Sari la conținut

BigHead

Membru
  • Număr conținut

    40
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    BMW F650 GS
  • Numar Moto
    B 90 xxx
  • Club
    n/a

Informații profil

  • Motociclete detinute
    BMW F650GS
  • Interests
    Schi<br />Drumetii munte<br />Foto

BigHead's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. RIP Motorul din sant avea numar de GL, daca am vazut bine. La circa 20 min de la accident masina era pozitionata aproape de marginea din dreapta a soselei in timp ce oamenii de la ambulanta dadeau primul ajutor motociclistului. Bine ca nu a mai luat si pe altcineva cu el, pacat ca "s-a jucat cu focul".
  2. Nu recomand. Neserios. Nu raspunde la email. Raspunde la telefon din cand in cand. Nu se tine de cuvant.
  3. Referitor la pastrarea distantei, eu cred ca mare parte din vina apartine politiei rutiere si parlamentului, care nu-si face treaba. Cand merg legal, se "suie pe mine" tot felul de nervosi. Asisderea cand las loc in fata mea (cand "pastrez distanta"), pentru ca bivolii nervosi nu inteleg ca atunci cand ai un motor on-off cu roti 50%-off-50%on nu franezi ca o motocicleta SS. De ce zic la politia rutiera nu-si face treaba? Pentru ca nu vad radarele in actiune, nu vad amenzi pentru nesemnalizarea schimbarii directiei, nu vad amenzi pentru cei ce obtureaza vizibilitatea la trecerile de pietoni. De ce parlament si politie? Pentru ca in alte state o incasezi pentru conducere agresiva, pe cand aici agresivitatea este regula, si nu exceptia.
  4. Multa bafta motociclistului. Si multa putere familiei si celor apropiati lui. Sper sa treaca cu bine peste acest incident.
  5. Nu conteaza ce au facut inainte de asta, decat cel mult ca si circumstante. Cand masina este folosita ca si arma, deja este o mare problema. Individul ala ar trebui consultat, tratat si lasat pieton pentru tot retul vietii lui.
  6. Stie cineva daca conducatorul seat-ului era individul in slapi din filmul de mai sus?
  7. Am facut cerere pentru o zi de concediu
  8. Ar fi trebuit opriti cu un lansator de rachete. Off topic: Daca ce ai spus e adevarat, vrei, te rog, sa dai un link.
  9. Concluzia: 1. Doar bateria era defecta. 2. Desi cu 750 mA curent de incarcare bateria, altfel defecta, ajungea la 14 V, doar pe alternator motorul (pornit cu curent prin cabluri de la masina) nu statea pornit. Deci daca bateria e moarta, chiar daca pornim GS-ul de la alt acumulator... nu merge
  10. Bateria nu era uscata, doar ca nu mai vrea sa se incarce mai mult de 10.8 V. Deci un element in scurt. Am cumparat azi alta baterie si maine o montez. Ramane in schimb, in continuare, intrebarea de ce, odata pornit, nu-i ajungea curentul de la alternator si se oprea. O sa vad maine ...
  11. Salut, Vrei te rog sa-mi spui cat zgomot face in casca parbrizul asta cu inlatator? Ai mers pe autostrada cu el? Comparativ cu parbrizul original, este mai mult sau mai putin zgomot in casca? Te intreb deoarece am si eu un parbriz after market, dar produce turbioane - un drum pana la mare fara dopuri in urechi e mai rau pentru urechi ca un concert rok . Si nu este de la casca... cu cel original sau "in picioare" se face liniste. Mesaj completat Problema electrica la un BMW F650 GS din 2003: Azi, la benzinarie, nu a mai vrut sa porneasca. Bateria moarta. (dar dimineata pornise bine merci) Am conectat cu cabluri bateria de pe moto la bateria unei masini. A pornit. Problema e ca dupa ce scot/decuplez cablurile, moare si motorul (bateria e descarcata). Ma gandesc ca daca motorul a pornit, alternatorul ar trebui sa dea suficient curent ca sa se incarce bateria si sa mearga si motorul... A mai patit cineva asa ceva? O fi busit regulatorul de tensiune? Mesaj completat Problema electrica la un BMW F650 GS din 2003: Azi, la benzinarie, dupa circa 15 min de stat ( o cafea) nu a mai vrut sa porneasca. Bateria moarta (dar dimineata pornise bine merci). Nu cred sa fi uitat pozitiile aprinse, dar nu bag mana in foc pt asta. Am conectat cu cabluri bateria de pe moto la bateria unei masini. A pornit. Problema e ca dupa ce scot/decuplez cablurile, moare si motorul (bateria e descarcata). Ma gandesc ca daca motorul a pornit, alternatorul ar trebui sa dea suficient curent ca sa se incarce bateria si sa mearga si motorul... A mai patit cineva asa ceva? O fi busit regulatorul de tensiune? (scuze daca ma repet / daca problema a mai fost discutata)
  12. Daca ai roata cu spite, sunt doua operatii: centrare (se face din spite) si echilibrare (cu plumbi). Pentru centrare recomand calduros userul "Rabinu" de pe acest site. Pentru echilibrare.... deocamdata nu am descoperit nicio vulcanizare care sa aiba plumbi pentru pus pe spite. Toti folosesc plumbi lipiti.
  13. Nu va recomand distrugerea masinii, in primul rand pentru ca masina nu are nici o vina, si in al doiea rand pentru ca, daca va vede careva, riscati sa va alegeti cu dosare penale si nu merita. In privinta intratului in masini, reflexele mele nu asculta de constient... asa ca pun frina instinctiv. Nici macar cu masina nu am intrat intentionat in nici un bou care mi-a taiat calea. Cu motorul... cu atat mai putin. Va rog NU dati bocanci/cizme in masini intrafic si nu rupeti oglinzi intentionat ... urmatorul motociclist care va trece pe linga respectivul "conducator auto" risca sa sufere consecintele faptelor voastre. Pentru cei care nu stiu/pot sa controleze frina fata, pentru a nu bloca roata, recomand ABS. O zi buna tuturor
  14. Va rog, stie cineva in ce magazin(e) din Bucuresti se gasesc cizme Alpinestars Tech 3/8/10? Am tot citi... dar este altceva cand te poti incalta cu ele. Thx Mesaj completat Va rog, stie cineva in ce magazin(e) din Bucuresti se gasesc cizme Alpinestars Tech 3/8/10? Am tot citi... dar este altceva cand te poti incalta cu ele. Thx
  15. din cauza ca traiesti intr-o comunitate si deranjezi pe altii, nu este doar problema ta.
×
×
  • Creează nouă...