Sari la conținut

Adrian M.

Super Membru
  • Număr conținut

    4.802
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    1

2 Urmăritori

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    Mai 2016
  • Motocicleta
    Multistrada V4 2021
  • Numar Moto
    170VEU
  • Club
    nu

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Dragstar 650, Tdm900, R1200RT-2007, Versys 1000-2019, kymco Downtown 300, honda rebel 500, honda forza 350, yamaha tracer 9 gt

Vizitatori Recenți Profil

7.814 citiri profil

Adrian M.'s Achievements

  1. salut, o fi Ploiesti un oras de 4 milioane de locuitori, cu 100 service uri moto, si ai de unde alege :))) La un simplu google : http://service-moto-ploiesti.ro/ https://motofly.ro/ apoi, si aici s-a mai discutat :))) Eu am fost la motofly la un moment dat, si au fost ok.
  2. Pai, merita clar niste poze noi! Oricum este un model ochios
  3. Salut. Important este să găsești unul in mintea lui. Eu după ce l am pus la punct, a mers si încă merge brici! Este la un amic,și îl plimba continuu de atunci fără probleme. Este foarte manevrabil, practic,comod, totul foarte ok pt gabaritul lui. Este cred ce mai manevrabil 300 din categoria astora mai grase. De recomandat, da, cu drag, daca l găsești în stare bună.
  4. Ha! buna descoperire. Eu nu gasisem varianta asta. Si cu display, stie si litiu. La fix.
  5. Pe langa casca si parbriz, care ajuta enorm, trebuie si dopuri dedicate moto, nu de 10 lei de spuma. EU folosesc cu succes alpine motosafe pro, kitul cu 2 variante de antifonare. este vreo 150 lei.
  6. FIx atitudinea specifica grupului. Ca doar nu Degeaba Ktm sunt in (cuvant urat). ATVROM a avut "scoala buna" in ceea ce priveste atentia catre client. Poate cu buleala de acum isi mai schimba atitudinea....
  7. Salut, Fix inainte sa l bag la nani, al meu ducache a decis sa faca figuri. Ma rog, nu el, bateria. La pornire este fooooarte pretentios motorul V4, trage enorm de mult curent, minim 180A imi cerea bateria standard sa fie. Pana la urma am luat o baterie LiFePO4, De la BS , de 48Wh/280A! A fost 639 lei, vs 350 400 o baterie agm gel bla bla pentru jucaria mea. Sincer, merita toti banii! Pornirea este vis acum. Iar bateriile litiu fe nu mai au problema de risc foc. Are si buton de test, tine mai bine incarcata. Da, iti trebuie incarcator dedicat pentru asa ceva-am gasit super produs, la bani decenti-nu cat costa un Ctek. asta: https://depozitulcubaterii.ro/home/447-redresor-noco-genius-2-auto-moto-6v12v-2a-pentru-acumulatori-maxim-40a-plumb-acid-agm-gel-vrla-litiu.html Eu aveam unul noname, am incarcat cu el cica bateria originala yuasa, si m-a lasat balta dupa 2 porniri. Am facut o proba si cu asta, a incarcat o mult mai mult timp pana sa zica finish, acum pare ca tine. Dar nu ma mai bazez pe ea, o tin sa fie acolo ca sursa, in caz de ceva, pt 12V. Exista variante si mai scumpe la noco, dar pentru ce am eu nevoie asta este arhisuficient. Daca il cauti pe net, gasesti doar de bine. Calitatea constructiei este foarte buna, inchegat calumea , eu sunt multumit. Bateria am luat o de aici/asta e modelul: https://www.zenoelectric.ro/piese-moto/baterie-lithium-lifepo4-bsli-04-06.html PS-am verificat incarcarea, nu intra in ecuatie , in caz ca se gandeste cineva.
  8. Au grecii intarzieri la intarzieri la.....intarzieri. Lucreaza la intersectiiile cu alte drumuri, cai ferate, unde sunt pe sus, pe jos, pe bla bla. Probabil prin aprilie, in ritmul asta. Si se va putea circula legat, a1 a2 . Greeeu.
  9. producatorii consacrati pare ca dorm. Anul asta la eicma, sunt vreo 5 modele in categoria adv de 300 400, rieju, voge, keeway, asa, din cap pe repede inainte. SI mai nou, si pe zona 700 apar. Intre timp, suzuki vine cu vechiul nou DRZ-i-au pus injectie si ce i nevoie sa respecte euro 5+ si cam atat. Nu tu treapta 6, desi mai toti proprietarii de DRZuri au cerut asta. BIne ca au pus moduri de putere , ca la 37 cai nu stiu ce faceai fara :)) Honda a scos noul Transalp, i-au pus ride by wire, si tot nema pilot. Si tot tubed, cand toti cer tubeless. Pare ca japo dorm. Si pare ca vin din urma chinezii grav. Ce acum 2 ani erau discutii, incep din 2025 sa fie fapte-apar efectiv modele chinezesti, competitie la japo, cel putin in segmentul adv. Ca s din china, ca fiabilitate, ca etc etc, daaaar, incep sa apara. Cred ca va arata tare interesant piata moto prin 2026 2027 in ritmul asta...
  10. Ba e foarte cunoscut brandul, cel putin cel original, vechi. Ca acum e tot asa, ca si morini, cumparat de chinezi, e alta treaba. PE hartie, interesanta tare si asta.... Engine: Parallel twin cylinder, 4-stroke, DOHC, 8 valves Displacement: 450 cc Max Power Max Torque 35 kW at 10000 rpm 39,1 Nm at 6500 rpm Transmission Fuel tank 6 Speed 17,5 L Seating position height Mass in running order 890 mm 175 kg Front tyre Rear tyre 2,15×21″, tubeless spoke wheel 4,25×18″, tubeless spoke wheel Dar ce folos , toate aceste chinezarii, daca nu ai dealer, nu ai suport, garantie, service nimic. Vad ca mondial e prezent in europa doar in Italia.....
  11. E la eicma un garaj/hambar de lemn, din care iese doar o roata, si pe garajul vietii scrie KLE. ce Vrajeala. :))
  12. Au si un 900, care are, ce sa vezi, se pare, fix acelasi model de 900 fabricatie loncin, ca si f900gs :))
  13. L ai postat de doua ori pe asta:) La noi nu ai in Ro Morini...
  14. Da, dar nu toti au masina cu carlig de remorcare, sau remorca, sau loc pentru toate:) Apoi, daca iei un dual sport, ii pui anvelope 50/50, si daca are revizie la km nu la ore, barai cu el si prin oras lejer.
  15. e bine daca e asa. Treapta a 6 a e pentru aia care vor sa mearga 100 km pe asfalt, 50 off, si inapoi 100 asfalt pana acasa :)) ca nu noti stau la Brasov...
×
×
  • Creează nouă...