adimotor
Super Membru-
Număr conținut
509 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://
-
Yahoo
adimotor2006@yahoo.com
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Romania
-
Carnet moto din
de cativa ani
-
Motocicleta
BMW R1150GS
-
Numar Moto
NNN
-
Club
NEAFILIAT
Informații profil
-
Motociclete detinute
cateva
adimotor's Achievements
Contributor (5/14)
- Rare
- Rare
- Rare
- Rare
- Rare
Recent Badges
-
adimotor îl urmărește pe Casti BMW Motorrad
-
Eu am comandant un touratech aventuro carbon 2, acelasi gen de casca cu GS (banuiesc ca nu vorbesti de system 7), pe care l-am gasit la 1200 lei. Cel mai rau este ca nu au ochelari de soare, dar au cozoroc, care creste cu ceva greutatea. Dar touratech-ul asta, chiar daca este penultimul model, are o greutate de 1380 gr. la marimile de carcasa xl. Ultimul model e mai greu, dar are ceva update-uri. Acum astept sa imi ajunga, ca sa vad ce si cum e in realitate. De multe ori realitatea e mai dura deca povestile. La mine e o problema cu marimile, dar am incercat touratech aventuro carbon pro (ultimul model) si mi-a venit bine. Sper sa fie la fel si pe ce am comandat, penultimul model. Am incercat si Bmw gs helmet, la Oradea, acum o sa vad si cum e cu calitatea castii per ansamblu si a captuselii interioare, ele sunt facute de nexx. Cert este ca si asta pe care am luat-o eu, pe site-ul touratech apare la vreo 2700 lei pe culoare galben. Cred ca important este sa ti se potriveasca pe cap, restul e despre gusturi, calitate, pret. Bafta. Discutia e din 2018.Acum am vazut.
-
adimotor îl urmărește pe Au revoir Alain Fabien Maurice Marcel Delon ! , Postati cele mai faine poze moto d-ale voastre , Ducati multistrada v4 2021 și 1 altul
-
Postati cele mai faine poze moto d-ale voastre
topic a răspuns lui adimotor în Kristianul Motociclisti in timpul liber
-
BMW R1300GS/ADVENTURE
topic a răspuns lui adimotor în adimotorul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Pentru ca am avut unele diferente de opinii legate de schimbarea cardanului la 60.000 km cu reprezentanta BMW unde fac reviziile (care spunea ca doar se verifica), am solicitat un raspuns oficial de la BMW ca sa fiu convins si sa am argumente oficiale. Mobra mea este r1250gsa din 2022, cu 60.000 km. Iata raspunsul primit, poate ajuta si pe altcineva. Toate cele bune. Dear Mr. X, your bike is included in the maintenance plan change effective since 11.2023 that requires a cardan shaft replacement every 60.000 km, cost for the cardan shaft to be covered by BMW Motorrad. If your bike has reached this mileage or is close to it, any authorized BMW Motorrad workshop can carry out this replacement. For any further inquiries or questions relating to the local dealer network, I would like to refer you to BMW Motorrad Romania as the local market representative. Best regards D. Mangold BMW Motorrad Dorit Mangold Technische Aktionen und Special Cases Technical Campaigns and Special Cases http://www.bmw-motorrad.com ------------------------------------------------------- Bayerische Motoren Werke Aktiengesellschaft Vorstand/Board of Management: Oliver Zipse (Vorsitzender/Chairman), Jochen Goller, Ilka Horstmeier, Walter Mertl, Milan Nedeljkovic, Joachim Post, Frank Weber Vorsitzender des Aufsichtsrats/Chairman of the Supervisory Board: Norbert Reithofer Sitz und Registergericht/Domicile and Court of Registry: München HRB 42243 -------------------------------------------------------- -
Postati cele mai faine poze moto d-ale voastre
topic a răspuns lui adimotor în Kristianul Motociclisti in timpul liber
-
BMW R1300GS/ADVENTURE
topic a răspuns lui adimotor în adimotorul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Bun topicul, de la 1250vs 1300 s-a ajuns la altele, e bine. Bune, rele cum sunt gs, fiecare isi asuma si eventualele defecte ce pot aparea la ele, cand si le iau. Daca ne uitam pe topicurile cu posesorii de alte marci, mai gasesti si pe acolo ca se discuta de unele probleme. Putine probleme la gs raportat la cate se spun pe aici, mai mult povesti citite despre altii, de prin alte tari, in Romania nu prea s-au intamplat. Nu apar emoticoanele puse in ultima fraza. -
BMW R1300GS/ADVENTURE
topic a răspuns lui adimotor în adimotorul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Ingineru, unde iti faci reviziile? Mersi. -
BMW R1300GS/ADVENTURE
topic a răspuns lui adimotor în adimotorul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Si totusi se cumpara esecurile astea de gs/gsa.Au aparut Triumph Tiger, KTM 1290 adevnture, Ducati MS Rally V4, si altele, toate mai puternice, toate mai bune probabil si totusi nu au rupt gura targului, nu au furat multi clienti ai gs/gsa-ului. De ce? Cred ca manopera si piesele au cam aceleasi preturi la toate, poate o idee mai ieftin la unele, sigur mai scump la Ducati, manopera la service-urile lor fiind probabil tot pe acolo. Poate o chestie importanta este ca BMW are o retea vasta de service-uri prin Europa cel putin, poate revizia se face mult mai usor la mobrele astea (schimbul de ulei, filtru de ulei, filtru de aer, bujii) si o poti face chiar tu daca ai niste scule si te pricepi un pic sa desfaci si sa strangi niste suruburi.Probabil de asta multi aleg gs/gsa in locul altor mobre, chiar daca alea sunt mai puternice sau mai bune. -
BMW R1300GS/ADVENTURE
topic a răspuns lui adimotor în adimotorul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Eu mai am putin pana ajung la 60.000 km cu mobra. Unde spune ca se schimba cardanul, ca cei de la Oradea mi-au spus ca doar se verifica si numai daca sunt probleme se schimba. Asta ca sa stiu ce le spun cand ma programez la revizie. -
BMW R1300GS/ADVENTURE
topic a răspuns lui adimotor în adimotorul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Eu am 1250gsa si imi place foarte mult. Mie mi se pare ca este diferenta fata de a mea, (nu ma refer la greutate, ci exclusiv la motorizare), mai mare ca cea dintre 1250 si 1200, ce am avut inainte, desi asta are 136cp si aia 125 cp, deci 11 cp, fata de doar 7 cp raportat la 1300gs. Dar asta este o parere personala. LioneEl, are cateva avantaje gsa-ul, ai protectie mai buna la picioare, autonomie mai mare (nu neaparat ca poti merge mai multi km ci doar pentru ca alimentezi mai rar), dar e mai grea, mai inalta, o idee mai greu manevrabila pe loc. Dar, nu as mai reveni la gs cu toate minusurile astea. -
Oricum Ducati sunt cele mai frumoase mobre "care se exista", uffff, asa mi-as lua un MS V4 Rally daca as putea.
-
BMW R1300GS/ADVENTURE
un topic a postat adimotor în Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Nu am vazut niciun topic despre bmw r1300gs si m-am gandit ca poate sunt ceva posesori care vor sa ne spuna cate ceva despre noul model, daca se poate comparativ cu modelul anterior 1250gs. Si asta in ideea daca merita sa faci trecerea spre el. Si fiindca a fost mare tacere, desi s-a lansat r1300gs adventure, ce parere aveti despre cum arata, dincolo de tehnica. Asta pentru ca sunt zilele astea mai ploioase si poate aveti putin chef de discutii. Am facut un drive test cu r1300gs circa 70km si sincer, dincolo de felul cum arata, ca are una, ca nu are alta, merge nemaipomenit, mi-a placut enorm cum trage motorul, cuplul este peste tot, se simte mult mai puternic decat un 1250gs si nu este fortat la viteze de peste 150-160 km/h, ambreiajul este mai ferm, ciclistica nemaipomenita si l-am simtit mult mai usor fata de r1250gs, sa nu mai spun fata de 1250 adventure. Daca la inceput nu prea am fost fan de cum arata, pot spune ca acum imi place, mai ales de cand a fost lansat r1300gs adventure care nu imi place cum l-au facut sau cum se vede in partea rezervorului. Dar, pe care l-as cumpara totusi, daca mi-as permite, asa cum arata, pentru ca imi place enorm motorizarea asta noua. -
Au revoir Alain Fabien Maurice Marcel Delon !
topic a răspuns lui adimotor în Speedy.Kul In memoriam
L-a chemat la el prietentul lui, Jean Paul Belmondo. Odihneasca-se in pace! Mari actori. -
Nu am folosit 50/50 dar cand am luat mobra, era echipata cu michelin anakee adventure, aveau un profil zic eu de vreo 70/30, au fost ok, dar fata era zgomotoasa la rulare, principalul neajuns pentru mine si mie personal nu imi dadeau un sentiment de siguranta pe curbe, la cat ma pricep. Cred ca pe un offroad usor spre mediu, fac fata bine. Eu personal nu am mers pe off road cu astea, dar am mers cu metzeler tourance next pe drumuri rele de tot si s-au descurcat si ele si eu, in sensul ca nu am cazut, din fericire. Avantajul lor e ca tin mult, le-am schimbat pe la vreo 13.000 km si cred ca mai mergeau cel putin 3-4000 km dupa cum se vedea profilul pe mijlocul lor, cel putin roata spate. Bafta la alegere.