Sari la conținut

Yamaha Thundercat Sau Honda Cbr 600 F3


tibi_lukacs
 Share

Postări Recomandate

Nu stiu daca a mai fost vreun topic asemanator, dar as vrea pareri obiective de la posesori si nu numai.

Sper ca in maxim o luna sa-mi schimb motoru' si dupa multe cautari si comparatii am ramas la cele doua modele: Thundercat-ul si CBR-ul F3, ambele din jurul anului '98.

Am inteles ca au performante asemanatoare, sunt fiabile, arata beton, pe Bikez.com diferenta de rating e destul de mica in favoarea Thundercat-ului.

Ajutati-ma deci sa aleg!

Multumesc si asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca a mai fost vreun topic asemanator, dar as vrea pareri obiective de la posesori si nu numai.

Sper ca in maxim o luna sa-mi schimb motoru' si dupa multe cautari si comparatii am ramas la cele doua modele: Thundercat-ul si CBR-ul F3, ambele din jurul anului '98.

Am inteles ca au performante asemanatoare, sunt fiabile, arata beton, pe Bikez.com diferenta de rating e destul de mica in favoarea Thundercat-ului.

Ajutati-ma deci sa aleg!

Multumesc si asfalt uscat.

 

la fiabilitate cele 2 motociclete sint cam egale

in ceea ce priveste ciclistica eu consider ca yamaha e putin superioara, iar in ceea ce priveste puterea declarata a motorului stim f bine ca honda ne minte ceva mai mult decit ceilalti producatori japonezi

daca vorbim de design probabil ca cbr-ul e ceva mai frumos decit thundercat-ul

 

am avut un thundercat si am fost f multumit de prestatia acestuia

adica nu am schimbat decit ceea ce inseamna consumabile la o motocicleta, desi am parcurs ceva km cu ea si zic eu ca am si exploatat-o putin mai mult decit normal

 

insa daca esti paranoic in ceea ce inseamna zgomotul produs de motor , alege honda deoarece yamaha nu va suna niciodata ca o honda

 

ideal ar fi sa poti incerca cele doua moto si sa vezi care ti se potriveste mai bine (pozitie ,greutate,etc..)

 

bafta la cumparare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca sunt destul de in masura sa'mi dau cu parerea ;)

fiecare are pro si contra:

yamaha are la pro:

-orientarea mai spre touring, la 170-180 incepi sa simti briza - carenajul e superb construit ptr a deflecta curentul de aer (pe honda te cam bate vantul de pe la 120 daca nu te cuibaresti bine)

-motorul e rafinat si trage de jos, deja de pe la 3000-3500 trage rotund si fara goluri pana la 11000rpm (honda are un gol pe la 4500-5000)

-consumul putin mai mic

-pozitia mai confortabila

-frane mai bune pe fata DAR care nu dau randament decat dupa cateva franari bruste ptr a incalzi franele

-senzatia de plutire la drum lung, nu vibreaza, nu trepideaza.

 

honda are la pro:

-ciclistica mai buna, mai race oriented.

-o racire mai buna in oras

-imaginea de marca

-e mai usoara (are plina cat are thundercat la gol - 187kg)

 

mentionez ca aceasta comparatie am facut'o la modul cat se poate de obiectiv intre thundercat 2000 si cbr600F4 2000.

Multumesc pt interes, o sa meditez si sper sa iau decizia buna. Apropo, ti-ai reparat Thundercat-ul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 8 months later...

Ia-ti CBR F3-ul. Este mult mai fiabil in realitate. Frati-miu are un CBR F2 din '94 si un prieten de-al lui si-a luat un GSX-R 600 din 2001, insa motorul de la Honda mergea mult mai finut si mai rotund decat la Suzy.

Bafta!

 

Tre sa ai in vedere si faptul ca CBR-ul se mai fabrica si azi, pe cand Thundercat-ul NU

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasa bre, ca-i bun si tramvaiul ca-i pe shine!! Nu e TGV, nici Fastech 360Z (n-a ca au facut japonezii ce au facut si i-au luat si la asta pe francezi) dar mere bine!

Poate si Pilot Power-ul sa aiba ceva cuvinte de spus.... who knows??

Se aseaza bine si Thundercat-ul pe curbe, trage bine de jos iar pe la 10000-11000 ti se zburleste pielea!

Cam greu pt oras. Nu prea zici ca e de 600, la cum arata zici ca e de 1000.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

Stiu ca a trecut ceva vreme de la ultimul post, insa cu aceeasi problema ma confrunt si eu...F3 sau Thundercat?

 

Daca imi mai puteti oferi ceva informatii utile, in principal legate de conducerea uneia dintre cele doua motoare de o fata...greutate, pozitie pe sa, manevrabilitate.. :wave:

 

Ps: Mentionez ca ma dau jos de pe un F1, care toarce ca o matza si nu m-a zmucit niciodata, oricat am bruscat-o.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

Tre sa ai in vedere si faptul ca CBR-ul se mai fabrica si azi, pe cand Thundercat-ul NU

 

Imi pare rau, dar aici gresesti. Thundercatul inca se fabrica si se vinde de nou in state (face cam 7000 USD). Motivul pentru care nu se mai fbrica in UE sunt reglemetarile legate de emisii, capitol la care nu sta prea bine, fiind motor pe carburatie :wave:

 

Ca sa zic si ceva on-topic, am un Thundercat de 3 luni si 3500 de mile si pot sa zic ca sunt multumit. Il folosesc zilnic in oras si in weekend-uri pentru iesiri mai lungi. Nu pot sa fac o comparatie, pentru ca nu am mers niciodata cu un CBR, dar pot sa spun ca pentru mine (1.93m) pozitia e ideala iar ca si comportament al motorului, mi se pare ca face exact ce-i ceri: stie sa mearga si la pas si sa o ia la fuga. A, si sa nu uit, franele sunt super.

 

Ce pot sa spun de rau (intr-un fel) e ca intr-adevar se cam incinge in oras (nu la modul ca fierbe, dar in dupa amiezele cu 30+ grade nu prea scade sub 100grade, moment cand ma apuca mila, ca mi se pare ca o chinui). Alta problema pentru unii ar putea fi greutatea, dar mie mi se pare ca odata ce te-ai obisnuit nu o mai simti. Cea mai enervanta parte este treapta 2 din cutie, in care uneori intra cu un sunet de te sperie, parca vezi dintii de pe pinioane cum zboara in toate partile. In rest, zgomotele ciudate la relanti, turatia de relanti variabila cu temperatura si alte "ciudatenii" mi se pare ca ii dau personalitate :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am mers cu cbr 600 F dar am mers destul cu thundercatul .

ptr iesirile in arafa orasului este nemaipomenit. e foarte stabila la viteze mari, motorul trage fara probleme pana la 13000rpm, pozitia in sa este foarte bine gandita iar cu un pasager in spate pare un TGV si la viteze mari de peste 220 kmph

consumul ...parca merge cu aer ..cu un plin fac peste 300km apoi se aprinde rezerva.

la manevrele cand este oprita pare destul de greoaie, dar odata ce ai pornit ..nu simti greutatea.

 

asta e de vanzare, 3000 negociabil, inmatriculata in tm

let me know

post-6062-1184085034_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zxr 750 fara indoiala....

motive zici.....e o legenda...

rupe pamantul...ieri am trecut fulgerator pe langa o hayabusa.....nu cred ca mi-o vazut ala mai mult decat culoarea....

bine mai trebuie sa mentionez ca suzuki-ul era oprit pe marginea drumului

important e ca i-am dat clasa...is curios ce fata o facut ala cand am trecut cu tati 142 de cai pe langa el....:wave:

deci recomand cu caldura zxr 750

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@shorty: merci mult de informatii :wave:

@mac: dap, un picutz greoaie pe loc mi s-a parut si mie

 

zxr 750 fara indoiala....

motive zici.....e o legenda...

rupe pamantul...ieri am trecut fulgerator pe langa o hayabusa.....nu cred ca mi-o vazut ala mai mult decat culoarea....

bine mai trebuie sa mentionez ca suzuki-ul era oprit pe marginea drumului

important e ca i-am dat clasa...is curios ce fata o facut ala cand am trecut cu tati 142 de cai pe langa el....:lol:

deci recomand cu caldura zxr 750

 

And your point is... :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atat?...Alte informatii, impresii...pareri...m-ar interesa in special la manevrele de pe loc...dat inapoi, virat de pe loc

 

Multumesc :rusinica:

Editat de tashulina
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am un Thundercat de peste un an si am facut cu el 25.000 km cu pasager coburi etc... si este cam singura motocicleta de 600cc care poti parcurge peste 500km pe zi fara mari probleme.

 

Am mers si pe CBR (F2 ce-i drept) dar nu mi-a placut ca la viteze mici are tendinte subviratorii... ceea ce Thundecat nu face (precum s-a mai spus mai sus CBR tinde spre SPORT pe cand Thundercat spre touring)

 

Frane?

depinde foarte mult de felul in care combini cele 2 frane, anvelope si experienta ta... aici as zice ca nu e mare diferenta intre ele.

 

Alta treaba... HONDA este mult mai scumpa la piesele de origine (ceea ce recomand only) pe langa Thundercat.

 

Ce-i drept... HONDA este renumita pentru fiabilitate... dar eu nu am avut nici o problema cu Thundercat-ul meu... 25.000 km intr-un an si nu i-am schimbat decat consumabile (placute, ulei, filtre).

 

Gandeste-te si la aspectul pasager... daca ai sau daca nu ai... eu am avut tot timpul si de aceea am preferat Thundercat... este ceva mai mare motoreta, pasagerul dupa 600km nu simte nici o durere, ceea ce trebuie sa conteze pe undeva.

 

In materie de protectie la vant... Thundercat e net superior... eu merg cu 150km/h cu coburi si nu ma cuibaresc absolut dupa carene... stau in pozitia in care merg si la 50km/h si 80km/h si 150km/h.

 

La CBR (F2 precizez) la peste 110 deja tre sa ma ascund un pic dupa carenaj.

 

Alta treaba la Thundecar... tinzand catre touring... riscul voblajul este mai mic pe cand la CBR este mai mare datorita orientarii mai sport, iar aici iarasi intervine experienta ta.

 

Manevrabilitate... eu pe serpentine cu coburile full si pasager... ma inclin pe absolut toata suprafata anvelopei spate fara nici o problema ceea ce sunt convins ca poate si CBR (totul depinde de tine)

 

Sa nu ma intelegi gresit... ambele motoreta sunt FOARTE bune... dar fiecare are un avantaj si dezavantaj... ce am scris sunt doar propriile pareri pe care le-am tras din experienta acumulata pe aceste 2 motoreta.

 

Spor la alegere si nu te grabii in a alege motoreta care ti se potriveste din toate punctele de vedere... nu doar design si putere.

 

P.S. Daca mergi singur as zice CBR, dar daca mergi cu pasager as zice Thundercat (esti avantajat de greutate si marime)

 

Asfalt uscat :rusinica:

Editat de morarugeorge
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt total de acord cu ante-postatorul :cheers: , cu un mic amendament, privind tendinta de voblaj: la Thundercat mi se parea ca imi zboara ghidonul din maini cand treceam peste sine de tramvai, la CBR trec de zici ca sunt pe 4 roti.. :cheers:

In rest, totally agree! :rusinica:

 

da, de acord.

 

insa dupa multe cautari am descoperit de ce facea treaba asta. Totul depinde cum ti-ai setat suspensia fata si presiune in anvelope, am avut si eu aceasta "problema" daca ii pot spune asa, dar am rezolvat-o cu mici reglaje in special la suspensia fata.

 

 

pentru modelul meu 1997

 

front preload : 2 lines showing

front rebound damping : 3 clicks out

front comp. damping : 2 turns out

rear preload : stiff

rear rebound damping : 3 clicks out

rear comp. damping : 1.5 turns out

 

cu aceste setari am zis ca e alta motoreta.

 

iar presiune... fata 1.9 si spate 2.1 (eu si pasager o greutate de 130kg)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@morarugeorge

 

in primul rand mergi cu o presiune in cauciucuri mult prea mica decat indicat

nici macar in pista nu se merge cu presiuni asa joase, in plus sunt si inversate intre ele

ar trebui sa ai minim un 2.2-2.3 fata si 2.4-2.5 spate

vazand ca mergi si cu pasager ar trebui sa ridici presiune la cauciucuri cu 0.2 atat pe fata cat si pe spate

 

mergand cu presiune foarte joasa, cauciucul in primul rand in strada nu se incalzeste cum ar trebui si al 2'lea lucru: se consuma mult pe mijloc si iti face o bordura, care atunci cand te inclini o simti si e destul de neplacuta, nesigura in plus

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ strumf adi

cauciucurile doar intr'o pista reusesti sa le faci sa se incalzeasca cum trebuie

eu pun 2.1 fata si 1.9 spate ..deoarece la ritmul din pista reusesti sa le incalzesti ..in strada tocmai deoarece ritmul e total divers se tin presiuni mai mari, pentru a reusi sa le incalzesti cu mai multa usurinta

 

chestia cu amprenta pe sol mai mare ..temperatura mai mare e eronata

 

deoarece in strada ritmul e mai lent, ai nevoie de o presiune mai mare ptr a putea aduce cauciucul respectiv la temperatura optima de aderenta, cu o presiune prea mica si cu un ritm normal nu faci decat sa mergi cu cauciucul prea desumflat.

 

spre ex ...pe malul marii unde stau, e o curba de stanga pe care o iau tot timpul cu a 2'a, pe la 7ooo rpm constant ...

intr'o seara, intorcandu'ma din pista ..abordand curba in acelasi mod ca mai tot timpul am pierdut posteriorul,

de ce? deoarece ramasesem pe spate cu presiunea 1.9 din pista, si evident nu aveam aceeasi aderenta precum cu cauciucul umflat la 2.4

 

cand ies din pista dupa o tura de 15 min, am presiunea pe spate la 3.5-3,7

fata de 1.9 cat am masurat cu cauciucul rece :rusinica:

 

oricum suntem Off topic ..baaaaaaaaaan!! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...