Sari la conținut

TeDy 'M

Super Membru
  • Număr conținut

    873
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Gura Humorului
  • Carnet moto din
    2003
  • Motocicleta
    BMW R1150GS
  • Numar Moto
    SV17FZW
  • Club
    SOLITAIRE

Informații profil

  • Motociclete detinute
    (M.Hoinar),TDM850 4TX, BMW R1100RT, BMW R1150GS

Vizitatori Recenți Profil

4.094 citiri profil

TeDy 'M's Achievements

  1. De prin ianuarie-februarie, apăruseră primele teste cu 900.le, pe motorradtest. Era un test comparativ face to face cu 900GS, aproape sa crezi ca BMW este Fake.ul, cu fff mici diferențe. Până la urmă ce sa zicem? Se cumpără motoretă chinezească la preț de agregat chinezesc, Sau cumpără europenii motoreta fabricată în China cu sigla BMW la prețul celei chinezești +30% pt sigla albalbastră..
  2. Nu stiu ce fac altii, dar stiu ca Sunt SinguruL Responsabil, pt a avea grijă de bateria peste iarnă, Agm cu incarcator Agm Litiu cu incarcator pt Litiu, Toate la maxim 2luni, si menținut acumulatorul asta moto atat de mic, în condiții cu +Celsius. Tehnologii noi cu pretenții de întreținere regulate și mai sensibile. Asta e..
  3. Nici eu , our Bad! Nu am nevoie de morale"", ci de opinii despre moto fiabil confortabil, și de munte cat si de drum lung, un allround pt statura mentionata... Lup69, Începător da, ce mai.. bagator de seamă pe aici de vreo 14 ani, cat pe 2 roti motorizate (fără permis) alergat de milițianul Murariu din '87 când calaream cu bidonul legat de spate de 60L gazolina, pe Hoinar. In fine, mama măsii de info că de 4 ani merg pe GSul din poza de profil, și învârt rotile prin țară de la munte in varf de munte, și iarăși vale iarăși deal, din Nordul țării către orice destinație între granițele României. Fără nuvele scrise pe aici, fără evidențieri "de soartă", și destul atât... mai puțin cu laude. Pe scurt, umblu! Mă plimb, unde..?..oriunde, în același mers cu majoritatea altor rideri din companie. Să sper că m-am făcut înțeles, si fără 10.000 poze din calatorii. Deci revenind la subiect, repet ce mă interesează: Moto pt statura mentionata, pt.orice drum, orice Pas, cu asfalt sau fără-până la drumuri forestiere, cu bagaje, cu însotitor sau fără, (e sufficientă limita a 200kmh) Mulțumesc
  4. Va mulțumesc pt răspunsuri!!! MotoS Garage, am avut RTul 1100, totusi cam la limita mi-a fost am trecut la GS1150. Încă sunt mulțumit de el, dar na..mai vrem schimbare. Goldwingul rămâne acolo pe asfalt unde ii este destinul. Sergio1234, zici tu ceva de nordul Europei, am rămas surprins ca în Olanda fff mulți sunt ghidați pe VFR1200, mai greu sa înțeleg eu, de ce.. Silver Arrow, Lucian M, Lup69, obiectivi, mulțumesc, Ia sa vedem o configurare pe ergo.com.
  5. Mai sunt TAlp, Tenere 700, GS800, Voge900 ori CFM800 din cele mai.noi, știu, ultimile mai greu de luat în calcul. Fiabilitatea aia celebra anilor 2000 ma ține indoielnic, asta e, ce să facem..
  6. Un sezon frumos in continuare, Mulțumesc de răspunsuri! Deci, se pare că ne-am oprit la V.strom în Topul motocicletelorV-Strom. Atât și fără alte comment, înțeleg că alte mărci, ori nu se încadrează la gabarit, ori nu la fiabilitate?..
  7. 🫡 Bună dimineața și încă 2luni de zile faine! așa ca de învârtit la planeta
  8. Nu am vrut sa indic direct peste 186 și 104kg (eu) cu precizie .. gândindu-mă la mai mulți motocicliști in jurul a 182-192🫡. Si nici la motociclete ultima generatie-noi, sau la motociclete doar asfalt sau doar pădure, (sau A2..),etc Ci pe cât posibil, să fie atinsă o gamă allrounder mai diversificată, în ideea să putem străbate 80%-20% diferite categorii de drum, pe care să nu stăm cu genunchii "la gură" Mulțumesc,
  9. Ne bucurăm de Recomandari, Impresii bune sau ne-bune, Venite de la deținători. Dacă este deja deschis topic pe aceasta temă, rog un link de direcționare. Ulterior se poate șterge, cel de aici. Mulțumesc și mai departe încă bucurii pt 2024!
  10. O tâmpenie cu greutatea goală. Aia ar trebui sa ii intereseze doar pe exportatori/comercianți. Ca doar noi nu avem a folosi o mașinărie/utilaj/agregat oricare ar fi, fără îndeplinirea condițiilor tehnice: Agent de ungere Lichid de racire Carburant Si toate în limitele normale de funcționare.
  11. Dadaaa, "slab săracul.." nu numai față de tine, e mai slab și de cât mine, nu are 105.kg!.. Ce-i drept, la înălțimea lui merge pe un touringadv. și nu pe un speed, ai fi vrut să rupă plombele de asfalt pe traseu mergând ca pe.circuit... Și apoi, si ce filmare ar fi ieșit? Mai avem de făcut km, si apoi să vorbim! Cu decență ! ( și km, și spusele)
  12. Salut! Aceeași problemă pt noi toți, cei de peste 185.. Este o filmare relativ noua, pe motorrad test, motociclete pt oameni înalți. Greeeuuu cu s.touring/nakeduri, la lungimile noastre deșirate...
  13. Asta e.. Voi vedea...asa ca dupa 30luni, să pregătesc alti 89euro. Epoca UEConsumer.. Va dati seama ca asta le este interesul si cu autov.electrice?
  14. Am asta de 25 luni, sunt multumit, are și oarecare renume. Pt un motor boxer cu compresie 13bar, nici nu il simte. A venit sigilata, am făcut o încărcare pe CT3K MXS5 inainte de a o monta, si in perioada de iarnă ii fac 2-3 încărcări, Recomandarea producătorilor este dealtfel, încărcare chiar și vara, chiar si în primul an de vechime!!! la 2 luni, dacă nu este folosit autovehiculul/motoreta. Cumpărată online de la Polo.
×
×
  • Creează nouă...