Sari la conținut

damager

Super Membru
  • Număr conținut

    2.490
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.youtube.com/watch?v=I5UxlAR3AGw

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Maramures(Bucuresti)
  • Permis moto din
    2005
  • Motocicleta
    Ktm, CBR, R1, RSV4
  • Numar moto
    B - 64- ...
  • Club
    Tase Racing

Informații profil

  • Motociclete detinute
    R1, super tenere, 990 adv, exc 250, F650GS, cbr f4, cbr 600 rr, Montesa, gsxr, africa twin, rsv4

Vizitatori Recenți Profil

2.421 citiri profil

damager's Achievements

  1. Parerea mea: 1. Un circuit mic si ingust nu lasa spatiu pt trase alternative. Depasiri imposibile pentru ca e f usor sa aperi pozitia. 2. 3 sicane sunt prea multe pentru motogp. 3. Cel putin 3 viraje care se iau dupa ce ae termina virajul. 4. 2 viraje mao tehnice care sin pacate sint intre 2 sicane. depinde ce vrei sa vezi la o cursa, daca vrei cat de cat spectacol, balaton nu e locul potrivit.
  2. Nu e tricky, e o prostie. 3 sicane, 3 viraje unde astia din motogp intorc motoreta la 3 m dupa viraj. inteleg ca o sicana a fost facuta din motive de safety, dar in esenta este un layout cam de cacao. nu am nimic cu vecinii nostri, dar spre sa nu ramana in calendar. cred ca au 2 viraje mai intresante, gen 7-8, dar precedate de o sicana si urmate de o sicana
  3. Sa nu exageram cu panigale de strada . Aveau numai ohlinsuri, furca de sbk. Adica erau pregatite, dar probabil ca motorul era stock. AM a declarat ca se asteapta cu motoreta de gp sa fie cam cu 5 sec mai rapizi. Cam pe acolo e. in alta ordine de idei: The FIM MotoGP Stewards make it three places each for the #43 and #73 after their on-track argument
  4. 1.41 nu e un timp de recunoastere de circuit. Probabil ca nu au fortat 100%, dar timpii au fost foarte competitivi.
  5. Talentul ca talentul, ce e impresionat este cum gaseste setarile si reuseste sa le transmita inginerilor ca sa seteze mobra.
  6. marquez are o capacitate de a gasi limitele mult peste ceilalti, usor usor, o sa vezi ca se vor apropia si ceilalti.
  7. Cel care termina cursa in cel mai scurt timp. poti sa spui ca a fost cel mai rapid.... dar termenul de rapid in general se refera la cel mai rapid tur. anyway, vorbe in van, ca sa mai treaca timpul pana vineri. cel mai probabil o sa avem un alt week-end in care MM o sa ne arate de ce e cel mai bun. Modul in care se adapteaza la circuit si gaseste limitele este de-a dreptul impresionant. acum 10 ani eram la redbull cand a revenit in calendar si vineri am stat inainte de virajul 3 pe franare. Nu era sicana. dupa fp1 MM frana cel mai tarziu si nici nu a mai schimbat punctul de franare. sambata au inceput si ceilalti sa franeze cam in acelasi punct in care frana MM. doar ca el gasise reperul dupa 1 sesiune, in timp ce, ceilalti dupa 3.
  8. Sau ca in sprint a avut DNF..este alta poveste. la nivel de ritm de cursa pe cauciucuri uzate, a mers mai bine ca AM. Pe 3 a fost Acosta parca...sunt analizele pe motogp. Ma rog, nu vreau sa intru in polemica cine a fost cel mai rapid. Ma minunez ca inca exista oameni care pun la indoiala nivelul de anul asta a lui MM. Adica, nu inteleg ce ar trebui sa faca mai mult MM ca sa ii convinga pe aia......
  9. cuvantul gresit aici este rapid. cel care ia pole-ul este in general cel mai rapid, exceptand momentele in care ai FP-uri pe uscat si Q pe ploaie, sau conditii meteo diferite. In Q toti pilotii dau 95-100% din potential. ceea ce nu se intampla niciodata in cursa, unde se merge undeva in jurul a 80%. Da, nu tot timpul, cel mai bun pilot ia pole-ul. sau pilotul cu cel mai bun ritm de cursa(MM a fost cu peste 0.3 in ritm de cursa mai rapid ca orice alt pilot) In austria : FP1 - MM 1.29.3 FP2 = MM - 1.28.7 PR - MM - 1.28.1 Q2 - Bez - 1.28.0 Sprint - AM - 1.29.0 Race - Bez = 1.29.5 Deci, cine a fost cel mai rapid? A, daca nu cadea MM, probabil ca avem un tur de 1.27.5...probabil. Dar a cazut. In materie de pace de cursa, MM avea cel mai bun ritm, in jurul a 1.29.5, cu peste 0.3 mai bun decat al doilea care a fost Bagnaia.
  10. Este o vorba intre piloti: to be first, first you have to finish.
  11. eu la Aldeguer am vazut o singura depasire adevarata. Cea la Acosta. prima depasire a fost tot pe principiul, doi se bat si al 3-lea castiga. Nu mai stiu exact cine, dar pot sa ma uit la reluare. depasirea la Bez a fost usoara, Bez nu mai avea guma.. dar asta nu ii stirbeste cu nimic meritele... a revenit foarte bine.
  12. Una e sa depasesti in fata o motoreta, alta e in pluton, unde sunt 7-8 motorete care produc turbulente. adica, pana la urma poti sa depasesti dar riscand foarte mult.
  13. Yamaha aici nu prea a performat niciodata. Aderenta scazuta, viraje stop&go. Exact ce ii place pianului. as zice binisor honda, dar si Mir a avut noroc in ambele depasiri care le-a facut. Doi se bat, al 3-lea castiga. Exact asa a depasir si el si AM.... singurii care a facut o depasire atacand au fost cei 3 din fata.... Martin inca are apucaturi de ducati, e normal....ca nu prea a mers pe aprilia, dar usor usor eu sper sa se adapteze. surprinzator ca nu s-a stricat aprilia
  14. Si el si aldwguer ai zis parca ca au dedicat podiumul si respectiv victoria celor 2 piloti care au murit de curand : borja gomez si Pau Alsina parca. +1 Cu precizarea ca, Q a luat pole cu MM in pista
×
×
  • Creează nouă...