Sari la conținut

whiteman

Membru
  • Număr conținut

    187
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Motocicleta
    Suzuki GS 450 L

whiteman's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. In felul asta a ineci. Furtunul ala de vacuum a iesit in momentul in care ai scos rezervorul. Daca ar fi fost iesit nu ti`r fi pornit motoreta. Porneste`o cu socul tras iar dupa ce a pornit incearca sa reduci socul la jumate sau la o pozitie care iti tine relantiul stabil pana se incalzeste. Sper ca am fost de folos.
  2. Scoate cuiele pe rand, acopera scaunul cu dejtul si aplica cu gurita vacum pe furtunul de alimentare cu benzina a carb. asa verifici daca scaunele cuielor sunt etanse fata de corpul carb. In nici un caz sa nu incalzesti cu lampa. Scaunele au un o-ring care daca e uzat, permite benzinei sa intre in camera de nivel printre scaun si corpul carb. Spor.
  3. Salut, Problema ta poate fi ori de la alternator ori de la releu. Daca nu ma insela memoria motoreta ta are o singura siguranta de 15A din sticla. Acum pentru a depista problema scoti mufa de la releul de incarcare si vei gasi 5 fire din care primul din stg ar trebui sa fie negru cu alb care este masa. Trebuie sa mai ai un fir rosu care este firul de + care se duca la baterie. Celelalte trei fire sunt cele 3 faze care vin din alternator. Ar trebui sa fie urmatoarele culori. Galben, alb cu rosu, si alb cu albastru. Ca sa verifici fazele alternatorului masori continuitatea intre cele trei faze. Adica toate fazele tre sa conduca intre ele. Nu stiu exact ce rezistenta tre sa aibe pentru asta tre sa faci rost de un manual. Daca toate cele trei faze conduc curent intre ele, masori izolatia fiecarei faze la masa. Adica nici o faza nu tre sa conduca curent la masa. Mai poti incerca sa masori tensiunea generata de alternator intre cele trei faze. ATENTIE! acolo este curent alternativ. Trebuie sa setezi apapratul de masura pe curent alternativ la valoare pesate 100 V. Cu mufa scoasa pornesti motorul si masori tensiunea intre fieacare cele trei faze care tre sa fie aprox 75 V curent altenativ la 5000 de ture. Daca toate masuratorile sunt ok atunci intra in discutie releul de incarcare. Daca o sa gasesc pe undeva un manual pt motoreta ta si timpul necesar poate te pot ajuta si cu schema de masurare a releului. Musai tre sa veirifici ca firul alb cu negru sa conduca bine la masa. Verifica si firul de la borna de - a bateriei sa faca contact bun la ambele capete. Una din cauzele principale de bulire a releului de incarcare este legatura proasta la minusul bateriei. Daca incerci sa adaptezi alt releu tre sa faci rost de schema instalatiei din care e releul ala ca sa vezi excat pozitia papucilor. Daca gasesti un releu din care ies fire tre sa ti minte ca rosul este intotdeauna +`ul care se duce in baterie, un fir tre sa fie masa de obicei verde sau negru cu alb iar trei fire sunt fazele alternatorului. In cazul in care releul pe care incerci sa il adaptezi are si un al sasela fir, de obicei negru, ala trebuie legat la un + care vine din contact. Sper ca am fost de ajutor cat de cat. Cu stima
  4. Uite aici caritabila pentru Craciun, nu jucarie. Fara bani fara conturi deschise. hehehe http://www.damblamotors.ro/index.php?optio...&Itemid=111
  5. Superbetzivani ))))). Max, pozele tataaa pls
  6. whiteman

    Accident moto

    Tineti minte: doar motociclistii saluta! Cu stima,
  7. whiteman

    Kawasaki EN500

    Stati un pic sa inteleg si eu. Adica unele bujii aprind un sfert din amestecul carburant aflat in cilindru, altele jumate din el si altele pe tot sau cum? Bujia are un singur rol: sa aprinda amestecul carburant aflat la compresie in camera de ardere a cilindrului. Ca distanta dintre electrozi influenteaza momentul la care este data scanteiea (vb de milisecunde) si de aici influenteaza modul de propagare a exploziei in cilindru la fel si coeficientul termic al bujiei e alta discutie . Ca o bujie prost reglata influenteaza randamentul motorului sunt de acord pentru ca atunci scanteia este avansata sau intarziata si modifica modul de propagare al exploziei carburantului. Referitor la energia obtinuta din aceeasi cantitate din acelasi amestec carburant in acelelasi conditii, aceasta va fi mereu aceasi. Energia obtinuta in urma exploziei unui amestec carburant este data de puterea calorica a acelui amestec. Intotdeauna aceeasi cantitate de benzina de aceeasi calitate aprinsa in acelelasi conditii va avea aceeasi putere calorica. Ca energia maxima se obtine in anumite situatii cum ar fi raport ideal aer-benzina care este de 15 la 1 si care nu se poate obtine niciodata la un sistem de alimentantare cu carb., o anumita presiune sau compresie cum vreti sa`i spuneti si o anumita temperatura este f adevarat. Dar o bujie corect reglata care are coeficientul termic corect calculat va da scanteia necesara la momentul cat mai apropiat de ce ideal indiferent din ce e fabricata. Cu stima,
  8. whiteman

    Kawasaki EN500

    Salutare, Ce legatura au bujiile cu consumul de benzina? Nu de alta darpoate ma convingeti sa cumpar si eu.
  9. Ai pm. daca robinetul e pe on si iti curge benzina din carburi inseamna ca nu inchie unul sau mai multe din cuiele pontou.
×
×
  • Creează nouă...