Sari la conținut

Adrian M.

Super Membru
  • Număr conținut

    4.835
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    1

2 Urmăritori

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    Mai 2016
  • Motocicleta
    R1300gs trophy
  • Numar Moto
    B
  • Club
    nu

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Dragstar 650, Tdm900, R1200RT-2007, Versys 1000-2019, kymco Downtown 300, honda rebel 500, honda forza 350, yamaha tracer 9 gt, multistrada v4

Vizitatori Recenți Profil

7.934 citiri profil

Adrian M.'s Achievements

  1. Faina! Daca ai buget, iei saua de la Seat concepts si ai rezolvat problema. Sau o refaci la Motovis/Dacian. Eu i-as pune si handguards de off, daca o scapi, alea lovesc de pamant-protejeaza fara emotii. Si un scut + crashbar inferior. In rest, apa paie si bataie. Tot cochetez si eu cu ideea dar mereu am dat banii pe alte prostii :)))) Legat de suspensie, este comic de moale. Daca chiar ai intentii de off, pe masura ce tot iesi cu ea, merita un upgrade-amortizor nou spate, si arcuri progresive si ulei mai vascos fata. Ai kit de la hyperpro , la pret decent, atat pentru furca, cat si pentru amortizor spate. Dar astea s deja modificari scumpe.
  2. daca vorbim de ninja 500, nu vei gasi crashbar. Nu se face pentru aceasta moto. Iar crashcage ul ala e pentru stunt. NU as pune uzual asa ceva. IN schimb gasesti crash pads, daca chiar vrei sa pui ceva. SI nu costa o avere. google ninja 500 crashpads si gasesti , inclusiv facute e kawasaki.
  3. Adrian M.

    Ce moto sa cumpar?

    Salut, ai a? a2? a1? Cand spui putere mai mica, ce iti imaginezi? 125cc e prea mic? Scoala pe ce ai facut? cum ti s-a parut? Sunt atat de multe variabile, nu putem sa iti raspundem asa din zbor direct. Ce fel de moto iti plac? Sportive? Adventure? Naked? Standard/Clasice? Cruiser?
  4. Salut, voi face un topic eventual cu toata povestea. Dar da, am avut prima generatie de V4 multistrada. Fabricat dec 2021, inamatriculat 2022. Mi-a placut enorm, ca de aia l-am luat. Dar nu am sesizat atunci o chestie, care chestie m-a si facut sa nu ma inteleg pe termen lung cu el. Se INCINGE! Si nu ii place sa mearga incet, sau in aglomeratie. Se incinge si daca sunt 10 grade afara. SI daca mergi o jumate ora de exemplu prin trafic aglomerat, afecteaza treaba asta si motorul, nu i place neam, balbaie, ambreiajul incepe sa mearga prost. Este o moto facuta pentru performante. Birjareala. TRage misto, este mega fun. Daca daca vrei sa poti merge si incet cu ea, nu i prea place. Da, la modelul urmator la ture mai joasse si viteza mica, taie cilindrii de pe spate. TOcmai pentru ca au vauzut problema. Dar asta nu rezolva decat asa, partial povestea. Si apoi in mers cilindrii aia tot se pornesc, ca de aia ii ai, sa i folosesti. Nu ar fi asta o buba asa mare,DAAAAR dupa ce incepe sa se incalzeasca, se incalzeste cadrul, si apoi SAUA. Si implicit, chilotu. Te coace bine. Vara , imediat, daca ai prins 5 10 minute de trafic, 103 grade, ventilatoarele baga de rup, caldura se duce peste tot, radiaza din cilindrii in cadru si in sa. SI te coci la foc mic. Este o problema reala, despre care nu se vorbeste in nici un REVIEW. Dar na, marketing. Eu am gasit niste solutii-caldura vine de la cilindri si de la catalizator. Niste italieni de fac solutii dedicate DUcati, au inventat o pompa si controller aditional fix pentru multistrada V4, care sa suplimenteze racirea, sa o faca mai eficienta. Ei promit reducerea cu pana la 40% a frecventei cu care moto se duce in 105 grade. Doar ca kitul ala costa 1200 euro :))))))))) Exista un kit de eliminare catalizator + o toba care insa vine cu un rezonator intermediar in locul catalizatorului, in care bagi pasla de toba. SI facand asta, nu iti faci moto de 110db sa sparga urechile, ci ramane la 95db. Dar tot nu e legala povestea, si daca mergi prin afara risti sa ai surprize. SI nici nu sunt adeptul acestei solutii. Da, la ce sa te astepti de la 170 cai, v4, compresie enorma.... E de asteptat. Dar asta a facut motocicleta sa fie incompatibila cu mine. Geseul se incalzeste si el. VEntilatoarele pleaca la 95. Caldura de la cilindrii,ei fiind jos, se disipa foarte bine, si nu te loveste pe tine. Iar moto merge linistita si la viteaza mica, si mare, si turata, si neturata, si in treapta superioara mers incet, si invers treapta joasa mers turat. Adica este un ALLROUNDER. Da, nu trage la fel de tare vs multi care dupa 3000 rpm trage de zbarnaie! Dar totusi are cuplu mai mare decat Multi, livreaza rapid si de jos. ASta o face aproape la fel de distractiva. Iar topseed, nu i relevant. Pentru asta, cine cauta topseed, isi ia sport tourer nu adventure tourer. Atinge suficient de mare viteza si geseul :)) Si este mai manevrabila. Se inclina mai usor, mai repede, si face tranzitiile mai repede. BIne, este o solutie si pentru asta-Varianta de multistrada cu roti de 17. Dar coooooosta :))
  5. :)))))))))))))) Eu ma cunosc. Si ma recunosc, sunt irecuperabil dus :)))))))) Dar daca ei au vrut ducachele, de ce sa nu l dau
  6. Deflector=80 lei. Parbriz oem GSA-375 Dolarei :))))))))))))))))))))))))))))))))) Am luat eu BMW, dar nu sufar nici de maretie, nici de prea multi bani in cont. Am in vizor o varianta de la givi/kappa, dar momentan sunt ok cu varianta asta-prabriz plus deflector. Stiu, arata ca porcul, dar oricum moto arata per ansamblu ca porcul, urata:))) facem cumva sa ne vedem
  7. Putem zice ca momn Putem zice ca momentul dupa, a venit. Moto se apropie usor usor de 3000km. Merge singura, mama ei de dracie. Manevrabila, trage bine, suspensia misto, consuma si putin, vibratii reduse-nimic de speriat. Protectie la vant buna-dupa ce am adaugat un deflector, merg la 140 cu casca rabatata si nu am greata. Zici ca i un SM mare, se inclina incredibil de usor si rapid. Te dai cu ea de nu ai greata pe curbe. Un singur mic minus, vs r1250gs. Saua nu e la fel de misto/comoda. Ma refer la saua confort. Pe 1300 are mai putin material,si dupa cca 2 ore de mers fara pauza incepi sa o cam simti. Sa vedem ce va zice si pasagera, cand o iau la o plimbare.
  8. Prima generatie este lemn pe viraje. Moto rigida. Si a doua e tot rigida, dar o idee parca mai manevrabila. Poti imbunatati insa, mai pui niste risere, o mai lasi din furca un pic sa vina mai in "nas" combinata cu spatele cu preload mai mare sa se ridice de dos.
  9. ................................. Pune in loc de punctulete, vorbe de duh! pffff. Unii respira langa nutella (nu ca as mai avea voie sa bag asa ceva), si deja se ingrasa:)))))))) Cum sa ai 60 kile. jeeez. Atat aveam in clasa a 7 a :))))))))))) On topic-este un instructor in Bucuresti, barbos si corpolent. Cand zic corpolent de fapt vreau sa zic obez morbid, ca i ceva maaaaaare de tot. Are un rt , si cand il vezi pe rt, pare mica motoreta:))) Poate despre el o fi vorba. Imi si imaginez elevul nostru, pe un z650 de 180 kile, cu un instructor in spate tot de 180 kile
  10. Asa rămâne! Vândut!
  11. De unde ești? Nu o vrei pe asta? :))
  12. Nu we asta , ci următorul,vin la o nunta la Iași. Dacă aștepți până atunci îl iau cu mine.
  13. De unde ești? Nu o vrei pe asta? :))
  14. Salut Vând o placa rothewald bike mover, luata de pe louis. Face asta: Folosita de cateva ori, apoi a stat. Practic este noua,doar plina de praf:)) Este 70 euro noua, mai puneți și livrare încă 15. 200 lei, predare personala in București. Nu expediez că i mare și grea, ambalajul nu l mai am. 0743180271. O sa revin cu poze reale. https://www.louis.eu/en/rothewald-bike-mover-10003235?filter_article_number=10003235
×
×
  • Creează nouă...