Sari la conținut

styuk

Super Membru
  • Număr conținut

    605
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    1

Metode de contact

  • Website URL
    http://jurnaldeghidon.blogspot.ro
  • Yahoo
    catalin.stiuca
  • Skype
    catalin.stiuca

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Timisoara
  • Carnet moto din
    2012
  • Motocicleta
    BMW K1200R
  • Numar Moto
    --
  • Club
    Freedom Crew

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Yamaha R6

Vizitatori Recenți Profil

2.189 citiri profil

styuk's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salut, vreau sa achizitionez un K1200 R si as avea nevoie de cateva detalii despre ea? 

     

    crezi ca poti sa imi dai un nr de tel si te sun eu sa discutam cateva minute despre fiabiltiate costuri etc? 

    1. styuk

      styuk

      salut! banuiesc ca ti-ai luat de atunci...scuze!

  2. styuk

    BMW K1200R

    Salut! Desi mai mult ca sigur ai rezolvat intr-un fel sau altul, iti raspund in ideea ca ajuta pe altii. Sunetul este "normal". Spun normal pentru ca este o problema cunoscuta si foarte des intalnita. Arcurile astea se slabesc si au joc: Spor sa ai!
  3. Salut,

     

    Zi`mi si mie ce ulei bagi si k1200r si ce ai mai incercat? 

    Daca se aude oala cu motorul incins, la relanti.

    Am un k1200s si cateodata, la semafor, imi face figura asta cu ambreiajul. Ulei i`am bagat motul 710015w50, inainte a avut castrol 5w40.

     

    Multumesc.

    Adi

     

  4. Aici au cele mai bune preturi, preturi de reprezentanta: https://www.bavauto.ro/
  5. a pus cineva scarite mai inalte pe K1200 R/S ?? tot frec cu ele pe jos si nu este cel mai placut sentiment.
  6. Repet, nu sunt expert. Lucrez doar in domeniu si am mai citit cate una-alta.
  7. din punctul meu de vedere, orice iti va aduce nu va fi sesizabil...poate doar consumul marit il vei simti la pompa. iarna masina trage mai tare? (motor pe benzina fara turbo) dar consuma mai mult?
  8. daca nu este ceva mai special (desi nu cred), nu este decat o rezistenta variabila care modifica temperatura citita de motor. in acest mod pacalesti motorul ca este mai frig afara si motorul o sa mearga mai bogat. de aici "diferenta" de putere. L.E Nu ma descurc cu pasareasca asa ca am pus google-ul la treaba: "Our PowerJet Controller is very easy to use. The PowerJet Controller itself is very complicated in development and execution! The power jet controller has to do several things and measurement at the same time. It measures the outside temperature at the sensor, and detects the signal from the original temperature sensor for the original ECU (Electronic Injection Regulator). The Power Jet Controller then converts the intake air temperature with the respective correction factor and forwards this signal to the ECU ." deci fix cum am spus mai sus 160E pe o rezistenta variabila
  9. salut! https://www.facebook.com/DioPerformance/ spune-i ca ai vorbit cu Stiuca si el te-a trimis. Spor!
  10. ceva de genu am facut si eu. iti pun si traseul imediat ce il gasesc. Daca tot ajungi, eu zic ca este pacat sa nu faci si riviera croata. Pana una-alta, uite un clip cu tripul nostru: https://youtu.be/H-rTWSIWt-s
  11. in sfarsit am dat de manual: https://www.emanualonline.com/Motorbikes/BMW/K-Series/K1200/K1200R/BMW-K1200R-(K43)-2005-_-2008-service-repair-manual.html Am verifica si totul a fost ok. Faci plata cu cardul si pe e-mail primesti link de download. O sa fie in format .ova deci trebuie masina virtuala dar toate instructiunile le gasiti pe site. Manualul este cel care il au in reprezentanta BMW. Spor!
  12. styuk

    BMW K1200R

    inca astept dupa cauciucul fata.... de 3 saptamanai aproape
  13. cadrele de pe motor sunt trase fara stabilizare: Am stabilizat putin din soft dar doar atat. Go Pro Hero 5 Black
  14. styuk

    Verificare Moto

    nu cunosc mobra, dar stiu propietarul. ii baiat fain si,din cate stiu, nu umbla cu gainarii. spor!
×
×
  • Creează nouă...