Sari la conținut

Metal Heart

Super Membru
  • Număr conținut

    8.199
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti / Popesti-Leordeni
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    Honda CBF 1000 SA
  • Numar Moto
    de Bucuresti
  • Club
    Academia de mici si bere

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Yamaha FZS600 Fazer, Honda VTR1000 Firestorm, Aprilia RSV Mille, Honda CBF 600 S ABS, Honda VFR 800 FI, Honda CBF 1000 SA
  • Interests
    Cotele apelor Dunarii

Vizitatori Recenți Profil

5.350 citiri profil

Metal Heart's Achievements

  1. Honda Rebel 500. O gasesti in showroom.uri la Honda, te poti urca pe ea ca sa vezi cum stai. E una dintre cele mai joase motociclete. De aici cred ca poti sa incepi calculele - mai inalta, mai joasa, etc... De asemenea, datele problemei se schimba cand incepi scoala. Acolo o sa vezi exact cum te descurci pe moto, daca poti incerca si moto mai inalte putin pt tine.
  2. Cum spunea bunica-mea, sa-i fie tarana usoara, "cand te indragostesti de un cac*t, mananci si doua palme de pamant de sub el". Asa ca numara-ti matale banii si ia-ti ce motocicleta iti place lu' inima ta. Ca o iei pt tine si cum ai zis, o vrei pt 10 ani. Asa ca baga mare de toti banii. Ca are rezervor de 16L, ca are de 12, ca ecran tft, ca ceasuri clasice analog, ca etireri radiali sau monobloc, ia-ti ce-ti place. Ca sigur nu o sa scoti tu vreodata din motocicleta aia tot ce poate ea ca sa zici ca ai fi avut nevoie de discuri de frana de 320mm si nu de 300mm cati are motocicleta X....
  3. Ce troll Auzi formulare... Street Triple are piese mai bune decat MT09SP. :)))))) Cam ce piese zici tu ca sunt mai bune? Si care versiune de Street Triple o ai in calcul? RS-ul? Si cam compari mere cu pere... 130 de cai de pe GS nu se compara cu 130 de cai de pe R6 sau GSXR, de exemplu. Ai youtube si o groaza de filmulete cu motocicletele insirate de tine acolo ca sa iti dai seama cam cum merge o moto din aia si cat de tare te poti da cu asa ceva Uite, de ex un film gasit la random cu un SV650 - o moto de vreo 70CP. Crezi ca mergi mult mai tare de atat sa ai nevoie de 100+ CP?
  4. Pentru ca ai zis ca vrei fun, cuplu si nebunie, clar V2. Dar, din pacate, au cam ramas putine optiuni. Insa arunca si un ochi la Triumph Speed Triple 1050. Motorul e mult mai misto decat un 4L si mai smooth decat un V2.
  5. Bravo! Inca ceva. Pozitia pe motocicleta: intotdeauna tine genunchii lipiti de rezervor. Nu sta cracanat. Si nu tine bratele incordate, nu.ti lasa greutatea in brate. Odata ce vei avea o pozitie corecta in sa, fara sa stai incordat si rigid, totul va merge mai usor.
  6. Toti ii dati in sus si in jos cu ambreiajul. OK. E un punct de plecare. Daaaaar, ceva ati omis cu totul, si probabil si el. La moto da, ca sa incepi sa mergi, ai nevoie de acceleratie, ambreiaj si frana. Cand incepi sa vrei sa faci chestii, incepi sa lucrezi si cu corpul. Daca stai ca un sac de cartofi pe motocicleta, nu o sa iti iasa mare lucru. Acum e momentul in care intervine counter steering-ul. O sa vezi ca iei curba cand incepi sa impingi in ghidon in directia opusa. Sau cand simti ca nu esti pe trasa corecta, te apesi pe scarita din interiorul virajului si ai sa vezi ca motocicleta se inclina si mai mult si se corecteaza. Sau te joci putin cu frana spate. Astea sunt fineturi, le inveti pe parcurs. Acum, cel mai important, este sa iti dai seama de cum trebuie sa lucrezi si cu corpul ca sa te ajuti in dierctionarea motocicletei. Incepi cu apasatul pe scarita. Apoi arunca si un ochi la couter steering.
  7. https://www.boonstraparts.com/ro/parte/honda-cbf-1000-2006-2009-cbf1000-sc58-far-2007/000001170258 Vad in descriere ca e simetric. Am vazut la altele ca sunt si pt circulatia pe partea stanga.
  8. Fain! Fain! Rugaminte: o poza cu bagajele voastre se exista? Rucsaci, genti, din astea. Eu si cand merg doua zile la mare, unde teoretic iti trebuie doar slapi, chiloti de baie si prosop, cocosez ditamai Octavia... Cam asa sunt si cunoscutii mei
  9. Genul de calatorie in care savurezi si te bucuri din plin de fiecare kilometru parcurs. Multumesc ca ai impartasit asta cu noi!
  10. Poti adauga si Suzuki Bandit pe lista ta. E o motocicleta buna pt incepatori si nu numai. E ea greuta, dar nici tu nu esti mic.
  11. Jeane, da, cum s-a spus, sunt doua variante de V-Max - una fara vboost, una cu vboost. Cea cu vboost are diferite puteri, functie de anii de fabricatie, intre 130-140CP daca tin eu bine mine. Ideal ar fi sa te orientezi spre una de dupa 2000. Cele mai vechi au franele subdimensioante pt o astfel de motocicleta. Cine lua asa ceva, facea imediat transplant si punea toata fatza de R1 pe ea (roata, discuri, etrieri, frane, tot) Eh, acum niste multi ani am mers la o tura cu cineva care avea V-Max. Era varianta fara vboost. Motocicleta stock-stock. Cand am iesit pe autostrada, de abia ma putem tine dupa el - eu aveam atunci un Fazer 600. Basca V-Maxul era si limitat la 190km/h. Cand ajungea la viteza maxima si intra limitarea, scotea flacari pe teava. Daca te uiti pe topicul lui Motologistic ai sa vezi ca a adus recent una. Cred ca am vazut prin Fabrica acum vreo 2 luni. Efectiv imi curgeau balele. De asemenea, sunt multe cu probleme la vboost, cum zicea si Tetea mai sus.
  12. @cuki Ai ditamai dealerul Ducati in Cluj. Triumph ai la o aruncatura de bat, la Sebes. Asta ca sa nu zic ca ai mai toate brandurile la dealerii locali de acolo.
  13. Am mers si cu 1250GS si cu R1250R. Una dupa alta. Mi-a placut mult GS-ul, singura motocicleta in care parca te urci, nu o incaleci. E misto, dar nu e pentru mine. Asa ca in momentul in care a trebuit sa aleg o moto pentru o tura de 3 zile si vreo 2000 de km, am luat R-ul. As fi vrut RS-ul, dar nu era disponibil. Initial mi s-a parut masiva, cilindrii aia sunt destul de voluminosi si prin trafic te cam incurca putin. Dar motocicleta este supermanevrabila si m-am obisnuit repejor. Ma gandesc ca una cu ceva crashbar si protectii pentru cilindri e si mai lata astfel s-ar putea sa creeze ceva probleme in aglomeratie si la strecurat la limita. Dar nu e un capat de tara. Moto e misto, era cu toate pachetele pamantului pe ea, ESA, Akrapovic, quickshifter, TC si ce mai avea ea. Asa ca da-i bataie. La drum lung nu m-a deranjat ca nu avea protectie la vant, chiar daca era naked fara nimic, nici un parbriz extra, m-am simtit bine. Viteze pe autostrada intre 130-190. Saua destul de confortabila, pozitia, totul. Plecat de la Bucuresti, prima pauza parca la Craiova am facut-o pentru alimentare. Am profitat din plin de pilotul automat, quick shifterul si de sunetul tobei. Quickshifterul nu e ceva musai, as putea merge linistit si fara, pilotul automat mi-a fost util pe niste drumuri destul de libere unde am putut tine vinetze constante. Nu mi-a placut insa acceleratia ride by wire, parca n-aveai raspunsul ala direct. Am testat toate modurile posibile, pe Transalpina incepuse sa ploua asa ca modul Rain a fost la fix. Cand am vrut sa vad ce poate, am trecut-o pe Dynamic si, intradevar, iti livreaza altfel tot ce are ea acolo. In rest, ce sa zic... pe drumuri naspa, suspensia aia face toti banii - si nu era setata in nici un fel, ci lasata doar pe auto. Mi-a intrat si TC-ul pe o portiune cu oarece mazga, franele sunt foarte misto si dozabile. Legat de navigatie, exista o aplicatie BMW, o pui pe telefon si apoi iti afiseaza pe bord detaliile traseului gen inainte, la dreapta, cacamama. Nu am testat-o insa. M-am descurcat bine si fara navi, doar cu telefonul din dotare. Cred ca se poate folosi foarte bine si o navigatie cu ceva ram mount sau alta prindere. E destul loc pe ghidon. Overall mi-a placut mult motocicleta. Daca as fi sa aleg, as alege RS-ul pt acea protectie la vant. In rest nu cred ca sunt mari diferente. Da, si mie mi s-a parut puturoasa si limitata la viteze mari, dar la vitezele unde mergi 90% din timp este foarte faina. Imi place cum livreaza puterea motorul ala. Vibratii si de ce se mai plang altii? Nu m-au deranjat. Aaaaah. Am fost singur pe moto si doar o geanta in spate, pusa pe suportul topcase-ului.
×
×
  • Creează nouă...