Sari la conținut

damager

Super Membru
  • Număr conținut

    2.568
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.youtube.com/watch?v=I5UxlAR3AGw

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Maramures(Bucuresti)
  • Permis moto din
    2005
  • Motocicleta
    Ktm, CBR, R1, RSV4, R9
  • Numar moto
    B - 64- ...
  • Club
    Tase Racing

Informații profil

  • Motociclete detinute
    R1, super tenere, 990 adv, exc 250, F650GS, cbr f4, cbr 600 rr, Montesa, gsxr, africa twin, rsv4, RS660, RS457, R9

Vizitatori Recenți Profil

2.468 citiri profil

damager's Achievements

  1. o sa vedem in test realitatea. 11 sec fata de bulega nu pare un rezultat extrem de convingator
  2. Da, probabil ca tot de la locul 2 in jos. Sa nu ne lasam dusi de valulul ultimilor curse unde MM nu a mai participat.
  3. nu stiu ce sa zic. Penalizarea mi-i se pare cel putin ciudata. Ald a fost larg in viraj. Chiar el declara ca i-a atins mana cu roata spate. Miller inchidea virajul. a foat un block-pass mai agresiv, dar nu mi-i s-a parut de penalizare. dupamcum se vede, laniesire Miller era aproape de trasa.
  4. eu m-am referit ca si la anu o sa fie in moto2. alonso e puternic, vine rueda.... cine stie ce o sa fie.
  5. cam da. Nici nu imi dau seama daca sa ma bucur sau sa fiu trist. imi place Gonzales, dar, dupa descalficare si cazatura parca a uitat sa mearga. in acelasi timp ma bucur ca un brazilian castiga. E si simpatic moreira. gonzales mai are o sansa anul viitor.
  6. Eu am vazut comparatia 336 va 347. In turul in care l-a depasit prima data AM. cu aspiratie, dar totusi e f mare diferenta. Aici s-a vazut foarte bine diferenta intre ducati si restul in treptele superioare, 5 si 6. incredibil de mare diferenta. AM schimba a 5-a inainte de termina ultimul viraj iar accelerarea era mult peste ktm. De aprilia nu mai zic nimic.
  7. Hosciuc locul 3 in motoe. primul roman pe podium ever.
  8. We are pleased to announce that Noah Dettwiler’s health condition has improved so positively over the past few days that the treating physicians in Kuala Lumpur have given the green light for his repatriation to Switzerland. Today, Wednesday, a team from the Swiss Air-Rescue Rega visited Noah at the hospital in Kuala Lumpur to discuss and plan the details of his medical transport back home. The flight is scheduled for Thursday and Noah is expected to land in Zurich late in the evening. From there, he will be taken directly to a hospital where he will undergo the pending surgery on his leg. This will be followed by the rehabilitation phase. Noah’s family will also be able to begin their return journey from Kuala Lumpur to Switzerland on Thursday evening. The entire family as well as the team are overjoyed about this positive development and grateful for the excellent medical care in Malaysia. Special thanks go to Rega, who is making this safe repatriation to Switzerland possible.
  9. Probabil ca nici nu vor lua vreo decizie. O vor ingropa odata cu trecera timpului. o greseala este lipsa steagului galbel care anunta in pericol. Ori baiatul ala are cateva secunde bune in care a mers incet. Directorul de cursa tb sa puna straguri galbene. Trebuia sa anticipeze ca va intersecta trasa ca nu avea cum sa mai intre la interior. Doar sa isi revina, ca inteleg ca are locul asigurat la Sic....
  10. problema este ca la moto3 si moto2 s-a scos warm-up-ul de duminica si au 2 lap-uri im care sa testeze eventuale modificari inainte de cursa. De aiaerg tare. Dac te uiti pe filmare o sa vezi ca mai e un grup inainte care merge tare. ghinionul a fost la rueda ca a avut in viraj 2 piloti care si ei mergeau mai incet si i-au limitat vizibilitate. cand zic ca el putea sa-l vada, mai avea maxim 20-30 m pana la el. el iesea cu 200+ km/h, iar celalat se tara cu 20-3k km/h. In plus, circuitul urca cu soarele in fata. motoreta verde cu combinezon verde langa iarba verde. Chiar nu pot sa cred ca un campion mondial, fie el si la moto3 nu are reactie. pur si simplu s-au aliniat mai multe planete care au dus la accident. din punct de vedere safety, cea mai nasola este scoaterea warmp-ului, care forteaza pilotii sa testeze chestii in cele 2 lap-uri de dinainte de cursa. Baiatul stia ca are probleme si ca urma sa intersecteze trasa, trebuia sa iasa de pe circuit, sa se uite in spate, si cel mai important sa fie cu o mana ridicata. Asta spune regulamentul. daca avea o mana ridicata cand a vazut ca are probleme, se ridicau steaguri galbene si nu se mai forta din spate. parerea mea este ca o pondere mai mare de vinovatie in accident o are el, nu rueda. dar, e doar parerea mea, si am confruntat-o cu niste piloti de un nivel mai inalt decat cei de la noi.
  11. O filmare unde se vad mai bine momentele premergatoare impactului https://www.instagram.com/reel/DQU5HGSjQB5/?igsh=MTY3aGR6bWVkNnoyNA==
  12. Se discuta prin paddock ca unul din motivele pt care rueda nu l-ar fi vazut ar fi si culoara combinezonului si a motoretei, verde, posibil sa-l fi confundat in lumina cu iarba de langa, si sa-l fi vazut mult prea tarziu. oricum, extrem de ciudat cq nu avut nici o reactie. multa politica... vor sa mute cat mai multe operatiuni in India normal.
  13. Este obligat sa castige ultimile 2 curse ca sa nu faca calcule. vom vedea daca poate.
  14. ... vorba lui xt, in cel mai fericit caz o sa i se incheie doar cariera. tare imi e ca dam cu RIP in urmatoarele 1-2 zile. Sper sa nu fie cazul.
×
×
  • Creează nouă...