Sari la conținut

damager

Super Membru
  • Număr conținut

    2.367
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.youtube.com/watch?v=I5UxlAR3AGw

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Maramures(Bucuresti)
  • Carnet moto din
    2005
  • Motocicleta
    Ktm, CBR, R1, RSV4
  • Numar Moto
    B - 64- ...
  • Club
    Tase Racing

Informații profil

  • Motociclete detinute
    R1, super tenere, 990 adv, exc 250, F650GS, cbr f4, cbr 600 rr, Montesa, gsxr, africa twin, rsv4

Vizitatori Recenți Profil

2.306 citiri profil

damager's Achievements

  1. Pe corcuitul asta slabe sanse. sunt 2 circuite unde MM face legea, aici si in germania. ma rog, pe toate este favorit, dar pe astea 2 este imbatabil. Parerea mea.
  2. Din pacate da. Au construit o mobra extrem de potenta nu? Chiar daca au inceput la limita regulamentului. Au beneficiat oricum de know-how pe electronica inainte de a se impune MM ca unified software. ducati cup, cum zicea si Toprak.
  3. Daca e cineva care a distrus yamaha (si honda) aceea e Ducati. Daca urmaresti timpii, ei au scazut, dar nu in ritmul in care a scazut ducati timpii. In rest, toate asta ca un pilot sau altul a distrus dezvoltarea sunt niste mituri. Pilotii cer niste lucruri si inginerii se dau cu capul de pereti sa le faca. Q a cerut putere...cand vezi cum te depasesc ducati-urile pe linia dreapta ce sa ceri? Stabilitate pe frana, cand ducati punea cativa metri buni pana in viraj? ducati a fost tot timpul o motoreta puternica, stabila pe frana si rapida pe acceleratie pentru ca era mai lunga. Problema ei era sa coteasca si sa nu omoare fizic pilotul. lucruri care le-au rezolvat extrem de bine cu aero si electronica. in rest, totul e poveste.
  4. Avea prima sansa, nu o sansa mare, trebuia sa termine in spatele lui Lorenzo dc acesta termina pe podium.
  5. Or fi pus astia ceva gresit dar care se pare ca nu i-au dat mare avantaj. pustiul merge bine. Ma bucir cu atat mai mult cu cat RF nu face mai nimic cu mobra aia, doar gura e de el.
  6. Totusi sa nu poti sa te apropri de Mor pe soft? ok, nu iti place circuitul, nu ai ritmul lui MM si AM, dar in 2 tururi a luat 0.5 la mor si acolo a murit in urmatoarele 4 tururi. cine stie, a zis ca 15 puncte sunt mai bune decat 0. AM a franat devreme acolo. De aia a trecut pe langa el si a si oprit motoreta.
  7. JM are experienta sa revina. La nivelul asta cam toti au. Problema e ca a ratat testele, nu cunoaste motoreta. Nu prea are setari pe ea pentru el. Nici eu nu cred ca o sa rupa gura targului cand se intoarce, dar nu poti sa sti niciodata. Eu sper sa se bata macar la locurile 4-6 cand revine. Are loc sa creasca si eu sunt de parere ca nu e un pilot de tot. Pe de alta parte, poate modeul asta i se potriveste. Cine stie. Oricum inceputul de campionat ii este favorabil. Nimeni inafara de frati-so nu s-a apropiat de timpii lui.
  8. Mai ai un pic de rabdare. Pe circuitele astea Bag nu poate sa exploateze cel mai mare avantaj al lui, si anume franarea. cand o sa vina circuite cu mai mult grip AM nu o sa mai fie asa confortabil in fata. sper sa ajunga sa se bata cu MM, o sa fie niste batai intresante. Mai ai un pic de rabdare. Pe circuitele astea Bag nu poate sa exploateze cel mai mare avantaj al lui, si anume franarea. cand o sa vina circuite cu mai mult grip AM nu o sa mai fie asa confortabil in fata. sper sa ajunga sa se bata cu MM, o sa fie niste batai intresante. Mai ai un pic de rabdare. Pe circuitele astea Bag nu poate sa exploateze cel mai mare avantaj al lui, si anume franarea. cand o sa vina circuite cu mai mult grip AM nu o sa mai fie asa confortabil in fata. sper sa ajunga sa se bata cu MM, o sa fie niste batai intresante. Eu cred ca yamaha inca are pb cu incalzirea gumei fata, altfel nu imi explic caderea de ritm care a avut-o Q in cursa. In 12 tururi a scazut ritmul cu 1 secunda. Ori a fortat prea mult la inceput si a distris rapid guma spate, ori termperatura / presiunea in guma fata.
  9. eu am facut pariu cu Method doar ca sa am o motivatie sa ma mai uit la curse. dar, campionatul e lung, orice se poate intampla.... go Yamaka
  10. Da. Ce e intresant este da astia sunt primii romani care vor avea produse implicate direct in curse. parteneriatul cu bit defender este pe partea de securitate doar, iar allengra pare-mi-se ca e companie germana cu birouri in Romania. Astia au ctr si cu wsbk.
  11. Cade daca forteaza, daca e nevoit sa forteze. In primele 3 etape eu nu cred ca e nevoit sa fortezez anyway, sper sa ma insel
  12. pai eu nu am zis asta. Si nici nu cred ca se va intampla asta. dar, acolo vom vedea adevarata diferenta. Pana la jerez conditiile sunt favorabile lui MM. piste alunecoasa, inceput de campioanat, si stim ca MM se adapteaza mai repede la schimbari. Lui Bag ii trebuie mai mult timp. daca si la Jerez MM e cu 0.5 sec prste bag s-a cam terminat campionatul. Doar o greseala majora mai poate sa-l impiedice pe MM.
  13. O companie IT din Cluj a devenit a doua firmă din România care intră în Formula1. Este vorba despre RebelDOT, o compania de dezvoltare software din Cluj-Napoca. Aceștia au semnat un parteneriat cu echipa Visa Cash App Racing Bulls pentru sezonul 2025. "Ca fan înrăit al Formulei 1, acest parteneriat cu Visa Cash App Racing Bulls este deosebit de entuziasmant pentru mine şi pentru RebelDOT. F1 reprezintă fuziunea perfectă între tehnologie şi performanţă înaltă, valori care ne ghidează activitatea zilnică", a declarat Tudor Ciuleanu, CEO-ul RebelDOT vor folosi soft romanesc pentru interpretarea datelor venite de la diferiti senzori.
×
×
  • Creează nouă...