Sari la conținut

Ruginel

Moderatori
  • Număr conținut

    10.351
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Downtown
  • Carnet moto din
    1900 toamna
  • Motocicleta
    Mobra 50 Super
  • Numar Moto
    Dreptunghiular
  • Club
    Nu merg in cluburi

Informații profil

  • Motociclete detinute
    FARA NUMAR!!!

Vizitatori Recenți Profil

13.086 citiri profil

Ruginel's Achievements

  1. Sa il stapanesti sanatos…si eu ma tot gandesc daca sa iau sau nu un MIG/TIG…zic mereu “luna viitoare”. Ginisem ceva pe la 3000 lei de la Telwin…mai studiez piata. Sa nu vorbesc prostii, dar parca buteliile de argon se incarca doar cu argon si atat, ca sa nu se contamineze gazul.
  2. Motocicletele in general au cutia in aceeasi baie de ulei cu propulsorul in sine si tot uleiuri 10w folosesc. Pune fara grija ce zice producatorul. Nu stiu nimic de ce de la Givi, eu l-am cumparat pe cel original dupa ce am luat PUIG si l-am pus la vanzare a doua zi.
  3. Vezi ca parbrizul de la PUIG este cam slab conceput pentru modelul acesta. In afara de faptul ca este mare, nu mai are alte calitati. Face niste curenti de aer in lateral de ai impresia ca bate tot timpul vantul in tine iar la viteze mai mari de 80-85 incepe sa te bage in voblaj. Pune orice ulei bun cu vascozitatea 10w40.
  4. V-Stromul (cel putin 1050) vine din fabrica cu cric central inclus, quickshifter bi-directional, cruise control, iar ca extraoptiuni poti sa iti adaugi mansoane incalzite si proiectoare. Eu nu mi-am luat proiectoarele si mansoanele incalzite din fabrica intrucat preturile erau mult prea mari pentru alternativele aftermarket (aftermarket iei cam la 1/3 din pret) Cred ca si V-Strom 800 este cam la fel din perspectiva dotarilor. Referitor la sa incalzita...ma gandeam sa imi fac asta la V-Stromul meu, intrucat un pad incalzit vad ca are un pret de pana in 100 de eur. Referitor la "cat costa sa puna producatorul" ...ei nu prea judeca cum judecam noi...se gandesc la sute de mii de unitati vandute si la ce implica asta in tot lantul de cercetare, design, teste etc. Return on investment (cum ar zice americanii) - sau profitul pe romaneste - mult prea mic sau inexistent per unitate vanduta. Din acelasi motiv pentru care Dacia Logan a avut butoanele de actionare ale geamurilor pe consola centrala si nu pe fetele portierelor. Aceeasi intrebare am pus-o unui inginer care lucra pentru Renault...cat costa un metru in plus de cablu? "Pai stai sa vezi...nu e doar cablu...ca dupa trebuie sa modificam matritele pentru consola centrala, apoi matritele pentru fetele usilor, iar asta in toate fabricile unde noi producem."
  5. Din pacate preturile au crescut nesimtit de mult, fara o justificare reala. CRF 300 era 5000 si putin de euro acum 2 ani, acum e peste 7000. O crestere cu 25% minim care este bazata pe calicie in principal. Ma bucur ca vin si chinezii din spate tare, poate le mai tempereaza foamea de bani concurentilor, dar si aici este o linie foarte fina. Chinezii isi permit sa mearga in pierdere ani de zile fara sa ii doara prea tare...ei detin banii si tehnologia. Restul producatorilor nu prea...multi dintre ei produc in China. Asta ar insemna ca un joc agresiv al chinezilor dar fara embargou din partea unor state, ar putea duce la disparitia / acapararea unora dintre producatori.
  6. Aici ai dreptate, nu am ce sa zic. Stiu foarte bine, si eu am un adv de 1000 insa eu l-am luat strict pentru pozitie, garda la sol si protectia la vant. Nu mi-am facut filme ca ma dau pe off cu el. Pur si simplu mi-a placut pozitia de condus si cum "mi se potriveste". Just, observ ca lumea se intoarce la cilindree mica / medie. Eu mi-as lua DRZ 400 pentru naveta la munca si pentru ture prin mai mult off decat as putea cu motorul mare.
  7. Eu am facut cu un scuter de 150 cmc 400 km fara sa ii simt... Cu un motor de 400 cmc ii faci la fel de lejer daca sustii o viteza de 100-110 km/h. Oricum nu prea ai unde sa ii dai forja la cotoarba, decat daca o iei pe autostrada, insa pe acolo nu o iau nici cu motorul de touring. Referitor la adventure vs coclau...da, stiu ca se poate, sunt pe net destui care se dau peste cap cu motoare de 1000 cc de zici ca ar fi 125 in 2t, insa nu toti suntem la nivelul ala. Eu unul vad ca fiind un chin sa te duci cu un motor "adventure" pe coclau. Da...inteleg ca poti aborda un drum neasfaltat, un forestier ceva...dar sa te apuci sa tragi de basculanta pe coclauri, mai spargi si carene, indoi rezervoare si ai sansa sa ajungi si cu ceva oase belite. Eu personal astept sa vad pretul la care vine DRZ 400 la dealer si eventual daca se mai da drumul la programul rabla. L-as lua pentru naveta prin oras, i-as pune un topcase pentru laptop si alte cele, si iesiri la coclauri...ar fi o motocicleta de compromis, ca probabil nu le face bine pe nici unele, insa le face mai bine decat as putea eu.
  8. Eu personal nu prea vad rostul treptei a 6-ea pentru o motocicleta de genul acesta mai ales daca are rapoartele corecte pentru transmisia finala, iar la drum intins oricum prin natura ei nu prea o poti tine constant la viteze de autostrada. Oricum cel mai probabil treapta a 5-a este un fel de overdrive iar pe coclau te plimbi intre 1-2-3. La ei nu se justifica sa adauge treapta a 6-ea intrucat presupunea probabil niste cartere noi, R&D nou, pret final mai mare. Si asa cred ca se va vinde pe la ~8500 euro ceea ce nu este chiar putin...o dezvoltare noua ar fi presupus pretul de vanzare mai mare. Asta am gasit pe siteul Suzuki din Germania, tradus cu google translate. Daca are 151 kg la plin, chiar este o motoreta reusita pentru clasa ei. Sigur se mai scad niste kilograme din evacuare + catalizator, iar cu o potentiala resoftare / delimitare, ai o motocicleta cinstita si fiabila.
  9. Acum ma uitam mai atent si becurile de le-am montat eu nu sunt identice cu astea la soclu, insa au aceleasi specificatii. Unul a fost montat in lampa de la numarul scuterului si asa a stat aproape jumate de an pana am vandut scuterul. Cand bag motorul in garaj, o sa il montez si pe celalalt…am de desfacut ceva.
  10. Cica au parcurs cateva sute de metri de cand au plecat de pe loc pana cand s-a intamplat accidentul...din simularea astora ea ar fi intrat peste el pe banda...Dumnezeu stie care este adevarul dar nasol. Foarte nasol daca a fost o reactie la nervi care s-a lasat cu tragedia asta.
  11. In presa se spunea ca sunt fosti iubiti. Gurile rele zic ca posibil sa nu fi fost un accident ci ori o gluma care a degenerat ori o intentie depasita (pe principiul ea avand o stare de nervozitate, a vrut sa il dea jos de pe moto, insa nu se astepta la consecintele astea)
  12. Pai...degeaba primesti o geaca moto care nu se potriveste dimensiunilor tale...ideea e ca geaca trebuie sa vina bine pe corp, altfel este degeaba intrucat in caz de ceva, protectiile nu se aseaza unde trebuie.
  13. Am mutat topicul la sectiunea de Service si Intretinere Curenta. Este setat ca pinned. Pentru a defini o noua categorie pe forum cred ca este nevoie de un admin.
×
×
  • Creează nouă...