Sari la conținut

ssminkly

Membru
  • Număr conținut

    158
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://https://picasaweb.google.com/112038606223808282469

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Brasov -P.Neamt
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    F650GS Dakar
  • Numar Moto
    NT 08 EJA

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Bicicleta KTM moto BMW
  • Interests
    Vesnicia

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

ssminkly's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • One Month Later
  • One Year In
  • Week One Done

Recent Badges

  1. Salutare tuturor. Cam rar am intrat in ultimul timp pe aici, fiindca de aproape doi ani am vandut Dakarul. Mi-au ramas niste maruntisuri prin garaj, si de atunci m-am gandit sa vi le arat, poate folosesc cuiva... dar nu prea mi-am facut timp sa le postez. https://photos.app.goo.gl/oaSXeNEeF5rCTwG99 Pompa de apa am dat-o! Mai am un telescop de la furca fata complet, doar ca nu i-am facut poze, ca trebuie sa il gasesc sa vad pe unde e. In caz ca il vrea cineva ma apuc de cautat! Pentru maruntisuri nu vreau bani bineinteles.
  2. Campingul de la Darste e in continuare inchis, din pacate. Accesul se face prin fata pe la BMW, zilnic intra rulote spre camping dar se opresc in poarta inchisa. Nu stiu nici un camping in zona. Eu daca ar trebui sa campez, as face-o in natura. In poiana mica, pe dumul spre Poiana Brasov, inainte de a ajunge in statiune, sunt pe dreapta cateva drumuri forestiere care duc spre niste poienite superbe.
  3. da, Zidu' le-am ametit, dar stiu ca nu exista original pentru Dakar. preturile cu TVA la Contempocars, pentru cricul GS standard + toate maruntiurile de montaj sunt urmatoarele (stati jos va rog) : 1 Cric central - 46527669895 - 811,93 ron 2 Arcuri - 46527650721 - 50,32 X 2 3 Surub - 07119905641 - 9,15 X 2 4 Bucsa - 46527652164 - 28,03 X 2 5 Saiba - 07119904198 - 3,46 X 4 6 Piulita - 07129904879 - 4,39 X 2 deci 1000 lei toata distractia?!?! Am cerut preturile in ideea in care vrea cineva arcurile si suruburile de montaj, desi 192 lei mi se pare un pret fantastic, (avand in vedere ca nu e nici solutia ideala, in caz ca iese cricul confectionat prea greu, arcurile s-ar putea sa nu fie indeajuns de tari ca sa-l tina) Zidu' mai citisem pagina http://faq.f650.com/GSFAQs/DakarCentreStandFAQ.htm uitasem de informatiile de aici, (am mai avut acum cativa ani o tentativa de a confectiona cricul). Foarte complete informatiile, dar nu am tras nici o concluzie: unii au lungit cricul cu 2 inch, altii cu 3... si tot asa. Tu cat ai adaugat, ca ziceai ca ti se pare prea mult? Oricum din ce vad un 5 cm ar fi minimul. Ma gandesc sa pun 6 sa fie toata lumea multumita ))
  4. @Andriu. Multumesc de sfaturi. @zidu' da peste 100euro e cel aftermarket, la el ma refeream, pe care intr-adevar nu mai trebuie sa-l modifici. Cel original nou cred ca e mai scump, o sa cer un pret pentru el, de curiozitate. La mana a doua am mai vazut la vanzare dar s-au dat repede si in nici un caz cu 100 lei. @smar2 Nu am pus inca sublerul pe cric sa vad ce teava are, la ochi parea sa fie de 1/2'' = 20mm , 2 mm grosime, deci nu stiu daca e ce iti trebuie tie.
  5. Probabil smar2 se gandeste ca nu ii vinde nimeni 30 cm de teava la magazin. Stiu povestea cu cricul de dakar, dar cred ca decat sa iau unul cu 100euro si sa il mai si lungesc, mai bine il fac de la zero si ies si mai ieftin. Am realizat ca se poate cum zici tu sa nu iasa bine si sa atinga, dar tocmai ca sa iasa bine, nu l-am facut dupa schita pe care o am de cativa ani, ci am asteptat sa intru in posesia unui cric de model. M-am uitat si sub motor cam unde ar putea sa atinga si arvtrebui sa il gresec cu mult ca sa se intample asta. Deci sunt toate sansele sa iasa bine. Voi pune poze. Daca e sa iasa prost si cand lungesti cricul original poti sa gresesti si sa nu stea motorul vertical. Te rog da-mi lungimea cricului tau, si daca mai e cineva care poate sa ma ajute, va multumesc mult!
  6. Salutare! Poate sa imi spuna cineva care este lungimea cricului central, pentru Dakar? (daca ma ajuta cineva, il rog sa imi spuna de unde a masurat: ax-talpa, sau lungimea totala) Mai este cineva interesat de cric central?? Mi-l confectionez la un atelier, am un model de cric original ca si model., am comandat la contempo arcurile si toate suruburile de prindere. Multumesc.
  7. Foarte frumos. Am studiat si eu zona Iezer-Papusa pentru o eventuala tura cu moto/atv/bicicleta/treking. Poti sa fii putin mai detaliat in descrierea traseului ca si dificultate? La mine problema e ca nici eu nici coechipierul nu avem experienta in enduro serios. Lacul care se vede in poze.. care e? In mare parte am depistat traseul urmat de voi.. da nu ar strica daca aveti un track. Din cate vad, drumul dinspre Candesti cam se termina sub Iezer, si trebuie sa cobori spre baraj, asa cum ati facut si voi... nu se poate continua motorizat, spre Papusa... corect? Multumesc.
  8. Nu vad legatura intre senzorul cricului si trasul ambreiajului. La fel, nu vad de ce s-ar opri motorul daca ar avea o problema la senzorul de Neutral. Explica mai detaliat problema. Si mie mi se oprea la fel, cand trageam ambreiajul, aleator, dar daca o tineam accelerata nu se oprea. Totodata mi-a crescut consumul f mult si mai multe sintome... se rezolva temporar doar cu reset de BMS dar problema reaparea. Cauza: Senzor Lambda Defect!
  9. Salutare. Cine poate sa imi spuna dimensiunile bateriei, cat si caracteristicile V/A ? Am motocicleta departe la garaj si pana ajung acolo, vreau sa achizitionez bateria sa o pot porni. Ce baterii ati mai pus pe F650GS? Multumesc!
  10. Salutare. Legat de problema mea mai veche cu consumul marit la moto, si opritul la relanti. M-ati sfatuit sa ii verific jocul la supape. Am dus moto la bavaria brasov si pe tester mi-a zis ca a gasit vreo 200 de erori pe sonda lambda. Jocul la supape mecanicul de acolo zice ca n-are rost sa il faca!!! Deci acum caut in brasov sau apropiere un mecanic care sa imi faca jocul la supape. stie cineva la cine as putea sa apelez? Totodata ma intereseaza sa fac o resoftare. nu stiu ce versiune de soft am acum, oricum nu a fost niciodata resoftata. In legatura cu sonda lambda a mai schimbat-o cineva ? se intampla sa faca figuri?
  11. daca e urgent, urgent, am eu pompa de apa "pe stoc" ca sa zicem asa, adica am luat-o anu trecut ca mi s-a parut ca imi curge, dar deocamdata n-am schimbat-o. Sunt din brasov. Te ajut cu placere daca ai nevoie urgenta!
  12. Ok, Multumesc, o sa ma interesez sa vad cat e TPS-ul. Jocul la supape nu l-am verificat niciodata, si nu cred ca a facut asta cineva vreodata la motorul meu. Are 64000km Era pe lista cu chestii care trebuie sa le fac in viitor, dar o lasasem deoparte ca mai intai am zis eu sa rezolv chestia cu muritul la relanti, care nu cred ca are treaba cu supapele. Si nici bujiile nu cred ca ar da astfel de faze. Sa zicem ca supapele au legatura cu consumul marit, dar totusi cum de consumul a crescut deodata, nu in timp, si consecutiv cu opritul motorului. Nu ma incapatanez sa ascult sfaturile, nu ma pricep prea bine la motoare, cele mai multe chestii le-am invatat de aici de pe forum, dar haideti sa o luam logic si sa dezvoltam putin subiectul daca aveti amabilitatea! Multumesc mult
  13. Pai reset i-am dat la Calculator, in felul urmator: Am scos borna de la baterie pentru jumatate de ora. Apoi i-am facut si procedura pentru TPS cu pus contactul, tras de 3 ori de acceleratie usor, luat contact, si pornit. Cand am schimbat filtrul acum 5 zile am curatat si clapeta de la admise/acceleratie. Am observat ca daca se ineaca si reinitiez TPS-ul, la urmatoarea pornire merge mai bine, si pret de cateva minute totul e ok... pana o apuca iar Daca moare la relanti si nu fac faza cu TPS-ul,(nu pot sa fac intotdeauna opreatiunea, mai ales cand mi se opreste in mijlocul drumului in centrul orasului) , imi porneste greu, uneori la a doua cheie, si e inecata. Deci totusi TPS-ul are o legatura.
  14. Salutare! Revin cu o problema pe care am expus-o si anul trecut aici pe forum. In august anul trecut dupa ce am alimentat la un Petrom, a inceput sa imi moara motorul la relanti, in mers, cand trageam ambreiajul si inchideam gazul. Am zis ca e de la benzina, (facea exact ca Dacia veche cand era benzina cu mizerie). Nu facea constant, daca o acceleram tare isi dadea drumu, mergea bine o perioada 2-3 zile apoi reaparea problema. Am consumat benzina, am pus alta, parca ar fi mers mai bine. Tototdata amobservat ca a crescut consumul. Am curatat clapeta de aer, am resetat TPS, si am plecat la mare. Pe autostrada am ramas fara benzina pe la cernavoda, dupa 241km, record de 6,76% pentru dakarul meu care de cand il cumparasem toate consumurile erau intre 3,5-4% si autonomie de 350-400km De atunci toate consumurile mele sunt intre 5,5-6,5! Am scris pe forum si mi-ati zis ca e un consum Normal... Sezonul asta totusi mi-am pus in gand sa rezolv problema, pentru ca pe langa consumul exagerat, care nu imi ofera nimic in plus (in afara de faptul ca imi arde portofelul si gazul mai repede), e foarte deranjant prin oras cand de fiecare data cand trag ambreiajul, trebuie sa o ambalezi ca altfel moare. Am efectuat urmatoarele : 1 Am det jos airboxul si am incercat sa vad daca e fisurat gatul de cauciuc de la admisie. Am dat cu spray pe acolo pe langa.. nu se simte nici o diferenta. In momentul in care astup cu mana admisia, nu se pare sa traga aer fals pe undeva, motorul de opreste instant si iti trage mana inauntru.Nu stiu daca ar mai fi si alte metode de verificare, avand in vedere ca nu poti inspecta vizual aproape deloc respectiva piesa. Am curatat clapeta. Am resetat TPS. NICI O SCHIMBARE ! 2 Am schimbat filttrul de benzina, dupa metoda de pe forum cu filtru echivalent UFI - Putin mai mare, dar merge montat fara nici un fel de problema. La prima cheie si tura de 3 km, parea ca s-a rezolvat problema. Asteptam sa fac consumul din nou ca sa vad daca s-a rezolvat definitiv problema. DAR, NU, problema a reaparut,, si de data asta mi se pare mie ca e si mai deranjanta. Ca si cum s-ar fi amplificat de cand am schimbat filtru, Cand incepe sa moara motorul la relanti, trebuie accelerat tare ca sa nu moara, si daca moare porneste greu! Problema persista si acum aproape la 70% din perioada de functionare prin oras se manifesta. Va rog Help me, ca nu mai stiu ce sa-i fac!!! » Post actualizat in 19 Jun 2015 13:06 Daca e din 2002 ai o singura Bujie Daca e cu 2 bujii. Pe motor scrie Mare : 2 SPARK http://www.stevenkinchen.com/wp-content/uploads/2013/03/f650gs_3-10-12-032.jpg Daca nu scrie inseamna ca e 1 singura
×
×
  • Creează nouă...