-
Număr conținut
6.136 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Bucuresti
-
Carnet moto din
totdeauna
-
Motocicleta
Honda.
-
Numar Moto
B xxx FOX
-
Club
Roman
Informații profil
-
Motociclete detinute
Honda 4e
-
Interests
All
Vizitatori Recenți Profil
8.158 citiri profil
foxbat's Achievements
Experienced (11/14)
-
Rare
-
Rare
-
Rare
-
Rare
-
Rare
Recent Badges
-
sa vin sa te ajut la lopata? neata sa ai, cu bine!
-
bre, nu vreau sa ma cert cu John si cu Cavaleru. deloc! cu tine rezolv cu un calamar, ceva. dar la ei raman nerezolvat! sa tra btw. fukeam cand eram tanar. acum m-am lasat. si de fumat.
-
stai mai nenea si nu dadea:) sa ma fereasca Sfantu' sa mai sparg un radiator de la Mistu - nu cred ca o sa ma duc la reprezentanta sa iau unul nou ca nu face masina cat e piesa aia ci o sa iau unul de la dezmbembrari sau un aftermarket. LA genul asta de situatii ma refer. Daca fierul valoreaza 500coco si s-a stricat nasol (Adica nu mai exista nicio varianta decat una in care reparatia depaseste valoarea lui (Si nu cea sentimentala) - il dau/casez/dezmebrez si gata. incerc sa spun ca noi astia de va aducem "marfa" la reparat trebuie sa luam decizii corecte si sa nu dam cu c..t in profesionisti. Daca luam decizia s-o reparam cu piese noi - foarte bine, sa nu ne plangem. Discutia era (sper sa nu gresesc) despre "shimbatorii de piese" unde nu aduc nicio plus valoare ba chiar fac si teste pe banii/nervii clisntilor. LA Dacia de ex, la Dusterul fumegator (1.5 diesel)- e bataie de joc - schimba piese "la gramada" , doar doar or nimeri-o pe cea cu probleme. Ruleta"neruseasca " nu e ce trebuie. Ma astept de la mecanic( la voi, astia "adevarati") sa ne ajutati daca noi suntem prosti - sa ne dati variante, sa ne explicati ca poate nu mai merita reparatia etc. De asta ma bucur sa va fi cunoscut - e ca la medic- te astepti sa empatizeze nitel cu tine si sa ti explice situatia/variantele. Un pic poate pe langa - daca "Disparem" astia de avem nevoie de mecanici adevarati, ca voi, care traiti din asta - credeti ca vor migra cei care merg la reprezentante sau ca nu veti mai avea clienti? Mi se pare ca este nevoie de toti incat sa aveam fiecare de unde alege, in fucntie de situatie /buget/etc. Ganditi-va cum e si in partea cealalata - nu avem cunostintele necesare, nu ne pricepem si ne asteptam sa ne indrumati. Colaborarea e totul. da, e greu sa lucrezi cu uoamenii, stiu dar daca ati ales asta - nu ne bagati pe toti in acceasi oala. personal vreau ca banii mei sa ajunga la cei care muncesc pentru ei si nu la "firmele cu neon la intrare".adica la voi! Respect!
-
spre ca nu te am suparat cu postarea mea. era vorba de cazuri specficie -masini/motoare mai vechi - costurile nu se justificau daca se schimbau cu piese "la reprezentanta" si s-au cautat solutii profi adaptate situatiei. nu cred ca o incarcare + strung e o solutie gresita.
-
da, din pacate "multi vad putin pricep". ai mare dreptate si asta este adevarat.totusi s-a mers (mult)prea departe - uite un exemplu - o planetara (cica "aia lunga") de o masina mica din 2007. nu exista piesa de schimb (rulmentul de sustinere care e pe ea) separata. piesa de origine costa cat masina (gen 500...600 eur). piesa defecta(rulmentul) costa comandat pe cod (AM) gen 20..30 lei.). mai pui dat planetara jos, ulei, simeringuri incalzit montat etc inca ceva lei si aia e. asta inteleg eu prin "mecanic" adevarat. alt exemplu - rulmenti spate terminati la un motor SS - mers "pana acasa" - rezultatul a fost ca era cam totul "vandalizat" pe acolo. solutia oferita de Suzuki - inlocuit tot ce era in zona + roata spate. solutie aplicata (si s-a mai mers peste 30 k km ulterior pana n-am mai stiut de ea)- inlocuit piesele distruse (ax, rulmenti etc si "bucsat" ce era nevoie). inca una - sprinter - 4x4 ( boala lor) - rulmetul de la o roata spate - terminat . + "lacasul" in care se baga. rezolutie mertz - inlocuire tot ce era pe partea cu rulementul (imi scapa acum numele piesei mari), costuri de peste 500 eur doar o piesa. solutie - incarcat cu material unde se uzase + alezat corect + rulment nou (a fost nevoie de un strungar pentru partea asta). costul nu l mai zic, evindet infim fata de cel de "inlocuitor de piese". etc
-
De ce esti rau cu sh ul asta mic?a oki
-
Duster Extreme, 1.33TCe, 150 CP, 4x4, 2 ani garantie
topic a răspuns lui foxbat în The_Sin_Eaterul Altele
Sa traiesti.Spor la vanzare! Ehe..daca stiam ca apare asa ceva la vanzare nu o cumparam atunci. uof -
Duster Extreme, 1.33TCe, 150 CP, 4x4, 2 ani garantie
topic a răspuns lui foxbat în The_Sin_Eaterul Altele
hm..parca m-are batea gandul sa iau eu jantele (daca le dai separat) au anvelope allseason, nu? -
nu am nimic bre:) sa fie cu sanatate, cine n-a inteles principiile de baza la masini, aia e. eu am Duster ul ca al coleglui " de la care ne-am luat" ( mai bine zis - nu am ci il conduc) si conduc si o electrica e aberat sa cari dupa tine 2 masini (la hibrizi zic) dar deh, tugulanu' vrea si in caruta si pe langa :). de asta se vand. revenind la topic - targetul Dusterului a fost modificat spre "oras", ceea ce dpdv utilitate e neplacut masina era foarte polivalenta in versiunea anterioara. astea "noi" au devenit jucarii.atat. sa zici ca pe o masina de offroad(limitat, cat poate si el ) ai pus cutie "pentru hibrizi " si baterie si motor electic e amuzant cel putin
-
poate gresesc eu - nu vorbim de tiganiile de hibrizi pe o masina care e folosita si in off ci de solutiile consacrate, ICE un motor ok era beninarul de 150 cp si dieselul 1.5 ( asta din urma era cam varza de cand l-a facut eur6xxx). la variantele noi (daca gresesc, scuze)- am vzut ca au motorizari p..ificate ca sa zic pe scurt. in rest masina a fost modernizata, clar (nu s-ar vinde daca n-ar avea brizbirzurile astea) usor off - m-am dat prin Gr nitel cu ceva jimny avea AC si cam atat . minunat. la astea noi zici ca te joci pe consola (diplay-uri etc). cam asa.. cati cil mai are asta de zici? parca 3? sa vezi ce zice @ENEOS de el:) ascutitoare?:)) btw. uita-te cum arata uleiul la 7 k km ( e un tip din buzau parca, cosmin ) care are un duster d'asta si a mers cu el (pe la rusi parca). ca sa vezi realitatea regimului in care e folosit. sa mai spun ca tot la 30 k km e dat intervalul de service? de unica folosinta motorul ala:)))
-
Dusterele noi nu mai au motorizarile ok(diesel si benzina 150 cp).
-
eu sunt de acord cu asta insa nu sunt de acord ca nu mai au motorizari iCE performante:((
-
cu avelope corespunzatoare este o masina cu care nu te rusinezi deloc in off. nu stiu ce sa detaliez mai mult.
-
Duster Extreme, 1.33TCe, 150 CP, 4x4, 2 ani garantie
topic a răspuns lui foxbat în The_Sin_Eaterul Altele
e gresti. cum sa i dau omului un "up" daca nu pot sa postez urat, urat. Te trec pe caiet!