Sari la conținut

lae

Membru
  • Număr conținut

    35
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    97
  • Motocicleta
    xr 650 r

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Mobra,Hoinar,Minsk,ktm 125,2 X Yamaha yz 250,Honda cr 250,Honda xr650r.

lae's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. difernta dintre uleiul de 2 timpi care il pui in benzina si cel de 4 timpi din cutie este ca primul arde fara depuneri si al 2 lea nu.Oricum vezi cum iti merge.daca crezi ca sigur e din carburatie nu mai umbla la cui ci inceraca un jigler mai mic pe inalte.vezi ce filet ai la jigler (de m6 sau m5) si vezi ca mai e un numar scris pe el .Cauta un numar mai mic.Daca nu gasesti da mi de veste sa vad ce mai am si eu.Daca cobori cuiul prea jos nu o sa ti mai plece din turele mici.Surubul car l-ai desfcut cred ca nu e de relanti ci e de aer.Ala lasa aer mai mult sau mai putin e ca un robinet.Surubul de relanti nu face decat sa ridice subarul mai sus sau mai jos. Succes
  2. Salut Am citit tot felul de nebunii pe aici.Aceeasi problema am avut-o si eu la un YZ 250 si un cr 250r asa ca iti mai zic si eu una.Nu incerca sa schimb stator ,rotor ,carburator aiurea.Daca era o chinazarie mai ziceam. Asa ca incearca sa schimbi semeringul dintre cutie si camera ambielajului.ala se uzeaza si incepe sa traga ulei din cutia de viteze si de aia da fum la c.u.r.Semeringul (sau simeringul) iti ia vreo 2 3 ore sa-l schimbi.trebuie sa dai capacul cu ambreiajul jos ,tot ambreiajul si pinionil mic de pe axul ambielajului.Semeringul vechi il scoti bagand o surubelnita in el-il distrugi.altfel din pozitia aia nu poti altfel. Iar daca mai vrei sa salvezi bujii le poti sabla la cineva care face tehnica dentara.eu acolo le mai faceam.ei au un nisip f. fin Succes
  3. America e tara aia noua facuta acum vreo 200 de ani?? Nu baiat,aici noi punem iarba in niste pungi si le punem pa sub tricou.Pe cap scobim pepeni si legam cu o sfoara de gat. In rest e la fel.....Ne mai dam jos din copac ,mai mancam o radacina sau scoarta de copac cu furnici..si ne dam cu motoretele.
  4. OK, aveti dreptate. P.s.Era sa uit.Asta toamna unu de il cheama Raduta i-a tavalit pe Graham Jarvis si pe Gyennes(Manu) langa Brasov. Gata. on topic ia-ti japoneza....
  5. Ia-ti frate ce vrea inima ta. Aia cu esti prea batran pentru cross e vrajeala.Daca esti bine pregatit fizic si ai ceva sange in veioza nu ai probleme.Diferenta intre un endurist si un crosist este ca la primii le e frica de sarituri si nu stiu sa sara.,in rest e la fel si la unii sa la altii.Eu am avut ceva crosuri(ktm 125,2 buc yz 250 si un cr 250) iar acum am trecut la ceva cu far(xr650 r) ca sa pot sa ies un pic si pe asfalt.Pot sa zic ca asta in 4 timpi e o vaca grea pa langa un armasar in 2 timpi. La crosuri e greu cu transportul esti legat de remorca. Eu personal prefer 30 de minute pe cross la maxim decat o zi de endureala lejera(scuze pentru iubitorii de peisaje). Fa-ti ordine in ganduri,vezi unde o sa te dai cu ia si ia-ti ce ti se potriveste.Daca iei cross si te duci cu ea pe enduro nu rezolvi nimic,si invers iei un enduro si o chinui pe traseu de cross o termini imediat. Succes
  6. Vezi baiat cu siliconul ala rosu la chiuloasa e pericol.Stiu un motor de cbr 1000 distrus de la panarama aia si unul de mercedes(auto) tot asa.Nu tine la benzina-ulei ,se descompune si blocheaza canalele pe unde circula uleiul si nu mai ai ungere.Mai intreaba si tu pe aici ce crede lumea.
  7. Asa era in anii 80-90.Un singur motor cap coada.Cel mai bine e sa nu se schimbe motoarele deloc;sa le repaare pe alea in caz de pica ceva la ele.Atunci se vad si mecaniciii si logistica de echipa
  8. Vorbeam strict de capre de-astea de tavaleala.Si de ce sa nu recunoastem ca ce a facut Honda cu cadru de aluminiu din 98 incoace unii nu au reusit nici acum.Vorbesc de motocross si enduro(cr a avut in 98 si xr prin 2000).wr nici acum nu stiu daca sunt pe aluminiu sau nu.la fel si ktm.Ce a facut ktm bine a facut cu 2 timpi la crae au o plaja impresionanta-felicitari,pe cand honda a scos 2 timpi din fabricatie-o prostie. Inca o data sustin.La nivelul la care se merge toate sunt bune.diferentele de 5 cai nu le simti decat daca mergi fff tare.
  9. Aia cu 'daca te intereseaza performanta alege KTM ' e notabila. E un sport in care pilotul face 80 la suta.Daca te astepti sa mearga motorul singur si sa bati e smecherie.Daca bagi o suta de flotari,o suta de geno si tot asa nu te mai gandesti la 3 kile diferenta. Cum a zis un coleg ia-o p-aia care arata mai bine ,schimba-i uleiul si filtrele la timp ,schimba toate vitezele nu numai 1 si 2 si n-o sa ai probleme. Sunt curios cum merg cei care zic ca wr e lenes?in comparatie cu ce ?Cu 2 timpi?din ce stiu wr e mult mai exploziv ca honda.,au supape de titan(dupa 2002-2003).Hondele sunt mai usoare ca merg cu cadre de aluminiu si fialbilitatea e mai buna un pic(vezi xr) Succes
  10. lae

    Bursa SuperMoto

    Vand Honda XR 650 R din 2003 .mai multe aici /index.php?/topic/702945-honda-xr-650-r-2950-euro/
  11. lae

    Honda Xr 650 R

    Vand unul dintre ele.N-am timp pentru ce poate el./index.php?/topic/702945-honda-xr-650-r-2950-euro/
  12. Jiglerul principal infundat,dar uitata-te si la cel mic.sau poate sita din rezervor sa fie murdara si nu i mai da benzina.daca tragea aer fals se ambala singura Noroc
×
×
  • Creează nouă...