Sari la conținut

Bigfoot

Super Membru
  • Număr conținut

    1.545
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

1 Urmăritor

Metode de contact

  • Website URL
    https://www.youtube.com/@PuteresiCuplu
  • Yahoo
    njvog@yahoo.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    CF Moto 450 MT / Scorpa TY125
  • Numar Moto
    Personalizat
  • Club
    Singur pe drum.....

Informații profil

  • Motociclete detinute
    XT125R, XT660Z, Husqvarna450SMR, Pegaso650 MX, Pegaso650 I.E.,BMW R1200R
  • Interests
    Orice are o gramda de NM la o turatie cat mai joasa.
    Motociclete, plimbari, enduro, mecanica.

Vizitatori Recenți Profil

3.923 citiri profil

Bigfoot's Achievements

  1. Sa o stapanesti sanatos! Cand vei baga ture de offroad? Pe unde vei merge?
  2. Las aici link-ul pt cine e curios. Ca idei principale pot enunata urmatoarele: PRO ->Izolare fonica la vant si la zgomot de rulare, impecabila, mai ales pt clasa ei. Neasteptat de buna este izolarea fonica. Cu o mica observatie, daca tragi de motor, linistea si tacerea se duc. ->Materiale foarte bune la interior. Interior pt pretentiosi/mofturosi. Imi permit sa zic ca materialele la interior sunt de departe peste un BMW X1 (da stiu ca e mai mare ca CX3, ca e alta clasa) ->Setarea suspensiilor, TOP direct, spot on. ->Agiliatatea sasiului ->Servodirectia electrica cu feedback gen BMW. Nu este genul ala de servodirectie tip Playstation. ->AWD daca mergi sportiv si prinzi pietris/nisip sau ud in mijlocul unui viraj, 4x4 acesta corecteaza traiectoria. Un 4x4 de asfalt ce ofera incredere. ->Cutia de viteze automata, adevarata, serioasa, hidraulica cu convertizor, nu "porcarie" cu dublu ambreiaj. CONTRA ->Motorul 2.0i aspirat 150cai 6000rpm 204nm 2800rpm. Aoleu Doamne. Ce alegere neinspirata pt 1400kg. (Masina a fost cumparata SH cu 69000km este intretinuta si intr-o stare de top si acum, tehnic vorbind) Din pacate motorul asta, nu are putere, nu are cuplu, nu este elastic, nu este economic, este exagerat de zgomotos cand il conduc eu exteaurban. Acest motor are "putere" cat sa nu devii claxonabil. Atat. Degeaba este aspirat si nu are ce sa se strice la el, daca el consuma 2litrii de carburant in plus la 100km si sincer este total lipsit de agrement, este un motor mai mult decat obositor la drum lung, depasesti cu icoana in mana. Cand zic ca depasesti, ma refer la depasiri gen 100-130, de la 145km/h te dai jos si o impingi, pt ca efectiv NU ai cu ce. Am avut o saptamana C5X 1.2thp 3cilindrii, 130cai 5500rpm si 230nm 1750rpm ala trage ok fata de 2.0i aspirat de la Mazda, si evident consuma mai putin cu 1.5l-2l la mersul meu. Am condus Megane 1.3tce "ala slab" de 140cai si 240nm (la 1500rpm parca), pai fratilor, nu viseaza o Mazda de 2.0i sa se miste atat de bine si sprinten ca 1.3tce, 1.3tce este in alta liga, un motor de incredere, elastic, prezent, nu dezerteaza cand accelerezi. Daca vi de pe 1.4mpi, si imi permit sa zic asa pt ca acum "masina mea" este Clio 2 1.4mpi 2004, da OK aceatsa Mazda CX3 2.0i a consoartei, trage domnule. Dar daca vi de pe 1.3tce cand te urci la volanul unei Mazda 2.0i simti ca nu ai pe ce te baza, inclusiv daca vi de pe 1.5dci sau 1.6hdi. Un motor 2.0i aspirat este un downgrade evident, fiind foarte obositor la condus extraurban si total lipsit de caracter motor si de elasticitate. Sa zicem ca 2.0i este on/off in 1-a 2-a si 3-a deja din 4-a trage sa lesine, efectiv nu ai cu ce. Morala..... in opinia mea este, degeaba este motorul indestructibil, daca NU ofera performante dinamice rezonabile in trafic, consuma nejustificat de mult si NU trage fata de 1.2t 1.3t 1.5dci sau 1.6hdi. Daca esti obisnuit cu 3.0d de exemplu cand te urci la bordul unui 2.0i efevtiv simti ca "trage" sa moara motorul. Mult zgomot produs si multa benzina consumata pt nimic, ok e mai rapid ca 1.4mpi....dar....cam atat. Prefer oricand un motor mentionat mai sus cu riscul unei stricaciuni, dar macar am un agrement la condus si nu obosesc schimband treptele de viteza aiurea ca la 2.0i aspirat. Costul de rulare si exploatare la finalul unei perioade de 3ani sa zicem si 50.000km fiind aproximativ acelasi daca luam in calcul consumul enorm al aspiratei si sa zicem unele reparatii specifice unui motor turbo, un senzor sau o turbina de schimbat......dar repet macar 1.2thp nu te oboseste la drum lung ca 2.0i.
  3. Salut. Saptamana viitoare ii voi schimba uleiul. Nu stiu, orice dar nu Ipone. Motul sau ce o fi disponibil. Tocmai ce am ajuns in Dubova pt weekend. Rams asta avea pe stock. Uleiul asta a fost bagat in mai multe motociclete in ziua reviziei mele. Un CF Moto 700, 800 si un alt 450 MT.
  4. Dragilor, revin dupa 2000km de CF Moto 450 MT. Am facut revizia de 1000km, din pacate nu va pot recomanda uleiul Ipone Katana 10w40, asta mi-au pus la revizia de 1000km. O porcarie uleiul acesta, cutia de viteze agata atunci cand schimb treapta, neutral ul se gaseste greu. Cu uleiul original si vorba aia cand era in rodaj si avea dreptul sa agate, neutralul se gasea telepathic, acum trebuie sa dai cu ciocanul ca sa schimbi treptele si ca sa gasesti punctul mort. Dupa primii 5km am simtit problema asta. Ceva clasic, o problema de ulei prost, dar ulei prost rau. Am mai avut probleme de genul asta la Tenere 660 si Pegaso 650, cum am schimbat uleiul (marca) pastrand indicativul producatorului 10w40 cutia de viteze a devenit mai agreabila, schimbarile de treapta defapt. Morala, fugiti de Ipone Katana 10w40, daca aveti motorul asta de 450cc cu 2cilindrii de la CF Moto. Bun, revenind la moto, am scos urmatoarele consumuri: -->Urban Bucurestean intre: -4,7% daca nu sari de 4000rpm -6.9% daca mergi nervos Eu ma situez undeva la 6% urban in mod normal pt mersul meu. -->Extraurban cu pasagera pe 499km 4.5% pe traseul B-Predeal-Poiana BV-Bran-Campulung-Targoviste-Bucuresti La o viteza de minim 70km/h prin comune si maxim 140km/h. In mare parte a stat la 100km/h - 120km/h mai mult in opinia mea o doare, este bataie de joc. In doi fuge 150km/h de unul singur fuge 160km/h dar asta o faci asa odata sa vezi cat fuge, atat. Cred ca acest consum de 4.5% este sa zicem "maxim cat poate sa consume" la mers pe asfalt. Pe valea Prahovei, drumul Poienii, la fel pe drumul spre Rasnov, am tras de ea si sa stiti ca nu m-am plictisit, chiar daca eram cu pasagera, e adevarat ca dpdv intelectual sa zicem, am calculat si prevazut mult mai mult decat o faceam cu 1200cc, dar daca stii sa mergi si scoti untul din ea, chiar te poti distra pe viraje, cat mai multe turatii, si perioade de frana cat mai scurte si brutale, eficiente, ca sa nu pierzi foarte mult din ritm, sa nu "o lalai". Cu aceasta ocazie am putut sa apreciez mult ciclistica buna a motocicletei, chiar nu am ce critica. Cand am prins si eu timp sa merg singur pe viraje, am tras mai tare de ea si nu am simtit motocicleta sa fie pusa in dificultate, deloc. Am prins si ploaie si ud, anvelopele chinezesti CST au fost foarte ok pe ud, poti forta undeva la 70% apoi pierzi aderenta si 100% ireporsabile pe asfalt uscat la mers sportiv, la "scos untul" si aici ma refer la portiunile de franare ferma/agresiva, sau portiunile de franare, aplecat fiind in viraje, pt ca la 40cai si 40nm nu ai cum sa pui anvelopele astea in dezavantaj, pe asfalt uscat. Tot aici vreau sa mentioned si ABS-ul foarte fin setat (bravo CF Moto) pe asfalt uscat si sa zicem decent pe asfalt ud (cam precoce) pt de curiozitate m-am jucat sa vad ce poate, in rest eu deconectez tot ce se poate cand merg.
  5. Bine "ADVENTURE". Voge SR1 ADV 125 Scuterul e scuter. Rotile mici sunt dezastruoase pe damburi si gropi ca idee. Adventure este un termen de marketing. Ca idee scuterul asta e ieftin 3400e tva inclus, dar poti cere discount si il scoti la aproape 3000e tva inclus. Sfatul meu pt mers pe drum forestier mai bine te uiti la motociclete de 125 cu roti de 18spate si 21fata. Scuterul e pt lenesi, sau pt utilizatori non-pasionati.
  6. Gata revizia de 989km, facuta la RAMS Otopeni, 572.5Ron, din care 250ron manopera/h. Mmm nu stiu ce sa zic daca e mare daca e mic pretul. In ultimii 10ani am intretinut singur motocicletele avute. Daca ne raportam la h de manopera pt auto, eu zic ca la moto e scump. Daca ne raportam la o operatiune banala de schimb ulei si intins+uns lant, mie imi pare nejustificat de scump, ca si concept, pt niste operatiuni elementare.....dar na.....iti trebuie stampila pt garantie. Am plecat azi la munte si am zis sa iau moto, nu trenul. Pe Valea PH nu am mai fost cu masina de 1 an cred din cauza cozilor. Am facut vreo 130km pana in Predeal si m-am lovit de prima "problema" va trebui din pacate sa iau un topcase ca sa nu maltratez pasagera. Solutia noastra de astazi a fost cam slaba cu ghiozdanul legat. Nu prea imi place mie sa vad motociclete cu topcase dar na. In alta ordine de idei am comandat si un crashbar superior, nu vroiam sa fac nici asta pt ca nu vreau sa prind "bulgarii" cu moto, arata oribil cu crashbar, dar un bun samaritean, mi-a daramat motocicleta de pe cric (asa sa ii ajute Dumnezeu) si va dati seama ca mi-a parut rau sa o vad intinsa pe jos, cine stie cat timp o fi stat pe jos. Azi si maine fac un pic de offroad atat cu pasagera cat si solo. Sunt curios cum se va comporta.
  7. Fix aceeasi problema am avut-o si eu in Martie 2025. Strict pe topic in 2025 pe glob ai doar doua companii care fac SM-uri adevarate. Sherco 500 SM 11000e si SWM 500 SM 6300e. Atat. Astea vin din fabrica cu frana radiala pe fata disc de 320mm cu 4 pistoane, 130kg la gol, unghiul furcii fata mai agresiv din fabrica. Restul sunt....shaorme cu de toate, numai supermoto-uri nu sunt (inclusiv 701 supermoto). Din comunicarea "abundenta" cu EstBike Brebu, a rezultat pt mine in Martie 2025 un CF Moto 450 MT (da stiu e shaorma mare). Sunt pe lista de "asteptare" pt Iunie 2025, pt SWM 500 SM, desi ceva imi spune ca nu o sa mai sune la ce feedback am vazut eu. Bun. Si eu fac time attack. Un drum Bazilescu-Pipera sau normal cu auto imi ia 1h15min la 7:45 AM, acum fac 15minute cu moto. De aceea eu nu am mai asteptat dupa SWM 500 SM, dar nu este scos din carti acest model, in ceea ce ma priveste, pt ca vreau sa intru in campionatul national de SM si macar stiu ca intru cu o motocicleta noua. Nu stiu ce inaltime ai tu. Eu la 1.86 caut adventure/enduro/SM pt ca sunt singurele moto pe care stau decent. Pe piata in Ro si in Europa, www.leboncoin.fr si mobile.de SM-urile noi 2024-2025 sunt rare si ai doar 2 marci, in rest e plin de "giculeti" care au modificat ei un exc sa fie SM. Wrong......si asta la niste preturi....5000e pt un muzeu adaptat SM din 2012....trebuie sa ai o problema in opinia mea sa dai banii astia pe o lectie de istorie. Asa ca in 6300e ai SWM 500 SM 2025 care e NOU, dar vine in iunie. Motocicleta in sine este Husqvarna 500 SMR din 2010 ca si conceptie. Daca te intereseaza sa te strecori ca apa printre pietre, poti lua in calcul si un CF Moto 450 MT dar vezi ca are 192kg la plin, este un asteroid. Eu dupa 11 ani de pauza pe asfalt, folosind doar motociclete de motocross in privat, 450 MT-ul mi-a parut unica optiune decenta ca masa, in rest....multe motociclete au masa unui sistem solar, ori e motocicleta ori e strung. Poate ca sunt eu prea sensibil cand vine vb de masa unei motociclete. Ideea e ca eu am deja 1000km (800km de Bucuresti) cu MT-ul si ma strecor pe unde nu se strecoara scuterele, urc borduri, iau guri de canal, sar speedbumb-uri, este agila si distractiva, merge si pe o roata, dar dureaza putin sa te acomodezi cu ea, pana "o inveti". Mai avem de lucrat la stoppie, nu imi place aici, nu stiu cum sa ii explic ce vreau, dar na 192kg la plin, roata de 21 pe fata, sunt eu "slab/nepregatit" sa zicem. Sunt supermultumit pt ca salvez 2h pe zi ma distrez si nu fierb de nervi in trafic.
  8. Mmm "mare hype" cu Helectricele. Eu sunt total contra lor pt ca nu te poti baza pe autonomia lor la mers legal....nu sportiv. Asta din experienta mea cu Renault Zoe nou. Printr-o anume circumstanta pot sa povestesc "pilda" unui cunoscut. Mercedes EQA nou din reprezentanta luat, ca vehicul nou nu sh. Asta o subliniez ca sa nu fie "discutii" sau dubii asupra bateriei. Bun. Iarna 2024 omul sta la casa in Alba Iulia, masina era dimineata incarcata 100%. Drumul Alba Iulia - Sibiu, bateria full, -5grade -8grade Celsius, heating on, scaune incalzite pt nu stiu...15min maxim, Autostrada direct ca drum, 140km/h pe cruise control....abia a ajuns la destinatie, ultimii 5km de autostrada i-a facut cu 80km/h, 3%baterie pana la priza de incarcare, pt ce? Pt 86km la -5/-8grade Celsius. Acum omul respectiv conduce o masina termica......o Mazda 6 2.5i.
  9. Sa o stapanesti sanatos. Da........in opinia BMW-urile boxer, alea chiar sunt motociclete cu al 6-lea simt, avioane pe asfalt. Nu pot sa zic acelasi lucru si de BMW-urile cu lant, in sensul ca nu vad de ce o japoneza nu este egala cu un BMW cu lant, au feedback similar ca motorizare, geometrie ca si centru de greutate, cam la fel...........in schimb, geometria si centrul de greutate al boxerelor.........este de neegalat, in alta liga, punct. "Baba ta" scoate la tabla si acum in 2025 anumite "japonezisme" in materie de agilitate, ciclistica, caracter motor, feedback, ergonomie. In weekend am fscut o plimbare scurta pana la mine la tara zona Titu, pt ca am cumparat o casca CF Moto MT. La un mers de 100-120 maxim si 80 in comuna am scos 5,7%, acum motocicleta avand 700km la bord. In oras consumul este de 5,9%-6,1%. Consumurile sunt foarte exacte fiind de asemenea probate in paralel la pompa. Am facut putin offroad, pe drum cu macadam este buna, masa ei o face stabila, insa prin albia raului de exemplu unde sunt pietre rotunde cat pumnul, in momentul luarii unui viraj, se simte masa motocicletei pe o asemnea suprafata. La fel in zonele cu nisip uscat din albia uscata a raului Arges, nu ar fi indicat sa iti pierzi momentul cu acest "asteroid" incaltat cu anvelope de "moto GP" bune pt asfalt. Odata cu schimbarea anvelopelor consider ca 50% din comportamentul pe offroad va fi radical imbunatatit, unica problema (rezolvabila daca ai experienta) fiind masa de 192kg la plin, exact cum eram eu in weekend, cu plinul facut prin albia Argesului. Suspensia....top, setarea de fabrica a suspensiei, poate parea pt unii rigida, mie imi pare.....exact ce trebuie. https://youtu.be/YOaKGTZzXcQ?si=phkcnKs2Y1N-zApY
  10. Incearca SLON-TABLA BUTII-CRASNA, pe direct pe "drum" forestier. Nu ar trebui sa fie greu. In opinia mea este "standard de Autostrada" acolo.
  11. Eu as cumpara prima motocicleta noua. Esti incepator si nu ai experienta nici ca reflexe probabil nici ca mecanica, de aceea ar fi bine sa excluzi din start o veriga slaba si anume o motocicleta SH, cand tu pasesti in lumea moto prima oara. Vezi ca ai SWM la EST BIKE (Campina si Constanta) si evident CF Moto in multe locuri din tara. AS EVITA fara discutie orice motocicleta mica sub 300cc sa o cumpar SH, mai ales una pt 16 ani A1, pt ca se trage tare de ele. TU vei lua in 50% din cazuri o motocicleta la mana 7-a sau 2-a pe care a mers unu "PRAF SI PULBERE". Eu am inceput cu 125, Yamaha XT 125 R in 2007 si nu aveam la acea vreme cunostiinte tehnice aprofundate, in familie, nici atat....... praf. 1) I-am calat motorul, la 100km/h s-a blocat roata spate, noroc ca am avut reflexul si am tras ambreiajul destul de rapid. Nu stiam ca un motor MIC care este ABUZAT ( indiferent ca ai 16 ani sau 30 de ani, ca sa tii pasul cu traficul il abuzezi non stop pt a nu fi claxonat, consuma ulei in mers sportiv la un interval anume de km. 2) Daca mai visezi, cum visam eu la 16 ani ca sunt pe "Racheta" tragi si mai tare de acel motor, ii sare distributia,..........din experienta proprie spun asta, "incercam" sa ma tin dupa un KTM 525 EXC ( motocicleta smechera la vremea aceea ). Decat un cadavru cu sigla de Yamaha, mai bine CF MOTO nou. Aceste motoare mici sunt abuzate si vor fi abuzate. Trebuie sa stii sa ii verifici uleiul des, pt ca e tot timpul in 90% sarcina un 125cc, tu la randul tau va trebui sa verifici uleiul des mai ales vara, pt ca saracul piston va sta in 8000rpm tot timpul. Pune mana si cumpara-ti o motocicleta noua de 125cc. Treaba ta ca e Yamaha(2ani garantie) sau CF MOTO(5ani garantie), dar sa fie noua2. Asa fiind noua, o sa ai mai mult timp sa stai cu fetele, decat sa plangi pe forumuri ca ai luat "Yamaha domnule" SH evident si iti fierbe motorul sau bate motorul, sau mai rau ai ramas in nu stiu ce judet pe marginea drumului. Avantajul la 125cc este ca legea te limiteaza la 15cai 11kw. Acum la norma Euro 5+ 2025 toate 125-urile fac 10-11kw adica 13-15cai, deci.........este mai mult decat irelevanta marca, pachetul final din punct de vedere tehnic fiind acelasi ca e CF Moto, Honda, Yamaha, Kawasaki, SWM. Dai banu' doar pe o marca si o imagine, solutia tehnica fiind aceeasi.
  12. Si eu tind sa cred din experienta cu diverse motociclete testate de la reprezentanta si de la colegi, ca un tourer serios si scump, ca e japonez sau german, are multe chestii bine gandite ca ergonomie, geometrie si ciclistica, caracter motor super civilizat, consum poate 1l% peste altceva mai mic, cardan frumos si elegant, fara zgomot, fara intins lant, curatat uns lant apoi ia si curata janta spate de pete de ulei, bleahhhhh. Dezavantajul in circulation Urbana a unui tourer serios R1250RT sau FJR 1300 este ca nunte poti syrecura atat de usor printre masini precum o faci cu un adventure de 800cc-1000cc. As mai adauga al 2-lea dezavantaj al unui tourer serios cu motor mare si carenat (nu e cazul lui 1250RT) se cam incinge vara, incat la stop devine dezagreabil in opinia mea. Da motorul este acelasi. Ktm nu as lua din 2pct: 1) In ultimii ani la motocross am vazut KTM-uri 4t (la 2t inteleg 100% problema fiabilitatii) care desi erau intretinute, se stricau sau necesitau tot timpul ceva de mesterit, asistenta etc. Eu la Kawasaki KX450F i-am dat apa paie si bataie atat. A vazut service strict pt operatiile normale de intretinere, iar a mea a fost luata SH si NU NOUA precum KTM-urile in cauza. Deci am o imagine cam proasta asupra ceea ce inseamna KTM dar asta este ceva subiectiv. 2) KTM are o politica European, iti dau varianta de baza si o varianta KTM 890 Adventure R care costa 14000e parca, si ala se bate cu "Chinezul Kove 800X Pro la 9000-9500e adica....... 3) Mai este CF Moto 800 MTX dar aceasta din urma este mai grea ca Kove 800X Pro, deci...nu are rost neaparat. Aici tot motor de KTM este. Sa zicem ca CF Moto are un nume deja consacrat si ai reprezentante si la cucuietii din deal pt CF Moto vs Kove care inca este in "development" ca retea de dealeri. Chinezii acum sparg piata si trebuie sa isi mentina acest moment inertie pt urmatorii 5-8ani pt a deveni egali cu europencele si japonezele in percepetia celor rigizi, desi, in opinia mea chinezii acum sunt peste japonezi si europeni in anumite clase/categorii de motociclete, pt ca ei asculta clientul si ofera clientului ceea ce piata nu ofera, la un pret NORMAL. Acum pt chinezi ar fi fatal sa aibe probleme mecanice, ar pierde avantul, de aceea eu sunt in stare sa pariez pe fiabilitatea chinezeasca ca fiind "up to date". De aceea am luat CF Moto 450 MT, sincer ma manca in fund rau sa iau Kove 800X Pro, dar nu avea rost pt ceea ce fac eu cu 450 MT in principiu ca scop utilitar, ca scop sportiv am alte moto. Nu dau 5000e in plus pe o motocicleta inferioara tehnic, doar pt ca scrie 'Onda sau BMW, eu incerc sa analizez spec sheet-ul si sa las basmele cu Honda e Honda si Neamtul e Neamt, valabile pt anii 80 sa zicem, total irelevante in 2025, daca analizam avantul tehnologiei, industriei si globalizarii.
  13. De ce nu te uiti la Kove 800X Pro? 190kg la gol 19l carburant, suspensii adevarate KYB de 48mm full regalbile, garda la sol "cat doua Africa Twin". La AT ai 10cai in plus si 22Nm in plus dar ai 53kg in plus 243kg la plin, da-o in colo de 'Onda, adica...vine cu "sufletel la pachet", sa nu mai mentionam de diferenta de pret de vreo 5000e cred. https://kove-romania.ro/model/800x-pro/ Eu nu am ales Kove 800x Pro pt ca am si alte motociclete pt ceea ce imi doresc, dar daca era sa am o singura motocicleta clar as fi ales Kove 800x Pro. M-am urcat pe ea la salon si stai impecabil, no comment. Chinezii in 2025 incep sa fie groparii japonezelor si europencelor, primesti mult mai multe optiuni, motociclete usoare, puternice, user friendly ca geometrie si caracter motor la pret de "Japonezism SH". Acum fanii "dai harzi 'Onda" o sa arunce cu "petre".
  14. Goodpoint. Am vazut ca maxiscuterele au o pozitie de touring serioasa si esti probabil mai bine aparat de interperii decat pe anumite motociclete entry level. Eu am mers in Parcul Buila Vanturarita cu XT660Z Tenere iar colegul meu care avea Honda Shadow 750 a facut acelasi drum cu 5km/h eu fiind pe adventure XT660Z mergeam si cu 60km/h pe anumite segmente de drum. La sfarsit am ajuns amandoi la destinatie, cabana Cheia. Sincer acum BMWR1250RT are o garda la sol cam cat cea de la BMW G650GS. Daca mergi cu 1-a din ralanti pe drum forestier, cand ai aceasta situatie in fata ta, nu vad de ce nu ai alege BMW R1250RT care este o motocicleta completa si mai agila pe asfalt vs 1250 1300gs zic eu.
×
×
  • Creează nouă...