Sari la conținut

Ruginel

Moderatori
  • Număr conținut

    10.630
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Downtown
  • Carnet moto din
    1900 toamna
  • Motocicleta
    Mobra 50 Super
  • Numar Moto
    Dreptunghiular
  • Club
    Nu merg in cluburi

Informații profil

  • Motociclete detinute
    FARA NUMAR!!!

Vizitatori Recenți Profil

15.000 citiri profil

Ruginel's Achievements

  1. Bre, omul a zis ca are CIV. CIV-ul se elibereaza dupa ce ai trecut cu succes prin procesul de la RAR. Cel putin asa imi zice mie logica :)))
  2. Poate ma insel, insa daca are CIV inseamna ca a trecut prin RAR. Acum tu nu faci decat sa iti iei numar de la politie.
  3. Nu pot cu blana. Mesh am avut pe seile de la V-Strom dar mare diferenta nu am simtit. In plus de asta sunt niste urme lasate pe sei, nu le mai pot scoate. Nu stiu sincer de unde si cum au aparut, ca nu imi explic. Un fel de pete arse. Ori vreun gainat de pasare care a trecut prin mesh si a fost acid, ori...habar nu am. O sa refac saua si cu asta basta. Pana atunci merg asa, tabacesc cwru.
  4. Are ceva facut in China, arata identic cu cel din poza ta. Acumulatorii i-a schimbat pe la 4000 km si spunea ca au costat pe la 1000-1200 lei, imi povestea acum 1 an aproximativ.
  5. Am o ruda la tara care are unul identic cu cel din poza pusa de tine. Cred ca a facut mai bine de 6000 km cu el si nu are probleme. Doar acumulatorii schimbati o data.
  6. Implicit mai lat. Sa vad ce gasesc. Si tu ai CRF?
  7. Magic nu, dar pentru naveta si light offroad cred ca e ce trebuie. Oricum, modificarea este ieftina, reversibila. Nu trebuie sa schimb kit-ul de lant sau ceva. Multumesc. Rally este putin mai greu decat L dar are protectie la vant mai buna, far mai bun si un disc mai mare pe fata, din ce imi aduc aminte. Eu mi-am luat L intrucat nu aveam ce face cu Rally, pentru ture lungi am V-Stromul care imi ofera protectie la vant, confort, putere.
  8. Am bagat si mai mult de 2 ore, ceva tura de 200 km din care 40-50 km pe off usor. Dar da, e cu dureri de booci. Clar voi reface saua. Handguardurile sunt si ele pe lista, alea impreuna cu ghidonul, insa nu sunt 100% decis cu ce sa iau insa la ghidon. Scutul e deja la curier, comandat de la Adventure Spec. Parca as incerca un pinion cu +1 pe fata. Treapta 1 e mult prea scurta iar pe Arges am abordat niste urcari destul de agresive cu treapta a 2 si nu a comentat. Suspensia e in plan pentru la toamna, kit complet, pe la 1000 si putin de euro, ceva de la K-Tech.
  9. Asa am zis si eu initial, dar am ramas surprins. Am mers pana acum si pe ud si pe uscat, zero surprize. Oricum, si urmatorul set de gume tot 50/50 vor fi. Astept acum sa imi vina scutul. Apoi neaparat un ghidon mai inalt putin si ceva protectii de radiator. Multumesc! Saru’mana! Era de mult in plan insa nimic extrem.
  10. Anul trecut mi s-a pus pata pe ceva dual sport, pentru naveta prin mirificul oras si iesiri pe offroad usor. Criteriile de selectie erau urmatoarele: cilindree mica / medie cat mai usoara piese peste tot accesorii din belsug Toate drumurile duc la Roma…sau in cazul meu, la CRF 300 L Dupa ceva cautari la SH am gasit o oferta buna la una noua, 0 km. Am dat banu’, am plecat cu ea. Asta era acum o luna aproximativ, ieri i-am facut revizia de 1000 km. Ce imi place: - manevrabila, - consum mic (daca mergi in limitele ei) - evacuarea stoc suna bine - frane decente daca le inveti smecheria. (Sa pre-incarci fata cu frana spate) - manevrabilitatea, - acces rapid la orice. Ce nu imi place: - sasiul dintr-o bucata, mereu mi-au placut motocicletele cu sub-cadru detasabil. - saua care poate fi folosita cu succes pe post de scandura - ventilatorul radiatorului care bate direct in picior. La V-Strom 1050 nu simt atata caldura cat simt la CRF. - daca suspensia fata este cat de cat decenta, suspensia spate este mai moale decat piftia lasata in soare. - conducta de frana care trece fix prin fata displayului si vezi absolut nimic. Intre timp am rezolvat problema cu un distantier facut la strung. Desi are doar 27 de cai, te indeamna la distractie si la prostii iar gropile sunt ceva irelevant. Si cateva poze:
  11. Intre timp Suzu a implinit si depasit 10,000 de km. Acum il pregatesc de o tura de cateva zile si estimez undeva la 3000 km pe meleagurile Eladei. Apoi deja va avea spre 14.000 km si se va cere un schimb de anvelope. 1b0696196a144b30b5391fe92b6ef664.mov Intrucat nu imi placea colierul de prindere peste toba, am facut un design si decupat la laser o prindere formata din doua parti, iar toba a fost sudata de cotul de legatura. In acest fel am renuntat la arcurile de prindere.
  12. Doliu national ca a murit Papa de la Roma…!? Mi se pare ca am ramas in urma. Asta nu era un eveniment privat? In sensul ca nu este sponsorizat de stat… Ce-mi scapa..!?
  13. Stai…asta cu anularea evenimentului pentru ca a murit Papa e gluma, nu!?
  14. Baiat bun Doru. Il cunosc personal de multi ani. Spor!
  15. Daca nu ai avut o floare la tine…o aruncai pe bord asa frumos si spuneai: “Pentru tine, ca esti frumoasa!” in timp ce te uitai la ambele. Apoi plecai. Iesea o bataie in masina de toata frumusetea. Iar daca nu iesea atunci, se lasa cu barfe si cu scandal pe viitor
×
×
  • Creează nouă...