ShowNoMercy Postat Iunie 10, 2006 Share Postat Iunie 10, 2006 BonjurCamaradProfesor Uite ca a venit MosCraciun mai devreme anu asta cu daruri la copiii cuminti. asadar R1 ! Impresii ? din toata gama: poate fi cand trotineta, cand ferari, cum vrea muskiu; numa-n cadilac nu vrea sa pozeze desi la statura mea (173/82) nu e deloc nepotrivita, nu aduce a gs_adventure in nici un caz. si totusi inghite kilometrii cu placerea beutorului de sake iar dupa cateva ore bune cocoasa mea e cumsecade de happy ! fiindca vin de pe o barca (suzuki dr) trebuie sa-mi fac educatia necesara acestui poney cu muski, incepand cu flotarile de dimineata si terminand cu teoria. la capitolul teorie intreb baietii mai mari .. cum e bre cu fiara asta, ce trebuie sa stiu ca s-o fac miel sub poponeata ? cine ce stie si poate sa ajute ?? de ex cand e mai bine sa skimb treptele (ca uneori uit si ma trezesc la 140 intr-a 3-a ) ? daca skimb sub 3-4000 mi se pare subturata, daca ajung peste 5-6-7 parca mi-e mila (ca desi e de la moscraciun, tot keptea a pozat vedeta) ... asa ca astept cuminte de la fratii mai mari imbarbatari si opinii, sfaturi si puncte de vedere, tips&tricks, etc. sar'na nenisorilor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Iunie 10, 2006 Share Postat Iunie 10, 2006 In primul rand ,sa te bucuri de ea. In al doilea rand daca la 6000rpm ti se pare mult ,la peste 10000rpm ,ce mai spui?!...eu zic ca in jurul a 5-6000rpm e un mers normal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emi-act Postat Iunie 10, 2006 Share Postat Iunie 10, 2006 , bravos natiune !!! suntem mandri de tine ! R1 ! Halal sa-ti fie !. 1. nu te rasti la ea ! 2. nu te rasti la ea fara amortizor de directie! 3. nu te rasti la ea fara cap ! 4. strada nu e circuit ! RASTESTE-TE la ea pe unde stii ca nu te pui pe tine sau pe altii in pericol (circuit sau pista !) Sa o stapanesti sanatos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi_R6 Postat Iunie 11, 2006 Share Postat Iunie 11, 2006 Frumoasa bestie sa o stapanesti sanatos, ai mare grija ca e rea de tot, fara amortizor de ghidon nici sa nu iti treaca prin cap sa faci pe viteazul ca da cu tine de pamant. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livanu Postat Iunie 11, 2006 Share Postat Iunie 11, 2006 Frumoasa bestie sa o stapanesti sanatos, ai mare grija ca e rea de tot, fara amortizor de ghidon nici sa nu iti treaca prin cap sa faci pe viteazul ca da cu tine de pamant. Asfalt uscat! chestie valabila si pt R6!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ShowNoMercy Postat Iunie 11, 2006 Autor Share Postat Iunie 11, 2006 sa ma rastesc ? o nuuu, io incerc o imblanzire a bestiei, nu un antrenament de razboi. imi place viata ! "recordul" de 140 s-a produs pe la km 65 pe buc-pit (acelasi sens) din simpla curiozitate controlata, nimic in fata/spate/stanga/dreapta !apoi am ramas cu a 4-a, uneori a 5-a la 100-110. nu ma dau in vand dupa adrenalina pompata de viteza, intamplarea a facut sa vina la mine acest fier si ne intelegem din priviri ... sub 70 imi sopteste ca prefera mai mult vant (desi nu tuseste), peste 100 ii explic io ca cei mult strica. so, nu de top speed ma voi feri ci de nepotriviri de caracter. ca d'aia intreb si eu cum sa ma port cu ea, cam pe unde sa skimb viteza sa fie toata lumea multumita. sau alte lucruri sa-i fiu pe plac cum se cuvine. 10Q BOIZ ! ps: sa nu uit, nu cred sa existe un tratament special pt R1, cred ca se aplica tuturor supersporturilor .. adica vreau sa spun ca toti taticii si dresorii de bestii sunt bineveniti la sfatul batranilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
declspec Postat Iunie 11, 2006 Share Postat Iunie 11, 2006 Ce frumusica e! Sa o stapanesti sanatos! [...]imi place viata ! "recordul" de 140 s-a produs pe la km 65 pe buc-pit (acelasi sens) din simpla curiozitate controlata, nimic in fata/spate/stanga/dreapta !apoi am ramas cu a 4-a, uneori a 5-a la 100-110. nu ma dau in vand dupa adrenalina pompata de viteza, intamplarea a facut sa vina la mine acest fier si ne intelegem din priviri ... sub 70 imi sopteste ca prefera mai mult vant (desi nu tuseste), peste 100 ii explic io ca cei mult strica. Off-topic: Cu GPZ-ul am ajuns pe la maxim 5000-5500 si deja ma durea inima cand il auzeam (tot incercam sa schimb in sus, cand eram intr-a 6a ), cu toate ca zona rosie pe turometru incepe pe la 11000. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ShowNoMercy Postat Iunie 11, 2006 Autor Share Postat Iunie 11, 2006 dupa alti 400 km, noi impresii: nimic mai docil, nimic mai salbatic ! merge lin, pluteste pe gropi mici, nu se supara pe neindemanarea mea, ramane pasiva ca mine la traficul nervos, totul e minunat. iar daca vrem putem sa udam si canapeaua ... ca stim sa acceleram pana la cedarea vezicii inca nu simt unde-i place cel mai bine, la ce turatii. am senzatia ca accepta orice, dar in sinea mea imi imaginez niste curbe de putere, cuplu, consum .. pe undeva trebuie sa fie si un optim. adica pot sta (prin localitati) in 60 fie cu a doua (aprox 4000 ture), fie cu a treia (3000), fie cu a 4-a (2000). (nu-mi amintesc cifrele exacte, le folosesc pe acestea spre exemplificare). care e varianta corecta ? sper sa gasesc pe undeva graficele producatorului pentru orientare cum fac sa pastrez ceasul electronic pe setarile europene si nu cele americane ? prefer kilometrii milelor, asa inteleg io mai bine .. deci, apas simultan cele 2 butoane ale ceasului si in 3 secunde gata, am km si nu ml; dar asta pana la prima oprire, cand se reseteaza si ma dor mainile !! palmele .. nu spatele, nu picioarele, nu tricepsii, nu gatul .. PALMELE !!! o tine numai de obisnuinta ? stau eu prea in cap ? hmmmm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan.marinescu Postat Iunie 12, 2006 Share Postat Iunie 12, 2006 Ca idee, eu zic s-o tii macar la 4000 de ture sau mai sus, la 2000 cred ca e subturata rau. Eu n-am inima sa tin nici motoru meu (650cmc) la 2000 de ture. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ShowNoMercy Postat Iunie 12, 2006 Autor Share Postat Iunie 12, 2006 desigur, sub 3000 nu cobor, alea erau cifre fictive necesare exemplului ! acum depinde si cati cilindrii ai tu, deoarece sub 3000 pe un mono e logic sa nu cobori ca-l apuca tremuratu, insa pe un cvadri nu simte si te poate fura peisajul, ca nu stai tot timpul cu okii pe turometru. m-am obisnuit repede sa nu mai mestec in cutie precum la enduroaica .. doar cu durerea din palme e mai greu, poate fac bataturi si trece Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodox2 Postat Iunie 12, 2006 Share Postat Iunie 12, 2006 si eu am avut problema cu palmele... pana mi-am luat manusi sanatoase mie imi place sa il tin pe al meu la 4000 pt ca acolo suna toba cel mai bine... si nici nu face urat daca bruschez putin acceleratia la mers haotic... peste 6000 ai grija la sprinturi prin oras pt ca la inceput te fura ochiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ShowNoMercy Postat Iunie 12, 2006 Autor Share Postat Iunie 12, 2006 am manusi SIDI R1 .. credeam ca sunt cele mai bune ! insa e posibil sa existe unele cu burete in acea zona, poate kiar gel ? unde naiba sunt graficele alea ca nu le gasesc ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roli Postat Iunie 12, 2006 Share Postat Iunie 12, 2006 am manusi SIDI R1 .. credeam ca sunt cele mai bune ! insa e posibil sa existe unele cu burete in acea zona, poate kiar gel ? unde naiba sunt graficele alea ca nu le gasesc ? Manusi bune sunt Held Phantom GP One, costa ceva dar fac toti banii. Nu uita nici de restul echipamentului ! In rest grija maxima si mult noroc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cyborg Postat Iunie 12, 2006 Share Postat Iunie 12, 2006 (editat) unde naiba sunt graficele alea ca nu le gasesc ? Exista in User' Manual un tabel Daca-l urmezi, la 60km/h ar trebui sa fii in treapta a 6-a Nu cred ca iti convine. Editat Iunie 12, 2006 de cyborg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iunie 12, 2006 Share Postat Iunie 12, 2006 Sa o stapanesti sanatos, fiara isi arata coltii cand este atzatzata...ca si orice motor...el nu incepe cu 200 la ora ci cu 0, asta e parerea mea. Cu orice motor se poate merge prudent si fara viteze mari. Pacat ca multi, deh romanu asta, inteleg ca moto = viteza. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jardi Postat Iunie 12, 2006 Share Postat Iunie 12, 2006 Un R1 trebuie sa mearga cu motorul putin mai turat,adica poti sa urci binisor in ture pana sa schimbi trepta superioara,se aude si demential,motorul e pregatit sa respunda prompt daca bagi mana in gaz,dar, exista un dar, ai grija prin oras, mergi intotdeauna cu o trepta de viteza superioara,adica daca e nevoie de a 2-a mergi cu a 3-a,asta ca sa eviti eventuale smucituri daca bruschezi gazul accidental,te poti infige original in masina din fata ta, obligatoriu fa-ti rost de amortizor de ghidon (ti-o spun din experienta), si apropo de oboseala din maini,incerca sa nu mai faci flotari pe ghidon ci sprijina-te in burta pe rezervor tinand coloana dreapta si fundul in spate, lasand mainile lejere, manusile sunt bune toate doar sa nu-ti fie mici, poarta echipament corespunzator, daca se poate complect, asta i-ti da o foarte mare incredere pe un speeder, si in scurt timp ne vei povesti cum ai atins 300 km/h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ShowNoMercy Postat Iunie 12, 2006 Autor Share Postat Iunie 12, 2006 (editat) USER MANUAL ? eu nu am gasit decat un service manual in care nu exista mai nimic in sensul asta ... daca il ai in format electronic, se poate o copie pe mail ? am ekipament, nici o grija, complet ca la carte, cu cizme, protectii full hard, pantaloni de piele, etc. kiar mai multe randuri pt diferite conditii. nu m-as fi urcat altfel nici pana la Snagov. nu sunt incepator pe fiare ci numai pe astfel de fiare ! foarte misto spus Survolaj .. gasisem azi niste grafice dyno care incepeau brusc la 5500 de ture, curba venind brusc de la 0 la 70 de cai in jurul acestei turatii iar cuplul urca de la 0 la 50-60 tot la 5500 ture, brusc !! probabil pe dyno abia de aici pleaca cu masuratoarea, dar e nefiresc .. asa cum spui tu, totul pleaca de la 0 ture, 0 caluti si putin cate putin cresc impreuna ! fireste ca se poate merge la pas, trap sau galop, cum doresti, totul depinde de tine si NUMAI de tine ! ca si cu armele de foc. nu e periculos in sine un pistol ci folosirea lui (desi inspira teama ca si un R1). comparatia e usor aiurea pt ca o arma de foc se utilizeaza sau nu, nu exista cale de mijloc, este on/off, de tip comutator. pe cata vreme un speeder poate fi utilizat si normal. e misto sa stii ca ai rezerve (practic infinite) de putere. acu mai e o kestie: murphy zice ca daca tot ce ai in mana este un ciocan, obiectele din jur iti par cuie repet, autocontrolul trebuie sa fie cel mai al dreq test la examenul de carnet moto, as scoate poligon si as introduce cel mai dur si mai complex test psihologic posibil ! sa trebuiasca sa vii cu familia, sa se lege unu de nevasta, altu de mama, sa se prefaca examinatoru ca scapa pe tine cerneala, sa-ti puna piedica in drum spre banca, orice numai sa te enerveze, sa-ti vada reactiile ! mereu alte kestii dure si nesimtite, ca in trafic ! iti dai seama ce salariu ar tb sa aibe ala ? la ce risc se expune ? ca poate se intoarce tyson sa-i rupa capu @jardel23: am incercat pozitia dar nu am rezistat in pozitia asta cu lombarii incordati mai mult de 1-2 minute apoi am cedat rosu la fata ca trebuia sa respir si ce zici matale acolo bre ? 300 ? iti zic io ca e un 0 in plus pe undeva .. cel putin la mine in planurile de viitor Editat Iunie 12, 2006 de ShowNoMercy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ShowNoMercy Postat Iunie 13, 2006 Autor Share Postat Iunie 13, 2006 http://www.yamaha-motor.com/assets/service...26-14-35_76.pdf UserManual ps: pt alte modele incercati aici: http://www.motofiches.com/parts.php Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ShowNoMercy Postat Iunie 13, 2006 Autor Share Postat Iunie 13, 2006 UAU, astia vorbesc serios .. ia te uita ce RECOMANDA producatorii ... sunt cel mai in ceatza om din lume Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan.marinescu Postat Iunie 13, 2006 Share Postat Iunie 13, 2006 Daca ma gandesc bine, ceva asemanator scrie si in manualul de la a mea. N-am luat niciodata in seama tabelu ala, cum pana mea sa mergi intr-a 6-a cu 50km/h pe un R1 ?! La ce turatie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat Iunie 13, 2006 Share Postat Iunie 13, 2006 6+4000=100 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ranga Postat Iunie 13, 2006 Share Postat Iunie 13, 2006 (editat) UAU, astia vorbesc serios .. ia te uita ce RECOMANDA producatorii ... sunt cel mai in ceatza om din lume O fi probabil incrementala! adik:dintr-a'ntaia-ntr-a'doua la 16 km/h 2->3 la 16+24=40km/h 3->4 la 16+24+32 km/h=72.... altfel nu imi explic... dar tot nu pricep (daca ar fi asa ) cum e la decelerare! nu cunosc... Nu esteun raspuns ci o intrebare! 6+4000=100 aika!? Editat Iunie 13, 2006 de ranga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crz-one Postat Iunie 13, 2006 Share Postat Iunie 13, 2006 "6+4000=100" => tr. vit 6 + 4000 rpm= 100km/h Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eszes Postat Iunie 13, 2006 Share Postat Iunie 13, 2006 Stimabile, sa o stapanesti sanatos.cat despre amortizor de ghidon...dont know..eu l-am dat deoparte. maini relaxate...nu te sprijini in ele.atentie la ingheietura mainii drepte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lt. Navarro Postat Iunie 13, 2006 Share Postat Iunie 13, 2006 Sigur nu sunt mile pe eticheta aia, dar au pus pizdish acolo km/h in loc de mph?! Oricum si 50 mph mi se pare putin pt r1 intr-a 6a. ( Da' n-am de unde sa stiu Io am doar un Minskulete ) Gresesc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.