Sari la conținut

ubord

Super Membru
  • Număr conținut

    1.875
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Locatie
    dej
  • Carnet moto din
    1998
  • Motocicleta
    MT
  • Numar Moto
    cj
  • Club
    nici unul

Informații profil

  • Motociclete detinute
    425 S, MT

Vizitatori Recenți Profil

3.946 citiri profil

ubord's Achievements

  1. ...traforaj(viteza) , electronica afara sub rezervor, ce ramane (senzor inductiv , jumatate de platou cu gauri de prindere...) pe pozitie... Tranzistorul de putere nu are echivalent vestic...Am prajit vreo 3 din cei mai buni pe care i-a avut de oferit electronica 'automotive' , si in final a trebuit modificata topologia pentru a proteja finalul... Al meu asa merge de 10 ani... ...in zilele de azi, daca sti sa bati un cui pentru tabloul de nunta al vecinei , cica, ai aptitudini tehnice...
  2. ...ceva, ceva a iesit ..nu grozav...poate o sa mai mearga... +8 grame ochiul mare a bielei, -9 grame boltul, +10 grame partea de translatie a bielei(cam mult...nu va mai merge cu 29.000 de ture...) +0,01 in plus la diametrul boltului nou... Presa cracanata...o sunca a mers mumos , cealalta cu gripare... Mai trebuie centrat...in limita a 0.1mm s-a centrat in bucsa de presare...
  3. ...dar mai sigura cu mobra... Sau din ciclul " Da, aiasta o fo' buna! O mărs! Numa ce-o reparat-o si n-o apucat a mere cu ea... "
  4. ...ce ar recomanda nenea Dudău pentru garniturile de MT? ...am de prune, de afine , de struguri ceva alb sec, de "Medieșu Aurit, si ceva "Va multumim de participare" tat si mama necunoscuți...
  5. ...pe scara evolutiva ar urma Simson 700 boxer, Simson 1000 4'nlinie, si Simson 5000 V8, Simson SpaceX..dar, nu apucam noi...poate nepotii...
  6. Gina Pistol , sau Daniela Crudu au buza de raclare....Trebuie sa cauti furnizorul...
  7. ...bobinele se leaga in serie, poponeata-in-poponeata, cap-in-cap nu conteaza.Functioneaza fara probleme si cu bobine de 12 v si cu de 6...sa nu fie pt. CDi. In acest fel se poate folosi ca si aprindere de rezerva platoul cu platina , si/sau aprinderea GOTRONIC.Nu e nevoie de complicatii! Am functionat ani de zile asa , cu o pereche de bobine de Dacia.. La punerea in paralel povestea e mult mai complicata decat arderea boxelor... Aprinderea electronica ruseasca s-a belit la toata lumea din cauza temperaturilor la care lucreaza acolo sub capac(si bobinele ,la fel).Solutia simpla este 'taiarea' si mutarea electronicii sub rezervor undeva , partea de senzor inductiv ramanind pe pozitie. Tranzistorul rusesc nu are echivalent vestic ca si terminale caracteristici(nu este un darlington!)...am prajit cateva BU931P pana am stabilit ca se strapung de la supratensiune , si trebuie adaugate protectii ca sa limiteze tensiunea la blocare... Avansul este un moft la un motor care e in blana la 4000rpm...se stabileste undeva , ca sa nu dea din copita prea tare si aia e! O lucrare care s-a 'reglat' din entuziasm , la fel cum se regleaza mititeii din mustar....
  8. Daca , reusesti sa-l presezi corect ... daca reusesti sa-l centrezi fara prea mult ciocan... daca cotele de presare (celelalte , nu astea frumoase din poze...) sunt ok.. daca materialul si tratamentele de 70 evro sunt ok Atunci poate va rezulta un ambielaj pentru 10.000-15.000 de km batranesti...
  9. ...cu invidia ai nimerit-o..Dar e pentru nervii si dispozitia pe care le mai ai pentru a umbla la partile paroase ale creaturii...
  10. Ai testat daca nu trec resturile de ambielaj prin filtru? Este foarte important la utilajele acestea.... ...la uleiul sintetic se recomanda adaugarea de 7 picaturi de gerovital .... Ajuta cand cand trebuie sa-l autopsiezi , si trebuie sa introduci mainile, picioarele in el pana la coate, respectiv genunchi....
  11. ...ideea era , ca, trebuie sa ma hotarasc repede , deoarece gramada pe care era aruncat trebuia sa fie dusa ...Asa ca i-am recomandat sa-l duca cu tot cu gramada , si sa nu-l mai deranjeze pe june...Era pacat de gunoaiele acelea pe care statea...si se degradau daca nu erau duse repede... Ocazional mai trec pe acolo pentru cate un rest de scula aschietoare, sdv...Acum se aduc motoare electrice noi , echipate cu convertizoare de frecventa , linii de productie , paletizare...etc...Duduie industria in Romania... Niste camerunezi sunt trupa de soc acolo ...se misca in cel mai economic mod pe care l-am vazut vreodata...
  12. ...trebuie sa vorbeasca cu progenitura patronului , 'ce e din aia valoroase , de muzeu'....si cand spune progenitura cat e de valoroasa , ne putem intelege...
  13. Nu ai ce sa reglezi la carburatoarele rusesti. Nivelul se face o data , inainte de montare si gata. Daca exista ceva deformare profesionala , pentru ca , sa presupunem ca ai lucrat cu Werner von Braun , poti stabili doua pozitii la cuiul de dozaj vara/iarna si faci setarea de sf Marie Mare si de Pasti...ca sa fi prietenos cu planeta si sa o salvezi...Dar nimeni nu a mai vazut nipre grohaind iarna cam din perioada in care a disparut lupul tasmanian....Asa ca e inutil de umblat la dozaj... In locul garniturilor de pe cuiul pontou, din jeleu YUMM-GUMM sa fac doua garnituri din cauciuc butilic, daca cuiele sunt modelul cu garnitura.. Reglatul garburatoarelor rusesti este un moft , ca si refacerea fondului de ten la iesirea din 'tauleta'... Iar RK-ul, este singura interventie uzuala(sezoniera) care da rezultate la morile astea cu ciocanele....
  14. ...au mici probleme groaznice de calitate... Rusii special au conceput industria constructoare de masini si standardele de calitate astfel incat aceasta sa nu poata produce decat semifabricate ...Au incercat si alte soluii , cu Gulag-ul , cu NKVD-ul dar nu au putut starpi bandele de motociclisti impotriva curentului... La fel a fost si cu Daciile autohtone..ca sa nu apara gasti de drifteri...etc
×
×
  • Creează nouă...