Sari la conținut

Adrian M.

Super Membru
  • Număr conținut

    4.847
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    1

2 Urmăritori

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Permis moto din
    Mai 2016
  • Motocicleta
    R1300gs trophy
  • Numar moto
    B
  • Club
    nu

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Dragstar 650, Tdm900, R1200RT-2007, Versys 1000-2019, kymco Downtown 300, honda rebel 500, honda forza 350, yamaha tracer 9 gt, multistrada v4
  • Alte autovehicule si vehicule
    Conserva de scarbici

Vizitatori Recenți Profil

8.000 citiri profil

Adrian M.'s Achievements

  1. sh20 musai apo ai si, sh21,sh22 sh23, pasul llogara, care i parte din riviera musai, Durres, Vlore, Ksamil, Gjirokaster, Blue Eye, sh75 deja mentionat de colegi. Pentru albania iti trebuie o saptamana macar:)))
  2. Ei, si acum stim care i povestea. Deci intrebarea ta este de fapt: Eu am permis categoria A2. Detin o motocicleta ale carei acte limiteaza puterea la 35 KW, dar eu in realitate am scoasa limitarea pe moto. MA PRINDE RAR? Buuun. Prima data, ce faci tu este ilegal, si de dosar penal. Mergi cu permis categoria A2, cu o moto categorie A. Adica mergi fara permis , ca tu nu ai de a. Repet, DOSAR PENAL. Asta prima. A doua-RAR poate sau nu constata magareata. Depinde. Daca vorbim de o moto mai veche, care nu i limitata din soft, ci cu un kit e limitare, DA, RAR SE PRINDE. Ca lipseste kitul. Daca insa vorbim de o moto moderna, pe care producatorul o vinde in doua variante-de a ,sau de a2-limitata DOAR DIN SOFT, atunci RAR nu se prinde la un control pe strada. Dar cred ca la tine nu i din soft, ci din kit/lipsa. A treia-VEZI CA NU ORICE MOTO SE POATE LIMITA LA CATEGORIA A2. Adica tu poti limita si o hayabusa la 35kw, dar asta nu o face sa fie limitata LEGAL PENTRU A2. Definitia de pe net: Categoria de permis auto A2 cuprinde: -motociclete cu puterea maximă de 35 kw, cu un raport putere/greutate care nu depăşeşte 0,2 kw/kg. şi care nu sunt derivate dintr-un vehicul având mai mult de dublul puterii sale SI acum vin eu si te intreb? de ce te risti aiurea? Nu ai stare? Pune inapoi kitul de limitare, mergi asa pana ai 24 ani, dai de A complet, si aia e. COMPLETARE: OMOLOGARE PRODUCATOR TOBA-NU MAI VALOREAZA NIMIC, daca nu ai trecut pe la RAR pentru a fi trecuta in acte. OMOLOGAREA DE LA PRODUCATOR nu mai este suficienta pentru a circula legal, din 2024. Au schimbat legea. Adica daca te opreste si tu le arati omologarea de la producator, ei tot iti dau amenda si iti iau talonul,fiindca nu ai trecut pe la RAR sa iti omologheze ei. Sau poate tu la asta te referi-desi ma indoiesc.
  3. Cel putin curioasa motoclcieta asta. Vezi ca au facut un episod cu ea cei de la 44tetth-ceva episod de budget touring battle. Posibil sa ai probleme cand ai nevoie de piese, fiind un model produs pentru piata americana/importat in Europa doar de catre cumparatori. Eu m-as orienta mai degraba la honda nt 700 deauville. Aceeasi marie, dar facuta pentru piata europeana. Sau la prima generatie de paneuropean, daca vorbim tot de honda. Sau la un R1100Rt, poate R1150RT.
  4. Salut, IN loc sa ne iei prin invaluire, nU mai bine ne spui de fapt ce ai in neregula la motocicleta din dotare? Ca de fapt sigur aia este grija ta? Burlan gol? Modificari facute la misto? Leduri in loc de luminile originale? ce ? Daca este vorba de Bucuresti, se uita la "di tati". Se uita pe acte, sa corespunda cu realitatea. Se uita la lumini, la evacuare. Si deja aici s-a blocat treaba pentru o gramada de motociclisti, mai ales aia amatori de tobe goale. Si la cum ai pus intrebarea, sigur tot cu o toba aftermarket/ciuceng, jonglezi si tu, este?
  5. https://www.olx.ro/d/oferta/sa-sezut-scaun-bmw-r1200gs-diavel-rninet-mt09-scrambler-IDgxcvZ.html vezi daca are ce ai nevoie. https://www.olx.ro/d/oferta/sei-pilot-pasager-bmw-r1200gs-04-14-adventure-cu-incalzire-si-gel-IDjuLP9.html https://www.olx.ro/d/oferta/sei-bmw-r1150r-r850r-s1000r-r1200gs-IDd7U84.html
  6. Salut, data viitoare mai pune si tu 150 lei, si ia o baterie AGM Sealed MF. Sa nu stai sa faci alchimie, mix, cu acid si alte prostii. Iei una cum trebuie, activata, Maintenance free. Apoi, daca ai masurat cum spui, asa cum ti-au spus colegii, se pare ca ai incarcarea pe duca-releu incarcare. adica asta: https://motocorner.ro/piese-si-consumabile/baterii-si-electrice/stator-si-regulator/regulator-tensiune-gz-suzuki-gs-500-89-03-dr-650s-90-91?gad_source=1&gad_campaignid=22311536572&gbraid=0AAAAAB7PL5uFetjg9rsV7XI6EBu3UrjO2&gclid=CjwKCAjw3_PCBhA2EiwAkH_j4g_MJ-WL4vVj-2egZOOJ8gMsoF8sVPdVl9fIxNtNDVEq9OlpTHC3SxoC-KsQAvD_BwE asta pare ceva no name china, dar ca idee.
  7. O MIZERIE! Eu am pe mount ul original de gps, un android auto compatibil cu rotita, si nu folosesc aplicatia BMW. Pentru ca pe GS iti da doar TURN BY TURN, nu ca pe RT. Dar e alta discutie asta...
  8. Ehaaa, franeaza RT ul muuult mai bine ca multe alte moto de strada, inclusiv unele cu valente sportive. Au nimerit astia de la bmw franele grozav. Cine nu a mers si probat nu stie despre ce vorbesc.bine ca sunteti bine, si nu s-a intamplat altceva. Tura Grecia, vreau si eu ruta :)) planific si eu una de toamna de vreo 7-10 zile ori Grecia ori Turcia.
  9. Asta. ca sincer, nu prea pare ca stii ce faci, o dai asa la urecheala
  10. Salut! Du motoreta la doctor, nu o mai folosi asa daca nu vrei sa o strici de tot. Suna a problema de alimentare , si comuna la acesta motocicleta este cedarea pompei de benzina. Sau o problema de amestec. Dar ambele, nu le rezolvi tu pe forum, ci un mecanic.
  11. @SuzukiRf600R, mai ai numărul meu? Povestim daca e:)
  12. O prostie. Daca pici pe ele, ai doua mari probleme-o data, sunt prinse intr un singur punct-deci ai DITA MAI PARGHIA, care va actiona asupra prinderii, care prindere o faci in cadru,apoi, daca pici, se comprima fix peste carene, si le plesnesti. Adica sunt fix pe dos , in loc sa te ajute, ai sanse sa iti cauzeze mai multe daune! Raman la ideea de crashpads.
  13. Faina! Daca ai buget, iei saua de la Seat concepts si ai rezolvat problema. Sau o refaci la Motovis/Dacian. Eu i-as pune si handguards de off, daca o scapi, alea lovesc de pamant-protejeaza fara emotii. Si un scut + crashbar inferior. In rest, apa paie si bataie. Tot cochetez si eu cu ideea dar mereu am dat banii pe alte prostii :)))) Legat de suspensie, este comic de moale. Daca chiar ai intentii de off, pe masura ce tot iesi cu ea, merita un upgrade-amortizor nou spate, si arcuri progresive si ulei mai vascos fata. Ai kit de la hyperpro , la pret decent, atat pentru furca, cat si pentru amortizor spate. Dar astea s deja modificari scumpe.
  14. daca vorbim de ninja 500, nu vei gasi crashbar. Nu se face pentru aceasta moto. Iar crashcage ul ala e pentru stunt. NU as pune uzual asa ceva. IN schimb gasesti crash pads, daca chiar vrei sa pui ceva. SI nu costa o avere. google ninja 500 crashpads si gasesti , inclusiv facute e kawasaki.
  15. Adrian M.

    Ce moto sa cumpar?

    Salut, ai a? a2? a1? Cand spui putere mai mica, ce iti imaginezi? 125cc e prea mic? Scoala pe ce ai facut? cum ti s-a parut? Sunt atat de multe variabile, nu putem sa iti raspundem asa din zbor direct. Ce fel de moto iti plac? Sportive? Adventure? Naked? Standard/Clasice? Cruiser?
×
×
  • Creează nouă...