Sari la conținut

damager

Super Membru
  • Număr conținut

    2.312
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.youtube.com/watch?v=I5UxlAR3AGw

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Maramures(Bucuresti)
  • Carnet moto din
    2005
  • Motocicleta
    Ktm, CBR, R1, RSV4
  • Numar Moto
    B - 64- ...
  • Club
    Tase Racing

Informații profil

  • Motociclete detinute
    R1, super tenere, 990 adv, exc 250, F650GS, cbr f4, cbr 600 rr, Montesa, gsxr, africa twin, rsv4

Vizitatori Recenți Profil

2.188 citiri profil

damager's Achievements

  1. . Wishfull thinking. din declaratiile lui Bartolini deduc ca nu e prea mare diferenta intre v4 si l4. Doar ca V4 fiind mai compact lasa mai mult spatiu de joaca cu geometria, echilibrul motocicletei. Asa o fi daca zice el. totusi, tre sa adaptezi toata motoreta la v4. Ma indoiesc ca yamaha va reusi sa faca ceva pana in 2027 cand se schimba motorul. Cred ca vor doar sa castige experienta pe v4 pana atunci.
  2. Una e sa fi rapid si alta e sa castigi curse. sper ca Acosta sa fie intr-adevar rapid, dar deocamdata el e sus pentru ca nu face mai deloc management de gume. Indiscutabil e talentat, sa speram ca o si demonstreze, si ktm o sa poate sa ii dea o mobra competitiva. gps positioning nu mai au de cand au venit cu unified software. Tot ce seteaza este la nivel de treapta, lean angle, turatie cata putere lasa sa livreze ca sa o puna eficient la asfalt. pilotii schimba nivele de tc si de power in functie se uzura pneurilor si de strategia de cursa. mai noi la yamaha si in functie de nivelul de benzina. Ca se pare ca au tot ramas fara
  3. lean angle nu are legatura cu iesirea din viraj. Jm pune umarul jos si cu honda. Problema e pe iesire cand incep sa deschida gazul. s-a vazut cat se mult overspinning facea pe iesirea din 5. Dansa motoreta sub el in toate directiile. si el a declarat :" to much power on some corners". asta ca sa ne dam seama cam cum merge ducati. Ei deschid gazul blana la iesire si electronica moduleaza powerul ca sa fie eficienta puterea. Nu mai e perioada in care electronica era in mana pilotului, si el controla puterea.
  4. Problema la aprilia nu a fost fata, ci iesirea din viraj in treptele 1 si 2 unde ducati este racheta. Barcelona e un circuit bun pt aprilia ca are viraje lungi de viteza media. acuma, daca nici JM nu merge cu ea inseamna ca mobra are probleme. Stilul lui care duce viteza pe viraje sper sa se potriveasca mai bine pe aprilia decat stilul lui Vin.
  5. pai indienii au 49.9 % din ktm
  6. A facut Ducati manevre. campionul mondial 2025 e pe acel podium.
  7. Ma da ce te-ai ofuscat. mie imi place sa cred ca o sa fie bataie. Am voie? Sau tre sa am tupeu sa zic ca va castiga MM sau altu. Ca sa ce? Daca iese sa ma bat cu pumnii in piept... am avut dreptate. N-are legatura.... daca ar fi dupa mine as vrea la anu sa castige Acosta. Ca mi-as lua si eu ktm. Tocmai au scos un super model de ssp. De unde plm sa stiu cine va castiga. Poate cade MM si isi beleste iar ochiul si atunci pa campionat.
  8. La tine nici nu ma astepta la altceva. Fan declarat, e normal sa te iti placa cand castiga
  9. Eu ma abtin sa fac asemenea predictii. btw, daca tu esti asa sigur, te mai uiti la motogp anul viitor?
  10. MM, Bag si poate Acosta dc ktm reuseste sa imbunatateasca mobra. si mai pot aparea surprize, cine ppate sa prezica ce o sa faca JM la Aprilia, sau cu ce o sa vina Yamaha anul viitor. Poate Aldeguer e un alt Acosta, desi anul asta nu prea a confirmat. honda o scot din calcul ca nu are nici mobra, nici piloti. imi vine in cap Toprak la BMW, cand toata lumea il dadea mort, a reusit campionatul. Poate si JM o sa faca o figura frumoasa la Aprilia. dar, in esenta MM si Bag raman principalii actori pana in 2027.
  11. Oricare ar fi scenariul in week-end, am ajuns iar la ultima cursa csi titlul inca nu e decis. ceea ce e un lucru bun pr campionat. Presimt ca si anul viitor va fi la fel. Cu alti actori.
×
×
  • Creează nouă...