Sari la conținut

Evacuare Monster


Joon
 Share

Postări Recomandate

povestea e urmatoarea : am vrut sa ies la o plimbare seara , pornesc motorul cu socul la jumate il las asa pana imi iau geaca imi pun casca manusile (maxim 3-4 min ) apoi ma uit la evacuarea de la cilindrul 2 de ( cel de sub sa ) , era mai intuneric ..........surpriza galeria lumina ca un brad de craciun era rosie in intunericul ala de ziceai ca am leduri pe acolo , E NORMAL ASA CEVA ??? dupa ce am ajuns unde vroiam sa merg nu am putut sa controlez iar pt ca nu se mai vedea- era lumina acolo !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

povestea e urmatoarea : am vrut sa ies la o plimbare seara , pornesc motorul cu socul la jumate il las asa pana imi iau geaca imi pun casca manusile (maxim 3-4 min ) apoi ma uit la evacuarea de la cilindrul 2 de ( cel de sub sa ) , era mai intuneric ..........surpriza galeria lumina ca un brad de craciun era rosie in intunericul ala de ziceai ca am leduri pe acolo , E NORMAL ASA CEVA ??? dupa ce am ajuns unde vroiam sa merg nu am putut sa controlez iar pt ca nu se mai vedea- era lumina acolo !!

nu prea e normal......inseamna ca acel cilindru merge cu amestec saracit rau

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu prea e normal......inseamna ca acel cilindru merge cu amestec saracit rau

 

Cu socul tras la jumatate, sa aiba asa de sarac amestecul incat sa incinga atat de tare sa inroseasca evacuarea?... Pai si cand impinge socul ce se intampla, ii da doar aer? Neaaaaa... cred ca alta e cauza. Deh, "mitul" DUCATI!

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ar fi fost BMW, era cat se poate de normal. Pe de alta parte, in mers nu se vede pentru ca ai un curent de aer care raceste galeriile. Nu degeaba bavarezii aproape interzic sa incalzesti motorul, ci sa incepi sa mergi imediat ce l-ai aprins, dar sa nu tragi de el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Monster socul nu este cu adevarat soc . Este un accelerator . Tine motorul turat , tragand putin de timoneria de acceleratie . Nu are clapete de soc . Acelasi sistem exista si pe cele cu injectie , mai vechiute .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand socul il folosesti pentru cateva secunde la pornirea motorului apoi treptat il inchizi, in 3-4 min trebuia sa fie inchis.Daca motorul nu functioneaza in regim normal fara soc dupa 2 min.,e cazul sa ajungi sa mergi sa reglezi carburatoarele sau injectia(depinde ce ai).Pentru inceput ar fi indicat sa folosesti un spray de curatare al ambelor clapete de acceleratie.

Este normal sa se incinga galeria in acea zona si din cauza cotului de teava care se afla acolo,dar la tine se pare ca e prea mult.

 

in mers nu se vede pentru ca ai un curent de aer care raceste galeriile. Nu degeaba bavarezii aproape interzic sa incalzesti motorul, ci sa incepi sa mergi imediat ce l-ai aprins, dar sa nu tragi de el.

 

tru'

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

povestea e urmatoarea : am vrut sa ies la o plimbare seara , pornesc motorul cu socul la jumate il las asa pana imi iau geaca imi pun casca manusile (maxim 3-4 min ) apoi ma uit la evacuarea de la cilindrul 2 de ( cel de sub sa ) , era mai intuneric ..........surpriza galeria lumina ca un brad de craciun era rosie in intunericul ala de ziceai ca am leduri pe acolo , E NORMAL ASA CEVA ??? dupa ce am ajuns unde vroiam sa merg nu am putut sa controlez iar pt ca nu se mai vedea- era lumina acolo !!

 

 

si la mine la BMW boxer am lasat motorul sa se incalzeasca cu socul tras, si in 5 minute erau galeriile rosii de parca le-ar fi incalzit fierarul la foc de carbuni. cica e normal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acceasi problema am vazut-o la un cbf600 care dupa ce a fost innecata, si repornita, a fost tinuta turata cca 1 minut, dupa care galeriile au devenit atat de rosii, ca aproape le vedeai in sectiune :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acu' stau si ma gandesc .... sunt io' bou sau cand mi-au reglat acu o saptamana sau 2 carburatia am dat banii de pomana ?! (la mecanicii astia am fost mereu cu foarte mare incredere pt. ca au facut traba foarte buna )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

<br />acu' stau si ma gandesc .... sunt io' bou sau cand mi-au reglat acu o saptamana sau 2 carburatia am dat banii de pomana ?! (la mecanicii astia am fost mereu cu foarte mare incredere pt. ca au facut traba foarte buna )<br />

 

Carburatia cum ti'au reglat'o, au un analizor de gaze ceva... si un stand dyno?

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone
Carburatia cum ti'au reglat'o, au un analizor de gaze ceva... si un stand dyno?

 

Ride Safe!

 

 

analizor? stand? ii dai pe suba si vezi daca merge dupa care scoti bujia si vezi culoarea, acum xx ani nu exista analizor si stand oare cum le reglau...

Editat de corleone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

analizor? stand? ii dai pe suba si vezi daca merge dupa care scoti bujia si vezi culoarea, acum xx ani nu exista analizor si stand oare cum le reglau...

 

Se poate folosi ca metoda de reglare a carburatiei si culoarea bujiei... insa treaba nu e chiar asa simpla cum crezi tu. In locul tau as arunca o privire pe http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=23499 si http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=23592 iar pe viitor ar fi bine sa'ti exprimi opinia numai daca ai un minim de cunostinte despre subiect...

 

Ride safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone
Se poate folosi ca metoda de reglare a carburatiei si culoarea bujiei... insa treaba nu e chiar asa simpla cum crezi tu. In locul tau as arunca o privire pe http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=23499 si http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=23592 iar pe viitor ar fi bine sa'ti exprimi opinia numai daca ai un minim de cunostinte despre subiect...

 

Ride safe!

 

ma scuzati! :rock::bow::rock:

 

 

LE:am citit topicul de pe pro-bike si pana la urma tot la culoarea bujiei s-a ajuns si ca sa te citez:

 

 

"Pentru inceput, porniti motorul, incalziti?l si accelerati pe cat de posibil uniform in toate vitezele (de preferat pe o sosea dreapta, intr?o rampa lina). Odata ajunsi in treapta maxima deschideti brusc gazul la maximum, si rulati cat va puteti permite in aceasta ipostaza (acest prim test este cel mai ?nelegal? dintre toate). Cand considerati ca este suficient, FARA sa incetiniti, opriti motorul, scoateti ?pe liber? (sau doar actionati ambreajul) si opriti. Demontati (toate) bujiile si observati culoarea lor. Ele va vor spune, mai precis decat orice aparat pe lumea asta, daca amestecul motocicletei Dvs. (la top) este bogat sau sarac. Culoarea ?ideala? este un maroniu-ciocolatiu, nuantele albe insemnand amestec sarac, iar cele spre negru prea bogat. Functie de aceasta culoare vom schimba ?main jet? (jiglorul principal) cu o masura mai mare sau mai mica. (exista si un set de ?burghie? speciale pentru jigloare, insa costul lor depaseste costul unui set complet de jigloare, totusi, un mecanic cu pretentii il va avea in dotare). Nu uitati ca ?main jet? va influenta in cascada toate celelalte reglaje asa ca nu sunt permise compromisuri in aceasta zona.

 

A doua faza presupune acelasi test insa pana la ? din acceleratie. Functie de culoarea bujiilor ridicati sau coborati ?acul? (needle jet) pana la obtinerea rezultatului dorit".

Editat de corleone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am citit topicul de pe pro-bike si pana la urma tot la culoarea bujiei s-a ajuns

 

S'a ajuns tot la "culoarea bujiei" pentru a oferi o alternativa oricui nu are acces la un atelier specializat, dotat cu banc dyno si analizor de gaze. Insa metoda este empirica si presupune multe teste, mai multe zile la rand...

 

Asta de fapt si incercam sa scot in evidenta, ca daca barai motorul pe loc si apoi te uiti la bujie... reglajul tot dupa ureche a fost facut.

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone
S'a ajuns tot la "culoarea bujiei" pentru a oferi o alternativa oricui nu are acces la un atelier specializat, dotat cu banc dyno si analizor de gaze. Insa metoda este empirica si presupune multe teste, mai multe zile la rand...

 

Asta de fapt si incercam sa scot in evidenta, ca daca barai motorul pe loc si apoi te uiti la bujie... reglajul tot dupa ureche a fost facut.

 

Ride Safe!

 

Reglajele de carburatoare nu sunt chestii la care sa se bage un amator care citeste traducerea ta de pe pro-bike, un mecanic nu o sa baraie niciodata motorul pe loc ca pe urma sa scoata bujia si sa se uite la ea ci va face o proba pe sosea ca sa vada cum merge si ce culoare are bujia

Editat de corleone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Reglajele de carburatoare nu sunt chestii la care sa se bage un amator care citeste traducerea ta de pe pro-bike, un mecanic nu o sa baraie niciodata motorul pe loc ca pe urma sa scoata bujia si sa se uite la ea ci va face o proba pe sosea ca sa vada cum merge si ce culoare are bujia

 

Adevarat, amatorii ca tine n'ar trebui sa se bage la reglarea carburatoarelor si mai ales in discutii unde nu se pricep. Daca tu stii vre'un mecanic care sa verifice si corecteze reglajele carburatoarelor dupa metoda descrisa de mine... eu imi voi ridica palaria in fata lui. Si a ta!

 

 

 

 

 

doi useri care posteaza destul de mult si cu folos la service

 

Care era al doilea user?...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone
Adevarat, amatorii ca tine n'ar trebui sa se bage la reglarea carburatoarelor si mai ales in discutii unde nu se pricep. Daca tu stii vre'un mecanic care sa verifice si corecteze reglajele carburatoarelor dupa metoda descrisa de mine... eu imi voi ridica palaria in fata lui. Si a ta!

 

Chiar sunt mecanici care regleaza fara dyno sau analizor de gaze si in fata lor trebuie sa-ti scoti palaria nu in fata mea. Gandeste-te ca in anii 90 au inceput sa intre tara mobre, putine cei drept dar existau, sa nu-mi spui mie ca-si duceau mobrele in Germania sa le regleze ca in Romania nu erau dyno si analizor de gaze, astea au aparut tarziu la noi in tara ca sa nu mai vorbim de cate masini au intrat in tara cu fel de fel de carburatoare sau injectie si nu a avut nimeni nevoie de testere si analizoare, s-au descurcat cum au stiut, unii mai bine altii mai prost.

Eu nu cred ca un mecanic competent (caci despre ei vorbim) are nevoie la modul imperativ de astfel de scule pt a regla un carburator sau mai multe. A nu se intelege gresit, nu sunt impotriva unor astfel de scule dar sa conditionezi un lucru bine facut de aceste scule e o greseala.

 

Metoda descrisa de tine este un copy de pe net si tradus in romana cu mici modificari ca sa nu se vada plagiatul la care noi romanii suntem campioni, pun pariu ca daca sap pe net gasesc metoda descrisa de tine.

Editat de corleone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

<br />Chiar sunt mecanici care regleaza fara dyno sau analizor de gaze si in fata lor trebuie sa-ti scoti palaria nu in fata mea. Gandeste-te ca in anii 90 au inceput sa intre tara mobre, putine cei drept dar existau, sa nu-mi spui mie ca-si duceau mobrele in Germania sa le regleze ca in Romania nu erau dyno si analizor de gaze, astea au aparut tarziu la noi in tara ca sa nu mai vorbim de cate masini au intrat in tara cu fel de fel de carburatoare sau injectie si nu a avut nimeni nevoie de testere si analizoare, s-au descurcat cum au stiut, unii mai bine altii mai prost.<br />Eu nu cred ca un mecanic competent (caci despre ei vorbim) are nevoie la modul imperativ de astfel de scule pt a regla un carburator sau mai multe. A nu se intelege gresit, nu sunt impotriva unor astfel de scule dar sa conditionezi un lucru bine facut de aceste scule e o greseala.<br /><br />Metoda descrisa de tine este un copy de pe net si tradus in romana cu mici modificari ca sa nu se vada plagiatul la care noi romanii suntem campioni, pun pariu ca daca sap pe net gasesc metoda descrisa de tine.<br />

 

 

 

Nu e nevoie sa "sapi" pe net, daca chiar te intereseaza iti pot pune chiar eu la dispozitie bibliografia si link'urile de unde m'am inspirat.

 

NU am avut niciodata pretentia ca eu am descoperit metoda reglarii carburatoarelor dupa culoare bujiilor si nici pretentii de originalitate pentru restul materialelor postate aici sau pe alte forumuri moto. Ele nu se adreseaza oricum unor aroganti ca tine care vor sa'si suplineasca ignoranta prin tupeu!

 

Ride Safe!

 

 

P.S. Daca as fi sigur ca chiar te intereseaza si nu intrebi doar ca sa te bagi (iar) in seama ti'as putea spune cum NE descurcam cu reglajele carburatiei acum 20 de ani...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone
P.S. Daca as fi sigur ca chiar te intereseaza si nu intrebi doar ca sa te bagi (iar) in seama ti'as putea spune cum NE descurcam cu reglajele carburatiei acum 20 de ani...

 

tine secretele astea pt tine sa nu ne simtim umiliti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...