Sari la conținut

Metal Heart

Super Membru
  • Număr conținut

    8.202
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti / Popesti-Leordeni
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    Yamaha FZ1 Fazer
  • Numar Moto
    de Bucuresti
  • Club
    Academia de mici si bere

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Yamaha FZS600 Fazer, Honda VTR1000 Firestorm, Aprilia RSV Mille, Honda CBF 600 S ABS, Honda VFR 800 FI, Honda CBF 1000 SA, Yamaha FZ1 Fazer SA
  • Interests
    Țâțe și buci

Vizitatori Recenți Profil

5.628 citiri profil

Metal Heart's Achievements

  1. Vând geacă moto textil impermeabila Spyke ESTORIL GT, culoare neagra. Marimea EU50/ITA52 Este in stare foarte buna, cumparata anul trecut cam pe vremea asta, purtata foarte putin. Este ideala pentru cei cu motociclete sport, sport-touring sau naked. Potrivita pentru cineva pana in 1.75-1.77 si max. 80 kg. Pt cineva mai inalt, s-ar putea sa fie scurta la maneci. Croiala nu prea este ok pt cei cu burta (la mine s-a mai marit putin burta si de aia se vinde geaca) sau pt cei care sunt lati in umeri. Mie, la 1.70 si 84 kg imi vine okish, insa doar cu tricou sau bluza subtire cu maneca lunga, deja e foarte stransa daca pun mesada. Este o geaca de calitate, lucrata bine, usor de curatat dupa plimbari. Pretul este de 550 de lei (PRET FIX) - noua a fost aproape 900 de lei Proba si predarea in Popesti-Leordeni sau undeva in zona. NU trimit prin curier/posta. Metoda de contact: PM aici pe forum. Mai jos sunt cateva detalii Jachetă 2 în 1. Exterior – poliester 600D fixat cu căptușeală din plasă 100% poliester. Căptușeală termică detașabilă. Protecții CE pentru umeri și cot aprobate conform PN EN 1621-1:2012. Buzunar spate pentru protecția spatelui CE nivelul 2. (geaca se vinde fara protectie spate) Protecții externe pentru umeri cu logo SPYKE. Toate zonele de cusătură cu construcție cu cusături de siguranță conform standardului EN 17092:2020. Panouri X-STRETCH pe laterale și mâneci interioare. Mâneci în formă de curse. Inserții tip acordeon pentru cot și spate. Reglări privind volumul mânecilor. Reglarea mânecii de jos cu curea și velcro. Fermoare cu blocare automată pe mâneci. 2 buzunare exterioare. Buzunare de ventilație în față și în spate. Neopren la guler pentru transpirație, absorbant. Închidere guler cu reglare de volum. Reglarea talie cu sistem de butoane rapide. Zone reflectorizante pe maneci, piept si spate. Căptușeală interioara detașabilă termic cu buzunar pentru mobil și documente. Fermoar fata cu inchidere dubla 1 buzunar interior. Fermoar de conectare.
  2. Hello! Am un rack OEM de prindere sidecase-uri pt FZ1 (2006-2015). A fost montat pe a mea (un Fazer 2009) si cred ca se poate pune si pe un N (am vazut ceva poze pe net cu N-uri si un astfel de sistem montat). Am avut si genti, dar alea s-au facut repede bani pentru ca sunt compatibile si cu FJR. Deci daca pe FJR ai sistem de prindere OEM Yamaha, merg gentile OEM de pe Fazer si viceversa. Se pot monta destul de usor, insaa trebuie data o gaura semicadru (nu stiu daca vine din fabrica cu acea gaura acolo, speciala pt rack). Am renuntat la side-uri pentru ca mie imi este mai util un topcase. Partea proasta la acest sistem este ca nu merge pus in acelasi timp si un topcase, chiar daca e OEM, dedicat modelului - fie pui topcase, fie side-uri. Sau daca esti mai iscusit, merge sa adaptezi ceva. Aici un link cu side-urile OEM si codurile lor. Codul OEM pt rack este 3C3-W9753-00-11. Pretul de vanzare este de 500 de lei. Sunt interesat si de oarece schimburi, depinde ce aveti compatibil cu motocicleta (de ex m-ar interesa niste mansoane incalzite Oxford)
  3. Honda Rebel 500. O gasesti in showroom.uri la Honda, te poti urca pe ea ca sa vezi cum stai. E una dintre cele mai joase motociclete. De aici cred ca poti sa incepi calculele - mai inalta, mai joasa, etc... De asemenea, datele problemei se schimba cand incepi scoala. Acolo o sa vezi exact cum te descurci pe moto, daca poti incerca si moto mai inalte putin pt tine.
  4. Cum spunea bunica-mea, sa-i fie tarana usoara, "cand te indragostesti de un cac*t, mananci si doua palme de pamant de sub el". Asa ca numara-ti matale banii si ia-ti ce motocicleta iti place lu' inima ta. Ca o iei pt tine si cum ai zis, o vrei pt 10 ani. Asa ca baga mare de toti banii. Ca are rezervor de 16L, ca are de 12, ca ecran tft, ca ceasuri clasice analog, ca etireri radiali sau monobloc, ia-ti ce-ti place. Ca sigur nu o sa scoti tu vreodata din motocicleta aia tot ce poate ea ca sa zici ca ai fi avut nevoie de discuri de frana de 320mm si nu de 300mm cati are motocicleta X....
  5. Ce troll Auzi formulare... Street Triple are piese mai bune decat MT09SP. :)))))) Cam ce piese zici tu ca sunt mai bune? Si care versiune de Street Triple o ai in calcul? RS-ul? Si cam compari mere cu pere... 130 de cai de pe GS nu se compara cu 130 de cai de pe R6 sau GSXR, de exemplu. Ai youtube si o groaza de filmulete cu motocicletele insirate de tine acolo ca sa iti dai seama cam cum merge o moto din aia si cat de tare te poti da cu asa ceva Uite, de ex un film gasit la random cu un SV650 - o moto de vreo 70CP. Crezi ca mergi mult mai tare de atat sa ai nevoie de 100+ CP?
  6. Pentru ca ai zis ca vrei fun, cuplu si nebunie, clar V2. Dar, din pacate, au cam ramas putine optiuni. Insa arunca si un ochi la Triumph Speed Triple 1050. Motorul e mult mai misto decat un 4L si mai smooth decat un V2.
  7. Bravo! Inca ceva. Pozitia pe motocicleta: intotdeauna tine genunchii lipiti de rezervor. Nu sta cracanat. Si nu tine bratele incordate, nu.ti lasa greutatea in brate. Odata ce vei avea o pozitie corecta in sa, fara sa stai incordat si rigid, totul va merge mai usor.
  8. Toti ii dati in sus si in jos cu ambreiajul. OK. E un punct de plecare. Daaaaar, ceva ati omis cu totul, si probabil si el. La moto da, ca sa incepi sa mergi, ai nevoie de acceleratie, ambreiaj si frana. Cand incepi sa vrei sa faci chestii, incepi sa lucrezi si cu corpul. Daca stai ca un sac de cartofi pe motocicleta, nu o sa iti iasa mare lucru. Acum e momentul in care intervine counter steering-ul. O sa vezi ca iei curba cand incepi sa impingi in ghidon in directia opusa. Sau cand simti ca nu esti pe trasa corecta, te apesi pe scarita din interiorul virajului si ai sa vezi ca motocicleta se inclina si mai mult si se corecteaza. Sau te joci putin cu frana spate. Astea sunt fineturi, le inveti pe parcurs. Acum, cel mai important, este sa iti dai seama de cum trebuie sa lucrezi si cu corpul ca sa te ajuti in dierctionarea motocicletei. Incepi cu apasatul pe scarita. Apoi arunca si un ochi la couter steering.
  9. https://www.boonstraparts.com/ro/parte/honda-cbf-1000-2006-2009-cbf1000-sc58-far-2007/000001170258 Vad in descriere ca e simetric. Am vazut la altele ca sunt si pt circulatia pe partea stanga.
  10. Fain! Fain! Rugaminte: o poza cu bagajele voastre se exista? Rucsaci, genti, din astea. Eu si cand merg doua zile la mare, unde teoretic iti trebuie doar slapi, chiloti de baie si prosop, cocosez ditamai Octavia... Cam asa sunt si cunoscutii mei
  11. Genul de calatorie in care savurezi si te bucuri din plin de fiecare kilometru parcurs. Multumesc ca ai impartasit asta cu noi!
  12. Poti adauga si Suzuki Bandit pe lista ta. E o motocicleta buna pt incepatori si nu numai. E ea greuta, dar nici tu nu esti mic.
×
×
  • Creează nouă...