Sari la conținut

damager

Super Membru
  • Număr conținut

    2.454
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.youtube.com/watch?v=I5UxlAR3AGw

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Maramures(Bucuresti)
  • Permis moto din
    2005
  • Motocicleta
    Ktm, CBR, R1, RSV4
  • Numar moto
    B - 64- ...
  • Club
    Tase Racing

Informații profil

  • Motociclete detinute
    R1, super tenere, 990 adv, exc 250, F650GS, cbr f4, cbr 600 rr, Montesa, gsxr, africa twin, rsv4

Vizitatori Recenți Profil

2.381 citiri profil

damager's Achievements

  1. Din cauza stilului de pilotaj, Bag foloseste f mult trailbrake ca sa intoarca motoreta, ceaa ce duce la uzarea gumei fata pe laterale. MM franeaza tare mai putin inclinat si intoarce motoreta din corp.
  2. 3 pole-uri pe 3 circuite semnificativ diferite inseamana un progress... nu este ceva izolat, gen locul 2 a lui Vinales, piedut pt presiune.
  3. eu zoc ca yamaha e mai aproape sa rezolve pb de grip decat ktm si aprile sa iti rezolve pb lor de vibratii, acceleratie, ambreaj, etc... la mugello eu zic ca yamaha o sa fie prima dupa ducati. Nu cred ca va reusi sa bata toate ducati-urile, dar va fi sus. La assen ar tb sa se bata cu ducati.
  4. Se pare ca in sfarsit vom avea niste detalii despre V4....
  5. auzi, daca iei ultimile curse, exceptand Aragon, unde yamaha a fost slaba ultimii 10 ani, dupa Ducati(24,25,29.. pt mine tot ducati e), cu ce ti-i se pare ktm, honda si aprilia peste yamaha? Doar asa ca sa imi dau si eu seama la ce te uiti tu? hai sa iti explic cum vad eu: ktm si aprilia nu au evolutat mai deloc in ultimii 2 ani, aprilia in continuare are probleme cu tractiunea din virajele de treapta 1 si 2. Mai mult, nici pb cu ambreajul nu au reusit nimic, vezi starturile lui Bez. ktm in continuare are vibratiile lor de care nu pot sa scape. In plus nu au venit cu absolut nimic nou sub soare, au noroc cu Vinales care mao scoate din palarie cate o cursa si Acosta care din cand in cand reuseste sa nu termine guma spate. cele mai evidente progrese se vad la yamaha si la Honda. Doar ca Honda il are doar pe Zarco... restul sunt la gara. La fel si yamaha, din 4 pilotii unul mai si merge. yamaha a facut un mare pas in fata in tururile rapide si s-a vazut, au testat de la inceputul anului 3 bascule, 2 cadre, 2 tipuri de carene. si incepe sa se vada progresul. Si parerea mea este caincepe sa ia fata celorlalti. Incepe sa aibe mai multa viteza de top, sa nu mai fie agresiva. Deci mie mi-a se pare ca e cea care a facut cel mai mare progres. vom vedem in cursele urmatoare unde este yamaha, mugello israsi nu e un circuit pt yamaha, ducati rules pe linia aia dreapta. dar, cum ziceam, e doar parerea mea.
  6. pirelli si michelin... dupa moto3 ai moto3 trasa eate ub pic mai alunecoasa. Pt ca pirelli si michelin. nu ma intreaba de ce, nu as putea sa iti zic, dar se pare ca nu e ok. Chiar sunt mai multe declaratii in acest sens.
  7. pe mine m-ai pierdut :). Deci a progresat sau nu? Sau tu o s zici ca a progresat cand o sa ajunga sa bata Ducati? Vezi ca Ducati a avut nevoie de vreo 7 ani si niste inovatie ca sa bata Yamaha si Honda...Asta nu se intampla peste noapte. Dar, progres exista vizibil si as putea sa zic ca in momentul asta Yamaha e a 2-a motoreta de pe grila... vezi declaratia lui ca spune si despre asta. El spune ca fara sa fie in attack-mode a reusit sa mearga confortabil cu aproape jumatate de secunda mai tare, vreo 4 lap-uri, a avut feeling si nu a mai avut niste vibratii care au aparut in cursa dupa 5 lap-uri. SI chiar spune ca diferenta in grip fata de cursa efectiva nu este asa mare, deja trasa este gumata.
  8. parerea mea este ca daca vrei sa vezi progres trebuie sa compari cu rezultate sau timpi tot de la yamaha. Nu cu pozitia lui Q, care este dependenta de ceilalti. fata de anul trecut cand yamaha nu a avut nici un pilot in Q2, acuma Q s-a calificat. anuk trecut cand in q1 a avut best 1.48... acuma a 1.46.... daca nici asta nu inseamna progrez, atunci cred ca e ok sa inchidem discutia aici. lipsa de rezultate vine dintr-un pachet mult prea bun la ducati, un vinales care parca incepe sa renasca cu o mobra pe moarte.... n-are sens discutia. Daca tu nu vezi progres dupa 3 pole-uri consecutive, inseamana ca ne uitam la lucruri diferite
  9. O noua specificatie de motor pt mugello, o noua bascula, ceva modificari pe la aerodinamica. din declaratiile lui Q, fara sa fie in attack-mode si cu gume uzate a legat 4 lap-uri la -0.4 fata de turul de calificare. deci, yamaha vina cu chestii, doar tu o tii-i pe a ta Sunt curios cine a testat V4 de la yamaha... poate Vinales
  10. eu iau de buna ce a zis Q despre yamaha. Ca in conditii de grup bun si pe un tur yamaha a reusit sa faca un pas in fata. Si s-a vazut in cele 3 pole-uri. nimeni nu se astepta aici sa faca ceva. Deci exista un oarecare avans. Parerea mea este ca incepe sa ajunga din urma pe ceilalti. ca pana la ducati e cale lunga, asta tot Q o spune, ca daca nu reusesc el o sa isi caute in alta parte. Eu sper sa fie ducati.
  11. Aici yamaha nu prea a excelat la Aragon. Lorenzo a castigat aici cu yamaha si Morbidelli cand s-a tinut in toamna cu temperaturi in jurul a 20 de grade. pe langa asta, Q a si declarat ca nu e un circuit pe care se descurca. e si Method cu yamaha cam cum esti tu cu talentul lui Q:). Deci sunteti chit
  12. Toate sansele. Ii place circuitul. Singurul care poate sa-l incurce e frati-su
  13. For the first time in history, Yamaha will unveil a V4-powered M1 this weekend at Motorland Aragon! Fabio Quartararo is set to test the revolutionary bike on Monday during the post-race test.
  14. Pare greu se crezut, nici eu nu prea cred, dar zvonurile exista, si orice se poate intampla. am auzit ca la Le Mans, Bag ar fi discutat cu Yamaha. acuma, cine stie dc e adevarat sau nu. dar vezi, nici eu nu am crezut zvonurile cu Martin. Cum ar fi Martin langa MM anul viitor Sky italia
  15. Na belea In a seismic shift within the MotoGP world, Yamaha has officially confirmed the signing of Francesco “Pecco” Bagnaia to a historic contract, marking a new chapter for both the Italian rider and the Japanese manufacturer. The announcement, which has sent shockwaves through the paddock, positions Bagnaia as the highest-paid rider in MotoGP history, with a deal that reflects Yamaha’s bold ambition to reclaim its former glory. Adding further weight to this monumental move, MotoGP legend Valentino Rossi, Bagnaia’s mentor and compatriot, has publicly endorsed the decision, praising both the rider’s talent and Yamaha’s strategic vision.
×
×
  • Creează nouă...