-
Număr conținut
1.564 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
https://www.youtube.com/@PuteresiCuplu
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Bucuresti
-
Permis moto din
2006
-
Motocicleta
CF Moto 450 MT / Scorpa TY125
-
Numar moto
Personalizat
-
Club
Singur pe drum.....
Informații profil
-
Motociclete detinute
XT125R, XT660Z, Husqvarna450SMR, Pegaso650 MX, Pegaso650 I.E.,BMW R1200R, Kawasaki KX450F
-
Alte autovehicule si vehicule
Nu conteaza asta aici.
-
Interese
Orice are o gramda de NM la o turatie cat mai joasa.
Motociclete, plimbari, enduro, mecanica.
Vizitatori Recenți Profil
4.071 citiri profil
Bigfoot's Achievements
Collaborator (7/14)
-
Rare
-
Rare
-
Rare
-
Rare
-
Rare
Recent Badges
-
Salutare, Inca din ianuarie 2025 eram "fiert" sa imi cumpar un Supermoto adevarat, dar din diverse motive, pana vinere trecuta, nu s-a putut asa ceva. Probabil ca EST Bike a adus doar doua SWM-uri SM500R modele 2024 Euro 5. Ma bucur mult de tot ca am avut sansa (Multumesc lui Dumnezeu), sa cumpar modelul 2024, pt ca modelul 2025 NU imi place dpdv estetic, cum arata, mult prea mult negru pt gustul meu. Din cate am inteles SWM SM500R 2025 nu a obitnut omologarea euro 5+ in Ro si de aceea nu s-a vandut, pt ca eu tot sunam la EstBike, alooo vreau si eu una va rog, am tot fost amanat pana in Iunie. Bun sansa mea era clar sa iau ceva SH. Pe glob in prezent sunt doar companii care produc Supermoto-uri adevarate pursange cu omologare de sosea din fabrica SWM (SM500R) respectiv, Sherco (500SM Factory), atat, punct. Suzuki Drz400 SM si KTM 390 SM astea sunt motociclete de mers "la Mega" cu design in stil supermoto, dar nu au nimic din ceea ce inseamna un Supermoto adevarat. Supermoto adevarat inseamna monocilindru de 450-500, suspensii supradimensionate, unghiul furcii din cadru mai agresiv cu cateva grade din fabrica(mare mare atentie aici) si o masa de aproximativ 130kg la gol, cu semnale far stopuri, placuta de inmatriculare etc. BONUS asta are omologare de doua persoane din fabrica, Sherco 500SM Factory nu are. Bine, nu o sa merg eu cu cineva la touring, dar este "nice to have". Mai si ma tot uitam pe net, chiar si dupa ce am luat 450 MT-ul care este excelent pt mers in doi, no comment, dar cumva vroiam ceva care sa fie "jucaria mea", vroiam ceva care sa ma faca sa zambesc doar cand ma uit la ea, stiind ce giumbuslucuri poti face cu asa ceva, fara sa te lupti cu masa ei, asta are 140kg la plin. Si cu CF Moto 450 MT mai fac traznai, dar este un asteroid de 205kg la plin, masa aia se simte, orice ai spune, iar eu sunt obisnuit cu motociclete usoare ca masa, in ultimii ani avand KX450F-ul pt motocross, motocicleta pe care am vandut-o acum 18luni dupa ce am avut "o cumpana" sa zicem. Eu am mai avut in 2011 o Husqvarna 450 SMR cu care am fost si la o etapa din campionatul national de SM de la AMCKart. SWM defapt avand ca baza Husqvarna anilor 2009-2010 si este facut in Varese Italia in fabrica originala, care a fost cumparata de conglomeratul industrial Shineray. In 2026 vreau sa il bag pe SWM in campionatul national de Supermoto. Acum sa zicem dupa ce am experimentat mai multe genuri de motociclete cu diverse capacitati cilindrice, stiu clar ce vreau si ce conteaza pt mine, iar acest SWM SM500R este oooohhhh Mon Dieux, la creme de la creme. Pe bune. Mai si ma uitam pe net, Mobile, Autoscout, Leboncoin.fr, OLX, FB market place. Sa aduc de afara un SWM ma costa ceva mai mult, dar era aproape gen Austria/Germania, deci un drum irelevant ca distanta, remorca am, nu era o problema, ma uitam si in Franta la Sherco-urile 500SM Factory, dar cumva trebuia sa le combin cu o excursie, mai ales daca discutam de Franta. Fratilor apare acest SWM SM500R in Romania in Caras-Severin, dau un telefon vb cu omul stabilesc intalnirea, a durat cam 1luna sa ne sincronizam, dar ma bucur mult de tot, nespus de mult ca am ajuns sa am asa motocicleta in garaj. Geometria este....wow, franele sunt...brutale, inclusiv fata de fosta mea 450SMR, frana asta radiala pe fata cu 4 pistoane, este foarte "sensibila" la fiecare milimetru de cursa a leviurului de frana, extrem de dozabila si controlabila. As putea spune ca este preiculoasa pt cineva "neatent". Evident are ABS pt ca na norme EU, dar o sa il deconectez tot timpul, bine ca are optiunea asta. Motocicleta mea a fost cumparata la 690km pe bord si inca este limitata la 20kw, dupa 1000km se termina rodajul, la 1000km vine al doilea schimb de ulei, apoi teoretic se schimba uleiul la mers civil la 2000km sau in cazul competitiilor, de bun simt este sa schimbi uleiul la fiecare cursa pt ca scoti untul din ea pe circuit. Better be safe than sorry. Totusi si asa limitata la 20kw este o placere sa o conduci/pilotezi. Eu am m-am cazat le Clisura Dunarii in Dubova si m-am plimbat Vineri seara pe defileul Dunarii, a fost o placere, un adevarat rasfat sa faci un asemenea traseu cu un Supermoto adevarat. Recomandarea doctorului. Momentan am 54km facuti cu ea, cat e in rodaj, defapt pana la 2000km cred ca o las limitata, apoi la 2000km pe bord ii schimb uleiul si o delimitez. Asa limitata cu 1-a se ridica pe o roata fara ambreiaj, are un cuplu mare. In opinia mea 140kg la plin cu 20kw este pachetul idéal pt incepatori, dar na la noi se incepe direct cu 200kg si 100cai....si ne miram ca multi conduc ca niste cizme. Acum in ceea ce priveste motocicletele de supermoto, probabil ca unii dintre voi o sa imi spuneti: De ce nu ai luat un enduro pt a fi convertit cu roti SM? Gresit. Foarte gresit, pt ca baza unui supermoto adevarat este o motocicleta de motocross si nu de enduro, nu mai descriu tot aici diferentele Enduro vs Motocross, va las clipul aici: Plus ca asa cum am mai zis si pe topicul cu CF Moto 450 MT piata SH are niste scoruri, absolut aberante, jenante, cadavre de 10-15ani la 5000e, Doamne fereste! Atentie ca in aceste preturi primesti enduro-uri cu frane slabe pe fata (unele au discul de 260mm de enduro pus pe roata de SM), cu adaptor de 320mm pt etrier simplu axial cu doar 2 pistonase, dar NU cu etrier Radial cu 4 pistonase, diferentele in ceea ce priveste performanta franei este colosala. Unii cer 7000e pe motociclete vechi 2015, KTM 500 EXC modificat de supermoto cu roti de 17 dar cu frana fata banala, avand etrier "mort" axial cu doua pistonase, ce e drept montat cu adaptor la disc de 320mm, dar tot este jenant de scump pt ceea ce primesti ca pachet. Un Sherco 500SM Factory din 2024 este vreo 9000e sau un SWM SM500R este aproximativ 5000-6000e si astea sunt supermoto-uri adevarate cu suspensii dure (nu moi ça de enduro) cu o cutie cu rapoarte lungi, etc. Pana in 2016 se putea omologa in baza seriei de sasiu o motocicleta de motocross, la o companie din Italia cu apeoximativ 350euro imi scapa numele, cine e in domeniu, rog sa ma completeze aici, insa din 2017 conform EU motocicletele de motocross nu mai pot fi omologate asa de usor, pt ca nu au catalizator. Totusi si asta se poate, in Franta de exemplu costa 1100e omologarea, insa acum omologarea este mult mai serioasa si stricta, dar se poate daca stii unde sa cauti si vrei. (In Franta Supermoto-ul ca fenomen este cel mai popular, raportat la EU) De aceea este practicata modificarea la scara larga a motocicletelor de enduro in motociclete de supermoto, pt ca cele de enduro vin omologate pt strada din frabrica. De ce nu sunt asa de populare supermoto-urile adevarate? ->Pt ca astea sunt motociclete pt cineva ce are deja alta motocicleta. Daca discutam de motociclisti experimentati. ->Pt ca pot fi intimidante, trebuie sa ai MULT bun simt in comenzi, acceleratie, frana, altfel esti pe jos, executat. Daca ai fost obisnuit si ai inceput pe motociclete care au ABS si TC, va trebui sa inveti sa respecti motocicleta, sa o stii de frica si sa umbli fin la comenzi. Inclusiv la mers sportiv cand scoti untul din ea, mai ales atunci, trebuie sa fii foarte fin, cu mult bun simt si "respect" in comenzi si in sincronizarea comenzilor. ->Pt ca trebuie sa ai rabdare si timp 2saptamani macar sa iti dai seama cum sa iti reglezi suspensiile fata spate raportate la stilul tau de mers. ->Pt ca nu fuge 300km/h, cu asa ceva te distrezi, daca stii ce sa ii ceri, pana in 100km/h. La nevoie fuge 180km/h, eu atat fugeam maxim cu 450SMR, momentan SWM SM500R pe care il am acum limitat la 20kw, fuge 128km/h, mai mult nu duce. ->Pt ca sunt foarte usoare si in mana unui motociclist normal, expert in eu stiu, Hornet-uri sau FZ6 sau CBR 600, ce e la moda pt "incepatori" , nu ii pare stabila. Eu va recomand sa incercati Supermoto. S-ar putea sa va placa mult, sau sa ziceti clar asa cv nu e pt mine, in functie de experienta, gusturi, temperament. Si KTM 690 SMR (pe care am mers) sau Husqvarna 701 SM sau GasGas 700 SM sunt distractive dar ele NU sunt supermoto-uri, sunt niste motociclete de strada, cu pozitie de enduro, foarte foarte capabile fiind relativ usoare la 150kg la gol, dar au suspensii mai "civile", motociclete marketate drept supermoto, in baza unui design in stil supermoto. Revin cu mai multe informatii despre SWM SM500R dupa ce "ne mai cunoastem".
-
Sa o stapanesti sanatos! Am mers si eu pe una din asta 1 saptamana cat am avut Boxerul in service. Mi-a placut, in acelasi timp aveam acasa in garaj si o Husqvarna 450 SMR si pot spune ca acest G650X Moto nu era cu mult mai greu fata de un supermoto adevarat. In opinia mea distractia si "cartea adevarata" vin atunci cand mergi cu un supermoto si incerci sa scoti untul din el, este o motocicleta care te invata multe si oarecum iti iarta si greselile ( daca sunt de bun simt ). L-ai cumparat de la domnul Fazekas, de langa Miercurea Ciuc?
-
Si eu am in background ideea asta cu Beta Alp 200, ar mai fi o varianta accesibila in RO, SWM RS 125 R sunt undeva la 2500e cu 1000km luate de noi din Ro, au 15cai si 107kg, 6trepte, suspensii, insa cred ca Beta Alp 200 are 4Nm in plus, dar are 5 trepte si o suspensie moale. SWM fiind defapt Husqvarna anilor 2010, refabricate in prezent de conglomeratul chinezesc Shineray, ei sunt cu cash ul.
-
Uite ca astazi am fost intr-un loc tare drag mie, circuitul de motocross de la Moreni, acolo am invatat (inca invat), acolo am transpirat ani la randul, acolo am si cazut prima oara si tot acolo am si participat la amatori cu KX450F. Nu am plecat pregatit cu camere sau cu inca cineva, am fost singur, decizie spontana dupa ce m-am intalnit cu un vechi coleg de motocross. Intreba cineva pe aici cum se simte pe offroad, greu de explicat accurate. La mers pe circuitul de la Moreni, pot spune asa, mai mult de 1m atitudine clar nu e de sarit cu ea. Pe rampele in ascensiune, DA poti sa tragi de ea si sa sari mai multicel, pt ca aterizezi in urcare de panta si nu dai cap suspensiilor. Suspensiile au fost setate dupa gustul meu si greutatea mea. Puteam sa le fac o idee mai rigide cu 5% dar am zis sa le las asa. La sariturile in viteza pe plat sa zicem ca este ok, nu dai cap suspensiei, decat daca vi lansat cu viteza mare (inertie multa). In ceea ce priveste whoops-urile si sariturile in pante descente, acolo chiar trebuie sa stai cuminte pt ca 200kg se simt esti cu "submarinul" dupa tine. Inertie, mai ales pe whoops-uri este coplesitoare daca te ia flama, sau intrii lansat in sectiunea de whoops-uri, cel putin pe circuitul de la Moreni, spun asta pt ca inainte de whoops-uri este o panta in ascensciune destul de lunga si inalta unde cu 2-a clar iti iei avant un 55km/h-60km/h si dupa hopul pantei urcate umreaza imediat whoops-urile. Cumva s-a simtit cum am simtit pe CRF300L cand am coborat o bordura, cu spritz, ridicand roata fata si aterizand cu ambele roti pe drum, cap de suspensie direct, de aceea am criticat si imi pare jenant ca o motocicleta noua cu aspiratii de offroad sa dea cap de suspensie, la o bordura de aprox 20cm inaltime. In viraje stranse sau ace de par, mie mi-a parut foarte stabila motocicleta, asta si pt ca este grea. Circuitul de la Moreni este ok sa fie facut cu 2-a cap coada, cutia de viteze si demultiplicarea transmisiei finale 14-47 daca nu ma insel, astea sunt valorile. Regula de baza, la offroad cu 450MT mergi cu maxim 50% din rezervor, altfel te vei lupta cu masa ei. Clar trebuie evitate opririle in panta sau in plan inclinat pt ca trebuie echilibrat "submarinul". In padure, cat timp ramai pe acel "drum" forestier, este super ok, poti face orice cu ea si asta cu anvelopele de moto GP din dotare, pe un pamant si pietris uscat. Probabil ca si prin coasta merge daca iti mentii avantul ca sa fentezi masa motocicletei, dar aici este obligatoriu sa avem anvelope cramponne, nu povesti.
- 132 răspunsuri
-
- Dual Sport
- 450
-
(și 2 alții)
Setat cu taguri:
-
Nu e problema pe acel segment de drum, totusi ai multe segmente de drum unde esti singur in pustietate totala. Intre Ostrov si Baneasa este ok drumul cu ceva denivelari in functie de "peticeala facuta", dar nimic grav, nimic deranjant. Intre Baneasa (ai Petrom) si Negru Voda (nu ai benzinarie) drumul a fost proaspat reasfaltat undeva la 50% din drum, te dai cu rolele pe acolo. Oricum intre Baneasa si Negru Voda, te intorci in timp......daca te uiti atent la atmosfera celor cateva sate izolate de pe acel segment de drum.
- 132 răspunsuri
-
- Dual Sport
- 450
-
(și 2 alții)
Setat cu taguri:
-
L-am filmat in Iunie insa acum am avut timp sa il éditez. Aici gasiti opinia mea despre aceasta motocicleta in baza experientei personale cu alte motociclete detinute, 4x noi si 5x SH, de la 125cc la 1200cc.
- 132 răspunsuri
-
- Dual Sport
- 450
-
(și 2 alții)
Setat cu taguri:
-
Aici cred ca pe langa bani, e vb si de timp si in unele cazuri de alternative. 1) Timp Aici as face o paralela cu TV-urile de 4000e. Ok oricine are 4k insa nu pt un TV si tind sa cred ca nu neaparat din ratiuni de financiare cat de utilitate si pasiune pt acest segment. Pt multi dintre noi un TV de 55 inch si 500euro este mai mult decat overkill, cel putin in cazul meu pt ca nu am timp sa stau la TV, poate 2h pe zi cand sunt acasa, si nici nu am "cultura" sau interesul de vedea nu stiu ce fel de pixel etc. La fel si cu o motocicleta de 16k (R1300R) sa zicem vs una de 28k (R1300RT). Ambele motocicliete mi-ar placea sa le am, mai ales R1300R defapt. Sa achizitionezi cu R1300RT inseamna ca ai de facut km néné nu gluma, esti la alt nivel, traiesti pe motocicleta la propriu, ca si cantiate de timp petrecut pe 2 roti. R1300R fiind doar pastilla de "brute force" 2h te dai frumos si iti faci damblaua. 2) Alternative O masina de 5k-15k valoare SH cu o remorca (1000e) si cu orice motocicleta incarcata pe remorca, ca este R1200R cum am avut sau 450 MT, ce am acum ca am revenit pe sosea, in opinia mea bate la cwr orice avion moto de 25k-28k, ca experienta, practicalitate, confort fizic si peace of mind. Cand ai timp ca despre asta e vb, iti iei "trenuletul" si te dai. La mine frana fata a fost problematica in primii 1600km, zici ca era V Brake de MTB. S-a mai rezolvat dupa ce am fortat-o si am facut un fel de "rolling burnout" am mers cu 90km/h si cu frana fata trasa la 50% cam 2minute si dupa aceea frana a fost mai ok. Acum la 6400km cat am frana fata este mai buna ca inainte. Tu cati km ai cu al tau 450 MT?
- 132 răspunsuri
-
- Dual Sport
- 450
-
(și 2 alții)
Setat cu taguri:
-
Exact. De exemplu o Yamaha Tenere XT 660Z este 5000e din 2010 cu 50.000km. Pai....de ce sa nu dai 6k pe CFMoto nou... 800NK undeva la 7600e nou 2025..... o Yamaha MT09 de 10ani este 6000e sh... Pt 1000e-1600e in opinia mea poti astepta, rabda inca 1-2 luni sa ii strangi si sa iti iei o motocicleta noua cu garantie frumos, nu un cadavru japonez, sau european.....ma refer la conceptul de motocicleta noua, vs muzeu supraevaluat.
- 132 răspunsuri
-
- Dual Sport
- 450
-
(și 2 alții)
Setat cu taguri:
-
De aceea suntem diferiti. Nivelul meu pe offroad poate fi diferit de al tau pe offroad, este ceva subiectiv. Fiind 450 eu nu am asteptari dinamice deci nu ma intereseaza cum trage de la 100km/h in sus in depasire de tir. Merge cu spatele, daca e sa o compar cu un boxer pe care am facut +50.000km. Consumul si rezervorul pt mine sunt super importante pt ca imi este lene si detest sa bag benzina de cate ori gasesc o benzinarie. Are 17.5l eu pun deobicei 15.5l-16l la fiecare oprire. Cand vad coada la benzinarie, prefer sa merg mai incet pana la urmatoarea dlca sa nu stau la coada la acea benzinarie, deci iarasi consumul este important pt mine....si eu vb de cifre aici de ceva exact si obiectiv. Fiecare este diferit. Tu esti subiectiv. Exemplu clar, vroiam sa pun benzina in Mangalia la Petrom, era coada pana pe sosea mi-am bagat picioarele si am facut Mangalia-Baneasa prin pustietayea Dobrogei cu 60% din rezervor. Vezi...consumul conteaza, se reflecta in autonomie. Eu la coada la benzinarie nu stau nici daca e reducere la benzina. Ce relevanta are sa spun eu ca motocicleta trage bine in depasire sau se misca bine sau prost pe offroad? Poate daca am fi prieteni buni si vechi ar avea o relevanta insa noi doi suntem straini....deci.....subiectivisme. Eu incerc sa ma uit la chestii exacte cand prezint o situatie unui strain, cifrele sunt clare, feelingul este feeling. Comparatiile cu boxerul de 1200 nu cred ca erau legate de putere si cuplu, deci nu vad de ce esti iritat de aceasta "aberatie". Nu iti place ce vezi aici, mergi mai departe si vezi-ti de treaba ta gen. Este clar ca avem repere diferite. Numai bine.
- 132 răspunsuri
-
- Dual Sport
- 450
-
(și 2 alții)
Setat cu taguri:
-
Acum micul 450 are 6300km. Tocmai am venit dintr-o tura de 800km B-CT-Vama-Negru Voda-Baneasa-Ostrov-Lehliu-B, daca tot a fost vreme buna am luat direct motocicleta fara masina si remorca. Am stat 4 zile pe litoral, explorand de la CT-la Vama Veche toate statiunile. Am fost placut impresionat de Olimp. -->Revenind la motocicleta pe autostrada daca esti genul meu, te vei plictisi rau, dar rau de tot 115-120km/h 7000rpm cu varfuri de 150km/h in depasiri si alea rare, am avut 5,1% consum pt 2 persoane, top case de 59l si genti laterale. La intoarcere pe drumuri secundare, prin dealurile Dobrogei am avut consum 4.4%. -->De asemenea nota pasagerei, fiind primul drum lung pe bune, saua este dura. Este adevarat ca pt pasager zona seii este mica de inaltime, nefiind mult material. Am comandat o perna moto de sezur, sa vedem ce efect va avea. Provizoriu. Nu stiu daca o sa imi mai iau o alta moto sau o vand pe asta, in acest moment. La mers de 1h saua standard este buna pt pasagera. Noi mergand destul de des in oras in Bucuresti cu motocicleta din motive lesne de inteles. -->Un alt lucru pe care si eu si pasagera l-am resimtit, toba de esapament este acum mai zgomotoasa, nu cu mult dar este mai zgomotoasa cu 10% sa zicem. Nu motorul in sine, uleiul si antigelul fiind la maxim as usual. Pe unii ii poate incanta, pe mine nu. Prefer o toba de espament care sa fie silentioasa, pt confortul meu in primul rand. Na, poate ca sunt eu sensibil la acest capitol, probabil ca un alt motociclist nu si-ar da seama ca toba se aude un pic mai tare. -->Acum franele si-au facut rodajul si raspunsul este mult mai prezent/ferm.
- 132 răspunsuri
-
- Dual Sport
- 450
-
(și 2 alții)
Setat cu taguri:
-
Suzuki GSR 600 s-a oprit la semafor
topic a răspuns lui Bigfoot în ciupyy025ul Service si intretinere curenta
Bobinele de induction pot fi. Acestea deobicei sa zicem cand sunt reci, nu dau simptome, insa odata incinsa o bobina de inductie veche, instant pierde din capacitate si nu mai ofera curent. De asemenea verifica daca ai scanteie. Scoti bujia si dai la automat, cu manusi de cauciuc si bujia lipita de motor sau de o parte metalica a motocicletei si vezi daca ai scanteie. Bine in cazul tau 4 cil ai ceva de munca. S-ar putea 50% sa fie bobinele de inductie. -
Asta e uleiul din motocicleta acum. Schimbarea treptelor este buna, punctul mort il gasesti usor. Acum am facut revizia de 5000km. Este prima oara cand folosesc Motul, nu sunt Motul fanboy sau ceva, dar este ok pt moment. Ramane de vazut cum se va comporta in urmatorii km. Repet fata de Ipone Katana 10W40 care a fost dezastruos, Motul 7100 10W40 este mai bun, cutia nu agata deloc la schimbarea de treapta, asa cum s-a intamplat la revizia de 1000km cand trebuia sa schimbi treptele cu "barosul".
- 132 răspunsuri
-
- Dual Sport
- 450
-
(și 2 alții)
Setat cu taguri:
-
Asa e suspensia este moale, o mai fentezi din uleiul de furca mai gros dar nu cu efecte foarte mari. Cum iti pare Beta Alp 200? Te intreb pt ca eu odata urcat pe Scorpa TY 125 F, cel putin in zonele tehnice m-am simtit cel mai mare incepator. Cumva m-a scos la tabla motocicleta de trial, m-a reeducat in ceea ce priveste echilibrul si reflexele. Ziceam ca mmm ok merg la amatori cu 450KXF si ma descurc somehow, pfff cand am luat Scorpa 125, pt ca nu foloseam inertia si viteza si pt ca nu aveam cuplul de 450KXF, acolo a trebuit sa intervina corpul, reflexele care sa se formeze si sa compenseze lipsurile de viteaza si cuplu, pe un traseu forestier, unde anumite zone tehnice le "fentam" din acc si inertie cu 450KXF. Motocicleta de trial, practic mi-a aratat ca mai am mult mult de invatat.
-
Mm sa zicem. Totusi o Beta Alp 200 are o baza solida adica roata 21 fata 18 spate, cadru de motocicleta de trial, 108kg rezervor de 7l. Inclusiv anvelopele se gasesc mai usor, este o plaja mai mare de optiuni aici. Yamaha Tricker XG250 totusi are roti mici 19 fata si 17 spate, cadru normal cel mai probabil un cadru de XT modificat si nu un cadru derivat din motocicletele de trial, rezervor 6l (mai mic). Avem 118kg la Tricker, 10kg in plus, in conditiile in care rotile sunt mai mici si anvelopele la fel. Ma uitam pe net.....un muzeu de 20 (douazeci) ani, costa 4000e din 2005, iar o Beta Alp 200 noua 0km, din ultima serie euro 5, 2024 fiind ultimul an de fabricatie pt Beta 200, costa 5100e-5500e depinde de dealer. Adica ce imi e 1100e in plus pt o diferenta de 20 ani si pt un produs care tehnic in opinia este superior prin prisma masei mai reduse si a rotilor corecte 21-18. Tricker e o motocicleta ok, dar mai mult de 2000e in stare tipla, cu plinul facut si revizia facuta, nu cred ca merita, cel putin dpdv rational financiar, pt o relicva de 20de ani, mai ales daca ne uitam la cat costa Beta Alp 200 2024 la 5100e sau Beta Alp 4.0 (2024 +) 5900e, aceasta din urma fiind dual sport pe bune la 140kg. Sau sa o zic altfel 4000e pt o Tricker din 2005 sau 4000e pt Beta Alp 200 din 2023-2024. Logica nu tine cu Tricker aici, desi si mie imi place Tricker ca idee de motocicleta pe care sa o ai in garaj pt palmares, dar nu la mai mult de 1500e-2000e.
