi revine, poate culisa, calarea se petrece din cauza incalzirii excesive, datorata lipsei de ungere sau a racirii proaste.

ambielajul, rulmentul lui, mai bine spus, ca si toti rulmentii, se gripeaza.

la el este motor gripat, in nici un caz calat.

cu alte cuvinte, desfacut motorul complet si schimbat cam tot prin el. daca rulmentii s-au gripat, e posibil sa fie nevoie sa schimbe si carterele.

cu alte si alte cuvinte, belbody are dreptate :P

 

p.s., pt lznicu, pompa de ulei este antrenata de cablul de kilometraj, din roata din fata, nu? :jump:

 

Vezi ca la fel am patit si eu de se auzea un click numai, si era contactul la baterie corodat; imi pornea numai daca tineam butonul apasat si o scutoram; io zic sa verifici si asta inainte sa te apuci sa desfaci tot motorul, ce te costa :jump: .

 

Cele bune.

a zis ca are pedala teapana.....

Editat de bogdanawo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

probleme electrice nu sint... probabil am distrus pistonul si mai grav cilindrul...voi ce ziceti? la cit ma duce reparatia?

 

 

Poi eu saptamana asta imi cumpar cilindru, piston, segmenti + ceva garnituri ....900 Euro.

Manopera 500 lei. E drept ca e un LC4 Adventure.

 

 

Mie nu m-i s-a calat motorul ... la mine nu a mai vrut sa porneasca si cand s-a desfacut motorul cilindrul era varza., pistonul la fel. Fara ulei nu am mers....deci nu stiu de unde a aparut asa problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator lznicu
iar dai sfaturi fara nici un fundament??????

ce cupleaza electromotorul?

nu are solenoid, bendix si furca, e un motor de curent continuu, cu un pinion pe ax, un reductor si un cuplaj de sens.

 

ontopic, fara ulei nici nu vreau sa-mi inchipui ce ar putea fi in motorul ala.

pistonul se caleaza, dar, la rece, de cele mai multe ori, isi revine, poate culisa, calarea se petrece din cauza incalzirii excesive, datorata lipsei de ungere sau a racirii proaste.

ambielajul, rulmentul lui, mai bine spus, ca si toti rulmentii, se gripeaza.

la el este motor gripat, in nici un caz calat.

cu alte cuvinte, desfacut motorul complet si schimbat cam tot prin el. daca rulmentii s-au gripat, e posibil sa fie nevoie sa schimbe si carterele.

cu alte si alte cuvinte, belbody are dreptate :P

 

p.s., pt lznicu, pompa de ulei este antrenata de cablul de kilometraj, din roata din fata, nu? :jump:

 

 

a zis ca are pedala teapana.....

 

 

Bai electron iar te bagi in seama aiurea? omul a zis ca i s-a blocat motorul in mers, ce treaba are cu electromotrul? Dupa cum vezi a ramas fara ulei asa ca sunt 99% sanse sa fie motorul gripat si din cauza asta are si kick-ul blocat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai electron iar te bagi in seama aiurea? omul a zis ca i s-a blocat motorul in mers, ce treaba are cu electromotrul? Dupa cum vezi a ramas fara ulei asa ca sunt 99% sanse sa fie motorul gripat si din cauza asta are si kick-ul blocat.

si io nu am vazut primul sau tu? :P :jump: :jump: :jump: :jump:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator lznicu
iar dai sfaturi fara nici un fundament??????

ce cupleaza electromotorul?

nu are solenoid, bendix si furca, e un motor de curent continuu, cu un pinion pe ax, un reductor si un cuplaj de sens.

 

Ai si tu o data dreptate, m-am exprimat gresit, ma refeream ca face click-ul acela cand nu poate invarti.

 

p.s., pt lznicu, pompa de ulei este antrenata de cablul de kilometraj, din roata din fata, nu? :P

 

Incearca sa fi on topic.

 

 

a zis ca are pedala teapana.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia-o treptat, daca stii cum desfa capacul la ambreiaj si vezi poate e ceva acolo desi ma-ndoiesc, daca nu ... mergi mai departe. Click-ul este de la electromotor ca nu poate invarti motorul si se aude sunetul de cuplare.

Motive pot fi destule, s-a blocat motorul sau cutia...pana nu desfaci n-ai de unde sa stii.

ia uite acilea..... :P

 

incearca sa nu fii penibil si sa scrii corect in limba ta materna :jump:

ia uite si acilea, cum recunosti tu singur ce spirit de observatie de vultur plesuv ai....

Asta cu uleiul n-o vazusem...nasol.
Editat de bogdanawo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator lznicu
ia uite acilea..... :P

 

incearca sa nu fii penibil si sa scrii corect in limba ta materna :jump:

 

De specimene ca tine care nu inteleg ca din cauza grabei (unii mai au si treaba) omul mai poate gresi cand scrie sunt satul pana-n gat, e plin parlamentul de oameni cu facultate ca tine...niste domni!!!!

 

ia uite si acilea, cum recunosti tu singur ce spirit de observatie de vultur plesuv ai....

 

Explicatia o ai deja cu un rand mai sus, ai putea sa inveti ceva din comportamentul lui Belbody, e un domn in comparatie cu tine. Uite aici exemplu de discutie constructiva unde nu intra rahati ca tine.

Editat de lznicu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator lznicu
"Mai bine taci, cu riscul de-a parea prost, decat sa vorbesti si sa risipesti orice dubiu."

q.e.d.

scuze de offtopic :P

 

Nu inteleg ce cauti tu aici si nu stai pe suburbanriders.ro sau pe sentimente.ro ca am vazut ca ai cont si acolo (google te-a ginit).

 

Se pare ca pana la urma motto-ul tau este adevarat caci prin "vorba" multa ai reusit sa divulgi faptul ca esti un onanist ce are cont pe sentimente.ro, nu m-as mira sa fii si pe "haifaiv"

 

Pe acest link vedeti contul http://www.sentimente.ro/?unde=viewprofil&idprof=8100004

 

 

:jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :D :D :ok: :P :P :P :P

Editat de lznicu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Nu inteleg ce cauti tu aici si nu stai pe suburbanriders.ro sau pe sentimente.ro ca am vazut ca ai cont si acolo (google te-a ginit).

 

Se pare ca pana la urma motto-ul tau este adevarat caci prin "vorba" multa ai reusit sa divulgi faptul ca esti un onanist ce are cont pe sentimente.ro, nu m-as mira sa fii si pe "haifaiv"

 

Pe acest link vedeti contul http://www.sentimente.ro/?unde=viewprofil&idprof=8100004

 

 

:jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :D :D :ok: :P :P :P :P

am si pe noi2, ma, pe bune.......

imi fac si io rost de victime, dar, ce relevanta are asta?

cred ca aveam si pe ceva mature :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator lznicu
am si pe noi2, ma, pe bune.......

imi fac si io rost de victime, dar, ce relevanta are asta?

cred ca aveam si pe ceva mature :P

 

Daca aveai pe perversiuni.net parca erai mai macho, dar sentimente.ro... du-te mai nene...

 

Asa ai mai futut un topic.

Editat de lznicu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa fie vorba de sindromul KTM? :jump:

 

am un KTM EXC 250 4T

CARE-I PROBLEMA SI CE-I DE FACUT?

 

 

Mie nu m-i s-a calat motorul ... la mine nu a mai vrut sa porneasca si cand s-a desfacut motorul cilindrul era varza., pistonul la fel. Fara ulei nu am mers....deci nu stiu de unde a aparut asa problema.

 

Acum se numeste ca am ajutat topicul sa revina on-topic. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie-mi place ca se deschide cate un topic cu o problema, ne dam toti cu parerea, apoi autorul ne lasa in plop sa ne certam si isi vede de ale lui... :jump:

Sa mai povesteasca si el ce s-a intamplat: l-a impins inainte, l-a impins inapoi, s-a blocat, s-a deblocat, e f_tut nu e f_tut... ceva acolo. Astia doi mai au putin si se bat.... :jump:

Ne tine in suspans ca la Esmeralda sau Inima Salbatica. :P

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...