Sari la conținut

Ruginel

Super Membru
  • Număr conținut

    10.680
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Downtown
  • Permis moto din
    1900 toamna
  • Motocicleta
    Mobra 50 Super
  • Numar moto
    Dreptunghiular
  • Club
    Nu merg in cluburi

Informații profil

  • Motociclete detinute
    FARA NUMAR!!!

Vizitatori Recenți Profil

16.868 citiri profil

Ruginel's Achievements

  1. Exact ca sa produc atat CO2 cat a fost emis doar pentru fabricarea Vitarei ar trebui sa merg cu Loganu’ inca vreo 70,000 km.
  2. Spuma nu este un izolator perfect. Am vazut un test pe YouTube, diferenta la interior e de aproximav 3 grade celsius, iar la exterior de aproape 30 de grade.
  3. Vizibilitatea este si asta un punct dar nu esentialul pentru intrebarea mea. Casca neagra si temperaturi ridicate = love. Exact! Stiu ca exista dar nu stiu sa existe pentru Packtalk Bold, intercom care functioneaza (inca) impecabil dupa 3 ani.
  4. Acum am vazut. Din ce am observat, din pacate, acest model nu are variante de culoare deschisa. Nu mai vreau casca neagra vreodata...as prefera alba sau argintie sau...din spectrul acesta de culori. Ce nu imi place la Shoei este ca au parteneriatul cu Sena si implicit au propria implementare cu intercomul iar zona inferioara a castii are acele capacele de protectie. Daca vrei sa montezi un alt intercom, trebuie sa vii cu adaptari...cel mai probabil tot la Neotec o sa ajung.
  5. Am in familie si o masina mild hybrid si anume un Suzuki Vitara 1.4 luat de nou, pe langa Loganul cel de toate zilele. Care dintre cele doua masini crezi ca este mai ecologica? P.S. Mild hybrid nu inseamna (neaparat) ca face doar ce zici tu, ci mai important, un motor electric mic asista motorul termic la plecari de pe loc, acceleratii, astfel incat sa scada consumul. La Vitara motorul electric este integrat in transmisie si are ~ 14 cp.
  6. Si eu planuiesc sa imi pun panouri fotovoltaice pe casa, daca se mai lanseaza programul Casa Verde. Pe langa asta, am investit in ultima perioada in izolatia casei, podul este izolat aproape complet, mai am putin de lucru, peretii interiori etc. vreau sa cresc eficienta termica astfel incat sa pot reduce consumum la minim, avand in vedere ce cresteri de preturi se anunta.
  7. Bat in lemn, dar pana acum am avut zero probleme…bine, hai sa spun ca nu au fost probleme reale. Am curatat o data senzorul de volanta si am schimbat o macara de la geamul pasagerului. (50 lei din dezmembrari si 20 minute de munca).
  8. Loganul e din 2005, 1.4 MPI, actualmente ieri a implinit 54,000 km. Motorul este unul ultra fiabil in general. Este in familie de atunci, deci garantez pentru kilometraj, rugina nu are absolut deloc. Cand a ajuns in posesia mea anul trecut, am schimbat TOT ce se putea schimba si era necesar sa fie schimbat, ca operatiune de mentenanta. Uleiul actual are 7000 km si nu a scazut absolut deloc pe joja, culoarea inca este transparenta. Simplitatea acestei masini este si cea care ii da farmecul sa zic asa, cel putin pentru mine. In ea am incredere sa plec cam oriunde. Desigur, nu garanteaza nimeni ca ajungi la destinatie, la fel cum nu iti garanteaza la nici o electrica sau orice alta masina. Aparuse la un moment dat pe net un tip care avea nevasta in travaliu si cand sa plece cu electrica (parca o Tesla), era in mijlocul unui update de soft.
  9. Aici consider ca tine de ce te multumeste pe tine personal. Pe mine ma multumesc urmatoarele: cost achizitie scazut, intretinere ieftina, pret mic la reparatii, consum decent si autonomie mare. Toate acestea pot fi bifate de un ICE de capacitate mica / hybrid, dar nu de un vehicul electric. In speta Loganul a fost de nou 5000 si putin de euro, piesele chiar si de origine sunt ieftine, consumul este decent. Degeaba spun ca am un consum de X zeci de lei pe saptamana daca pentru achizitie am scos un teanc de bani din buzunar si autonomia este cu semnul intrebarii. Sa nu mai zic ca 90% din proprietarii de electrice merg pe autostrada cu 90-100 maxim. Nu e nimic gresit in asta…dar e ca si cum as merge cu un diesel la consum.
  10. Ca sa ajung la costul chel de achizitie al oricareia dintre masinile de mai sus, ar trebui sa conduc tigaia de Logan cam 350,000 km la un pret mediu de 7.5 lei/litru benzina. Intretinerea este derizorie. Nu neg faptul ca electricele au avantajele enumerate de tine, sunt constient de ele. La fel insa exista si dezavantaje, cel putin pe moment: range limitat, dependent de infrastructura electrica specializata, timpi de incarcare inca mari. Se vor rezolva probabil si aceste inconveniente pe viitor si atunci vor fi mai dezirabile pentru publicul larg. Acum nu este fezabila o trecere in masa la electrice. Imagineaza-ti o “electrizarie” de pe autostrada sau intr-o zona aglomerata (cum este OMV-ul de pe A2) in care de multe ori stai si cu ICE la coada sa alimentezi…daramite sa stai dupa fiecare om cu electrica 20-30 min minim!?
  11. Statutul social spre care tintesc in viata: om fara rate si imprumuturi pentru o tigaie de masina, indiferent de ce emblema se afla pe capota. Am auzit si eu asta dupa ce am vandut Sportage-ul. “Da…acum nu iti e rusine sa vii la birou cu Loganul!?”. Imi este atat de rusine incat o parchez de obicei prima de la intarea principala in cladire. Langa mine parcheaza lumea tot felul de conopide…Tesle, Mercedesuri, BMW si alte chestii scumpe. Cu masina merg undeva intre 10,000 si 15,000 pe an in medie, si cam tot atat cu motocicleta / scuterul, am avantajul sa lucrez de acasa in principal, deci cam 90% din acesti km ii fac in interes personal.
  12. Cam asa ceva...lunile astea am inlocuit toate surubelnitele cu Unior, clesti de sigurante tot de la Unior...patenti si alti clesti tot Unior...acum mai am de luat asa...mizilicuri. Grosul va fi in sculele de la DeWalt, ca mereu imi gasesc ceva de munca fie prin curte fie pe la motocicletele mele sau pe ale amicilor care mai vin la mine...si m-am cam saturat sa umblu cu prelungitoare si cabluri dupa mine.
  13. Saru’mana! Pretul a fost cu vreo 50-60 lei mai mare decat pe Zivtool. Pe urmatoarele le iau de acolo intrucat de asta am avut nevoie urgent. Urmeaza un flex, masina cu impact de desfacut suruburi, slefuitor orbital si probabil un acumulator sanatos. Nu bre…dar m-am saturat de scule ieftine care clacheaza cand iti este lumea mai draga. De imprumutat nu le imprumut ca m-am lecuit si de asta…deci…sa vina sculele bune
  14. Si pentru ca sunt in mijlocul unei renovari…am gasit o scuza buna sa incep colectia de DeWalt.
×
×
  • Creează nouă...