Sari la conținut

Er 5 Sau Gpz 500s ?


faraonu
 Share

care dintre cele doua?  

91 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

er - 5 : - necarenat ( canci protectie la vant, canci viteze mari);

+ model mai nou;

+ ii pe injectie, deci nosum mai mic :moto:

- frane mai slabe ca la gpz (pe fata din cate stiu are doar un disc, pe spate tambur)

- motor mai slab ca a gpz-ului cu vreo 10 CP

GPZ 500: + carenat (protectie aerodinamica, chiar ii nevoie de ea cand meri cu 200)

- model mai vechi, insa ffff popular care e un +

+ motor mai puternic, 4 supape pe cilindru, la er5 doar 2 din cate stiu.

- motor pe carburatie, se deregleaza mai usor , consum mai mare...

+ frane mult mai bune, are 3 discuri din care 2 pe fata 1 pe spate :(

 

io am ales gpz-ul ca imi place ff mult cum arata si cum merge.

PS: GPZ-urile sunt motoare de legenda , vezi gpz 900 , care era printre primele motoare care merea aproape cu 300

sper ca te-o ajutat cu ceva ce am scris...

:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pepsi, GPZ-urile mai noi au disc pe spate... pan prin 93-94 (parca...?) aveau frane pe tambur pe spate, desi fatza era "dublu-disc".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GPZ e super ok dar as spune ca ER-5 este un mai bun naked decat e GPZ un sport-tourer. Daca la un naked un bicilindru linie de 500 "mai mere", daca vreau sport touring iau un 600 in 4 cil, gen ZZR 600, ca sa ramanem in familie.

oricum ambele sunt ok si ER are practic motor de GPZ dar mai slabutz un pic. :laugh:

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde ce vrei sa faci cu el.

Eu pentru oras as alege clar ER5. L-am vazut si mi-a placut.

Daca vrei drum mai lung, alegerea duce spre GPZ.

 

:moto:

 

si ma gandesc ca nu numa in oras vrei sa te plimbi cu ea, ca si la intruniri ===> drum mai lung ===> gpz

 

GPZ e super ok dar as spune ca ER-5 este un mai bun naked decat e GPZ un sport-tourer. Daca la un naked un bicilindru linie de 500 "mai mere", daca vreau sport touring iau un 600 in 4 cil, gen ZZR 600, ca sa ramanem in familie.

 

sport tourerile de 600 si deacol mai sus nu prea is recomandate unui incepator, putere mai mare, is si mai grele....

 

:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sport tourerile de 600 si deacol mai sus nu prea is recomandate unui incepator, putere mai mare, is si mai grele....

 

:laugh:

 

Da, intr-adevar un "4 pistoane de 600" nelimitat e prea mult pt un incepator, fie el chiar si naked. Nu as recomanda nici unui incepator asa o mofa. Dar din cate am citit io, omul nu a pomenit nimic de incepator...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc pentru aprecieri!

 

Am permis categoria A din 2001 si tot de atunci am inceput sa merg pe motor primul fiind o planeta5. M-am inteles bine cu motocicleta, dar un accident in vara lui 2002 m-a facut sa renunt (cel putin in ochii parintilor) pentru un timp. Fiind la facultate in Iasi posibilitatile mele financiare mi-au permis sa iau un Simson pe care sa-l mai incalec din cand in cand si pe care l-am lasat acolo eu fiind din Mangalia si pentru ca ai mei parinti inca nu stiau de el. A urmat tot un Simson de data asta luat ca bonus la absolvire si cu pretextul de mijloc de a face naveta la primul meu serviciu (Mangalia - Costinesti). In tot acest timp am avut ocazia (placerea) sa merg cu diverse motoare: yamaha diversion, kawa zl600, gpz, suzuki gsxr 1000, honda cb 500. Dintre toate cel mai mult mi-a placut gpz-ul. Suficiet de puternic si manevrabil sa fac trecerea de la comuniste la japoneze si cu care cred eu ca as putea sa invat multe. Dar, am luat in calcul si er5 pentru avantajul (parerea mea) de a putea sa trec mai usor peste gropile ce impanzesc strazile patriei si pentru posibilitatea mersului ocazional pe un drum "de tara".

 

in speranta ca m-am facut inteles, astept si alte sfaturi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te-ai dat si cu gixxer si ti-o placut mai mult GPZ-ul? ciudat :moto:

 

ii bun gpz-ul da nici chiar asa

 

:laugh:

BTW: er5 nefiind carenat are avantajul ca daca o scapi nu distrugi carenajul .... sau asa ceva :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GSXR 1000 - muuuult prea puternic pentru necesitatile si experienta mea....

 

 

... am intalnit si romani cu capul pe umeri. :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

lamuriti-ma si pe mine care e treaba cu ER 5-ul

 

pana in 2000 (inclusiv) s-a numit ER 5 si atat iar din 2001 (inclusiv) s-a numit ER 5 Twister ?

 

pe bikez.com am vazut ca si modelul din 2000 e tot Twister

in vreme ce, pe louis.de, nu ( er 5 - 1996 bis 2000 ***er 5 twister - 2001 )

 

si, mai ales, de diferente sunt intre ele ?

 

multumesc :)

 

ps: ce relevanta au ratingurile de pe bikez ?

Editat de hawkeye
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lamuriti-ma si pe mine care e treaba cu ER 5-ul

 

pana in 2000 (inclusiv) s-a numit ER 5 si atat iar din 2001 (inclusiv) s-a numit ER 5 Twister ?

 

pe bikez.com am vazut ca si modelul din 2000 e tot Twister

in vreme ce, pe louis.de, nu ( er 5 - 1996 bis 2000 ***er 5 twister - 2001 )

 

si, mai ales, de diferente sunt intre ele ?

 

multumesc :)

 

ps: ce relevanta au ratingurile de pe bikez ?

 

doar atat: datele de pe bikez mi se par cel putin penibile. si trist e ca la orice search cu cu google, yahoo etc, acest site apare printre primele.

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

ps: ce relevanta au ratingurile de pe bikez ?

... e nula! (incercati compartatii intre anumite motoare, dar luati mereu acelasi moto ex: gpz500 cu xj600, gpz500 cu gs500, gpz500 cu zzr600 ..etc so o sa vedeti cum de la comparatie la comparatie datele se schimba (in cazul luai yzf600-r thundercat si r6 asa a fost ))

 

... din 89 pana in 93 gpz'ul are tambur pe spate, rotile sun pe 16" si ceva probleme la incarcare (din cei 6 magneti de pe volanta se mai desprinde cate unu - pur aleatoriu de la model la model - problema care a fost rezolvata incepand cu noua serie de gpz din '94)

... din 94 au pus disc pe spate, problema celor 6 magneti este rezolvata, rotile sunt pe 17", iar carenajul a fost putin modificat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... e nula! (incercati compartatii intre anumite motoare, dar luati mereu acelasi moto ex: gpz500 cu xj600, gpz500 cu gs500, gpz500 cu zzr600 ..etc so o sa vedeti cum de la comparatie la comparatie datele se schimba (in cazul luai yzf600-r thundercat si r6 asa a fost ))

 

... din 89 pana in 93 gpz'ul are tambur pe spate, rotile sun pe 16" si ceva probleme la incarcare (din cei 6 magneti de pe volanta se mai desprinde cate unu - pur aleatoriu de la model la model - problema care a fost rezolvata incepand cu noua serie de gpz din '94)

... din 94 au pus disc pe spate, problema celor 6 magneti este rezolvata, rotile sunt pe 17", iar carenajul a fost putin modificat!

 

 

... intr-un cuvant GPZul 500 de dupa 1994 e mult mai beton decat cel de dinainte de '94, dar mai ales din punctul de vedere al designului. Bine, asta nu inseamna ca nu prefer ER 5ul, daca ar fi sa iau un Kawa bibilindru de 500.

:)

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

er - 5 : - necarenat ( canci protectie la vant, canci viteze mari);

+ model mai nou;

+ ii pe injectie, deci nosum mai mic :)

- frane mai slabe ca la gpz (pe fata din cate stiu are doar un disc, pe spate tambur)

- motor mai slab ca a gpz-ului cu vreo 10 CP

GPZ 500: + carenat (protectie aerodinamica, chiar ii nevoie de ea cand meri cu 200)

- model mai vechi, insa ffff popular care e un +

+ motor mai puternic, 4 supape pe cilindru, la er5 doar 2 din cate stiu.

- motor pe carburatie, se deregleaza mai usor , consum mai mare...

+ frane mult mai bune, are 3 discuri din care 2 pe fata 1 pe spate :crack:

 

io am ales gpz-ul ca imi place ff mult cum arata si cum merge.

PS: GPZ-urile sunt motoare de legenda , vezi gpz 900 , care era printre primele motoare care merea aproape cu 300

sper ca te-o ajutat cu ceva ce am scris...

:)

 

 

Astea cu roshu le-i vazut tu la desene animate???

 

Gpz 500s, er-5, en 500, kle 500 sunt motorizate cu motorul ex500 deci acelasi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu difera nimic nu intelegi ca este acelasi motor? exacta ca si la renault clio si dacia logan 1.4 este exact acelasi motor. Singura diferenta este de un dinte in minus la pinionul fata al transmisiei finale la er-5 care in loc de 16 are 15 dinti, pentru un demaraj ceva mai puternic si cuplu in ture mai joase ale motorului...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...