-
Număr conținut
4.883 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
-
Zile Câștigate
1
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Bucuresti
-
Permis moto din
Mai 2016
-
Motocicleta
R1300gs trophy
-
Numar moto
B
-
Club
nu
Informații profil
-
Motociclete detinute
Dragstar 650, Tdm900, R1200RT-2007, Versys 1000-2019, kymco Downtown 300, honda rebel 500, honda forza 350, yamaha tracer 9 gt, multistrada v4
-
Alte autovehicule si vehicule
Conserva de scarbici
-
Interese
Moto, ski, munte
Adrian M.'s Achievements
Mentor (12/14)
-
Rare
-
Rare
-
Rare
-
Rare
-
Rare
Recent Badges
-
Sigur asta ai vrut sa intrebi? DE CE SE FACE? :))))))
-
Am trecut si eu pe acolo. Ori am avut eu "noroc" din plin, ori aia e practica pe acolo . Asa cum am spus anterior, al meu kymco a venit mesterit/cu probleme pe partea de ambreiaj transmisie ceva. Si eu am sesizat ca ceva nu este in regula. AM trecut pe la NIba-kymco romania, Nu are domle nimic. AM trecut pe la SCuter centre, au dat cu smirghel si gata, nu are nimic. DUpa ce am plecat de la ei, s-a facut pardaf ambreiaj etc zob. Siiii, bonus, m-am dus CU O BATERIE si m-am INTORS CU ALTA!!! Care baterie era cu vreo 4 ani mai batrana decat scuterul! ca avea pe ea stickerele. Misto nu? cum nu aveam poze, sau altceva, nu am mai stat sa le fac scandal-am pus una noua si aia e(si cea de pe scuter nu era grozava). Deci da, cum ziceam, eu nu mai calc pe acolo cat o fi, daca imi iau iar scuter. Plin de meseriasi.
-
Kove 450 Rally cu bune și rele
topic a răspuns lui Adrian M. în Kagemushaul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Nu am mers nici cu kove, nici cu crfu. Comentez si eu de dragul discutiei, a se intelege din start asta Problema grava este ca se umfla colantul pe ea? Ca ala i fix un colant de doi lei, nu se exfoliaza nici un plastic-face bule folia aia rosie Sau mie asa mi se pare. Apoi, zici ca i grea. Pai este RALLY BIKE-inalta, foaarte inalta, rigida, cu nspe rezervoare. NU ESTE un DUAL SPORT. RALLY presupune ca stii bine deja sa te dai prin boscheti. este pentru cine vrea o moto RALLY de buget-pret redus. Ca motoretele adevarate de rally costa de numa. Legat de echilibrat, fix ce a zis si nenea Cavaleru, mergea rotita anvelopa si facuta iar proba de echilibrare. Comparatia cu crf300l fie si modelul Rally nu isi are locul. Crfu este o moto dual sport de incepatori, cu suspensia aia comic de moale si fara reglaje, si 30 cai. Cine isi ia modelul asta de kove stie foarte bine ce alege-si de ce ar dori o astfel de moto. 50 cai, multa suspensie, moto foarte inalta, suspensia rigida, nspe rezervoare, etc etc etc. Nu i de mers peisagistic. deci nu merge comparatia facuta de tine, din punctul meu de vedere -
exista aftermarket capace adaptoare sa poti pune cardo Ls2 advant are si culori deschise, dar nu sunt carbon. am vazut niste combinatii cu alb etc.
-
Am comentat eu mai sus. la indian/royal enfield, pe centura. Sunt in principiu true to size, M la Shoei/Shark/Bell/HJc, este M si la Ls2.
-
Pfuuu, nice! acum am vazut, ma uit sa vad ce cum... Draaci, m-am trezit tarziu, nu mai au marimi. SI reducerea era babana, de la 2500 la 1600 lei. KKKKKKKKKaaaat :)))) au aia de la motoin , 1900 de la 2500. Tot e binisor.... hmm, ma pui la cheltuiala :))))
-
Pufuuu, ce bine arata in poze. Like
-
Da da, glumeam și eu. O sa mai vreau unul așa :))
-
Clar, shoei e tanc. Doar ca eu prefer sa schimb la 3 ani casca,decat sa dau 1000 euro pe una si sa o tin 6 ani. Si ma limitez pe la 500-600 euro mai bine. Alta abordare. De LS2, fix asa mi s-a parut si mie. Vine misto, materiale bune, si clar, iau carbonul-este usurica Am avut mereu galeti mai grele, sa vedem cum e si cu una mai usoara.
-
Taaaaci maa, eraaa FUUUUUNNN!!! Chicoteam la toate plecarile. Sa nu mai zic ce fum am dat pe la semafoare la niste bajeti cu moto de se agitau/ofticau ca eu cu scutecu plecam pusca :)))))))))) Pe la 80 recuperau si ei si ma depaseau, dar pana acolo, PUSCAAAA :)))))) Mai facem, vedem ce o mai fi la anul si mai facem unul :)))))))) PS: era un kit mediu, ala cel mai echilibrat-ca puteam alege alte role, alta greutate, si putea iesi si mai tampit la plecare :))))))
-
Nolan, tot policarbonat. Zici ca dupa 4 ani HJC ul e pa. SIncer, cam aia e durata lor de viata. SI la alea mai scumpe la fel vei pati. Avut BELL SRT modular, mai slaba decat sharkul actual, si dupa doi ani deja se cam facea meh. Bureti lasati, nu mai inchidea bine, per ansamblu faina de noua dar deja dupa 1 an de purtat mai serios se cam vedea. deci pas. Cum ti-am zis, sharkul actual are cred 3 ani spre 4-o sa verific. Inca merge, se tine ok. Dar la fel, se simte. NU se dezintegreaza insa :)) Agv nici nu am mentionat, sunt scumpe si nu fac cat cer pe ele. Dar nu la Tourmodular trebuia sa te uiti, ci la sportmodular carbon.
-
salut, fuse si se duse! a fost un cosmar pentru mine, piaza rea! m a lasat de doua ori in drum, l-am impins acasa, cu daune pe la ambreiaj variator etc. SI m-am enervat, luat kit complet Polini-curea, ambreiaj, variator, role, tot. A iesit o BOMBA! doamne ce misto mergea. DIn categoria lui, este CEL MAI USOR SI MAI MANEVRABIL. Ma refer la ani, clasa 300 cc, scuter maxi dar usurel si manevrabil. Mai usor decat xmax 300, forza, etc. SI mai manevrabil, pe probate. Eu dupa ce l-am pus la punct, am mai mers cateva luni si am prins o ocazie de un forza 350 aproape nou. SCuterul a plecat la un prieten, l-a calcarit de l-au luat dracii, a mers brici. a facut din pacate si un poc in oras, scutericiosu s-a comportat exemplar-inca i functional. El si-a luat ulterior ceva nou. Concluzia mea-CA NU TREBUIA SA CUMPAR DE LA PUNTO MOTO> cred ca era mantocarit scuterul pe partea de ambreiaj variator. SI aia de la scuter centre , la care am fost cand am semnalat ca am probleme, au fost praf. LA FEL SI AIA DE LA KYMCO. in ambele locuri s-au uitat, au curatat un pic, si nu mi-au rezolvat problema. Pana a pocnit de tot. MESERIASI, ce sa zic. Apoi l-am rezolvat la un prieten care i mecanic de moto, dar si-a facut mila de mine si mi l-a pus la punct :)) Daca e sa luati acest model, verificati starea lui bine. EU momentan nu mai am nici forza ul, am dat tot ce aveam si luat o nenorocire foarte scumpa de GS1300 :)))) mi-as dori scuterici inapoi, dar poate la anul, sa mai revenim cu bugetul.
-
Eu am de 3 ani shark evo gt-este casca din care s-a facut modelul actual de OXO. Se tine binisor. Dar incepe sa dea semne de uzura. Insa eu o forjez binisor. PEr ansambul, comoda, si ok. Multumit la cat am dat pe ea-2500 lei. Oxo este o usoara evolutie nu revolutie, deci ma astept sa fie tot pe acolo. EU am avut Shoei neotec in trecut, foarte buna, dar bat campii sincer cu preturile. Si grea. SI shark este grea. Drept pentru care, urmatoarea va fi LS2 advant x carbon-am vazut ca ai zis de ea. Este misto la prima vedere, am probat o, vine misto, materiale, usoara, etc. NU imi pare sincer la fel de bine inchegata ca si Shark ul actual-cred ca nu va tine la fel de bine la uzura. Dar carbon, usoara, este ce vreau. SI eu ma declar fan mandibula rabatabila, ca merg des cu ea deschisa, cand nu o alerg-este mult mai ok cu mandibula rabatata in spate, vs sa mergi cu flip ul ridicat-ia tot vantul. Ls2 am probat la Indian/royal enfield, acolo o aveau expusa. Fix modelul carbon. la primavara o cumpar, daca nu apare ceva. Scorpion exo carbon, mi se pare mai slaba, per ansamblu-si nici in review uri nu sta la fel de bine. legat de reviewuri, eu ma uit la championhelmets. Testeaza in aceleasi conditii castile, masoara zgomot, ventilatie-diferente temperatura. mi se par foarte profi.
-
acelasi articol, aproape cu aceleasi cuvinte scris. acceasi sursa, si nimic concret. si fac referire la comunicat MAI, dar eu nu vad nici un comunicat recent pe speta asta :))) deci pare vrajeala articolul.
-
A gasit cineva si alta sursa, in afara de evz, care i o mizerie sinistra actual? pe site MAI nimic de exemplu.
