problema este ca la moto3 si moto2 s-a scos warm-up-ul de duminica si au 2 lap-uri im care sa testeze eventuale modificari inainte de cursa. De aiaerg tare. Dac te uiti pe filmare o sa vezi ca mai e un grup inainte care merge tare.
ghinionul a fost la rueda ca a avut in viraj 2 piloti care si ei mergeau mai incet si i-au limitat vizibilitate.
cand zic ca el putea sa-l vada, mai avea maxim 20-30 m pana la el.
el iesea cu 200+ km/h, iar celalat se tara cu 20-3k km/h.
In plus, circuitul urca cu soarele in fata.
motoreta verde cu combinezon verde langa iarba verde.
Chiar nu pot sa cred ca un campion mondial, fie el si la moto3 nu are reactie.
pur si simplu s-au aliniat mai multe planete care au dus la accident.
din punct de vedere safety, cea mai nasola este scoaterea warmp-ului, care forteaza pilotii sa testeze chestii in cele 2 lap-uri de dinainte de cursa.
Baiatul stia ca are probleme si ca urma sa intersecteze trasa, trebuia sa iasa de pe circuit, sa se uite in spate, si cel mai important sa fie cu o mana ridicata. Asta spune regulamentul.
daca avea o mana ridicata cand a vazut ca are probleme, se ridicau steaguri galbene si nu se mai forta din spate.
parerea mea este ca o pondere mai mare de vinovatie in accident o are el, nu rueda.
dar, e doar parerea mea, si am confruntat-o cu niste piloti de un nivel mai inalt decat cei de la noi.