De la Nastase a plecat acest club .Genul acesta de discutii au fost inca de la infintare asa ca acum multi ani am iesit . Multi tinem legatura dar nu pe aici. Am in vedere urmatoarea intalnire asa sa ma uit in ochii unora daca vor venii .In incheiere cei care au facut fapte bune sau rele au fact ceva, cei care vorbesc timp pierdut.
esti un geniu atehnic un motociclist fara talent un habarnist atotstiutor esti pe aici cel ce le stie pe toate de pe goagal sal citez pe vanghelie, dar cati ani ai fost motociclist? de unde sti mecanica? DA UN TERMOSTAT PE DOS si daca maine i mi sus penda contul vei ra mane geniu
il cunosti?
da din pacate a murit un simbol al motociclismului romanesc.cei care nu l cunosc sa taca!
da probabil de aici voi disparea m am luat de un geniu atot habarnist cu stiinta de pe net dar poate viata il va face sa apara si in fata mea .
dane nu te vom uita cel putin noi cei vechi.
masa e neagra rezulta din diagrama.Platina nici daca trag pe nas nu o gasesc domnilor mecanici din tastatura nu puteti spune nu cand nu stiti? siteul asta in acest domeniu e praf poate mai intru peste nu se stie cand.pierdere de timp
6 bari minim si porneste greu 10 ar fi perfect oricum gazul comprimat in chiulasa inainte de explozie nu stie ca motorul este 2t sau 4t valabil si ce a scris colegul mai sus.
Cu dan nastase am vorbit demult despre ideea de man .Printru-n concurs de inprejurari GOSPODARUL a pus aceasta idee in practica .si a infaptuito cat despre nastase uitare !initiatorul adevarat trebuie uitat. cam atat deocamdata!
Daca faci plinul se alimenteaza direct ! xtz-ul nu are baie de ulei! daca se inneaca nu mai porneste si vrea bujii noi am patit si cu bujii normale si cu iridium! si la sfarsit de verificat jocul la supape.
am uitat se gasesc pompe vacumatice cat si pompe electrice pentru carburator.