-
Număr conținut
2.509 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://www.youtube.com/watch?v=I5UxlAR3AGw
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Maramures(Bucuresti)
-
Permis moto din
2005
-
Motocicleta
Ktm, CBR, R1, RSV4
-
Numar moto
B - 64- ...
-
Club
Tase Racing
Informații profil
-
Motociclete detinute
R1, super tenere, 990 adv, exc 250, F650GS, cbr f4, cbr 600 rr, Montesa, gsxr, africa twin, rsv4
Vizitatori Recenți Profil
damager's Achievements
Mentor (12/14)
-
Rare
-
Rare
-
Rare
-
Rare
-
Rare
Recent Badges
-
16. SAN MARINO Red Bull Grand Prix of San Marino and the Rimini Riviera
topic a răspuns lui damager în Cavaleruul Competitii Internationale
E urata cu spuma. Macar sa mearga. -
-
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui damager în Cavaleruul Competitii Internationale
Pai atunci vezi declaratia lui MM :)...ori si el vb prostii? -
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui damager în Cavaleruul Competitii Internationale
-
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui damager în Cavaleruul Competitii Internationale
Nu cred ca a fost ploaie efectiv, din ceva poze pare ca a plouat si s-a oprit ulterior, dar pista nu a fost 100% uscata. daca o sa fie wildcard la misano inseamna ca e bine. Daca Fer o sa fie tot pe L4 inseamana ca nu a fost bine @xt600, un filmulet pentru tine 1902141057_ScreenRecording_09-09-202507-48-54_1.mov -
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui damager în Cavaleruul Competitii Internationale
Cica la test din pacate a plouat. se pare ca bestul lui Q a fost 1.39.3 in ciuda conditiilor neprielnice. sincer, habar nu am ce inseamna timpul asta. Probabil ca daca o sa o vedem wildcard, inseamna ca sunt pe drumul cel bun. -
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui damager în Cavaleruul Competitii Internationale
A explicat Gigi diferenta intre ei, Pecco franeaza agresiv la inceput, ceea ce face ca motoreta sa ridice spatele si o destabilizeaza. Iar cand revine jos nu mai poate sa o incadreze pe viraj. in timp de MM franeaza mai putin agresiv la inceput, ceea ce ii permite sa franazeze mult mai eficient cu spatele si sa intoarca motoreta cu frana spate actionata. -
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui damager în Cavaleruul Competitii Internationale
regreseaza pentru ca testeaza setari sa isi regaseasca feelingul pe franare. Este normal sa regreseze, sa ne aducem aminte de Diggia cum mergea inainte si dupa momentul in care i s-a permis sa faca niste setari specifice lui. In momentul in care incepe sa modifici baseline-ul intri intr-un cerc vicios din care speri sa iesi cat mai repede si cat mai bine. alfel, daca nu schimbi nimic dar astepti sa se schimbe ceva, cu siguranta nu se va schimba nimic. Probabil ca si el incearca sa se adapteze la stilui lui MM ca doar are datele. a-pro-pos de L4 si V4... inclusiv Bartollini a declarat ca nu puterea este problema la L4. Ca teoretic inginerii pot sa scoata mai multa putere din el, problema e ca, cu mai multa putere echilibrul se strica, gen grip... si posiblitatiile de setari sunt limitate. la fel si la aero, motoreta fiind mai lata, nu pot sa creasca f mult aripioarele de ex ca ies din limitele impuse de regulament. eu sunt de parere ca yamaha se concentreaza mai mult pe 2027 decat sa scoata o motoreta competitiva acuma si dupa anul viitor sa o arunce la gunoi. Probabil ca dezvolta actuala atat cat drumurile cu 2027 sunt comune. gen, in 2027 se reduce dimensiunea maxim la aero si atunci ei vor sa ramana in limita aia chiar si anul viitor. Eu, cel putin asa as face. este aproape imposibil sa bati ducati anul viitor cu MM la ei. -
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui damager în Cavaleruul Competitii Internationale
e cultura japoneza, care nu se schimba in 7 ani. Poate ca in generatii. Ei nu inoveaza prin improvizatie, ci prin evolutie. Csf, ncsf asa sunt ei. Ce am inteles eu din diferite declaratii, cand configureaza mobra sa aibe grip pe spate, sacrifica intrarea si intoarcerea mobrei. Aici pb ca se simte lipsa de aero si apasare. nu tre sa astepti misano, testeaza Q azi la barcelona, fac astia test privat. Rins zicea ca V4 nu e tot, dar din declaratiile lui Bartollini, ala zicea ca v4 fiind mai ingust, permite mai mult sa te joci cu aero, geometrie, etc... ceea ce nu iti permite L4. asta cu pilotii care nu dau totul pe circuit e o prostie, toti dau totul acolo. -
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui damager în Cavaleruul Competitii Internationale
sunt piloti profesionisti toti. Chiar crezi ca e vreunul care nu da maxim? 100% dau toti 1-2, maxim 3 lap-uri in calificari. In rest ei merg la 80-90%. crezi ca Bag acuma merge doar asa sa fie acolo? toti dau maximum. La yamaha e greu cu depasirile, mai ales pe circuite stop&go, unde poerde si pe franare si pe accelerare. aici a reusit sa depaseasca pentru da Barcelona are niste viraje foarte mari, unde viteza pe viraj face diferenta. Ai vazut in sprint ca l-a depasit pe MM pe exterior? Pentru ca un circuit care nu e stop&go are in general trase alternative de depasire. La redbull si la Balaton este exact invers, unul stop&go only, celalalt prin de sicane, adica fara trasa alternative -
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui damager în Cavaleruul Competitii Internationale
Mda, citesti si tot timpul o sucesti ca sa fie cum zici tu. Oi fi vreun reporter undecover. Esti atat de hater pe directia asta, si probabil ca citesti selectiv :). Sau citesti si nu vrei sa intelegi. are si un nume asta. vezi ca MM a declarat ca cel mai talentat pilot dupa el este Q. cred ca jumatate din paddock au declarat de ce e asa usor sa blochezi yamaha in cursa. Cred ca cel mai clar a fost AE acuma 2 ani. A zis ceva de genul: " with yamaha is easy, you just have to be on the line in the middle of the corner" da, am vazut unde a fost MM cu honda si agresivitatea lui. Q a declarat de mai multe ori ca el le spune ingineriilor de simte el, si e "treaba lor" sa gaseasca solutia. el a cerut mai multa putere si top-speed pentru ca.... s-a vazut ieri, nu una ci 2 mobra care pana la punctul de franare i-am dat 3 lungimi de motoreta, venind de la 2 lungimi in spate. da, Q e doar marketing, ca deh, Rins il bate cu ceasul de la gara. eu am zis ca yamaha mi-i se pare dupa ducati overall, pentru ca mi-i se par mai usor de rezolvat problemele lor decat cele de la Aprilia si Ktm. intre timp, cu noul sasiu de la honda, se pare ca honda a facut un salt mare in fata. Problema la Honda e ca are un pilot harsait de honda in persoana lui Mir, un super pilot, dar cred ca dupa cate cazaturi a avut, are nevoie de o perioada sa isi revina, un Marini care pare un pilot bun, dar nu un campion, ai un Zarco batran. De al 4-lea nu sre sens sa pomenim. +1. daca te uiti mai atent, cum zici tu, o sa vezi ca l-a batut Muresan in cateva curse pe marele Ianonne. un pilot bunicel, dar nicidecum extraordinar, un caracter infect. ( cum am scris acum ceva vreme, l-am cunoscut personal, si e genul de persoana langa care nu vrei sa fi) -
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui damager în Cavaleruul Competitii Internationale
da... asa e, eu zic sa mai vezi niste declaratii de la oameni care chiar sa pricep, si poate mai iesi din retorica ta. -
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui damager în Cavaleruul Competitii Internationale
da, sigur poate, dupa cum se vede cu ceilalti piloti. -
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui damager în B.B.ul Competitii Internationale
Articolul nu spune ca Nag nu franeaza cu spatele. Eu inteleg ca MM franeaza mai sodt cu fata si echilibreaza mai bine motoreta cu frana spate, ceea ce ii permite sa franeze cu spatele mai mult ca sa inchida virajul... ceea ce ii permite sa deachida gazul putin mai devreme. daca observi in ultima vreme, Bag e cu spatele ridicat pe franarile mai violente. -
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui damager în B.B.ul Competitii Internationale
Nu cred ca exista pilot care sa nu franeze cu spatele. diferenta care o vad este ca pecco franeaza f agresiv fata si descarca spatele. Si atunci degeaba franezi. si cum zicea si in articolul ala, odata ce destabilizezi motoreta este greu sa mai franezi spatele