Sari la conținut

Adrian M.

Super Membru
  • Număr conținut

    4.861
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    1

2 Urmăritori

Despre Adrian M.

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Permis moto din
    Mai 2016
  • Motocicleta
    R1300gs trophy
  • Numar moto
    B
  • Club
    nu

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Dragstar 650, Tdm900, R1200RT-2007, Versys 1000-2019, kymco Downtown 300, honda rebel 500, honda forza 350, yamaha tracer 9 gt, multistrada v4
  • Alte autovehicule si vehicule
    Conserva de scarbici
  • Interese
    Moto, ski, munte

Vizitatori Recenți Profil

8.151 citiri profil

Adrian M.'s Achievements

  1. Adrian M.

    BMW G650 Xmoto

    Daca nu ai nevoie efectiv de off decat pentru 2 km cat ai accesul ala, sa te uiti si la dunlop Mutant. Mi se par foarte interesante.
  2. Adrian M.

    Modificare şa

    Eu as face o la Vanilty Kustom-vezi pe fb/site. Face niste sei uau-cel putin din poze. https://vntk.ro/servicii-de-tapiterie/tapiterie-sa-moto/
  3. ehaaa moto gp are nevoie de maxim ce se poate oferi. Normal ca lant. Noi vorbim de utilizare normala, mers stradal-ca in off iar nu merge. Foarte interesanta solutia asta! Nu am inteles nimic?! Povesti. Marketing. S-a demonstrat ca de fapt nu i asa , testat pe bune.
  4. Procentele alea erau valabile acum niste ani. Cardanele actuale pe moto sunt mult mai ok. Citisem undeva si niste rezultate pentru r1300gs de exemplu, dar nu mai gasesc acum. Si curelele au evoluat. Da, la scuter schimbi o curea la 20-25.000 km. Dar cureaua aia costa 300-500 lei. Cat costa un lant? cam tot pe acolo Dar cureaua nu o speli, nu o gresezi dintr o plimbare in alta. Deci pe asfalt exclusiv, ar fi o solutie muuult mai ok. Si sigur se pot face si mai eficiente, raportat la pierderea de putere. PS-procentele alea de power loss sunt-cureaua are CU 10% mai mult power loss decat lantul, cardanul cu pana la 25% mai mult power loss decat lantul. NU ca au ele 10 sau 25% power loss. Este procent raportat vs cat pierde lantul. Ca toate pierd
  5. Daca ar fi sa pot alege intre lant, curea, cardan, as alege cureaua. AI din ambele cate ceva bun. Si dezavantaje, dar partile bune depasesc dezavantajele, din punctul meu de vedere. De ce nu sunt mai multe moto de strada gandite cu curea, nu stiu.. O fi mai scumpa solutia de produs?
  6. Poti sa ai tu ce document vrei. Daca ei au modificat pe plan local legislatia, aia primeaza. Deci tu mumu, ei amenda si talon retinut. Doar sa tii ca asa se pune problema-si deja fac asta prin bucuresti foarte des :)))) Exact la fel faceam , planificam detaliat si importam dar in tomtom. am renuntat ca acum folosesc alta jucarie, cu android auto..
  7. Salut, eu postasem peste tot. vezi ca din 2024 s-a schimbat smecheria! Rar vrea acum sa treci pe la service autorizat, sa iti faca aia PV de montaj toba, si apoi sa le dai vreo 350 lei sa iti treaca in carte toba aftermarket. Daca nu ai pv de la service, te duci direct la rar, dai vreo 750 lei, si atunci iti fac iti trec in carte. Deci nu mai merge. PS: ms de link, am cont pe myrouteapp-il foloseam pentru rute planificate pe tomtom. Intre timp, android auto for the win :)))))))
  8. Treaba i destul de clara. In fata liber. Strainul oprit in mijlocul drumului. Cu ochii in bord/telefon. Probabil, cum a sugerat pe alt canal un coleg, s-a oprit, a facut o poza la urs, apoi el butona linistit sa l posteze pe fb. Doar ca a uitat ca in topcase are haleu, iar ursulica trage la papica. Ce sa vezi, l-a dat jos de pe moto, a deschis topcase ul si a plecat cu ceva. Mai pe romaneste, l-a facut pe fraier ursu! Roman de-al nostru :))))))))))))))))))) Prostie crunta ce se intampla pe TF cu ursii. am fost sambata, sa bifez anul asta , ca nu fusesem. O gramada de ursi pe partea dinspre ARges. pe Bv nimic. Multi, si tupeisti. Nu se mai sperie de oameni , sirene, claxoane, nimic. Ba dupa o curba , dita ursul pe mijlocul benzii, venea catre noi-eu si un prieten. Urat moment, nu era nici o masina. Ne-am dat pe contrasens, viteza mica, si trecut dar cu emotii sincer. Nu mai zic ca toti tampitii opresc fix cand vor unde vor, cand vad ursu. NU conteaza ca sunt masini, ca blocheaza, ca in spate sunt motociclete care devin expuse pe loc la bestia blanoasa. Autoritatile, praf.
  9. Salut, pentru voyager, sa mai puna vreo 3000 :)))) Alea s scumpe , nu are buget de asa ceva. cu 5k, poaaaate gaseste un vulcan mai vechi sa fie ce vrea-cilindree mare.
  10. Adrian M.

    X-MAX 300

    Salut, Sa facem niste comparatii, ca idee: sei incalzite duble, rider/pasager, ajung pe la 600-1000 euro, OEM, pentru moto. Ca sa iei doar optiunea pe saua stock, vreo 300 400 euro. Saua la xmax tech este mai misto decat saua clasica. NU cu mult, dar mai misto. SI daca vine si cu incalzire...mmm, nice Este un lux, dar dupa ce il ai nu mai vrei fara. Mansoane incalzite OEM, vreo 200-250-300 euro. Deci vreo 500 euro deja sunt astea doua. Mai pui display mai mare si conectivitate-sper ca i carplay/android auto, ca atlfel este fix degeaba. Iar misto. Parbriz electric, FANCY. cand e cald ii dai pe minim, cand e frig il ridici. Bine, asta poti rezolva si cu un deflector adaugat extra. Eu am avut pe forza 350, si mi -a placut. Am acum pe moto, iar, imi place. Per ansamblu, sunt fite. Dar fite misto, daca ti le permiti. Eu nu mai vreau fara mansoane si sei incalzite. Sunt minunate. Dar daca nu mergi pe vreme rece, nu ai nevoie. Daca cei 1000 euro ti se par bani multi, atunci sunt multi isi nu merita. Dar daca vrei niste optionale din categoria lux, si iti permiti inca 1k, de ce nu? Cam asa vad eu povestea.
  11. zice chinezu sa folosesti softul versiunea gs0911-1006.3 Si sa nu ai net, sa nu faci update, ca iti buseste softul. Mai departe, n-am idee, vorbeste cu vanzatorul.
  12. Salut, moto adus din Anglia. Asta presupune ca la pretul afisat ai de facut si documentele de import-taxe vamale. Apoi rar. La moto, rarul este cu cantec-unele modele de moto nu au farul simetric-sunt facute pentru mers pe partea stanga, fascicul lumina gandit pentru asta. Daca e cazul la acest lexmoto, dai in altele. Ca va fi nevoie sa schimbi si farul. Eu unul as merge pe o moto mai consacrata-voua va place cum arata dar asta este o chinezarie. Piese din parti , service din parti. EU m-as uita la Yamaha, suzuki, honda, aprilia, cele de 125. SI nu as lua noua, ci una de maxim 2 3 ani vechime. Ideal, cu abs. Daca esti din Bucuresti, ai solutia la indemana cu verificat-discutat cu vanzatorul ca vrei sa verifici moto in service. Daca accepta bine, daca nu la revedere.
  13. Grip puuuuupieees!! Rad mereu niste prieteni de mine ca pun pe toate moto din dotare:))) SI GSU a primit :))) Mie imi plac. Atenueaza din vibratii, si imi fac mai comoda folosirea mansoanelor. DA, mansoanele devin substantial mai groase cu ele montate. Trebuie probat. Ai variante si mai subtiri, ai si tub termocontractil. AM luat grip puppies originale, si fake uri china. Sunt identice:))
  14. sh20 musai apo ai si, sh21,sh22 sh23, pasul llogara, care i parte din riviera musai, Durres, Vlore, Ksamil, Gjirokaster, Blue Eye, sh75 deja mentionat de colegi. Pentru albania iti trebuie o saptamana macar:)))
×
×
  • Creează nouă...