Sari la conținut

rommel

Super Membru
  • Număr conținut

    621
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    roman75me@yahoo.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Iasi
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    VTX 1800-S / Kawa ZZR 1400
  • Club
    Veterans Romania

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Honda Shadow 750, Suzuki Intruder 1500

Vizitatori Recenți Profil

1.688 citiri profil

rommel's Achievements

  1. Nu, nu, gasit in Romania-Bucuresti, cu un mare noroc. Daca fostul posesor e membru pe forum , tin sa ii multumesc si aici ptr seriozitate si disponibilitate ! E de altfel cred normal , dupa 40 ani , e un altfel de legatura intre motociclisti.... Deci, a folosit cineva acest upgrade....?
  2. Mai traieste cineva pe aici ? De curand am adus in familie un zzr 1400, abia astept sa ii dau gaz, cand (re)vine caldura !
  3. Autotune este doar ptr Power 5 sau mai nou 6, la tine trebuie cautat ori pe site-ul de la Dynojet harta in functie de configuratia aftermarket pe care o ai (tobe, filtru sport, etc) sau de mers pe stand dyno specializat
  4. Salutare ! Tocmai din aceste motive , mai sus - mentionate, care mi se par foarte importante dealtfel, m-ar interesa o colaborare, privind aducerea unui Kawasaki ZZR 1400 din Germania sau alta tara in care operati. Singurele cerinte sunt : - sa aiba ABS, functional bineinteles - fara accesorii (coburi sau topcase), varianta cea mai simpla posibila Conform experientei dvstra, la ce pret ar tb sa ma astept, fara comisionul de 550 euro ? Multumesc anticipat !
  5. Salutare ! A re cineva upgrade-ul asta pe motor ? UPGRADE COVER POMPA ULEI SISTEM COMPLET UPGRADE POMPA ULEI Din ce am inteles varianta stock a ansamblului de piese este foarte slaba si cedeaza la presiunea mare a uleiului in ture inalte ceea ce duce la diminuarea ungerii pieselor motorului de unde probleme mari !!
  6. Incredibil la ce preturi au ajuns motoarele anul asta !.... Bafta la vanzare, este un motor lifetime , eu am varianta S si postarea mea nu vreau sa fie considerata un up , doar o confirmare a fiabilitatii modelului...
  7. Ehee, daca ai stii cat e de vechi !... Fost posesor , in prezent am o honda vtx de 1800... Tancul verde mi-a adus multe momente frumoase dar l-am dat, am simtit nevoia de ceva mai mare si puternic... E frumosa , sa o stapanesti cu bucurie si fara evenimente. Din pacate s-au imputinat tare posesorii de tancuri clasice, nici pe grupul de vtx nue prea multa activitate...
  8. Salutare tuturor ! Vechi posesor de cruiser (numai de astea am avut) oscilez intre păsăroi (o dambla mai veche de a mea) și gtr 1400, pe care îl consider superb dar totuși cam greu ptr ce aș vrea eu (nu mă refer la greutatea motocicletei, asta nu mi-ar creea probleme) , mă gândesc , în plus că parcă nu aș da prea mult pentru al doilea motor , pentru că nu voi renunța niciodată la cruiser, acum am un vtx de 1800. Am căutat ceva vreme un 1100 xx dar cam greu să găsesc unul în mințile lui. Păreri ? Apropo, voi mai găsiți piese la ele ?
  9. Mai bine ca în clipul ăsta? pe mine unul m-a convins că e ce trebuie! ... începând cu min. 6
  10. FJR-are cutie automată? Între el și GTR prefer pe al doilea, chestie pur de gust, nu mă atrage nimic la Yamaha, nu că nu ar fi bune... La 1,83 clar nu ai probleme, fluieri ! Dar mă gândesc că se găsesc kituri de coborâre...
  11. Salutare la toata lumea ! Vechi pe forum,posesor doar de cruisere - vreo 2 ani la inceput pe un shadow de 750 - vreo 12 după, pe un intruder 1500 (am multe postari pe topicul de specialitate) - de vreo doi ani posesor de VTX 1800 , care este tancul meu de suflet, muuult peste Intruderul de 1500... Acum, de ce postez aici, veți întreba... Ultimul drum si cell mai important de când am vtx-ul de 1800 a fost de vreo 1500 de km , dacă nu mai mult prin țară : Iași-Onești - Sibiu, apoi Transfăgărășan - Brașov și retur Iași , pe ruta Brașov-Onești-Bacău-Iași. După cum vedeți traseu cu multe serpentine iar tancul meu nu este făcut ptr așa ceva... Să ne înțelegem, pe drum drept sau viraje medii , vtx-ul este o bestie care va rămâne la mine până când nu voi mai putea urca pe motor vreodatâ. Un cuplu fenomenal care trage din orice treaptă și viteză iar la 180 km/h era sudată de șosea și nu gâfâia deloc ! DAAR... pe Transfăgărășan și printre munți Onești - oituz, frate... chiar dacă am făcut și fac sport de când mă știu (1,74 / 88 kg , gen sportiv), m-am felicitat că sunt obișnuit cu haltere și gantere... Deci parcă făcusem spate, și brațe toată ziua !!! Chiar dacă ador ideea de a cădea frânt după o tură de 6-7 ore cu tancul de 360 kg cât are vtx-ul , parcă aș încerca și alte senzații când vine vorba de serpentine... Deci , după ce am citit topicul pe îndelete, mă gândesc cum ar fi, ce-ar fi dacă pentru al doilea motor ar fi candidatul ideal , având în vedere considerentele următoare : 1. Mă lasă rece vitejiile pe câmpie de genul mers pe o roată, croșetat mașini la 250 km / h dar vreau să am viteză dacă mă mai apucă nebuniile scurte pe autostradă , undeva la vreo 200 așa.. 2, Nu mi-au plăcut și nu imi plac motoarele uscățive categoriile de 600 cc care fac precum polizoarele, pur și simplu nu mă reprezintă, nu am nimic special contra posesorilor și ceea ce oferă un supersport 3, M-am simțit mereu super bine pe motoare grele care să mă solicite fizic (probabil datorat modului de viață a sportului cu greutăți) și pe care să le simt duduind sub mine , în sensul cuplului și a puterii , 4, Aspect important ptr mine este și confortul pasagerului, merg des cu soția căreia îi place și nu vreau să fac rabat de la aspectul ăsta Întrebări ptr posesori : - dl @l.u.v, din ce am înțeles , nu sunteți înalt , cum e cu vaporul ăsta în traficul urban ? , mai ales la semafoare ?(eu am 1,74 m și n-am probleme cu greutatea tancului meu , care , fără accesorii se duce în 360 kg, cu ce accesorii i-am pus , cred că are ușor 380 kg, dar ce-i drept are centrul de greutate jos, față de GTR) - cum se comportă GTR-ul pe viraje (Transfăgărășan, Tranalpina), îți dă emoții, ai putea să-l scapi ? - să înțeleg (din ce am citit pe topic), că este un exemplu de fiabilitate ? - sincer, se merită ca și al doilea motor ?
  12. Cam pe la 70.000 km cica... oricum nu se mai gasesc cele doua pinioane , eu le-am cautat peste tot dar cica nu-i problema sunt pe viata... asa ca daca gasesti restul pieselor e ok (lant distributie + patine intinzatoare).... Eu mi-am luat kitul de distributie (4000 + ron) sa imi iau de grija desi nu are nevoie de schimbare acum ...de obicei se aude un clantanit la pornire... oricum sunt motoare care duc lejer vreo 200.000 mile daca nu se neglijeaza mentenanta uzuala (schimb ulei+ filtre) Janta fata de la S s-ar potrivi cu cea de aliaj de pe R ptr ca sunt ambele pe 17 . Janta spate de pe S este pe 15 si nu se pupa cu niciuna de la celelalte modele... Cea mai apropiata este cea de pe R care e pe 16. Asta in schimb implica schimbare in CIV, RAR si alte distractii care ma obosesc... Asa ca raman pe spite... In plus jantele de aliaj OEM ptr R , in stare noua le-am gasit la 5300 fata si 5570 spatele... asa ca ptr moment m-am calmat .... mai vedem.. Am preferat sa bag bani intr-un widshield , kit de aer sport de la BARON powercommander 6 si gume noi....
  13. Nu te grabi cu cumparatul... nu stiu ce echipament ai sau daca ai iar in caz contrar asta er trebuie sa fie prioritatea : echipamentul... ca daca faci vreo tumba si iese urat ti se ia de motociclism inainte sa iti fi dat seama cu ce se mananca.... fa un efort si ia apoi ceva de 600 cmc macar (Honda Shadow, Yamaha Virago).... Daca te prinde clasa si o sa iti placa treci la tancuri adevarate dupa vreo 2-3 ani ... bine trebuie sa stii ca la 65 kg cat zici ca ai o sa fie cam greu cu autobuze de 320-350 kg (Suzuki Intruder VL 1500, Kawasaki Vulcan 1500 sau tancuri de peste 350 kg Honda VTX 1800 sau Suzuki Intruder de 1800 ori Kawasaki Vulcan , tot ce e peste 1500, ) asa ca baga si un pic de sala... Un lucru e sigur... daca te va prinde si iti va plăcea vei fi sclavul Tancurilor.... just like me... si orice vitezana ti se va parea un polizor fara rost .... Sentimentul unui V-Twin de peste 350 kg sub picioare cu 100 CP si un cuplu monstru iti va aduce ranjetul pe fata la fiecare rsucire a mansonului...
×
×
  • Creează nouă...