Ma uitam, chiar ma gandeam la ceva de genul avand in vedere ca pentru un tuning reusit pe motoreta asta solutiile sunt deja testate si bolt-on. Un ECU rescris e 900 de lei, o evacuare pe la 2000 lei daca vrei ceva de renume, altfel am vazut ca sunt folosite cu succes niste copii de FMF/Yoshimura facute in Thailanda, axe cu came cateva sute de lei. Daca vrei sa bagi in ecuatie si un cilindru marit + piston, atunci lucrurile devin mai costisitoare putin dar nu e nimic de speriat. Personal as ramane la evacuare, airbox, ECU si poate axe cu came, astfel incat sa o fac mai fasneata, dar as merge si pe ideea de a scapa de greutate pe unde se poate scapa, in paralel. La plin vad ca e marketata ca are 142 kg. Probabil fara prea mult efort o poti aduce la 135 kg. In fine, mai intai sa pun mana pe ea si apoi ramane sa vedem ce modificari ma apuc sa ii fac.
M-ar interesa sa cantaresc un rezervor de la Acerbis, sunt curios ce greutate are. Cel standard este metalic.
Datorita faptului ca sunt mai "artizan" de felul meu, nu prea imi vine sa dau banii (si nu putini) pe niste chestii relativ elementare precum este un scut sau un suport de topcase. In general mi le fac singur. O sa vad daca imi iese si pentru CRF.