Sari la conținut

damager

Super Membru
  • Număr conținut

    2.418
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.youtube.com/watch?v=I5UxlAR3AGw

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Maramures(Bucuresti)
  • Carnet moto din
    2005
  • Motocicleta
    Ktm, CBR, R1, RSV4
  • Numar Moto
    B - 64- ...
  • Club
    Tase Racing

Informații profil

  • Motociclete detinute
    R1, super tenere, 990 adv, exc 250, F650GS, cbr f4, cbr 600 rr, Montesa, gsxr, africa twin, rsv4

Vizitatori Recenți Profil

2.335 citiri profil

damager's Achievements

  1. :)... si ei nu s-or fi gandit la asta oare? Mutarea greutatii pe fata o sa influenteze negativ franarea pe drept unde ducati este cea mai buna. La fel si tractiunea la iesirea din viraj unde la fel e cam cea mai buna. orice modificare a geometriei e un compromis.
  2. din ce ai scris trag concluzia ca nu ai ascultat interviul. Pt ca aspus ca el a franat unde fraba de obicei, fiind f putin mai pe exterior ca erq MM langa el.
  3. Nu prea ai cum sa iesi larg in virajul ala, e murdar pe exterior, si sunt si niste denivelari pe exterior acolo. Asa a cazut si martin anul trecut, miller la fel, si mai multi. problema, asa cum a explicat-o el si s-a vazut si pe filmare a fost ca motoreta a intrat intr-un voblaj pe franare. De unde si imposibilitatea de a mai incadra motoreta pe curba.
  4. Nu cred, dar vedem, banuiesc ca la start va pierde cel putin 2 locuri, iar pe linia dreapta din spate mai trec 2 ducati-uri pe langa el. Care vor fi imposibil de depasit. dar poate ne face o surpriza
  5. Cine mah? Q, asta care nu prea stie cu mobra? incredibil lap-ul
  6. A.. am pus pariu ca nu ia campionatul ca sa am in motiv sa ma mai uit la curse :)))). mai pun unul, macar asa raman motivat. altfel, am zis ca singurul care il poate bate pe MM este doar el. Anul asta MM pare cel mai puternic, matir si fara agresivitatea bine-cunoscuta a lui. eu in continuare sper la niste batalii, altfel cmpionatul o sa devina destul de plictisitor.
  7. eu ce sa cred? Ca poate pecco sa-l bata pe MM?
  8. da, am citit. Majoritatea detiva din faptul ca e mai suplu motorul. si, intresant este dezavantajul L4 care limiteaza folosirea aero din cauza faptului ca e lat. Parerea mea este ca o sa-l schimbe pe v4, cel mai tarziu in 2027.
  9. i-au platot lui Q. Poate ii platesc si lui Acosta cine stie. Cu V4, au fost mai multe declaratii, cea a lui Marmolini care zicea ca un V4 din cauza dimeniunilor lui, permite o plaja mai larga de setare a geometriei. Cam de ce se plang pilotii yamaha pe iesire, ca nu au traction... vedem daca o sa apara la vreo cursa anul asta.
  10. nu e nimic insane. Am svut si eu. Este de cumparat... sa scoata vibratiile din roata spate. A mai fost folosit de catre ducati si de catre ktm. https://www.wrs.it/en/suspensions/371498-supreme-technology-oversuspension-aprilia-rsv4-r-factory-2009-2022.html?utm_source=sniperfast&utm_medium=search&utm_campaign=sniperfast-search&utm_content=OVS-STB%2FRSV4TUONO
  11. Si ca sa fie treaba si mai smechera: Yamaha stunned the MotoGP world by bringing not one, but two completely new V4 machines to the track. One is a 1000cc prototype — an evolution of their current project — while the other is an 850cc bike developed with the 2027 regulation changes in mind. The bikes were tested by Augusto Fernandez and Cal Crutchlow, offering Yamaha valuable feedback on both platforms.
  12. pai presiunea pare mai mult influentata de umiditatea din aet, nu de oxigen. Chiar crezi ca nu or fi testat ei de au ajuns la concluzia asta? in plus cum mai discutam, azotul are ai niste dezavantaje, si anume ca se incalzeste mai greu. Poate nu functioneaza cauciucurile la capacitatea lor cu azot. vezi, ca ei zic ca au folosit si au renuntat. De aia zic ca probabil or fi facut ei ceva teste.
×
×
  • Creează nouă...