Sari la conținut

foxbat

Super Membru
  • Număr conținut

    6.091
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    totdeauna
  • Motocicleta
    Honda.
  • Numar Moto
    B xxx FOX
  • Club
    Roman

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Honda 4e
  • Interests
    All

Vizitatori Recenți Profil

8.091 citiri profil

foxbat's Achievements

  1. asa este. o sa chem si firma sa mi schimbe becul :). pe vremea mea (cred ca tu erai inca in proiect)- oamenii isi vedeau de viata lor. acum e nevoie de firme :)) de fapt e o idee buna de afacere:). inteleg acum de unde "gsa", "adv", etc:)
  2. Nu stiu cu ce ma contraziceti.am relatat experienta mea.si da,unii au nevoie de numere finale in mai putin de o luna:)). Btw.am pierdut o programare pt ca. " an af".etc
  3. Da.in februarie.fix de asta e vorba.de sistem.
  4. Nu am cuvinte - haos - cred ca este cel mai potrivit. Asta + nesimitire + prostie. Am avut nevoie de prostia aia cu TVA-ul. 11 zile a durat. 10 chestii in SPV. 3 vizite la sediul anaf. cel putin 15 ore de "Redial" pe automat la telefon. E prima oara cand "ma lovesc" de astia. Este SF pur si simplul ce este acolo. Incepand cu cei de la suport care habar n-au (am 7 discutii distincte si fiecare este diferita (usor)de celelelate. DE aici si erorile in lant. Si in final (Slava DOmnului! - s-a terminat!) - la politie - "si brieful mare unde este?". Cel putin aici s-a terminat repede (sculat de la ora 5:00, la 8:30 terminasem depusul actelor)-dupa 15 minute de verificari - cred ca ceilalti care asteptam ma urau din tot sufletul - si discutii cu colegii - totul a fost ok. (Stiam de situatia cu Jermanica si brieful mare care nu exsita la 125 cmc). In final - din momentul in care am avut actele si pana am ajuns "cu talon" - 39 de zile! 26 de "etape", 4 locatii fizice de vizitat (la politie de doua ori -ca am luat nr rosu sa merg la rar). Despre cum e treaba cu statul la coada (repet - trezit la ora 5, bonul 70). Prin comparatie - cei veniti la 7:30 (corect, cand incepe programul) - bonul 187 - de fapt aici era ultimul bon dat, aparatul fiind "in pauza"). La ora 08:00 se susotea ca nu se mai dau bonuri pt ziua in curs..
  5. zoe-ele nu i al meu nici tesla ca nu am eu buget de asa ceva - ai uitat ca mi-am luat scuter?:))
  6. daca e amicul tau - sa mi faca o oferta si poate il scap de belea(tesla). sunt chargere "de casa" pe 32 A ( cu mufa aia cu 3 "Craci", mama). asta inseamna cei 7.5 kw (Cam toti pe care ti-i da u bnasament monofazat clasic). pe partea de trifazat - nu s de acord cu tine - sunt statiide casa de la 7.5 la 22 kw.Si unii au multi kw in contract cand trec pe trifazat - sau firme etc. in mod normal un charger de casa merge intre 6 A si 16 A (asa incarc eu ). daca ai reteaua oki si siguranta corecta nu te doare capul. insa in 90% din cazuri asa se incarca - 10..13 A (Deci max2.3 .2.7 kw). ce a patit coelgul e tipic, fix ca la "Sat"( mi-am modidificat eu invertorul sa accepte si sub 195 ca guita tare).fara sa existe o retea de distributie moderna si automatizata nu exista alta solutie decat un microgrid sau "zonale" ( gen Africa). cei 217 pe care i vede acum se vor transforma la prima zi cu soare in 25x..
  7. eu asa fac.cand merg la drum lung si am de ascultat ceva (muzica etc) - mi le pun. SI pasagerii. asa fiecare asculta ce vrea, doarme cand vrea fara "interferente". pe moto - am vazut si eu cazanele alea cu tobe burlan care "ascultau" (rock) de nu putea sa tin geamul deschis. cu siguranta cand mergeau cu conserva duduiau manelele. dar deh, tinant cont ca acele"mobre" mergeau de la Arc la Balotesti si inapoi (cu cazare intermediara) era de inteles ca macar boxele sa se auda.
  8. neata. sa pui si tu locatiile unde sa ne ferim sa nu fim agresati de cei de care faci vorbire. harta, istoric, evenimente anterioare, statistici. tot, frumos personal nu ma duc noaptea in PAntelimon si FErentari.dar nu din motivul de "dopuri" - ca sa te citez. asta daca ai vorbit serios, daca trollai nu e nevoie de detalii. neata. pai ce de zici asta? am vazut ca viitorul fost presedinte s-a dus la sectia de votare in Mogosoaia. mergem si noi ?:)
  9. hai sa luam partea buna - am avut programare la 8 si ceva. am ajuns la 7si ceva. :). am intrat la 8 fara. la 9 plecam cu Cartea. Chiar misto! Fusei la RAR. Cu 125-ul. Stiam ca e mistocut dar nu mai mersesem pe acest model (2017). In Gr am rupt asfaltul pe Honde (inchiriate) insa mai vechiute. Fu frig, da’ frig! Din Caciulati la ora 5am cam taie. Dar are un “termopan” De ziceai ca s in conserva. Aci e o sparla – nu simti nimic insa e foarte inalt. Atat de inalt incat imi vine fix in zona ochilor. Deci ori stau “batz” ori ma cocarjez nitel. Pesemne ca o sa l tai sau o sa punul mai mic nitel(sa vad cum e cu prinderile ca s alea de fabrica, in bord). E mai inalt ca 300ule (tot de SH zic ca l am in batatura) si o tinuta de drum diferita. Pare mult mai Bicicleta desi sunt doar 30 kg intre ele. Trage bine bine pana in 80..90. Mai ales intre 30 – 70. Au nimerit-o cu trasmisia nimic de zis. Se vede insa ca e micut motorul cand da de o panta. Cam 105 viteza utila. Pe cel vechi se simtea complet diferit motorul. ESP ul se simte si da senzatia de motorizare mai mare in anumite plaje. ABS-ul e fain – ca paranteza – farul cu LED nu pot sa zic ca m-a dat pe spate (e ok , ca si cel de la super cub ) insa parca nu “umple” drumul. Asa ca pe langa Dimineni m-am trezit ca am vreo 70 si un limitator de viteza in fata. Afara, repet – vreo 0 grade, hai, max 1. Deci anvelope reci, umezeala ai ep jos etc. A carait nitel spatele si cam atat. Am trecut peste bumper cu cei 10 km/h, regulamentar.Bravo honda, buna treaba. SI asta fara CBS, modelul de 125 are doar ABS. (300 ele are si CBS). In traficul urban a fost senzational. La mare distanta de tot ce am calarit pana acum si culmea, si mai ok decat 300ule. Un pic mai inalt, un pic mai ingust, super! Nici legatura cu zona de honda forza sau adv sau nmax. Efectiv zboara. E un pic periculos (mai ales pe vrmea asta) pentru ca ti da senzatia ca Bicicleta si te trage sa faci smecherii. Iar faptul ca are motor mai mic iti da si o netezire a momentelor de accelaratie/frana. Merci mult mai linistiti si mai efficient. Pe 300 te cam fura acceleratia. De fapt de asta m-am si imprastiat . Uitasem ca trebuie sa si opresc si ii dadeam. Sa traiasca domnul Harea ca am parbriz nou (si mult mai misto decat cel stoc). I-au mutat radiatorul pe motor – nu mai aruca roata toata mizeria pe el ca atuncin cand era in spatele rotii fata. Consumul- infim – ca la super cub. Gen 2 si un pic. Foate pic mic.Fata de 300 e aproape cu 50 % mai mic. Ce nu mi place- se simte mai rigid, mai de viteza. Oglizile sunt naspa dpmdv. Mici si cu unghiuri moarte. Start-stop- l-am dezactivat. Iar butonul de semnalizare este mic si plat. Foarte greu de folosit- nu l nimeresti si n-are suprafata de actionare. PE 300 e la ani lumina- asezat corect si forma ergonimica. Franele sunt ok insa cursa si modul de aplicare sunt cam brutale. Musca rapid. Il luasem sa l bag in rulota insa acum sunt cam in dubii – e inalt si cu termopanul ala in fata ocupa muult spatiu. Seara m-am intors cu 300-ule. Ole. Am prins trafic oki pe dn si a3 si i-am dat. Diferenta de putere e mare, sa recunosc. In loc sa merg cu 70..90 am mers cu 100..120. E smooth si mai linistit in comenzi, cursele manetelor mai mari. Peseme ca si CBS-ul are ceva de zis aici. Daca as avea de ales as alege 125-ul fara discutie. E mai polivalent sim ai inalt. Dar tinad cont de cat mai costa un sh300 acum (cam jumatate din cel de 125, fmm de B+ ) il tin. Daca am de iesit cu Ianachim macar sa am cu ce
  10. vine oricum - de la EV-uri
  11. merci fain. am avut phanteon si dylan. la fix m-ai nimerit din pacate sunt alte modele.
  12. ba da:). o aplicatie blonda.
  13. Merci.de acolo am inceput. Caut pdf,cel de reparatii si tot pdf,cel de utilizator:)
×
×
  • Creează nouă...