Sari la conținut

RobbieB

Super Membru
  • Număr conținut

    501
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Motocicleta
    Husqvarna 701
  • Numar Moto
    vizibil uneori

Informații profil

  • Motociclete detinute
    BMW F 650 GS

Vizitatori Recenți Profil

890 citiri profil

RobbieB's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salutare tuturor Dacă există amatori, aruncați un ochi la rubrica de vânzări, aici. » Post actualizat in 30 May 2018 08:20 Acesta este link-ul funcțional
  2. Ascunde-ți portofelul într-un loc inaccesibil și uită-te aici: http://advrider.com/index.php?threads/ratel-engineering-design-bmw-650gs-dakar-sertao-yz-wr-suspension-upgrade.952045/
  3. Am modelul ăsta pe mobră. Sunt excelent realizate! Sunt făcute în Australia...
  4. Cauciucurile sunt OK. Nu există diferențe dramatice între gradul de uzură al gumelor... Mă poate ajuta cineva cu un senzor ABS pentru o probă? Cred că ar fi cel mai rapid și relevant...
  5. Am de ceva vreme o problemă cu ABS-ul: cum trec de 40Km/h se aprinde martorul din bord și -evident- nu mai este activ. Ciudat mi se pare că până la această viteză, funcționează! Am verificat distanța între senzori și discuri, este în parametri. O fi posibil să fie unul dintre senzori doar... parțial dus?!? S-a mai lovit cineva de o astfel de problemă?
  6. Ai făcut tu acele adaptoare (ax, etrier) sau le-ai luat de undeva?
  7. Bună mișcare! Făcută treaba cum trebuie, te scapă de grija conductei ăleia de ulei...
  8. Dacă ai eliminat cauzele enumerate de Bogdan mai sus, da e foarte posibil să fie amortizorul dus, sau greșit setat (!).
  9. Da, l-am ''verificat''. In sensul ca am incercat sa pornesc pe direct (cu surubelnita intre cei doi pini ai releului) si simptomele sunt aceleasi. Un GS-911 ar fi excelent! Ai PM...
  10. S-a decis "coana mare" să-mi dea șah: fără nici un simptom prealabil, la cheie, încep toate becurile din bord să clipească (cel de la benzină altfel decât celelalte dar nu știu cât este de relevant) și turometrul să țopăie aleator. Dacă îcerc să o pornesc, nu obțin decât un ușor cârâit din zona releelor, semn de tensiune insuficientă. Fenomenul persistă și după câteva ore de încărcat bateria. Am verificat (dooh!) conexiunile bateriei: ok. Am decuplat pe rând pompa de benzină, alarma și xenonul: nici o schimbare. Am resetat BMS-ul: nimic. Am verificat mănunchiul de fire ce iese din contact: perfecte. Are cineva vreo idee?
  11. Are cineva disponibil (rezervă sau dintr-o dezmembrare) vreunul dintre capacele motorului? Stânga sau dreapta sau... ambele? Îmi trebuie cu titlu de împrumut pentru maxim o săptămâna. Ofer pentru acest ajutor o protecție de carbon pentru respectivul capac. PM vă rog.
  12. Daca ai varianta fără ABS, e cea mai ieftină și bună variantă.
×
×
  • Creează nouă...