Sari la conținut

VRAI

Membru
  • Număr conținut

    105
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Pitesti
  • Motocicleta
    BMW F 650 GS, R1100S

VRAI's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. "Calea pe care am ales-o este emigrarea ĂŽn pĂŁdure, unde nu aud expresii vulgare, unde nu aud manele Âşi nu vĂŁd imagini de reclamĂŁ Âşi nici telenovele.Vreau sĂŁ ĂŽnlocuiesc radioul cu muzica sa agresivĂŁ, cu muzica ciripitului pĂŁsĂŁrelelor, cu sunetul apei Âşi foÂşnetul frunzelor. Refuz artificialul, nu mai vreau beĂživi Âşi fumĂŁtori, vreau oameni adevĂŁraĂži sau fĂŁrĂŁ oameni. Vreau sĂŁ fiu mic pentru a mĂŁ bucura de adevĂŁrul Divin." Justin CAPRĂ

  2. VRAI

    Noul BMW S1000XR

    S1000xr este o motoreta din seria "me too" (vis-a-vis de Multistrada), nu cred ca vor fi multi posesori de boxer+cardan+telelever care sa treaca la 4L cu lant si furca USD, vor fi probabil doar posesori de SS ce vor dorii mai mult confort...
  3. Este arborele excentric din imaginea de mai jos. In dreapta sunt arborii cutiei de viteze. Succes!
  4. b374 are dreptate, la tipul asta de suspensie spate (foarte raspandit la enduro) forta arcului este transmisa prin intermediul unei parghii articulate asimetric. In functie de gradul de comprimare al basculei, raportul dintre bratul parghiei pe care este articulat arcul si bratul articulat cu bascula variaza. De aici rezulta o forta neliniara (functie de comprimaea basculei) chiar daca arcul este perfect liniar. Partea frumoasa este ca acesta progresivitate (chiar si "constanta" elastica perceputa) se poate ajusta prin variatia geometriei parghiei de forma triunghiulara.
  5. Bearing Number Manufacturer Dimensions 6205DDU NSK 25mm X 52mm X 15mm 6205-2NSE NACHI 25mm X 52mm X 15mm 6205-2RS1 SKF 25mm X 52mm X 15mm 6205.2RS KOYO 25mm X 52mm X 15mm 6205.2RSR FAG 25mm X 52mm X 15mm 6205LLU NTN 25mm X 52mm X 15mm
  6. Rugina din rezervor nu este "din fabrica", daca nu vei trata cauzele, vei continua fie sa tratezi simptomele fie sa te uiti lung la motor... Sfaturile sunt bune si primul lucru de facut este sa "renunti" la rugina din rezervor
  7. Eu zic sa-ti iei si carnet de moto ca sa poti conduce legal si masina...
  8. Si eu cred ca angajatul a făcut o greșeală, dar cred că si tu l-ai "ajutat" un pic in momentul in care " ca sa scap de situatie, le spun, foarte politicos, ca oricum nu cred ca imi luam acum (eu totusi vreau iridium, sa nu uitam)". Aici ai cam dat-o si tu in bara, oare nu era mai cinstit sa-i spui ce gândeai: "eu totusi vreau iridium, sa nu uitam"... Poate ca in acest ultim caz si răspunsul vanzatorului ar fi fost diferit.
  9. Pentru ca posesorii unor astfel agregate sa nu se mai planga ca aud zgomot de la ambreiaj in cazul unui demaraj in forța...
  10. VRAI

    Haideti la o tura

    Aha, Noroc cu tine Trandafire, cum le zici tu, ca un om mare...
  11. VRAI

    Haideti la o tura

    Hai la 12, sa fie mai cald...
  12. VRAI

    Haideti la o tura

    Real sa fie, dar la ce ora?
  13. VRAI

    Haideti la o tura

    Suna bine, vin si eu...
  14. Daca timpul imi va permite ma voi alatura cu placere acestei plimbari nostalgice, consider ca nu motocicleta il face pe motociclist si ca doar uneori reciproca este valabila. Cat despre legatura intre R80 si nomenclaturisti, pot sa-ti spun ca nu era intotdeauna valabila. Eu am avut un vecin militian care avea in dotare un R70 si in posesie un R60 (parca), nu cred ca putea fi numit nomenclaturist, in schimb era foarte pasionat si le ingrijea foarte atent pe amandoua. Spor la treaba si nu-i lua in seama pe cei ce nu intelg ce vrei sa faci.
×
×
  • Creează nouă...