-
Număr conținut
1.234 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://motojurnal.blogspot.ro/?m=1
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Constanta
-
Permis moto din
2006
-
Motocicleta
Suzuki GSX750F
-
Numar moto
T.B.A.
Informații profil
-
Motociclete detinute
Minsk, Dnepr, Mobra, Izh, Kawasaki ZL600, Suzuki GSX750F, Yamaha TDM900
-
Alte autovehicule si vehicule
Dacia 1310, Opel Astra aka Steluta, Matiz, Renault Scenic 2, Hyundai Sonata Nf, Fiat Linea
Vizitatori Recenți Profil
2.437 citiri profil
Magic4Ce's Achievements
Rookie (2/14)
-
Rare
-
Rare
-
Rare
-
Rare
-
Recent Badges
-
Magic4Ce îl urmărește pe Probleme electrice și Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm
-
Mulțumesc pentru primire. Momentan trebuie să mă obișnuiesc cu brutalitatea bicilindrului în ture joase. Accelerația are sensibilitatea unui întrerupător on-off. Nu mă plâng, constat și mă adaptez. Totodată, este pentru prima oară când simt că un ABS ar fi util. Deși este puțin mai ușoară decât GSXF-ul pe care l-am avut înainte și am anvelope mai bune cu dot mai recent, de câteva ori am blocat fața (la viteză mică) și de mai multe ori spatele. Poate merg eu mai agresiv sau poate este TDM-ul mai nărăvaș. Ne învățăm unul cu altul și sper să facem echipă bună. Am făcut câteva sute de kilometri zilele astea și mă declar mulțumit de alegere.
-
Am rezolvat. Siguranța de la semnalizări cu defect stricat .
-
Asta am făcut. Am pus un fir de la baterie la masa becului de poziție de la stop. Nici un semn. Am verificat majoritatea mufelor, sunt perfecte. Oare nu poate fi din contact? Later Edit Când pun cheia pe poziția P, se aprind luminile de poziție. Dacă apăs frâna, se sting becurile.
-
Asta bănuiesc dar nu știu de unde să încep cu căutarea. Au căzut cam toate așadar cred că e vre-un modul, ceva.
-
Salutare tuturor. Am o problemă cu baba din dotare, GSX750F din 2000. În mers s-a decis să moară tot ce înseamnă lumini (mai puțin farul care funcționează pe ambele faze). Nu am semnalizare, nu am frână, nu am poziții și nici bordul nu indică nimic. Motocicleta pornește fără probleme. Siguranțele sunt intacte. VID_20230710_123932.mp4 VID_20230710_124155.mp4
-
https://youtu.be/y8HEZ-x4-_w De savurat...
-
- 3.020 răspunsuri
-
- suzuki gsx 750f
- gsxf750
-
(și 2 alții)
Setat cu taguri:
-
Îmi pare rău că nu ai timp. Într-adevăr, experiența mea este inferioară altora de pe forum dar sunt dispus să învăț și niciodată nu refuz o opinie așa că, nu ai face-o de pomană. Eu am bănuit că, lafel ca atunci când reglezi amestecul folosind Colortune, un singur dispozitiv e suficient. Revenind la subiectul dat, consider că pentru un reglaj decent, sau măcar mai bun decât unul după ureche poți încerca varianta asta deși bănuiesc că o bujie transparentă oferă aceleași rezultate la bani mai puțini. Numai bine!
-
Pentru reglaj nu ai nevoie de 4 seturi, doar de unul singur pe care îl folosești pe rând, la fiecare cilindru. Nu trebuie să lași sonda montată, pui un dop filetat la dimensiunea sondei, dop pe care îl dai jos când vrei să faci reglajul. Evident că amestecul îl reglezi doar pentru relanti iar mai apoi e treabă de jiglere/cuie etc. dar... e o investiție pe care o faci o dată și poate duce la rezultatele dorite (pentru care alții muncesc după ureche... ) Nu cred că trebuie neapărat wideband dacă ai motorul stock. Wideband folosesc ăia la mașinile tunate.
-
Poate puțin offtopic... Pentru reglajul amestecului mă gândesc că o sondă de oxigen montată pe galeria de evacuare pentru fiecare cilindru și-ar face treaba. Gaură în fiecare țeavă, sudat piuliță la dimensiunea senzorului și aia! Am găsit asta... https://www.xjrider.com/viewtopic.php?t=21
-
Salut! Mulțumesc pentru interes! Momentan vacuumetrele sunt pe drum, abia pe luni (sper) vor ajunge în posesia mea. Încă nu pot să-ți dau informații referitoare de dimensiuni. Dacă voi întâmpina probleme în procurarea celorlalte materiale necesare, dau un semn. Numai bine!
-
Salut! Din chef de joacă și de DIY, mi-am luat 4 vacuumetre de mulgatoare și intenționez să îmi fac o sculă. Întrebarea care se ridică este: ar trebui să restricționez cumva furtunele (să nu facă acele ca negrii pe plantație) sau le conectez direct? Numai bine!
-
Salut grup! Mă alătur cu bucurie posesorilor de GSXF. Băbuța e din 2000, 750cm³ și chef de drum.
- 3.020 răspunsuri
-
- suzuki gsx 750f
- gsxf750
-
(și 2 alții)
Setat cu taguri:
-
@valentin.urda Nu e târziu. Am văzut-o dar nu am cumpărat-o. Motocicleta e stată de doi ani, vânzătorul nu are permis. Nu am putut să o pornim, bateria era moartă așa că a rămas să mă sune când o pornește. A dus-o în service, azi mi-a trimis video cu ea mergând. I-a fost schimbată bateria, bujiile, făcută carburația... Mai are de lucru la ea, rezervorul e plin de rugină... Aștept să o aducă în stare decentă și apoi voi vedea dacă o iau. Momentan sunt pro achiziție dar vreau să o iau pe roțile ei.
- 3.020 răspunsuri
-
- suzuki gsx 750f
- gsxf750
-
(și 2 alții)
Setat cu taguri: