Sari la conținut

CapnJackSparrow

Super Membru
  • Număr conținut

    864
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Tokyo, Japan
  • Carnet moto din
    15.XI.2008
  • Motocicleta
    Suzuki GSX1000S

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Suzuki GSR 600

Vizitatori Recenți Profil

2.070 citiri profil

CapnJackSparrow's Achievements

  1. Eh, banii la BMW se mai fac si in alte moduri.. Spre exemplu, prin a cumpara sisteme de franare combinata de la Continental ca sunt cu 10 Euro mai ieftine decat competitia, dar dup-aia tre' sa faci recall la 1.5 milioane de vehicule, cu un cost total de mai mult de 100 de miliaone de Euro. Cel mai probabil niste "directorasi" au incasat niste bonusuri frumusele pentru aceasta activitate de "cost reduction".
  2. Salut si multumesc pentru recomandari! Am facut o lista cu cateva modele de cauciucuri, bazata pe mai multe recomandari (de aici, de pe alte site-uri, etc.) si m-am dus cu ea la un magazin moto, parte dintr-un lant mare, care avea un mic atelier (e.g. pentru schimb cauciucuri, schimb ulei, etc.). Am ales magazinul asta pentru ca era foarte aproape de locul in care tin motocicleta si nu voiam sa pierd mult timp, plus ca aveam pana pe spate si nu voiam sa umflu de mai multe ori roata spate. M-am dus la cea mai apropiata benzinarie, am umflat rotile si dup-aia la magazin. Socoteala de acasa nu s-a potrivit cu cea din targ - fiind un magazin destul de mic, nu aveau toate modelele de cauciucuri de pe lista mea pe stock. Unele cauciucuri produse local era la acelasi pret cu cele de import (Europene), precum Bridgestone S22, oricum toate scumpe. Asa ca am mers cu o optiune clasica de buget mic - Michelin Power 2 CT. Am pus si valve laterale, ca era o intreaga aventura sa gasesc o benzinarie care avea pistol cu furtun ca la pompa de bicicleta la compresoare. De obicei compresoarele de la benzinarie au o tija pe care o presezi pe valva; evident ca atunci cand ai valve orientate radial e destul de complicat sa gasesti o pozitie care iti permite sa folosesti tijele alea de la compresor. Acum am scapat de problema asta, pot sa umflu rotile la orice benzinarie. Am povestit mai inainte, am facut pana la un moment dat si la schimbul de ulei mi-au pus un snur dinspre afara spre inauntru si la ceva timp dupa incepusem sa pierd presiune in roata spate mai repede decat inainte sa pun snurul. Am mai gasit un cui in roata spate cand am dat jos cauciucul. Aveau si o oferta de garantie extinsa pentru schimb de cauciuc in cazul in care faci pana intr-un anumit interval. Data fiind experienta mea cu penele, am optat pentru garantia extinsa de 2 ani. Ma astept sa ma tina 15000 de km cauciucurile astea. Sanatate tuturor.
  3. Multumesc pentru recomandare! De la companiile latine (e.g Pirelli, Michelin), ce ati recomanda?
  4. Hai noroc! O sa las asta aici ca sa ma pot desfata cu flotarile logice pe care le vor face unii colegi de forum care postau stiri cu masini electrice care au luat foc. Sunt convins ca vor gasi diverse scuze, scuze care in lumea lor fantastica se aplica doar masinilor cu motoare cu combustie interna - adica scuzele sunt ok in cazul masinilor cu motor cu combustie interna, dar nu sunt ok in cazul masinilor electrice. https://ziare.com/explozie-masina/explozie-masina-gpl-bulevard-bucuresti-1852128 Stiu ca nu ma veti dezamagi!
  5. Salut! A venit timpul sa schimb opincile - ce recomandari aveti? As vrea ceva foarte moale (nu apuc sa fac multi kilometri pe an, deci nicio sansa sa ajung la markerele de uzura in 3 ani cu un cauciuc tare), de preferat cu aderenta buna pe ploaie. Multumesc!
  6. Cea mai sigura din lume... poate pentru pasagerii ei, pentru oricine altcineva e chiar opusul, motiv pentru care nu cred ca va fi comercializata in Europa. @sco. Este ca d-asta n-ai? Boss, cand densitatea populatiei e mare, bicicleta s-ar putea sa fie cel mai rapid mijloc de transport. Acum depinde si cat de important e timpul pentru tine...
  7. Salut! Si din cauza categoriilor de permis si tot ceea ce deriva de aici (e.g. pret parcare, pret transport cu ferry boat-ul, etc.) . E categorie separata pana in 400 cmc. Sanatate!
  8. Salut! Cum tot incerc sa pun un inaltator de ghidon de ceva timp, m-am dus la un service moto sa vad daca mi-ar face cabluri de acceleratie la comanda, pentru ca alea originale devin tensionate cand virez maximum spre dreapta cu inaltatorul de ghidon montat; mi-au dat flit ca nu lucreaza la motociclete asa de noi. Pana la urma un coleg de serviciu care are o Hayabusa modificata m-a dus la service-ul la care face el intretinerea si modificarea motocicletei, dar m-a avertizat dinainte ca va fi scump. Am ajuns la service, au montat inaltatorul de ghidon (am luat altul, de la Voigt, care are si offset spre spate, la recomandarea celor de pe forumul GSX-S1000) si au zis ca e in regula fara modificari (i.e. m-am gandit ca stiu ei mai bine decat mine), au indoit putin brida cu tija care tine cablurile de acceleratie pe partea stanga pentru a reduce tensiunea la viraj maxim, mi-au zis sa fiu cu ochii pe cablurile alea sa vad daca patesc ceva in timp si aia a fost, nici macar nu mi-au luat bani. Ar fi frumos sa gasesc cabluri compatibile de la un alt model. Sanatate tuturor!
  9. Salut! Vreau sa comand o conducta mai lunga pentru frâna fata si încerc sa dau de parametrii originalului - vorbesc de modelul 2015-2016. Are cineva idee ce lungime are conducta si ce unghi are banjo-ul care se conectează la levierul de frână? Mulțumesc!
  10. Hai noroc! Jurnalism de calitate... trage ce concluzii vrea din datele prezentate, in functie de ce sentimente vrea sa inspire cititorului. Nu neg ca e posibil ca noile masini sa fie gandite ca un produs care sa tina 10 ani, dar aia 10 ani sunt evaluati la potentialul maxim de exploatare. Sunt unele conjuncturi sociale care oricum te forteaza sa schimbi masina in timpul ala; e.g. unde sunt eu dupa 12 ani de la prima inmatriculare impozitul pentru o masina devine nesustenabil, deci mai bine o schimbi. Nu zic ca e neaparat o regula buna; in acelasi speranta de viata e una dintre cele mai lungi din lume, or sti ei ceva. Degeaba vin unii si-mi explica cum au tinut ei vechea masina tipla 30 de ani si "o lua la sfert si mergea ca in prima zi cand am dus-o la REMAT" daca au casat masina la 180k km. In zilele noaste masinile sunt aduse din Germania "tipla" la 200k km dupa 5-10 ani de exploatare si d-abia de acolo incepe viata de masina in Romania. Spor!
  11. Salut! Am niste carti scanate in format PDF. Daca are cineva rabdare sa le treaca printr-un OCR sa le faca PDF compatibil cu Kindle, va rog sa le incarcati ulterior. https://ufile.io/f/nx1dg Spor la citit! P.S.: Link-ul e valabil doar 30 de zile
  12. Salut! Stii pe cineva care inca face curse spre UK? Multumesc si spor la treaba!
  13. Salut! Am si eu experienta cu herniile de disc si sunt de acord cu aproape toate solutiile prezentate anterior, cu exceptia "minunilor"; asa ca recomand sa incercati cate un pic din fiecare si insistati cu ceea ce pare ca da rezultate. Eu ajunsesem intr-o forma foarte grava, schiopatam zdravan cu piciorul stang, dar cu perseverenta mi-am revenit. La mine a ajutat mult faptul ca oricum faceam sport regulat si nu beau/fumez. Am inceput cu 1 ora de fizioterapie urmata de 3-4 ore de kinetoterapie pentru 1 luna - eram in vacanta si nu aveam altceva mai bun de facut. Am continuat cu infiltratii epidurale la Spitalul Militar Bucuresti, la sectia de Neurologie (1 data la 2 ani, "ca la ITP" zicea domnu' doctor). Apoi 2 ore de kinetoterapie zilnic acasa (i.e. stretching, in principal Programul Williams), 1 ora dimineata, 1 ora seara. Mai tarziu am inlocuit 1 ora de stretching cu 1 ora de inot. Am avut de cateva ori episoade de recidiva si nu prea intelegeam de ce. Cand am fost prima oara la kinetoterapie, mi s-a atras atentia ca pozitia gleznei stangi nu e in regula, dar am ignorat. La ultimul episod de recidiva, un prieten mi-a recomandat saltelele de pat Tempur. Ulterior am fost la un podolog si am comandat branturi speciale pentru incaltaminte. De cand cu branturile si salteaua, nu am mai avut probleme grave. Ma resimt cateodata dupa ce merg cu pasager, dar aici e si problema ca e ghidonul prea jos (sunt foarte inalt). Nu o sa o ard snob pe aici sa propovaduiesc saltele de pat care de multe ori costa mai mult decat mobra pe care se dau unii, doresc doar sa subliniez ca ar trebui investigate mai multe cai, problemele ortopedice la nivelul gleznelor si salteaua de pat fiind posibili factori care duc la inrautatirea situatiei. Cine are un serviciu sedentar (i.e. sta pe scaun 8 ore pe zi), nu prea are multe optiuni in legatura cu situatia la birou, eventual birou reglabil pe inaltime si scaun bun, pauze dese si stretching; in schimb, restul stilului de viata poate fi modificat. P.S.: Eu folosesc doar scaun d-ala de corporatist, Markus de la IKEA. E un pic ciudata situatia; eu cred ca pur si simplu ma potrivesc cu el, dar experientele altor utilizatori pot fi diferite, pentru ca scaunul asta nu iti ofera aproape nicio posibilitate de reglaj). E singurul scaun pe care mi-l permit care are spatarul destul de inalt incat sa-mi pot rezema capul de el. Sanatate tuturor!
  14. Salut! Cred ca mergea si un fir de aluminiu sau cupru (2-3 mm diametru) tras prin toate "ochiurile" (i.e. ca un sarpe) ca sa tina forma lantului. Spor la treaba!
×
×
  • Creează nouă...