Jump to content

Zodiacul chinezesc : 2023 anul Simsonului Salbatic


m72story
 Share

Recommended Posts

Stima tuturora!

Dupa niste ani ( vreo 17) in care am neglijat prima dragoste mi-am propus pentru aceasta iarna sa resuscitam proiectul AWO 425S( varianta (DDR) sau Sinson.

In privinta M72 sunt pe deplin convins, sa vedem ce va putea Simsonul cu atas in 2023.

Ieri am montat un Pz30, rezultate incurajatoare, urmatoarele saptamani vreau sa pun un delcou auto cu avans  centrifugal  si comanda electronica pe scanteie in dorinta de a scapa de ferfelita originala

Edited by m72story
Link to comment
Share on other sites

  • m72story changed the title to Zodiacul chinezesc : 2023 anul Simsonului Salbatic

Salut.

 

Diametrul galeriei de admisie din chiulasa de Simson e de 26mm. Poate vei avea rezultate mai bune cu un carburator cu difuzor mai mic sau egal cu galeria de adminise. Original sunt de 25.5 si 26mm carburatoarele, insa eu merg cu mult succes cu unul de 24mm la cei ~280 ccm pe care ii am.

 

Daca vrei un set de piston/bolt/segmenti/camasa de 72mm (Skoda 120) pentru a trage mai bine atasul, da-mi un buzz pe tel.

 

Voie buna

Link to comment
Share on other sites

Salut!

Am si eu pe stoc niste chestii xxl ca alezari, inclusiv un cilindru modificat de 74 parca, pe pistoane de Dacia 1400.

Vedem cum trage cu asta si daca situatia o impune reevaluam situatia.

Revenim cu info pe masura ce avansam....

Deocamdata facem o cota de rulment la roata de atas donata de un carut militar pe bucse.

IMG-20220923-WA0007.jpeg

Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, m72story said:

👍

Mmm ... ruptor pe camă cu pâslă de ungere care funcționează și după 60 de ani! ✍️

 

O sugestie: condensatorul acela nu pare a avea valoarea /construcția potrivită

image.thumb.png.682cc35331ef58286e8951a25f785fde.png

și lipsește acea ”stromschiene” (neinductivă) de contact între condensator și ruptor

image.thumb.png.5c043fb4f5bd955379e36dc51f7306be.png

care asigură stingerea corectă a scânteii dintre contacte.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
La 14.10.2022 la 12:39, ubord a spus:

Scaunelul ala de legat obielele , tare bine merge cu barcuta! Musai tre' sa-i gasesti o pozitie la vedere , undeva....

Era 1986, un an bun in sportul romanesc

Vine tata de la munca mandru cu noua sa realizare: in schimbul unei tarii de caise tamplarul wectiei i-a manufacturat scaunul in discutie.

Dacia 1310 era achizitiinata deja de 6 luni si nu avea un scaunel care sa il ajute la reparatiile masinii, asadar a intrat in dotarea sa.

Pot spune asadar ca este o mostenire de familie iar pe sezutul sau au stat bucile generatiilor familiei Ionita

Magnetoul de Minsk rebobinat, bobinele inseriate cate 4 , puse apoi in paralel cu restul de 4 nu vrea mai mult  dupa ce a fost trecut printr-un regulator fe scuterici

Stie careva cum pot testa demagnetizarea rotorului?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

IMG-20221111-WA0014.jpeg

IMG-20221105-WA0014.jpeg

IMG-20221110-WA0038.jpeg

IMG-20221110-WA0036.jpeg

Role 2x16 cumparate de la poporul cu zidul... 7 lei 30 buc, costa mai mult transportul.

Dupa instalare rampa este ca noua.

Amortizorul tot de acolo....este impropriu denumit amortizor,  are doar arcul .

Se comprima la 1200lbs...sa vad acum.cum.il pacalesc din parghia montajului

IMG-20221111-WA0000.jpeg

IMG-20221110-WA0025.jpeg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
La 23.11.2022 la 22:51, Trial a spus:

.. un motor de intruder pe un cadru de bandit colo 'n fundal ..

 

Neaos Simsonu

✌✌😎

Este o Yamaha de Japonia de 250. Nu mai stiu modelul....nu este al meu

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

A venit generatorul.

Este de GY 6, 4 timpi, cu 11 bobine.

Cine zice ca este un fleac sa il montezi mananca kaki

Conul nu se potriveste, statorul nu mai zic.

S-a facut o Flansa de asezare, este textolit cu grosime de 15mm, bucsat pe mijloc ca inel de asezare cu un inel din otel de 1mm grosime pe dianetru de  alezare de 29 al textolitului si al cotei de alunecare a bobibei stator.

Am facut astfel o rupere ternica  pt stator caci nu strica.

Urmeaza sa dansam cu rotorul

IMG-20221208-WA0009.jpeg

IMG-20221208-WA0003.jpeg

Bis

IMG-20221209-WA0003.jpeg

Link to comment
Share on other sites

...dupa ce asamblezi inventia , vei avea cel mai lung Simson(in partea din fatza...)

Deci o adaptare de con...doua unghiuri....

faza cu balanganitul la ce e montat pe acel fus , e valabila si pentru chestiile care nu au perii....Daca nu e centrat....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hai cu draivtestu,...!Pina atunci,subscriu ca utilizator de magnetou postat mai sus;Altminteri,se pare ca e  singurul care incape decent si mai si produce curent, multumitor.Vizual,seamana cu cel din kit-ul de aprindere vandut de polaci.La noi in raion sint doua Simsonuri pe care s-au crosetat astfel de magnetouri+baterii de 4-5Ah.Totusi,in uz preponderent intra-urban se recomanda felinare pe LED.In ceea ce priveste volanta,subansamblul ala nituit are bataie fata de diam ext,asa ca tre strunjit circular si presat in el un stutz/con aferent Simi;daca se lasa conul horiginal,bun si asa, se va monta diametral opus cu bataia din fusul ambielaj...si te-ai scos.Dar,dupa cum se stie,Simi fara un avans ascendent proprii plaje de turatii,e bicicleta cu o singura pedala.Poate stie cineva un CDI compatibil;noi am gasit unul universal pt monocilindre,cu avans reglabil,urmeaza sa-l testam.Intre timp s-a folosit un delcou tunat de la o Skoda,permitand avans optim;ex,dupa 4k ture,aprox 80km/h,tre vro 6- 7mm.

Personalmente ,acum ma breinstorminghez cu privire la rezolvarea uzurii dintre rulment si palier-flansa fata ambielaj;cel cu traseul de oloj.Elegant ar fi bucsat,la urmatoarea cota pt un rulment...ar fi un 58 (OEM este 62),dar nu vad un rulment c3 pe cota asta.,ar fi unul de planetara ford...De n-ar fi santu' de oloj,un Loctite pt lagare ar face treaba,sa zicem.Sugestii?

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, turanoid said:

Poate stie cineva un CDI compatibil

 

Kymco Agility 4T are CDI cu curent continuu si are avans de aprindere, 8 grade pe turatie joasa si 28 grade dupa 3500 de ture daca imi amintesc bine. Am folosit pe Dnepr si a mers foarte bine, era aprindere de scuter adaptata pe motorul de Dnepr cu bobina dubla. Am apucat sa o testez doar vreo 800 de km pt ca am vandut motocicleta dar a mers perfect, bobina si si CDI-ul nu se incingeau.

Link to comment
Share on other sites

Suna incurajator.Ma,...ma tot uit cat de unisex sint Cdi-urile astea;de la 50 la 150cc...kymco,baotian,etc.,nu conteaza...cu antena dedicata prind bulgarii,sarbii...

Ma gandeam, oare n-ar merge o pelicula de vopsea in camp electrostatic coapta pe diam. ext al rulmentului,apoi curatata in zona canalului de ulei?Habar n-am cum s-ar comporta/adera vopseaua asta  in timp,la temp si,oloj...pe vremuri se incerca cositorirea pe ext rulmentului...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...