Salut,
Fix inainte sa l bag la nani, al meu ducache a decis sa faca figuri. Ma rog, nu el, bateria. La pornire este fooooarte pretentios motorul V4, trage enorm de mult curent, minim 180A imi cerea bateria standard sa fie.
Pana la urma am luat o baterie LiFePO4, De la BS , de 48Wh/280A!
A fost 639 lei, vs 350 400 o baterie agm gel bla bla pentru jucaria mea.
Sincer, merita toti banii! Pornirea este vis acum. Iar bateriile litiu fe nu mai au problema de risc foc. Are si buton de test, tine mai bine incarcata.
Da, iti trebuie incarcator dedicat pentru asa ceva-am gasit super produs, la bani decenti-nu cat costa un Ctek.
asta:
https://depozitulcubaterii.ro/home/447-redresor-noco-genius-2-auto-moto-6v12v-2a-pentru-acumulatori-maxim-40a-plumb-acid-agm-gel-vrla-litiu.html
Eu aveam unul noname, am incarcat cu el cica bateria originala yuasa, si m-a lasat balta dupa 2 porniri. Am facut o proba si cu asta, a incarcat o mult mai mult timp pana sa zica finish, acum pare ca tine. Dar nu ma mai bazez pe ea, o tin sa fie acolo ca sursa, in caz de ceva, pt 12V.
Exista variante si mai scumpe la noco, dar pentru ce am eu nevoie asta este arhisuficient. Daca il cauti pe net, gasesti doar de bine.
Calitatea constructiei este foarte buna, inchegat calumea , eu sunt multumit.
Bateria am luat o de aici/asta e modelul:
https://www.zenoelectric.ro/piese-moto/baterie-lithium-lifepo4-bsli-04-06.html
PS-am verificat incarcarea, nu intra in ecuatie , in caz ca se gandeste cineva.