Sari la conținut

zeroo

Super Membru
  • Număr conținut

    804
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.zeroweb.ro

Profil

  • Locatie
    Omicron Persei 8
  • Motocicleta
    BMW F650 GS

Informații profil

  • Motociclete detinute
    BMW F650 GS
  • Interests
    ORIUNDE NU SUNT OAMENI

Vizitatori Recenți Profil

1.600 citiri profil

zeroo's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Domnilor, din Petre au mai ramas doar tobele originale, fara zgaraieturi, ultimul pret 400 ron, si sa inchei si eu acest capitol.
  2. Pai am mancat mancare. Ca voluntar primesti cazare si trei mese pe zi pentru 20 de ore de munca pe saptamana. Cat muncim noi aici ca sa mancam in fiecare zi? Cat muncim ca sa platim chiria? Ne mai ajunge si sa ne plimbam? Nu prea. Iar cele 20 de ore de munca nu sunt munca silnica, si nici aceeasi munca in fiecare zi. Tu alegi ce muncesti, pentru ca tu iti alegi voluntariatul, in functie de ce te intereseaza pe tine. Stii cat e de bine sa faci "ce vrei" in loc sa faci "ce trebuie" sa faci? O multime de avantaje are voluntariatul asta. Intrati pe blog la mine ca sa nu scriu pe topicul asta explicatii despre un subiect care nu are neaparat legatura cu motociclismul. Tot ce mai vreau sa zic e legat de cheltuielile lunare. Undeva pe la 50 de euro pe luna cheltuiam pe benzina si tutun. Bagati un ochi pe www.workaway.info , poate va faceti un plan frumos de calatorit la vara, alegeti tara si sigur gasiti un program care sa va placa. Nu trebuie sa plecati cu lunile prin lume, dar daca nu aveti bani sa stati o luna intr-o tara, e o metoda excelenta de a nu fi doar turist si de a explora tara respectiva. Sa fii turist e mult mai scump. Asa te costa doar benzina sa ajungi acolo si sa te plimbi pe unde vrei. Cum ziceam, mai multe detalii gasiti la mine pe blog: www.digitalnomad.ro Ca idee: eu mi-am dat demisia in iulie 2011. De atunci am mai lucrat "la birou" doar o luna jumatate.
  3. Saru-mana conasule. Ce e mai fain la toata treaba e asta: e atat de ieftin incat oricine cu putina minte poate sa o faca oricand. Eu am plecat cu banii de salar pe o luna si un pic in plus. Cat dadeam sa traiesc aici in Bucuresti o luna mi-a ajuns pentru 6 luni prin Europa. Toata afacerea m-a costat 1300 de euro. Da-da! 1300 de euro pentru 15.000 de km, 12 tari si 6 luni minunate!
  4. Domnilor, asta e Petre inainte sa ajunga in tara si sa se plimbe in cele 4 zari pe bucatele: asa, de iarna lunga inca mai sunt ceva piese plimbate din Petrica prin lume, la vanzare adica, nu ramase pe coclauri... Si inca un video, ca sa intelegeti mai bine cum sta treaba. E iarna si ma arde...
  5. Domnule piggy, o mobra nu e o pereche de ciorapi, o iei, si daca nu iti place, o schimbi. Pentru ce vrei tu sa faci GS-ul simplu e mai mult decat suficient. Daca o sa vrei mai mult de la mobra, ulterior poti oricand sa investesti putin sa iti transformi GS-ul simplu in Dakar. Diferentele sunt minime. Furcile, roata fata si amortizorul. Care oricum sunt de bicicleta, deci daca vrei upgrade, iti iei ceva aftermarket. GS-ul simplu e o mobra minunata, si la inaltimea ta, excelenta. Eu am avut GS si m-am dat pe el peste tot pe unde mi-a venit. Degeaba zic unii de roata de 21. Ca sa beneficiezi de ea, tre sa fii oricum mester si sa stii sa te dai, si sa mai ai si fizicul sa tii o mobra de 200 de kile sub tine si sa o mai si ridici din cand in cand. Ca asa-i pe mobra, mai ales prin padure, o mai si trantesti. Asa ca, ori GS, ori un Transalp, nu te intinde la Dakar daca nu esti sigur pe tine. Mobrele astea isi pastreaza cat de cat valoarea, si daca dupa un an doi vrei mai multe de la ea, ori faci upgrade ori o dai si iei altceva. Dar mai bine te dai cu GS-ul comod si linistit ca daca tre sa pui piciorul la stop ori undeva prin padure...chiar poti sa il pui, decat sa pici sau sa stai cu morcovul la fiecare oprire ca poate dai cu mobra de pamant si cu tine sub ea. Si crede-ma, daca esti mester, GS-ul poate face orice face Dakarul. Daca vrei sa te dai "racing" prin padure trebuie oricum sa iti iei o capra, BMW-ul e prea greu. Daca vrei drumuri lungi si sa stii ca oricand poti iesi de pe sosea sa urci dealul sau sus pe munte, GS. Spor la cautari si sa iti gasesti mobra visurilor tale.
  6. Salut. Desi scump, surubul respectiv e gandit clar sa se rupa la un soc (cazatura) tocmai pentru a evita transmiterea socului catre prinderea de pe ghidon (blucul de comenzi). Daca se rupe respectiva, costul si munca de a schimba piesa respectiva este mai mare. Partea de prindere este din aliaj, bratul oglinzii nu se va rupe niciodata. Dai filet in acel brat, la urmatoarea cazatura rupi clar tot blocul de comenzi. Nu sunt nemtii atat de prosti, sa stii. Blocul de comenzi il gasesti de la 50 de euro pe ebay. Surubul respectiv e 700 de mii. Acum, fiecare cu inventia lui.
  7. pentru cei interesati, am mai facut un update la piesele de au mai ramas, detalii in semnatura. O zi excelenta si asfalt uscat!
  8. Am adaugat niste poze la toba Leo Vince in topicul din semnatura. Astept pe cei interesati pe PM.
  9. domnilor, cei care v-ati mai anuntat la piese, dati semnale din nou, nu va mai stiu care cum sunteti. Gata vacanta, haideti sa ma scapati de cutiile din casa.
  10. autobuzul calca cu roata stanga fata pe piatra aia...baftoc taticule, bulan ii zice!
  11. man, era un om de mi-a luat o cutie de piese, plus cadrul si am facut o suma rotunda cand eram cu petre cu matzele pe jos in garaj. Ce sa fac?
×
×
  • Creează nouă...