-
Număr conținut
491 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Bucuresti
-
Motocicleta
Ktm 1290 SAS
Vizitatori Recenți Profil
5.057 citiri profil
tzunoi's Achievements
Collaborator (7/14)
- Rare
- Rare
- Rare
- Rare
Recent Badges
-
tzunoi îl urmărește pe KTM 690 Enduro R , Vand KTM 1290 SuperAdventure S , Clapari Salomon SPro 110 marimea 28.5cm. Cam 44 EU și 3 alții
-
Se vinde..cu juma de gura dar se vinde Motocicleta este cumparata din Italia, in 2021, de catre Cosmin Biris. Fabricata in 2017. A avut un singur proprietar in Italia iar eu sunt singurul in Romania. Reviziile - martie 2024 - GoRacing - ulei, filtre, schimbat, preventiv, filtrele pompei de benzina. - martie 2023 - GoRacing - ulei, filtre, lichid frana. Baterie noua, Yuasa. - martie 2022 - GoRacing - ulei, filtre. - prin august 2021 - Rams - servisat furca fata. - martie 2021 - la Dementor - ulei, filtre, lichid de frana, verificare joc supape. - itp-ul noiembrie 2026. Are aproximatic 56000 km. Tocmai i-am schimbat bateria - octombrie 2024. Cauciucurile, sunt pirelli scorpion trail 2, si au aproximativ 4000km. A fost tinuta peste iarna la GoRacing, la iernat. Accesorii - crash bar Heed. - suport genti laterale Heavy Duty - suport topcase Touratech - alarma ktm. - suport gps de la schaal-cnc. - precablare pentru gps garmin. - parbriz givi - mai inalt (+originalul). - talpa mai lata cric. Se vinde FARA gentile laterale si topcase-ul. Sunt activate urmatoarele functii - quick shifter - navigatia KTM - KTM My Ride - mansoane incalzite Pret 11200 EUR. Locatie: Bucuresti Fiscal: cand l-o da cine trebuie dar imediat Contact PM sau 0 sapte 23 5 unu opt 4 una 3. Motivul - ma tenteaza o tenere 700/tuareg 660 - mai spre offroad un pic.
-
Clapari Salomon S/Pro 110. Marimea EU 44. Mondopoint 28.5. Flex 110 Last 100mm In stare foarte buna. Pret 600. Contact PM aici. Locatie: Bucuresti.
-
Acumulatori Moto - Incarcare/Intretinere/Comparatii
topic a răspuns lui tzunoi în megrez magicul Service si intretinere curenta
Plecând de la ideea ca trebuie să stea cat mai puțin prin magazine. Care baterii se fabrică la noi? -
Acumulatori Moto - Incarcare/Intretinere/Comparatii
topic a răspuns lui tzunoi în megrez magicul Service si intretinere curenta
Am motorul de 4 ani. In primul an imediat dupa ce l-am luat..era cu bateria originala si dusa. Am luat o yuassa dar venise cu tensiunea mica. Ceva 11 V nu mai stiu exact. Sau sub. Doar stiu ca dupa ce a crapat am tras concluzia ca zacuse pe rafturi bazat pe tensiunea cu care a venit incarcata. Am incarcat-o si a mers bine mersi. Pana cand am dus-o la iernat unde nu am luat-o cu bine bazandu-ma ca o intretin cei de acolo. Ca nu au intretinut-o, ca nu a fost buna bateria. Nu stiu. Cert e ca nu mai tinea - o incarcam azi..si in 3-4 zile de stat era moarta. Dupa am laut o noname - BS sau ceva de genul la 1/3 de pret de yuassa si ma tinut fix un sezon. Pe principiul daca se strica macar sa fie ieftina. Yuassa asta...are 2 ani si da semne ca moare. Ce inseamna semne - am mers cu motorul miercuri iar azi dimineata daca nu pornea la sfert nu mai pornea. Adica deja era stins bordul si dupa ce a pornit s-a rebootat tot. Plust tot pomul tu MTC failure and shit. Tensiunea masurata in bord - nu stiu daca e 1:1 cu ce e pe baterie - inainte de pornire era 11.7. In timpul pornire se duce sub 10 un pic 0 9.8 - 9.7. Si bateria a fost pusa pe incarcator marti spre miercuri..ca eram frumos echipat pe motor si motoru a zis pas marti. Acu, ca si eu m-am intrebat daca nu are ceva motorul, m-am dus la masurat. Incarca bine, nici prea mult nici prea putin. Sta la 14.1-14.3V Problema e ca bateriile care merg pe el sunt cele care vin activate din fabrica. Ca inginerul austriac cu ochii oblici, s-a gandit ca e bine ca bateria sa stea culcata ca sa nu oboseasca,. Si de aici restrictia. Recomandarea producatorului e ca bateriile care sunt in magazin sa fie incarcate daca tensiune scade sub x volti sau la 2-3 luni. Amu nu stiu cati fac asta dar dupa ce patesc se pare ca nu multi. -
Acumulatori Moto - Incarcare/Intretinere/Comparatii
topic a răspuns lui tzunoi în megrez magicul Service si intretinere curenta
Sunt in cautare de o baterie pe litiu pentru motorul meu. Bateria - YTZ14S. Motorul ktm 1290. Le manaca pe paine si la frig te lasa cand ti-e lumea mai draga. Am avut yuassa - dupa 2 ani vad ca incepe sa isi dea duhul. Si mi se pare ca si cand merge daca dau 2-3 starturi moare. As vrea sa trec la litiu. Ce imi recomandati, din experienta? Mersi mult! -
cutii de aluminiu
topic a răspuns lui tzunoi în yukul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Suna-i pe ei si intreaba-i. Sunt foarte ok. -
Donatii - dar nu in bani
topic a răspuns lui tzunoi în Inger`Albastruul Actiuni caritabile si de sustinere
Donez pompa de benzina pentru KTM 1290 LC8. Se potriveste pe multe modele - KTM 1050, 1190, 1290, chiar si Brabus 1300 R vad. Daca e cineva printre noi, are Brabus si nu are bani de pompa noua. Detalii in link https://www.highflowfuel.com/fuel-pump-module-assembly-oem-replacement-hfp-a495-qfs/ E..aproximativ noua cu steluta. Ce inseamna asta. Am cumparat-o noua, am montat-o, a mers de la service pana acasa foarte bine. Dupa nu mai alimenta. Adica mergea 30 de secunde si gata, murea motorul. Dusa inapoi la service pe platforma, data jos pompa noua, pusa aia veche, cu filtrele schimbate si merge bine - aia veche. Asta, conform celor de la KTM, cica ar avea nu stiu ce oringuri care nu au fost montate cum trebuie si scapa cand face presiune. Motorul pare ok, la fel si restul. Eu am deschis caz de suport si mi-au dat alta noua fara sa mi-o ceara pe asta. Deci cine are nevoie de ea si chef de mesterit e binevenit. Conditii pentru cei care o vor - sa aibe ktm, sa o ia pentru el, nu o sa o repare si sa o vanda si sa aibe ceva postari, sa zicem minim 20. Evident si sa aibe nevoie. Rezervata momentan. -
https://www.bestbikingroads.com/motorcycle-roads/country/bulgaria
-
-
Mie imi face asa cand nu apas ambreiajul complet..sau mai exact cand nu il simte el apasat. Vezi ca un switch de la ambreiaj nu e reglat cum trebuie - ala de la inceput de cursa sau ala de la sfarsit de cursa. Incearca sa apesi ambreiajul fara degetele intre maneta si ghidon - poate ii trece. (am 1290 dar e aceasi ograda si banuiesc ca si comportament.)
-
KTM 390 Adventure
topic a răspuns lui tzunoi în ERUul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Nu merge polish. Suprafata e tratata ...daca o iei la pila se duce tratamentul si dupa va arata frumos si lucios dar va fi netratata. Sau stratul tratat va fi mai putin. La tine, da, pare un mic mancat cama si poate fi cauzata de un joc prea mic. Dar intrebarea e cum naiba previi asta? Iti iei motoru si il desfaci sa vezi ca gigei au pus pastilele care trebuie? In alta ordine de idei - i-am intrebat pe cei de la goracing, cat eram pe acolo, daca e dracu chiar asa negru cu 790/890 legat de came. Ei au zis ca din 100 de modele vandute in bucuresti nici unu nu s-a intors cu camele mancate. Nu stiu ce sa zic... -
Si peste 2 ani scoatem 1090, dupa inca 2 1190, dupa vreo 5 noul 1290. Uita lumea si invetam lucruri noi.
-
KTM 390 Adventure
topic a răspuns lui tzunoi în ERUul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Eu vazusem un 2 si de aia am zis...