Patrick_M Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 As dori sa o mai usurez si sa mai scot din ea ce se poate pt a nu se mai infierbanta asa tare si pt a ajuta motorul sa expire mai bine. Ce are in ea toba? la ce as putea sa renunt? Mentionez ca nu vreau sa sune ca un avion, o sa ii las silencerul daca se poate face asta. Va rog o parere, idee... Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 http://science.discovery.com/videos/decons...flers-work.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat Mai 30, 2010 Share Postat Mai 30, 2010 Nu prea ai ce modifica la toba stock, decat daca o tai si o strici si dupa aia nu va mai fi buna de nimic. Cumpara o toba sport si ai terminat cu balciul. Cel mai simplu si lejer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 30, 2010 Share Postat Mai 30, 2010 Tobele stock folosesc principiul reflexiei pentru atenuarea zgomotului creeand o "oglinda" de unde negative in faza cu cele originale, pozitive, atenuadu'se reciproc. Orice modificare a design'ului original va afecta acest echilibru, sunetul rezultat fiind nu neaparat mai puternic insa foarte neplacut. Tobele sport aftermaket functioneaza pe principiul absorbtiei, chiar daca sunt mai zgomotoase decat cele stock, atenuarea frecventelor deranjante le face mult mai "comestibile" decat o toba stock "imbunatatita". Adevaratii "moto-manelisti" au tobe stock "modificate"... Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livius_ereticus007 Postat Mai 30, 2010 Share Postat Mai 30, 2010 Din tot ce a spus colegu forumist de mai sus, retine ultima propozitie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 30, 2010 Share Postat Mai 30, 2010 Tobele stock folosesc principiul reflexiei pentru atenuarea zgomotului creeand o "oglinda" de unde negative in faza cu cele originale, pozitive, atenuadu'se reciproc. Orice modificare a design'ului original va afecta acest echilibru, sunetul rezultat fiind nu neaparat mai puternic insa foarte neplacut. Tobele sport aftermaket functioneaza pe principiul absorbtiei, chiar daca sunt mai zgomotoase decat cele stock, atenuarea frecventelor deranjante le face mult mai "comestibile" decat o toba stock "imbunatatita". Adevaratii "moto-manelisti" au tobe stock "modificate"... Ride Safe! Din tot ce a spus colegu forumist de mai sus, retine ultima propozitie Mai precis, tot post-ul sau. Cam tot ce a scris pe acolo e cat se poate de corect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scafbikes Postat Mai 30, 2010 Share Postat Mai 30, 2010 Cred ca se referea la faptul ca o modificare a tobelor originale atrage dupa sine incadrarea in categoria respectiva. Mie mai imi place sa le zic si "slapari"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livius_ereticus007 Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 (editat) Vezi cine se prinde... Da acu nu-i jigni... Ei isi spun reisari. Iar daca tiganii doresc sa li se spuna rromi, si acesti domni doresc sa le respectam identitatea moto-culturala. Editat Mai 31, 2010 de livius_ereticus007 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iunie 3, 2010 Autor Share Postat Iunie 3, 2010 ma bucur ca ati prins ideea mea si anume ca vreau sa ii reduc gradul de incalzire cumva nu cel de zgomot ( ai fac si touring cu motorul care nu e de viteza, apropo). dar no, voi sa fiti fericiti. eu doar am cerut o descriere nu o caracterizare de personaj. mersi fetelor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Iunie 3, 2010 Share Postat Iunie 3, 2010 unde mai pui ca la drum lung o toba zgomotoasa este super-deranjanta. stiu din experienta. am venit Turda - Sibiu cu toba din dreapta in rucsac, pe la Sebes imi doream sa aud cum vajaie casca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iunie 3, 2010 Autor Share Postat Iunie 3, 2010 stiu ce zici. am batut 1000 intr-o zi pana in austria si stiu ce inseamna galagia. dar caldura emanata e mult mai mare decat una sport. si eu doar vroiam sa stiu diferentele. dar na, unii le stiu pe toate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 3, 2010 Share Postat Iunie 3, 2010 ma bucur ca ati prins ideea mea si anume ca vreau sa ii reduc gradul de incalzire cumva nu cel de zgomot ( ai fac si touring cu motorul care nu e de viteza, apropo). dar no, voi sa fiti fericiti. eu doar am cerut o descriere nu o caracterizare de personaj. mersi fetelor Cu placere "soro"!... Desi probabil ca diferentele ar fi aproape insesizabile chiar si daca ai anula finala de tot, poate vrei sa afli ca racirea gazelor pe traseu ingreuneaza evacuarea - un fluid mai rece e mai greu... Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livius_ereticus007 Postat Iunie 4, 2010 Share Postat Iunie 4, 2010 ma bucur ca ati prins ideea mea si anume ca vreau sa ii reduc gradul de incalzire cumva nu cel de zgomot ( ai fac si touring cu motorul care nu e de viteza, apropo). dar no, voi sa fiti fericiti. eu doar am cerut o descriere nu o caracterizare de personaj. mersi fetelor Ei hai nu fi asa domnisoara... Pe langa incalzirea tobei tale, tu ai o problema de comunicare si tocmai de aia nici nu primesti informatiile pe care le astepti. Ca sa stie tot omu, tre sa spui care e motoru in cauza (cel mai probabil e ala de la semnatura, ca nah, tu te astepti probabil ca sa-l remarcam noi), apoi sa explici in detaliu cum se manifesta problema si la ce rezultate te astepti. Ca daca tie lene sa dai un search pe google sau pe wiki, atunci asta vei primi> un link pe net. De ce vrei sa i reduci "gradul de incalzire"? Te deranjeaza fizic caldura pe tine sau pe pasager? Sau e doar o masura de precautie care te ar incalzi doar psihic(in realitate neexistand o problema in sine)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Iunie 4, 2010 Share Postat Iunie 4, 2010 Poate ajuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iunie 4, 2010 Autor Share Postat Iunie 4, 2010 Păi nu am scris despre ce motor am pt că mă gândesc că e destul de evident în semnătura. ÂŞi crede-mă că nu întrebam dacă găseam ceva amănunțit pe net. Am crezut că a tăiat sau văzut careva o tobă pe interior. În fine. Mulțumesc pt sfaturi Âşi ajutor. Sănătate la toți Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Iunie 4, 2010 Share Postat Iunie 4, 2010 Daca te deranjeaza caldura cauta o toba finala de carbon si bandajeaza tevile cu banda de azbest. Toba stock mai bine o vinzi intreaga si acoperi o parte din costurile modificarilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 Si pe mine ma deranjeaza tobele mele din inox de aceea vreau sa le mai modific! Nu le mai suport! Intrati pe topicul asta unde am postat despre constructia lor , poate ma ajutati si pe mine cu un sfat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puzz Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 tobe.. din punctul meu de vedere este faza de fite ... faza cu tobe sport, si akrapo-whatever, si who-knows-what. 1. tobele sport deranjeaza cartiere intregi pe timp de noapte cand "iti dai" prin oras. (ai parinti/copii?) 2. inginerii de la firma Y,S,H,whatever, au calculat toba aia, originala, in asa fel, incat motorul sa aibe compresia "x" la gazele de evacuare,la un moment dat, si sa te ajute ( la acelasi moment dat) sa ai cuplu la turatii medii. Sper ca stii, ca majoritatea de p'aici, ca motocicletele cu motoarele lor de drujba nu au cuplu la turatii joase, dar au cai putere la turatii mari. Dupa parerea mea, orice motociclist normal, cu orientare spre tehnic, va alege sa aibe cuplu in plaja de turatii in care motocicleta respectiva nu are cai (toba stock), versus 5 cai in plus la 13.ooo / 15.ooo de ture. Ramane sa-ti calculezi tu, depinzand de ce motocicleta ai, si mai ales de ce nevoi (practice sau morale), cum ti-ar fi mai OK. CP la capatul turometrului, sau cuplu cand ai mai multe nevoie Cheers Si asflat uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 23, 2015 Share Postat Mai 23, 2015 (editat) 2. inginerii de la firma Y,S,H,whatever, au calculat toba aia, originala, in asa fel, incat motorul sa aibe compresia "x" la gazele de evacuare,la un moment dat, si sa te ajute ( la acelasi moment dat) sa ai cuplu la turatii medii. Sper ca stii, ca majoritatea de p'aici, ca motocicletele cu motoarele lor de drujba nu au cuplu la turatii joase, dar au cai putere la turatii mari. Dupa parerea mea, orice motociclist normal, cu orientare spre tehnic, va alege sa aibe cuplu in plaja de turatii in care motocicleta respectiva nu are cai (toba stock), versus 5 cai in plus la 13.ooo / 15.ooo de ture. Ramane sa-ti calculezi tu, depinzand de ce motocicleta ai, si mai ales de ce nevoi (practice sau morale), cum ti-ar fi mai OK. CP la capatul turometrului, sau cuplu cand ai mai multe nevoie Cheers Si asflat uscat. Foarte corect spus,si cu o mentiune din partea mea..Sistemele de esapament care stiu sa faca cele doua lucruri bine si sa mai reduca si greutatea,sunt de regula foarte scumpe. Editat Mai 23, 2015 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.