Sari la conținut

greenharleyd

Membru
  • Număr conținut

    427
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://dusi.ro/

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Cluj-Napoca
  • Carnet moto din
    2013
  • Motocicleta
    BMW F800GS
  • Numar Moto
    NMD

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Virago 535, F650GS, V-Strom DL 650

Vizitatori Recenți Profil

1.146 citiri profil

greenharleyd's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Cum le zice el, inteleptul. La naiba, ma oftic ca nu m-am gandit la asta :P.
  2. La 1 - pune camera, zama aia nu cred ca e pentru ce vrei tu. Plus ca daca ai camera, poti sa lasi presiunea mult mai jos. Si aia te va ajuta cu siguranta. La 2 - vazand si facand... Dar s-ar putea ca la unele drumuri sa pleci fara aripa ;).
  3. Nu chiar singurul. Nici eu nu le-am schimbat pret de fo 13.000 de Km, cu pasager. Michelin Anakee 3. Nu mi-or placut ca s-o uzat fata mai repede decat spatele, ciudat, dar specific la modelul asta. In rest, si-or facut treaba excelent, pentru ce am avut eu nevoie.
  4. Dap, eu vorbeam de varianta Dakar. Alea tin considerabil mai mult ca-s mai rigide si nu se incalzesc la fel de tare, deci uzura mai mica. Cu dezavantajele de rigoare, evident. @bozoro cateodata longevitatea nu este necesara numai din zgarcenie ;).
  5. Folosit si eu E-07+ Dakar, pe spate, pe fata k 60 Scout. Dakar m-o tinut peste 23.000 Km, mers incarcat dar fara pasager. Pe asfalt combinatia asta nu a fost ideala dar nici prea rea. Cat era nou Mitas-ul si K60 pe fata in jur de 10.000 Km, spatele era mai alunecos pe marcajele de vopsea de pe sosea. Dupa o vreme s-o mai tocit si era OK. Pe off e marginal peste Scout-uri - la urma urmei au acelasi profil la dimensiunea asta. Am mers si la 40 si la 0 grade, decent fara sa fie extraordinar. As mai lua, in special pentru longevitate.
  6. greenharleyd

    BURSA LOCALA

    Curatenie prin casa, poate intereseaza pe cineva un set de handguards pentru V-Strom DL650, 2004-2011 (posibil sa se potriveasca si pentru alti ani...).
  7. greenharleyd

    BURSA LOCALA

    Aloha - poate este de interes, cateva accesorii moto de vanzare, la curatenia de primavara: Pantaloni si vesta de piele, GPS/telefon "de scandal", casca Nolan N104. Cizmele is rezervate. https://www.olx.ro/oferte/user/3Si4/
  8. Multam mult Minu-le. Gatat si eu vacanta, la retur am mers via Ungaria dar la intoarcere Mostar / Sarajevo / Novi Sad / Timisoara. Superb pana am iesit din Bosnia, apoi mega aglomerat si plictisitor prin Serbia (pe unde ne-o prins si ploaia :P). Multam de sugestii.
  9. Abia pe sfarsit de saptamana plecam, deci esti deja pe acolo cand noi suntem pe drum... Cat stai prin zona?
  10. Multam mult de idei. Faza e ca am numai 2 zile pentru dus, tot atata pentru retur. Deci bucle prea mari nu prea se pot face, dar varianta Sarajevo-Mostar-Metkovic e ce am luat si eu in calcul pentru una din variante. Amu tre' sa gasesc alternativa :D.
  11. Salutare domni si doamne. Idei de traseu Cluj - Croatia (zona Dubrovnik) si retur, de preferat pe trasee diferite? Din pacate is numai cate 2 zile disponibile atat la dus cat si la intors, deci nu prea e timp de crosetat, dar parca nici prea mult pe autostrazi n-as sta. Dincolo de ce zile Google, ati facut ceva similar? Daca da, rogu-va, ascult de sfaturi. Mobrele duc cam orice drum, cat se poate numi drum - deci merg si curbe si drumuri proaste, daca merita zona. Multam tare mult.
  12. Trecut pe acolo acum o saptamana. Cateva semafoare, cateva bucati fara asfalt (sute de metri, nu mai mult) dar se poate trece cu orice moto, cu orice anvelope. In rest drumul e foarte fain ;).
  13. Apropos de consum, Sambata am reusit sa sar si eu de 450 de Km: total 460Km facuti cu 2 picaturi sub 20L. Nici un Km de autostrada si mers in jur de 90-100Km maxim, relativ putine sate, viteza medie probabil undeva intre 70-75Km/h. Dar partea interesanta e cam am -1 pe fata si +2 pe spate. Ceea ce se zice ca-ti creste consumul ;).
  14. La cum suna povestea ai patit exact ce am patit si eu acum multi ani, numai ca atunci eram cu masina. Un drum lung, pornit de dimineata, anticipam cu nerabdare o zona de drum care stiam ca-mi place mult si era super lejera ca trafic: Harsova - Tulcea (culmea, tot in Dobrogea). M-am relaxat atat de mult incat n-am mai fost atent la drum si am iesit in decor. Lectia: oricat de mult iti place un segment anume, nu pierde concentrarea la drum. Adica fix ce ti-or spus cam toti. Sanatate, spor la reparatii si sa te bucuri de mobra si pe mai departe ;).
×
×
  • Creează nouă...