Sari la conținut

Bigfoot

Super Membru
  • Număr conținut

    1.551
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

1 Urmăritor

Metode de contact

  • Website URL
    https://www.youtube.com/@PuteresiCuplu

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Permis moto din
    2006
  • Motocicleta
    CF Moto 450 MT / Scorpa TY125
  • Numar moto
    Personalizat
  • Club
    Singur pe drum.....

Informații profil

  • Motociclete detinute
    XT125R, XT660Z, Husqvarna450SMR, Pegaso650 MX, Pegaso650 I.E.,BMW R1200R
  • Alte autovehicule si vehicule
    Nu conteaza asta aici.
  • Interese
    Orice are o gramda de NM la o turatie cat mai joasa.
    Motociclete, plimbari, enduro, mecanica.

Vizitatori Recenți Profil

3.980 citiri profil

Bigfoot's Achievements

  1. Asa e suspensia este moale, o mai fentezi din uleiul de furca mai gros dar nu cu efecte foarte mari. Cum iti pare Beta Alp 200? Te intreb pt ca eu odata urcat pe Scorpa TY 125 F, cel putin in zonele tehnice m-am simtit cel mai mare incepator. Cumva m-a scos la tabla motocicleta de trial, m-a reeducat in ceea ce priveste echilibrul si reflexele. Ziceam ca mmm ok merg la amatori cu 450KXF si ma descurc somehow, pfff cand am luat Scorpa 125, pt ca nu foloseam inertia si viteza si pt ca nu aveam cuplul de 450KXF, acolo a trebuit sa intervina corpul, reflexele care sa se formeze si sa compenseze lipsurile de viteaza si cuplu, pe un traseu forestier, unde anumite zone tehnice le "fentam" din acc si inertie cu 450KXF. Motocicleta de trial, practic mi-a aratat ca mai am mult mult de invatat.
  2. Mm sa zicem. Totusi o Beta Alp 200 are o baza solida adica roata 21 fata 18 spate, cadru de motocicleta de trial, 108kg rezervor de 7l. Inclusiv anvelopele se gasesc mai usor, este o plaja mai mare de optiuni aici. Yamaha Tricker XG250 totusi are roti mici 19 fata si 17 spate, cadru normal cel mai probabil un cadru de XT modificat si nu un cadru derivat din motocicletele de trial, rezervor 6l (mai mic). Avem 118kg la Tricker, 10kg in plus, in conditiile in care rotile sunt mai mici si anvelopele la fel. Ma uitam pe net.....un muzeu de 20 (douazeci) ani, costa 4000e din 2005, iar o Beta Alp 200 noua 0km, din ultima serie euro 5, 2024 fiind ultimul an de fabricatie pt Beta 200, costa 5100e-5500e depinde de dealer. Adica ce imi e 1100e in plus pt o diferenta de 20 ani si pt un produs care tehnic in opinia este superior prin prisma masei mai reduse si a rotilor corecte 21-18. Tricker e o motocicleta ok, dar mai mult de 2000e in stare tipla, cu plinul facut si revizia facuta, nu cred ca merita, cel putin dpdv rational financiar, pt o relicva de 20de ani, mai ales daca ne uitam la cat costa Beta Alp 200 2024 la 5100e sau Beta Alp 4.0 (2024 +) 5900e, aceasta din urma fiind dual sport pe bune la 140kg. Sau sa o zic altfel 4000e pt o Tricker din 2005 sau 4000e pt Beta Alp 200 din 2023-2024. Logica nu tine cu Tricker aici, desi si mie imi place Tricker ca idee de motocicleta pe care sa o ai in garaj pt palmares, dar nu la mai mult de 1500e-2000e.
  3. 4342km acum. Azi am zis ca merg pana la TRQZ Lake cu consoarta...aglomerat rau de tot acolo, odata plecat de acolo timp era de "pierdut" si zic, chiar daca suntem, imbracati de oras sau estival, hai catinel catinel pana pe platoul Slon. Micutul CF Moto ne-a dus cu succes la destinatie si apoi acasa cu clasicul consum de 4.5% cu mentiunea ca incerc sa nu sar de 120km/h extraurban, mai ciupesc la o depasire, ceva 135km/h, dar din bun simt tehnic incerc sa ma incadrez in cei 120km/h. DN1A mi-a parut extrem de aglomerat. Mi-a parut aglomerat inclusiv pt o motocicleta. Pe offroad, bine...., drumul catre Tabla Butii si platoul Slon este "autostrada" pt cei ce practica offroad, aici am gasit mai putina aglomeratie, dar activitate era, ceva Patrol-uri, ATV-uri si turisme. Data viitoare ne imbracam in echipament si facem Slon-Siriu daca are curaj pasagera. Ca veni vb de offroad in doi, in opinia mea 35-40km/h e maxim cat poti merge de bun simt pe un drum forestier bun. Daca esti tu singur pe motocicleta poti sustine 70-80km/h pe alocuri fara problema. Este un pic cam deranjant zgomotul pietrelor aruncate in scut, garda la sol este comme-ci comme-ca daca ridici ritmul de mers pe offroad, este o garda la sol medie. Pe pamant uscat si pietris, ca astazi, anvelopele astea de "Moto GP" sunt acceptabile. La intoarcere de pe platou am prins "trafic" dupa cum se vede. Pana in Octombrie planuiesc cateva iesiri de genul asta.
  4. Probabil ca la anul voi cumpara o Beta Alp 200, pe injectie. In opinia mea o motocicleta de trial este o alegere excelenta pt distractie si nu numai. In 4timpi de preferat pt a nu sta cu grija setului motor, daca nu participi la competitii de trial. Pana acum aceasta Scorpa TY125F, si-a meritat.....toti banii!
  5. Salut. Cel mai bine e sa iti iei 2-3zile libere, sa mergi singur. Mersul in gasca este cel mai periculos, inclusiv pt cei experimentati, pt ca ori trebuie ai grija la neatentia altuia din gasca(apar momente din astea) ori trebuie sa fi rational si sa nu incerci sa te tii dupa grup, daca este mai experimentat grupul. Eu am inceput in 2007 cu XT 125 R la 16ani, cred ca mi-a prins bine asta cumulat cu faptul ca aveam o motocicleta pt incepatori a carei masa 118kg le puteam gestiona(domina) destul de usor. Pt mine era cel mai aproape DN1A Cheia, am facut drumul ala si in culcare si in sculare cam 3luni pana sa ajung sa domin motocicleta pe viraje, sa inteleg ce e aia un viraj, sa inteleg ce e aia o frana spate mai brusca in viraj(derapeaza sau ridica motocicleta daca nu derapeaza anvelopa). De la ace de par luate la inceput cu 25-30km/h apoi la ace de par luate cu 45km/h. 15km/h in plus in ac de par inseamna enorm, ca tehnica, abordare si coordonare comenzi. Am invatat la vremea aceea sa merg stand in spatele camioanelor usoare si a dubelor, cu soferi profesionisti, pe DN1A care se incadrau de exemplu la un viraj de dreapta, mai intai pe extrema stanga a benzii de rulare apoi in centrul virajului de dreapta erau cu rotile din dreapta "pe acostament" iar la iesire din virajul de dreapta se indreptau iar spre extrema stanga a benzii. Cam ceea ce vedeam la TV la F1 sau Moto GP, la 30km/h in ac de par nu intelegeam de ce trebuie urmata tehnica asta (ca tot aia era) dar deja la 40-45km/h fara tehnica asta nu puteai aborda virajul fara a iesi din banda ta de rulare. In opinia mea cred ca ar trebui sa iti iei o cazare in Cartisoara 2zile (NU in weekend) si sa pleci pe Transfagarasan dus - intors de la 7 dimineata cand e pustiu, apoi sa nai faci asta seara de la 16:00. Incearca asta de cateva ori timp de macar 2-3luni, singur iti vei observa punctele slabe, si cu pasi mici dar sigur te vei corecta si vei ajunge sigur pe tine. Daca esti in stare sa faci Transfagarasan si Transalpina cursiv (nu neaparat sportiv) fara franari nejustificate inainte de viraj, esti in stare sa faci multe. Totusi in opinia incepi cu un minus, ai o motocicleta extraordinar de grea pt un incepator Triumph Bonneville. Daca ar fi sa respecti genul de motocicleta retro adica sa ai cam aceeasi pozitie si ciclistica, luand o motocicleta retro de 450 gen Royal Enfield Gorilla 450, si ai merge pe acelasi traseu.....pai castigi ani de exercitiu si experienta una e sa fi in ac de par cu 230kg si alta e sa fi in ac de par 170kg sau daca ar fi sa invatam corect cu 120kg-150kg 125-300cc. Motocicleta mare si grea pt un incepator este o ghiulea de gat care nu ii va permite sa evolueze, sau va evolua foarte putin si cu dificultate/neincredere. Am fost pe Transalpina cu 450 MT cu pasagera si bagaje, acum 1 luna si din pacate am vazut multi (foarte multi) motociclisti cu mastodonti (+200kg +100cai) care.....ar fi incurcat mersul cursiv si al unui automobil cu remorca pe serpentine, cam 10% din ce am vazut cu motoare de +900cc, mergeau curat, unii chiar mergeau bine de tot, de apreciat, dar aia aveau motociclete cu transmisie finala pe cardan (boxere 80%, 2x FJR-uri, 1x XTZ1200, 1x Stelvio 1200). Mergeau impecabil ca si atitudine cursivitate si franare rara sau perioade foarte scurte de franare (nu prea exista frana la ei in meniu).Eu cred ca aici a contat mult de tot cum a inceput fiecare cu prima sa motocicleta, de aici diferenta mare in stilul lor de mers, nu doar faptul ca aveau motociclete "bune". Pe Transalpina un 300cc condus de cine trebuie se tine fara stres de orice 1200cc 1300cc. PS: De asemenea in a intelege mai bine cum merge o motocicleta, niste ore, vreo 20h minim de offroad te vor educa si "iti vor explica" mult mai bine decat orice sfat, cum trebuie sa reactionezi in situatii limita/critice cand se pierde aderenta si se schimba suprafata de rulare.....dar si aici trebuie inceput cu cea mai usoara motocicleta ca sa nu fi dominat de masa motocicletei atunci cand incerci si inveti sa manuiesti o motocicleta. Asta e un traseu asfaltat dar de nivel mediu cu ceva valuri in asfalt si denivelari (nu cu gropi), mai ai portiuni cu praf/pamant fin adus de apa dupa ploi in viraje. Ca incepator te va solicita, dar va fi constructiv. Pe vremea cand aveam casa in acea zona, ii ziceam "Transfagarasanul din spatele casei". https://maps.app.goo.gl/S1qS7MTqfMnWbFSz8?g_st=ac https://youtu.be/Jqz2Y27xZBA?si=Gn3fD5Voy4QFgWWl
  6. Sa o stapanesti sanatos! Cand vei baga ture de offroad? Pe unde vei merge?
  7. Las aici link-ul pt cine e curios. Ca idei principale pot enunata urmatoarele: PRO ->Izolare fonica la vant si la zgomot de rulare, impecabila, mai ales pt clasa ei. Neasteptat de buna este izolarea fonica. Cu o mica observatie, daca tragi de motor, linistea si tacerea se duc. ->Materiale foarte bune la interior. Interior pt pretentiosi/mofturosi. Imi permit sa zic ca materialele la interior sunt de departe peste un BMW X1 (da stiu ca e mai mare ca CX3, ca e alta clasa) ->Setarea suspensiilor, TOP direct, spot on. ->Agiliatatea sasiului ->Servodirectia electrica cu feedback gen BMW. Nu este genul ala de servodirectie tip Playstation. ->AWD daca mergi sportiv si prinzi pietris/nisip sau ud in mijlocul unui viraj, 4x4 acesta corecteaza traiectoria. Un 4x4 de asfalt ce ofera incredere. ->Cutia de viteze automata, adevarata, serioasa, hidraulica cu convertizor, nu "porcarie" cu dublu ambreiaj. CONTRA ->Motorul 2.0i aspirat 150cai 6000rpm 204nm 2800rpm. Aoleu Doamne. Ce alegere neinspirata pt 1400kg. (Masina a fost cumparata SH cu 69000km este intretinuta si intr-o stare de top si acum, tehnic vorbind) Din pacate motorul asta, nu are putere, nu are cuplu, nu este elastic, nu este economic, este exagerat de zgomotos cand il conduc eu exteaurban. Acest motor are "putere" cat sa nu devii claxonabil. Atat. Degeaba este aspirat si nu are ce sa se strice la el, daca el consuma 2litrii de carburant in plus la 100km si sincer este total lipsit de agrement, este un motor mai mult decat obositor la drum lung, depasesti cu icoana in mana. Cand zic ca depasesti, ma refer la depasiri gen 100-130, de la 145km/h te dai jos si o impingi, pt ca efectiv NU ai cu ce. Am avut o saptamana C5X 1.2thp 3cilindrii, 130cai 5500rpm si 230nm 1750rpm ala trage ok fata de 2.0i aspirat de la Mazda, si evident consuma mai putin cu 1.5l-2l la mersul meu. Am condus Megane 1.3tce "ala slab" de 140cai si 240nm (la 1500rpm parca), pai fratilor, nu viseaza o Mazda de 2.0i sa se miste atat de bine si sprinten ca 1.3tce, 1.3tce este in alta liga, un motor de incredere, elastic, prezent, nu dezerteaza cand accelerezi. Daca vi de pe 1.4mpi, si imi permit sa zic asa pt ca acum "masina mea" este Clio 2 1.4mpi 2004, da OK aceatsa Mazda CX3 2.0i a consoartei, trage domnule. Dar daca vi de pe 1.3tce cand te urci la volanul unei Mazda 2.0i simti ca nu ai pe ce te baza, inclusiv daca vi de pe 1.5dci sau 1.6hdi. Un motor 2.0i aspirat este un downgrade evident, fiind foarte obositor la condus extraurban si total lipsit de caracter motor si de elasticitate. Sa zicem ca 2.0i este on/off in 1-a 2-a si 3-a deja din 4-a trage sa lesine, efectiv nu ai cu ce. Morala..... in opinia mea este, degeaba este motorul indestructibil, daca NU ofera performante dinamice rezonabile in trafic, consuma nejustificat de mult si NU trage fata de 1.2t 1.3t 1.5dci sau 1.6hdi. Daca esti obisnuit cu 3.0d de exemplu cand te urci la bordul unui 2.0i efevtiv simti ca "trage" sa moara motorul. Mult zgomot produs si multa benzina consumata pt nimic, ok e mai rapid ca 1.4mpi....dar....cam atat. Prefer oricand un motor mentionat mai sus cu riscul unei stricaciuni, dar macar am un agrement la condus si nu obosesc schimband treptele de viteza aiurea ca la 2.0i aspirat. Costul de rulare si exploatare la finalul unei perioade de 3ani sa zicem si 50.000km fiind aproximativ acelasi daca luam in calcul consumul enorm al aspiratei si sa zicem unele reparatii specifice unui motor turbo, un senzor sau o turbina de schimbat......dar repet macar 1.2thp nu te oboseste la drum lung ca 2.0i.
  8. Salut. Saptamana viitoare ii voi schimba uleiul. Nu stiu, orice dar nu Ipone. Motul sau ce o fi disponibil. Tocmai ce am ajuns in Dubova pt weekend. Rams asta avea pe stock. Uleiul asta a fost bagat in mai multe motociclete in ziua reviziei mele. Un CF Moto 700, 800 si un alt 450 MT.
  9. Dragilor, revin dupa 2000km de CF Moto 450 MT. Am facut revizia de 1000km, din pacate nu va pot recomanda uleiul Ipone Katana 10w40, asta mi-au pus la revizia de 1000km. O porcarie uleiul acesta, cutia de viteze agata atunci cand schimb treapta, neutral ul se gaseste greu. Cu uleiul original si vorba aia cand era in rodaj si avea dreptul sa agate, neutralul se gasea telepathic, acum trebuie sa dai cu ciocanul ca sa schimbi treptele si ca sa gasesti punctul mort. Dupa primii 5km am simtit problema asta. Ceva clasic, o problema de ulei prost, dar ulei prost rau. Am mai avut probleme de genul asta la Tenere 660 si Pegaso 650, cum am schimbat uleiul (marca) pastrand indicativul producatorului 10w40 cutia de viteze a devenit mai agreabila, schimbarile de treapta defapt. Morala, fugiti de Ipone Katana 10w40, daca aveti motorul asta de 450cc cu 2cilindrii de la CF Moto. Bun, revenind la moto, am scos urmatoarele consumuri: -->Urban Bucurestean intre: -4,7% daca nu sari de 4000rpm -6.9% daca mergi nervos Eu ma situez undeva la 6% urban in mod normal pt mersul meu. -->Extraurban cu pasagera pe 499km 4.5% pe traseul B-Predeal-Poiana BV-Bran-Campulung-Targoviste-Bucuresti La o viteza de minim 70km/h prin comune si maxim 140km/h. In mare parte a stat la 100km/h - 120km/h mai mult in opinia mea o doare, este bataie de joc. In doi fuge 150km/h de unul singur fuge 160km/h dar asta o faci asa odata sa vezi cat fuge, atat. Cred ca acest consum de 4.5% este sa zicem "maxim cat poate sa consume" la mers pe asfalt. Pe valea Prahovei, drumul Poienii, la fel pe drumul spre Rasnov, am tras de ea si sa stiti ca nu m-am plictisit, chiar daca eram cu pasagera, e adevarat ca dpdv intelectual sa zicem, am calculat si prevazut mult mai mult decat o faceam cu 1200cc, dar daca stii sa mergi si scoti untul din ea, chiar te poti distra pe viraje, cat mai multe turatii, si perioade de frana cat mai scurte si brutale, eficiente, ca sa nu pierzi foarte mult din ritm, sa nu "o lalai". Cu aceasta ocazie am putut sa apreciez mult ciclistica buna a motocicletei, chiar nu am ce critica. Cand am prins si eu timp sa merg singur pe viraje, am tras mai tare de ea si nu am simtit motocicleta sa fie pusa in dificultate, deloc. Am prins si ploaie si ud, anvelopele chinezesti CST au fost foarte ok pe ud, poti forta undeva la 70% apoi pierzi aderenta si 100% ireporsabile pe asfalt uscat la mers sportiv, la "scos untul" si aici ma refer la portiunile de franare ferma/agresiva, sau portiunile de franare, aplecat fiind in viraje, pt ca la 40cai si 40nm nu ai cum sa pui anvelopele astea in dezavantaj, pe asfalt uscat. Tot aici vreau sa mentioned si ABS-ul foarte fin setat (bravo CF Moto) pe asfalt uscat si sa zicem decent pe asfalt ud (cam precoce) pt de curiozitate m-am jucat sa vad ce poate, in rest eu deconectez tot ce se poate cand merg.
  10. Bine "ADVENTURE". Voge SR1 ADV 125 Scuterul e scuter. Rotile mici sunt dezastruoase pe damburi si gropi ca idee. Adventure este un termen de marketing. Ca idee scuterul asta e ieftin 3400e tva inclus, dar poti cere discount si il scoti la aproape 3000e tva inclus. Sfatul meu pt mers pe drum forestier mai bine te uiti la motociclete de 125 cu roti de 18spate si 21fata. Scuterul e pt lenesi, sau pt utilizatori non-pasionati.
  11. Gata revizia de 989km, facuta la RAMS Otopeni, 572.5Ron, din care 250ron manopera/h. Mmm nu stiu ce sa zic daca e mare daca e mic pretul. In ultimii 10ani am intretinut singur motocicletele avute. Daca ne raportam la h de manopera pt auto, eu zic ca la moto e scump. Daca ne raportam la o operatiune banala de schimb ulei si intins+uns lant, mie imi pare nejustificat de scump, ca si concept, pt niste operatiuni elementare.....dar na.....iti trebuie stampila pt garantie. Am plecat azi la munte si am zis sa iau moto, nu trenul. Pe Valea PH nu am mai fost cu masina de 1 an cred din cauza cozilor. Am facut vreo 130km pana in Predeal si m-am lovit de prima "problema" va trebui din pacate sa iau un topcase ca sa nu maltratez pasagera. Solutia noastra de astazi a fost cam slaba cu ghiozdanul legat. Nu prea imi place mie sa vad motociclete cu topcase dar na. In alta ordine de idei am comandat si un crashbar superior, nu vroiam sa fac nici asta pt ca nu vreau sa prind "bulgarii" cu moto, arata oribil cu crashbar, dar un bun samaritean, mi-a daramat motocicleta de pe cric (asa sa ii ajute Dumnezeu) si va dati seama ca mi-a parut rau sa o vad intinsa pe jos, cine stie cat timp o fi stat pe jos. Azi si maine fac un pic de offroad atat cu pasagera cat si solo. Sunt curios cum se va comporta.
  12. Fix aceeasi problema am avut-o si eu in Martie 2025. Strict pe topic in 2025 pe glob ai doar doua companii care fac SM-uri adevarate. Sherco 500 SM 11000e si SWM 500 SM 6300e. Atat. Astea vin din fabrica cu frana radiala pe fata disc de 320mm cu 4 pistoane, 130kg la gol, unghiul furcii fata mai agresiv din fabrica. Restul sunt....shaorme cu de toate, numai supermoto-uri nu sunt (inclusiv 701 supermoto). Din comunicarea "abundenta" cu EstBike Brebu, a rezultat pt mine in Martie 2025 un CF Moto 450 MT (da stiu e shaorma mare). Sunt pe lista de "asteptare" pt Iunie 2025, pt SWM 500 SM, desi ceva imi spune ca nu o sa mai sune la ce feedback am vazut eu. Bun. Si eu fac time attack. Un drum Bazilescu-Pipera sau normal cu auto imi ia 1h15min la 7:45 AM, acum fac 15minute cu moto. De aceea eu nu am mai asteptat dupa SWM 500 SM, dar nu este scos din carti acest model, in ceea ce ma priveste, pt ca vreau sa intru in campionatul national de SM si macar stiu ca intru cu o motocicleta noua. Nu stiu ce inaltime ai tu. Eu la 1.86 caut adventure/enduro/SM pt ca sunt singurele moto pe care stau decent. Pe piata in Ro si in Europa, www.leboncoin.fr si mobile.de SM-urile noi 2024-2025 sunt rare si ai doar 2 marci, in rest e plin de "giculeti" care au modificat ei un exc sa fie SM. Wrong......si asta la niste preturi....5000e pt un muzeu adaptat SM din 2012....trebuie sa ai o problema in opinia mea sa dai banii astia pe o lectie de istorie. Asa ca in 6300e ai SWM 500 SM 2025 care e NOU, dar vine in iunie. Motocicleta in sine este Husqvarna 500 SMR din 2010 ca si conceptie. Daca te intereseaza sa te strecori ca apa printre pietre, poti lua in calcul si un CF Moto 450 MT dar vezi ca are 192kg la plin, este un asteroid. Eu dupa 11 ani de pauza pe asfalt, folosind doar motociclete de motocross in privat, 450 MT-ul mi-a parut unica optiune decenta ca masa, in rest....multe motociclete au masa unui sistem solar, ori e motocicleta ori e strung. Poate ca sunt eu prea sensibil cand vine vb de masa unei motociclete. Ideea e ca eu am deja 1000km (800km de Bucuresti) cu MT-ul si ma strecor pe unde nu se strecoara scuterele, urc borduri, iau guri de canal, sar speedbumb-uri, este agila si distractiva, merge si pe o roata, dar dureaza putin sa te acomodezi cu ea, pana "o inveti". Mai avem de lucrat la stoppie, nu imi place aici, nu stiu cum sa ii explic ce vreau, dar na 192kg la plin, roata de 21 pe fata, sunt eu "slab/nepregatit" sa zicem. Sunt supermultumit pt ca salvez 2h pe zi ma distrez si nu fierb de nervi in trafic.
  13. Mmm "mare hype" cu Helectricele. Eu sunt total contra lor pt ca nu te poti baza pe autonomia lor la mers legal....nu sportiv. Asta din experienta mea cu Renault Zoe nou. Printr-o anume circumstanta pot sa povestesc "pilda" unui cunoscut. Mercedes EQA nou din reprezentanta luat, ca vehicul nou nu sh. Asta o subliniez ca sa nu fie "discutii" sau dubii asupra bateriei. Bun. Iarna 2024 omul sta la casa in Alba Iulia, masina era dimineata incarcata 100%. Drumul Alba Iulia - Sibiu, bateria full, -5grade -8grade Celsius, heating on, scaune incalzite pt nu stiu...15min maxim, Autostrada direct ca drum, 140km/h pe cruise control....abia a ajuns la destinatie, ultimii 5km de autostrada i-a facut cu 80km/h, 3%baterie pana la priza de incarcare, pt ce? Pt 86km la -5/-8grade Celsius. Acum omul respectiv conduce o masina termica......o Mazda 6 2.5i.
  14. Sa o stapanesti sanatos. Da........in opinia BMW-urile boxer, alea chiar sunt motociclete cu al 6-lea simt, avioane pe asfalt. Nu pot sa zic acelasi lucru si de BMW-urile cu lant, in sensul ca nu vad de ce o japoneza nu este egala cu un BMW cu lant, au feedback similar ca motorizare, geometrie ca si centru de greutate, cam la fel...........in schimb, geometria si centrul de greutate al boxerelor.........este de neegalat, in alta liga, punct. "Baba ta" scoate la tabla si acum in 2025 anumite "japonezisme" in materie de agilitate, ciclistica, caracter motor, feedback, ergonomie. In weekend am fscut o plimbare scurta pana la mine la tara zona Titu, pt ca am cumparat o casca CF Moto MT. La un mers de 100-120 maxim si 80 in comuna am scos 5,7%, acum motocicleta avand 700km la bord. In oras consumul este de 5,9%-6,1%. Consumurile sunt foarte exacte fiind de asemenea probate in paralel la pompa. Am facut putin offroad, pe drum cu macadam este buna, masa ei o face stabila, insa prin albia raului de exemplu unde sunt pietre rotunde cat pumnul, in momentul luarii unui viraj, se simte masa motocicletei pe o asemnea suprafata. La fel in zonele cu nisip uscat din albia uscata a raului Arges, nu ar fi indicat sa iti pierzi momentul cu acest "asteroid" incaltat cu anvelope de "moto GP" bune pt asfalt. Odata cu schimbarea anvelopelor consider ca 50% din comportamentul pe offroad va fi radical imbunatatit, unica problema (rezolvabila daca ai experienta) fiind masa de 192kg la plin, exact cum eram eu in weekend, cu plinul facut prin albia Argesului. Suspensia....top, setarea de fabrica a suspensiei, poate parea pt unii rigida, mie imi pare.....exact ce trebuie. https://youtu.be/YOaKGTZzXcQ?si=phkcnKs2Y1N-zApY
×
×
  • Creează nouă...