Sari la conținut

ERU

Super Membru
  • Număr conținut

    2.289
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

2 Urmăritori

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    KTM 690 Avdenture E KTM 790 Adventure R
  • Numar Moto
    B xxx ERU
  • Club
    I prefer a mace !

Informații profil

  • Motociclete detinute
    BMW F 650 GS ; BMW F 800 GS ; Yamaha WR 450 F ; BMW G 650 Adventure XBMW G650 XCountry; KTM 690 "Adventure" E; KTM 790 Adventure R

Vizitatori Recenți Profil

4.097 citiri profil

ERU's Achievements

  1. Poate esti un caz fericit, am un amic cu Teneroaica noua [2024], ambreajul busit in garantie,[initial nu au vrut sa recunoasca, pana la urma au facut recall], a durat mai bine de 2 [doua] luni sa-i schimbe kitul de ambreaj.
  2. Despre fluxul la piese de schimb pentru motoarele "europene", pot sa-ti spun, ca pentru un pinion fata la KTM, am asteptat trei saptamani si jumatate. BTW ce zici daca ti se duc camele in sezon ? Din ce am auzit de pe la amici, cu japonezele, e la fel de rau, ceea ce ma face sa cred ca nu e o problema a chinezilor, ci una globala. La treaba cu brandul, ai putea avea dreptate, dar, cica astia de la KTM stau sa dea faliment si sincer nu-i vad bine nici pe japonezi,avand in vedere ce livreaza chineziii, de europenii nu mai zic.
  3. Am vazut si eu acum, poate vede un admin si-l sterge pe celalalt. https://vm.tiktok.com/ZGdFkHxfc/
  4. Nu stiu ce ai vb si cu ce tanti dar inclin sa cred ca nimeni din România nu prea stie nimic despre mobra asta, nu inca.
  5. Una peste alta CFMoto 450MT est emotocicleta anului. De altfel faptul ca a fost un hit se confrima si prin faptul ca e sold out in tot universul cunoscut. Cred ca povestea se va repeta la anul cu 800MT-X, cu conditia sa aiba un pret bun.
  6. Cresterea preturilor vinde de la inflatie si nu e doar in domeniul moto. Avand in vedere cati bani s-au printat de la pandalie incoace, evident valoarea lor e in cadere libera.
  7. Orice integreaza japonezii pot i ntegra si chinezii ca doar ei le fac, la preturi mult mai bune. Ba mai mult as spune ca, de obicei vezi la chiezi toate optiunile, chiar daca nu sunt nimerite,necesare sau "bine impletite", japonezi inca se lauda cu introducerea abs-ului pe moto. Mai mult, "producatorii consacrati" [in special japo] cu foarte putine exceptii scot anumite optionale cu adevarat folositoare [e.g. cruise control] care ar fi si foarte ieftin de implementat [un buton] ca sa te traga inspre "clasa mare" [sau mai mare]
  8. Nu știu unde de îl au @EICMA nu este. https://vm.tiktok.com/ZGdNuoTeV/
  9. Mda, m-am gândit si eu dar cam tarziu. Nu toate merita propriul topic pentru ca probabil nu vor prinde la public, dar pe de alta parte la cat de mort e forumul asta si ce petarde de topicuri am vazut pe aici nu mi-e rusine. Ar mai fi cateva modele de bagat acolo, sa vedem daca nu ma ia lenea le pun mai pe seara.
  10. Eu cred ca va scapa din vedere niste rahaturi birocratice, legate de mUE, Ursula si Greta. Honda a ales sa mearga pe un propulsor mic pentru a putea avea o motocicleta usoara pe care sa o vânda si pentru A2. 450-ul nu mergea vandut pentru A2 cred. Din adancurile rahaturilor legislative ale mUE razbate faptul ca pentru un incepator este detrimental a avea o mobra usoara, astfel incat daca vrei sa ai cei max 47.8 cai pentru A2 tre sa ai 175 kg la gol, ai putea avea si mai putine kg dar trebuie sa mai renunti la niste cai putere, ceea ce cumva a facut Honda. In alta ordine de idei, Suzi cred ca a mers pe o varianta de miloc, si anume au scos cam 38 de cai si au o greutate de aprox 150kg, bineinteles ca cei care nu sunt GRETArzi, vor scoate catalizatorul, probabil si restrictia din airbox precum si reflash la ecu si uite asa o sa aiba undeva la 40~45 poate si mai multi caluti, beneficiind insa de o mobra usoara.
×
×
  • Creează nouă...