Sari la conținut

damager

Super Membru
  • Număr conținut

    2.575
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.youtube.com/watch?v=I5UxlAR3AGw

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Maramures(Bucuresti)
  • Permis moto din
    2005
  • Motocicleta
    Ktm, CBR, R1, RSV4, R9
  • Numar moto
    B - 64- ...
  • Club
    Tase Racing

Informații profil

  • Motociclete detinute
    R1, super tenere, 990 adv, exc 250, F650GS, cbr f4, cbr 600 rr, Montesa, gsxr, africa twin, rsv4, RS660, RS457, R9

Vizitatori Recenți Profil

2.484 citiri profil

damager's Achievements

  1. cine stie, mai toti inginerii au zis ca challenge-ul nu este sa scoata HP din motorul de 850...probabil ca vin ajunge la aceeasi putere ca si acuma. Eu unul as gandi moturl dupa cotele 2027. le-ar da un avantaj importat....doar gandindu-ne ca, KTM abia a avut primul test cu V4. " KTM has become the first manufacturer to test a prototype 850 cc engine on track, a major step toward the new MotoGP era set for 2027. The private test took place at Circuito de Jerez in Spain with riders Pol Espargaró and Dani Pedrosa checking the new prototype. Despite financial challenges, KTM pressed ahead — the prototype uses a V4 850 cc power unit built to run on 100% sustainable fuel, in line with upcoming MotoGP regulations. The test ends speculation: the future of MotoGP is already taking shape — and KTM wants fans to know they’re ready for the 2027 transition. " Se pare ca, KTM va avea ceva challenge-uri mari cu motorul de 850 : "The big argument for reducing capacity to 850cc was safety… But we know that corner speeds will be higher, and this is where we crash.”
  2. pai si cum testau 850 in conditii de cursa? Parerea mea este ca s-au grabit cu V4 ca sa acumuleze know-how. Le-a fost clar ca nu mai puteau sa mearga cu L4 in 2027, motivele probabil ca le stiu ei mai bine, deci aveau nevoie de know-how pe V4 pentru a putea sa mearga cu el din 2027. Poate chiar e de 850 si doar pretind ca e de 1000 xa sa poata sa faca teste oficiale si wildcard in curse.
  3. Pentru cei care se intrebau de ce vine yamaha cu v4 acuma. The boss of Yamaha revealed that the moment they read the upcoming 2027 rules, they immediately understood their current engine setup wouldn’t cut it — pushing them to develop a V4 for the future. The V4 isn’t just about power — it’s a strategic move to adapt to upcoming regulations and stay competitive in a changing championship.
  4. da, dar l ducati functioneaza electronica, la ktm nu prea si de aia distruge guma. uite la Bas care e mai smooth. E pe nicaieri cu mobra...
  5. Aprilia cu aripioare de bmw @xt600 nu poti sa compari pe Acosta cu Oliveira. Ce a luat ktm au fost victorii de conjuctura, uneel pe ploaie, altele ca au cazut alti piloti. in primul rand nu era MM pe ducati de uzina, in al doilea rand, pe atunci Ktm baga ani on r&d... acuma mai putin. nici bez cu aprilia nu a reusit sa ia o victorie in cursa mare cu MM pe pista. cu atat mai putin Acosta cu ktm, o motoreta inferioare apriliei zic eu, si un pilot care inca mai are de invatat la conservarea gumei spate. Faptul ca e agresiv cu motoreta are si puncte bu e si rele. Nu cred ca e un avataj ca e agresiv, pb cs e singura modalitate de a merge cu ktm. dezavantajul este ca distruge guma spate.
  6. o sa vedem in test realitatea. 11 sec fata de bulega nu pare un rezultat extrem de convingator
  7. Da, probabil ca tot de la locul 2 in jos. Sa nu ne lasam dusi de valulul ultimilor curse unde MM nu a mai participat.
  8. nu stiu ce sa zic. Penalizarea mi-i se pare cel putin ciudata. Ald a fost larg in viraj. Chiar el declara ca i-a atins mana cu roata spate. Miller inchidea virajul. a foat un block-pass mai agresiv, dar nu mi-i s-a parut de penalizare. dupamcum se vede, laniesire Miller era aproape de trasa.
  9. eu m-am referit ca si la anu o sa fie in moto2. alonso e puternic, vine rueda.... cine stie ce o sa fie.
  10. cam da. Nici nu imi dau seama daca sa ma bucur sau sa fiu trist. imi place Gonzales, dar, dupa descalficare si cazatura parca a uitat sa mearga. in acelasi timp ma bucur ca un brazilian castiga. E si simpatic moreira. gonzales mai are o sansa anul viitor.
  11. Eu am vazut comparatia 336 va 347. In turul in care l-a depasit prima data AM. cu aspiratie, dar totusi e f mare diferenta. Aici s-a vazut foarte bine diferenta intre ducati si restul in treptele superioare, 5 si 6. incredibil de mare diferenta. AM schimba a 5-a inainte de termina ultimul viraj iar accelerarea era mult peste ktm. De aprilia nu mai zic nimic.
  12. Hosciuc locul 3 in motoe. primul roman pe podium ever.
×
×
  • Creează nouă...