Sari la conținut

Ruginel

Super Membru
  • Număr conținut

    10.666
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Downtown
  • Permis moto din
    1900 toamna
  • Motocicleta
    Mobra 50 Super
  • Numar moto
    Dreptunghiular
  • Club
    Nu merg in cluburi

Informații profil

  • Motociclete detinute
    FARA NUMAR!!!

Vizitatori Recenți Profil

16.492 citiri profil

Ruginel's Achievements

  1. Imi da cu virgula partial. Ideea e ca bilele de rulment sunt tratate si au o duritate mare. In timp ele sapa in materialul mai moale al camasilor. Am gasit aceasta schema in care arata ca exista niste camasi: Pe partea inferioara ai piesele 4 si 3 (bile care vin pe jugul inferior + o camasa care intra in cadru) iar pe partea jugului superior, ai piesele 1, 4 si 2 - adica camasa, bile si partea de sus a rulmentului + protectie de praf. Rolul camasilor este sa faci totul servisabil. Daca nu ar exista camasi, cadrul ar fi de unica folosinta. Banuiala mea este ca cineva a lucrat candva pe acolo si a facut niste improvizatii, sau chiar exista camasi si le confunzi cu cadrul in sine. Din poze nu imi pot da seama. Sursa imaginii: https://oem-bike-parts.com/en/parts/yamaha/motor-robogo/350cc-699cc/xv-535-virago/xv535nvirago-3bmj-2000/steering
  2. Sarut mana! ne vedem cand vin in tara...poate bem si ceva la facultate acolo.
  3. Stiu ca sunt unii parca in Cehia sau in Slovacia care sunt specializati in reparatii / mentenanta de Tesla. Aparent "intretinere 0" duce la niste reparatii costisitoare. Gasisem o postare pe undeva pe facebook in care se discutau aceste aspecte. Treaba este asa...luam un exemplu de masina pe benzina / hybrid vs un EV. La ambele ai aceleasi componente la trenul de rulare, sistemul de franare si suspensie. Deci aici costurile sunt identice. Diferenta este data de mentenanta periodica la ICE - un schimb de ulei la un numar de kilometri, un filtru de aer si eventual o curea de distributie daca nu cumva distributia este pe lant. De ambreiaj nu vorbim pentru ca in principiu multe ambreiaje tin cam cat tine si masina. Da..unde se poate implementa cu tot cu infrastructura si exista predictibilitate, de ce nu? Loganu' este o masina economica, consuma putin chiar si fara GPL. Desigur, este o masina fara pretentii, te duci din A in B si nu te ploua. Dar la fel sunt si multe EV-uri pe care le vezi prin oras, din clasa mica. As putea spune ca Loganul este peste Spring din punct de vedere constructie si utilitate. Tin de el cat ma lasa legiuitorul. Este aproape in conditie de showroom si are 53,000 km, fara pic de rugina, de nou in familie. Daca baga astia un impozit gras pentru ca imi permit sa poluez cu un motor de 1.4 si 75 cp, va trebui sa o vand pe nimic sau sa o dau la rabla daca se va mai tine programul si sa iau o masina noua pentru care se polueaza de 2 ori mai mult decat a poluat masina pana acum si pentru care se consuma resurse in mod inutil. Curat eco! Daca viata mea s-ar desfasura doar in Bucuresti si prin imprejurimi, nu as avea o problema sa conduc o electrica. Nu am figuri de genul. Pur si simplu, impredictibilitatea programului meu ma limiteaza. Da...dar asta rezolva o parte a problemei: cat de scumpe sunt. Nu rezolva timpii de incarcare si autonomia...adica fix elementele cele mai importante. Stilul oamenilor din categoriile enumerate mai sus de mine (vegani, biciclisti, pasionati de electrice etc) sunt similare cu fanaticii cu iPhone. Culmea, si eu am iPhone, dar e doar un telefon, da-l in masa. Daca intri pe grupurile de iPhone si indraznesti sa zici ceva de rau de mirobolantul mar muscat, mare minune daca nu esti ars pe rug. Ramane sa vedem. Imi aduc aminte ca in Serbia au fost niste proteste in anii trecuti, voiau sa faca ceva excavatii pentru a recolta Litiu pentru EV-uri. Toata asta presupunea sa se faca si un lac de decantare pe undeva pe langa Dunare si o zona care sa devina wasteland a la Mad Max. O idee minunata, daca stam sa ne aducem aminte de dezastrul de la Baia Mare din anul 2000. WC-ul din fundul curtii este fix ultima problema in poluarea din Europa. In india nici macar WC in fundul curtii nu au...si aia sunt cu mult peste 1 miliard.
  4. @3.14 daca nu e cu deranj, poti sa tii carburatorul pentru mine? Problema e ca in urmatoarele 3 saptamani nu sunt in Bucuresti.
  5. M-ai citit gresit. Nu am zis ca sunt inutile ci combateam pseudo-argumentele cum ca la o masina electrica este mai ieftina intretinerea decat la una termica. Nu este nici mai eco, nici mai ieftina, nici mai eficienta. In momentul in care bateriile actuale vor fi inlocuite cu baterii solid state fabricate din carbon, unde timpul de incarcare este mic iar fabricarea va fi ieftina, atunci da, putem spune ca sunt o alternativa reala. Pana atunci...este doar o alternativa...cu plusuri si minusuri. Problema fanilor EV este ca in esenta se comporta precum veganii si biciclistii, care vor sa impuna cu forta un trend.
  6. Stau la curte, am bransament trifazic. Stii ce masina am la poarta? Un Logan 1.4 MPi. Bate la poponeata cam orice EV de clasa mica / medie. Nu trebuie sa planific nici o ruta in avans, am vreo 600 de km autonomie cu un plin pe care il fac in 1-2 minute. Un schimb de ulei si filtre ma costa cam 250 lei cu tot cu manopera daca nu il fac eu, caz in care ma costa cam 140-150 lei. Un kit complet de distributie cu tot cu manopera e pe la 600 de lei si se face la 5 ani sau 60,000 km. Iar costul de intretinere este valabil cam pentru orice ICE pe care il intretii bine. Unde sunt minunatele costuri despre care vorbesti?
  7. Neata! Banuiala mea este ca nu ai strans corect rulmentii de jug. Sfatul meu, pune pauza operatiunii si du motocicleta la un mecanic care stie ce face si unde sa se uite. Daca inainte de operatiune motocicleta era mai "inchegata" iar acum pare ca nu mai este, daca o luam logic, care este singura variabila din ecuatie? Rulmentii proaspat schimbati.
  8. Salutare, domnule! Nu, doar las noroiala pe hold o vreme, raman la asfalt momentan. P.S. - Se poate inchide, s-a vandut.
  9. Redbull Romaniacs si ma gandeam sa ma duc la Paris-Dakar, dar am zis ca e sub nivelul meu.
  10. Asa cum zice si titlul, vand Honda CRF 300L, cumparata de noua anul acesta de la reprezentanta Honda. Contact: aici pe topic sau in mesaj privat Locatie: Tunari / Bucuresti ITP: valabil pana in 2027 An fabricatie 2023 (conform seriei de sasiu) anul cumpararii si primei inmatriculari 2025, beneficiaza de promotia de garantie 2+2 ani sau 200,000 km. Are 1845 km (in foarte usoara crestere) se prezinta in stare aproape impecabila (are cateva urme de gherute de pisica in acoperitoarea seii). Vine cu urmatoarele accesorii: 1. Ghidon fatbar (28.6 mm) Twenty 2. Inaltatoare ghidon ProTaper 3. Scarite de aluminiu mai late / usoare decat cele standard 4. Manete scurte. 5. Protectii cadru 6. Mansoane UFO 7. Protectie radiator din aluminiu (nemontata) 8. Oglinzi pliabile (nemontate) 9. Scut motor din aluminiu (Adventure Spec) La pachet se dau accesoriile standard in stare impecabila: 1. Oglinzi 2. Manete 3. Ghidon 4. Prinderi ghidon 5. Deflectoare vant 6. Scarite Certificatul fiscal se elibereaza in urmatoarele zile dupa vanzare, in functie de cat de rapid il elibereaza cei de la DITL. Revizia de 1000 de km a fost efectuata la MotorTeam (dealer oficial Honda), se accepta orice verificare in service AUTORIZAT RAR sau in reteaua Honda Romania, pe cheltuiala cumparatorului. Nu ma intereseaza schimburi. Poate fi vazuta in Tunari, iar in functie de disponibilitate poate prin Bucuresti. Proba se face doar cu banii in mana. Pret: 5750 euro
  11. La strungul meu (hobby de 140 kg) am facut o masa solida din teava rectangulara de 50x50. Sus, pe centru - in lungul strungului - am sudat o teava rectangulara de 100x100. Peste am pus un blat din PAL prins in suruburi pe toate laturile. Peste blatul din PAL am pus o placa de otel de 12 sau 14 mm (nu mai tin minte 100% dar parca 14) iar pe aceasta placa am montat strungul. Referitor la nivelarea lui…eu am facut-o cu o nivela obisnuita. Da…nu este ideal dar pe de alta parte nici nu fac piese suficient de lungi ca sa spun ca am diferente de aschiere. Pana acum nu am avut probleme, desi nu l-am mai reglat de multa vreme, varful montat in pinola bate in centrul universalului.
  12. M-am uitat pe pagina Wabeco si am vazut ca cel mai ieftin e pe la 4500 eur. Acolo se intra deja in alta clasa. Pentru hobby, Optimum este chiar decent. Il folosesc de vreo 4 ani si isi face treaba fara sa comenteze. Vezi ce diametru ai nevoie in primul rand. Ma uit si eu in cutiile mele cu maimute.
  13. OPTIMUM TU 2004 V (Vario) Nu am mai intrat de ceva vreme pe forum, asa ca hai sa ma laud si eu cu ultima mini achizitie: Clesti pentru sigurante Seeger, Unior. Imi inlocuiesc toate sculele de mana cu Unior...asa ca nici acesti clesti nu puteau fi altceva. ...si un aparat de curatat cu ultrasunete de la Vevor.
×
×
  • Creează nouă...