Sari la conținut

damager

Super Membru
  • Număr conținut

    2.551
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.youtube.com/watch?v=I5UxlAR3AGw

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Maramures(Bucuresti)
  • Permis moto din
    2005
  • Motocicleta
    Ktm, CBR, R1, RSV4, R9
  • Numar moto
    B - 64- ...
  • Club
    Tase Racing

Informații profil

  • Motociclete detinute
    R1, super tenere, 990 adv, exc 250, F650GS, cbr f4, cbr 600 rr, Montesa, gsxr, africa twin, rsv4, RS660, RS457, R9

Vizitatori Recenți Profil

2.456 citiri profil

damager's Achievements

  1. Nu caut scuze aluia. Incercam sa inteleg situatia. Adica, parerea mea este ca aman2 au gresit, desi dupa regulament cred ca doar rueda poate fi invinovatit. ca nu stiu si nu caut acuma, daca faptul ca daca mergi mai incet decat ritmul normal trebuie sa iesi de pe trasa, care se refera la calificari si antrenamente se aplica si la turul de formare. la orice amarat de track-day mergi prin europa, toti iti spun sa nu mergi incet pe trasa. poate vroia sa vada de unde poate sa acceleze la iesirea din virajul ala. Cine stie ce era in mintea aluia
  2. Da, in regulament nu scrie nimic specific. dar in litera regulamentului scrie ca trebuie sa mergi in asa fel incat sa mu incurci sau sa pui alti piloti in ipostaze periculoase. inteleg ca baiatul asta e destul de grav , sper sa isi revina, sa nu se lase cu RIP. Oare era wildcard? Ca nu imi aduc aminte sa-l mai fi vazut pe grila. mai mult, astia din motogp pt sprint merg super incet ca sa nu consume benzina. pare ca nu era wildcard, deci nu era vreun rookies, si el trebuia sa mearga in afara trasei asa incet. dar si Rueda, cred ca se uita in altw parte ca nu se astepta sa fie cineva acolo
  3. Am vazut video. Chiar daca pe tv pare distanta mare, daca te-ai dat pe circuit poti sa iti dai seama ca nu e chair asa mare distanta. Poti sa si masori, vibratorul are fiecare dala la aprox 1m. daca le numaram, cred ca sunt sub 30 de bucati. dar, eu sunt doar curios cine e vinovat. Ca baiatul ala nu avea ce sa caute pe trasa fumand o tigara, trebuia sa fie pe dreapta cum sunt ceilalti pe care Rueda ii depasesteste.
  4. M-am uitat, din viraj nu il vede ca erau 3-4 pe interior. in linie dreapta nu te astepti ca ala sa fie oprit la o tigara pe trasa. Cand si-a dat seama ca ala sta pe loc era prea tarziu. ca mi-e greu sa cred ca un campion mondial poata sa faca point-fixation.
  5. Se pare ca si Ducati si Honda sunt intresate de Q. Nu imi este clar cine a fost de vina aici, Rueda care a venit din spate, nu avea viziblitate asta e clar, erau mai multi piloti pe interior, clar nu l-a vazut, sau baiatul ala care merge asa lent. In regulament nu exista ceva care as reglementeze viteza in lap-ul de formare. Probabil ca se va pune.
  6. Nu s-a dat, dar nu pare ca e ceva de vazut. virajul e mare, permite mai multe trase. Q nu a fost acolo, toti intra mai larg ca sa optimizeze iesirea in linia dreapta. Mor a intrat mai strans si a luat virajul fara da iasa larg. cred ca momentul prins de pe monbra lui Q l-a facut sa para asa agresiv.
  7. imi place stilul lui de mers, dar nu sunt neaparat un fan. Nici macsr fan yamaha nu sunt, chiar daca am schimbst aprilia cu yamaha anul asta. doar ca mie imi place sa citesc ai sa incerc sa inteleg mai multe lucruri, si san u ma opresc la X e pilot slab, nu stie, a distrus motoreta, etc.... cam asta e diferenta dintre mine si tine. si btw, Rins l-a depasit de 2 ori in ultimii 2 ani, in rest se batea cu chantra. Nu ca as avea ceva cu baiatul acela. Asa da las-o mai moale cu Rins ca e cea mai mare dezamagire de la yamaha. din paddock acuma, cel mai mult il apreciez pe ogura, si cel mai simpatic imi e Diggia.
  8. daca urmaresti atent cursa trecuta o sa vezi ca 7 din 8 piloti care l-au depasit pe Q au facut-o pe linia dreapta fara probleme. Acosta parca a trecut de el si pana la franare avea si 2-3 lungimi de motoreta in fata. Cu niciunul nici macar nu a ajuns in perioada de franare. Asta e yamaha acuma. Daca nu ai un val de hate Q, cum au unii, poti sa intelegi ca degeaba ai viteza pe viraj pt ca odata cu aero si ceilalti au incepit sa aibe o viteza similara, au mai buna acceleratie si iesire din viraj si mai stabila pe frana. ca sa intri la bataie cand esti mai slab pe acceleratie, pe franare, cand presiunea iti creste daca stai aproape de cel din fata, cand guma spate se toceste mult mai repede din cauza overspin-ului inseamna sa risti probabil peste masura. Dar deh, daca nu risti, nu esti bataios, daca risti si cazi este prost. parerea mea este ca, Q este un pilot inteligent si rapid, reuseste sa scoata maxim din ce poate motoreta si se pare ca s-a cam saturat de yamaha. Eu unjl spre sa plece la Ducati, poate Aprilia ca sa mai avem spectacol.
  9. Alte gume in cursa, alt setup, conservarea gumei. in general in antrenamente se valideaza ritmul de cursa ca sa tina guma. nu e atat de simpla treaba pe cat pare la TV. daca ritmul tau de cursa este sa zicem, 1.30 ca asa s-a verificat in antrenamente, si cei din fata merg 1.29, al niste decizii de luat. poti sa faci ca si Acosta, care forteaza la inceput si pe final scade ritmul foarte mult, poti sa mergi in ritmul tau si atunci se pune distanta fata de grupul din fata. Conteaza startul, in ce grup esti, cat de repede se incalzeste guma, presiunea sa nu creasca, etc. In plus de asta in 1-2 tururi este mai putin probabil ca pilotul sa greseasca la fel de mult ca intr-o cursa de 25 de lap-uri.
  10. Da, e ciudata situatia. Pe de-o parte nu poti sa blamezi sponsorii, care iti dau zeci de milioane, si vor sa le creasca vanzariile, ca pana la urma de aia iti dau banii. Pe de alta parte transforma sportul in vanzare. sa fim acuma seriosi, cat ar putea sa vanda Acosta orice? Nu are carisma, nu are fata de vanzator. Dar, totusi e un pilot rapid. De ex Diggia are mult mai multa carisma decat Acosta, dar nu e la fel de rapid. faca timpul pe tur fara cineva in fata. Mai asculta declaratii si incearca sa nu ai valul Q peste ochi .
  11. Nici nu prea mai conteaza cine pleaca si cine vine. Statementul ca nu mai tre sa fi rapid, ci sa vinzi e suficient.
  12. Pe surse se pare ca a avut loc un meeting intre Monster si Yamaha si rezultatul este unul neasteptat. Cica Monster ar fi zis: “It’s not about who’s fastest anymore, It’s about who sells the most energy drinks.” si se pare ca se insista pe un pilot din Asia sau Africa ca sa se extinda cu vanzarile pe directiile astea. ar fi trist pt yamaha .
  13. A fost intentionata intrarea lui Bulega din sprint cand l-a dat jos pe turc? a facut un LLP si cei din spate nici nu ai ajuns langa el. o fi fost strategia ducati?
  14. ar fi tare sa castige si RF un gp, desi imi este maxim de antipatic. dar sansele zic eu ca sunt mici, din pacate face destul de multe greseli inca si nu face un tire management bun. cert e ca motoreta merge din ce in ce mai bine. Pe Bez nu-l exud de pe podium, dar va tine f mult de ce batalii va avea de dat in pluton.
  15. Cu 1s doar mai lent decat pole-ul de motogp. totusi, e de inteles, circuit mic, fara linii drepte f lungi.
×
×
  • Creează nouă...